- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak to je mi zase hezký článeček...už teď se nestačím divit, co vše lidé chodí reklamovat - utržený knoflík, oko na punčoše, rozsednuté brýle, zlomené lyže, kalhoty o dvě čísla menší a následně prasklé ve švech, helmu prasklou po těžkém pádu (evidentně splnila svůj účel - dotyčnému se nestalo nic). A všechno má za sebou vpodst.stejnou historku ve stylu "jedu jedu a najdednou mám zlomenou lyži" Co se tak asi bude dít nyní? Maminky kupují dětem botky - logicky na jednu sezonu - botky ochodí, vytáhnou odněkud nějakou nit a po sezoně boty vrátí /vymění... Naprostá většina mých známých tohle dělá. Muži zase reklamují tenis.rakety, kterými ve vzteku při tenise prásknou o zem tak, že to rám rakety nevydrží atd.atd... Kdo z těchto lidí však zkoušel reklamovat nabourané, odřené auto? Ošoupaný kobereček v autě, prasklý potah, šmouhu na stropě...Nikdo! Nikdo to nedělá...přitom je to stejné jako ošoupané boty, odřené džíny, prasklý šev atd.atd.atd...Chtělo by to lidi naučit slušnému vychování...
Přetočenej tachometr o 100k km je taky neslušnost zákazníka autobazaru ? Podle našich soudů ano !
Vzdy jsem vyresil reklamaci na miste a bez zbytecnych obstrukci, jsem rozumny clovek a nepokousim se reklamovat to, ze neco nekdo zdemoluje.
vzdy jsem jasne popsal jak a co a nebyl problem, stejne tak nakupuji u slusnych lidi, nekdy usmlouvam i cenu ;-))
jako jsou i darebaci, co vam prevezmou zbozi, namoci mobil do vody, nechaji uschnout a zaruku vam pak nikdo neuzna.
Znam i firmy, co ve zlate ere prodeje PC pri reklamaci vybrakovali PC a narvali to levnym srotem, samozrejme ze krachli a meli tak spatnou povest, ze bych si tam nevzal vec ani zadarmo.
Kdysi jsem resil reklamaci zbozi u naprosto hulvatskeho prodejce, ktery argumentoval nesmyslnymi vyhlaskami a odmital mi uznat reklamaci. Na SOS me vyslechli a odkazali na obchodni inspekci, kde me take vyslechli a tim to skoncilo. na COI mi prislo, ze ten pan byl mirne opili po navratu z obeda a celou dobu mi opakoval, ze to bude obtizne dokazat, ze tam muzou nekoho poslat, ale ze to nema cenu. jestli chci tak muzu sepsat na stranku ofic. stiznost, ale ze tomu nedava sance. tak jsem sel domu a s cca tisicikorunou za nefuncni zbozi se nadobro rozloucil...
A proč nakupuješ u hulvátského prodejce
vykutálenost některých českých zákazníků, skoro by se jich i zastal
jj, občanské judo je jejich kostel, tam se modlí
Jednou jsem šel reklamovat boty k Baťovi v Liberci. Po cca 1 měsíci nošení praskla a zároveň se odlepila podrážka. Paní vedoucí nejprve mou reklamaci neuznala. Z odůvodnění mi vyplynulo, že pravděpodobně nebyly určeny k nošení na nohách. Nedbal jsem na radu několika lidí, že se mám na to vykašla a odeslal jsem boty na centrálu do Zlína. Odtud mi bylo zhruba po 14-ti dnech odpovězeno, že má reklamace byla oprávněná. Takže peníze mi nakonec vrátili (i s poštovným).
no a já jsem reklamoval boty u bati v brně po týdnu praskly (je pravda že jsem s nima byl v lese ale stejně) a bez problémů uznáno z důvodu vady materiálu výměnou jsem vzal jiný o 100 levnější takže jsem i ušetřil
a nebude třeba osmi nových institucí...
CPI - nejhorsi ceska spolecnost. Hlavne ze nejsou ochotny nic delat a neuznaji reklamace!
V první řadě je třeba mít na paměti, že zákazník je často hajzlík, a reklamace se zneužívá.
V druhé řadě je potom nesmyslná dvouletá záruka, kterou zase samozřejmě musí stejně zaplatit zákazník (kdo jiný!).
A v třetí řadě hraje roli lidská hloupost - a ta je nekonečná.
Zvláště český člověk je na takové věci šikovný
kteří nechápou, že společenská obuv na parket se při cestě sněhem rozlepí, že vysoký krevní tlak není chyba měřiče tlaku, že jídlo, které snědli i přes to, že jim nechutnalo musí zaplatit atd...
Obecně platí, že mnozí prodávající počítají s tím, že zákazník si nechá líbit absolutně vše a do žádného soudního sporu nepůjde. Existuje však velmi reálná možnost jak věc vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Stačí kontaktovat příslušného soudního znalce, který má obvykle s touto problematikou bohaté zkušenosti a dokáže poradit jak věc dotáhnout do úspěšného konce (bez soudů a zbytečných výdajů). Blyžší informace na: obuv.soudniznalec@gmail.com . Skutečně to jde!