- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je pravda, že banky se případné reklamace snaží neřešit a buď dělají mrtvé brouky nebo mlží.
tak by klient cekal na vyrizeni reklamace jeste do soudneho dne...
Po dotazu iDNES.cz, jak k celé peripetii došlo, byla reklamace do druhého dne vyřízena.
S UNI KREDIT mám supr zkušenost z práce,dělám v autopučovně,klientovi sme předautorizovali 25000 a pak z částky ztrhli zhruba 15000 ukončením autorizace.Banka jemu tvrdila,že mu peníze blokujeme my,nám tvrdila,že je to autorizace stejné půjčovny v německu a pak mu eště důležitě sdělily,že mu to nestandartně odblokovali a jaký sou kabrňáci,když vůbec nezvládají standartní operace a ještě tím omezují klienta.
Jsa člověk utrácivý, nechal jsem se uchlácholit u Raiffeisen Bank a pořídil si kreditku v rámci Exclusive Program na bratru mínus potencionálních 200 tis. Ani jsem nepočítal, že bych si půjčoval, ale do rozumného obratu a splátky do 45 dní bezúročně a v zahraničí se to hodí. Jaké bylo ovšem mé překvapení, že karta je při el.platbách bez PINu, pouze na strohý podpis. V 21.století...i pokladní v Intersparu se mi smějí, stejně jako v klientském centru RB, kde jsem si postěžoval (PIN nenabízíme, jednou možná, pojistěte se). Pojištění jeden velký trapas, dostal bych leda ho.no, pokud bych tedy pojištění výrazně nenavýšil a tedy měsíčně velmi řádně nezaplatil. Inu rozhodl jsem se na snížení max.čerpání na řekněme obvykle otáčených á 80 tis. Osobně, na pobočce. Že je to prý neobvyklé, že někdo chce snížit úvěrový limit, ale budiž, že do pěti dní mi bude vyhověno. Realita byla taková, že vyhověno mi bylo po cca 2 měsících po dvou osobních urgencích... Asi tak k našemu bankovnímu systému...
Dobrý den,
chci se ujistit, že jsem pochopil co jste napsal. Opravdu se tou kartou dá platit bez zadání pinu? Já bych přesně takovou chtěl, obtěžuje mne všude zadávat pin a bojím se, že jednou ho naťukám někam, kde mi okopírují kartu a pin si uloží. Všude na západě se platí bez zadávání pinu a chtěl bych to dělat stejně. Takže asi do té Reiffeisen banky zavolám a zkusím si takové konto zřídit :) Mimochodem, narážíte na 21. století. Domnívám se, že známkou vyspělosti v této době je, že platba v hotovosti je vyjímečnou záležitostí, bohužel v této zemi se na mě pořád koukaj jako na marťana ve většině míst kam přijdu nakoupit. A že vám kartu mohou ukrást? No, mohou, všimnul jsem si že většina lidí nosí peněženku na zadku. Já ji nosím v košili na prsou, takže by mě museli zastřelit abych jim ji dal. Ještě jsem v životě neztratil peněženku a ještě mě nikdy neokradli (a že už mám něco nacestováno).
Sice to vypadá, že to za to nestojí, ale na začátku těžko mohl vědět, že se to takhle potáhne.
Je vidět, že jde UCB s dobou. Tohle jsou ty nejmodernější způsoby ojebů klienta a zdaleka to nedělají jen oni:
1) Nejlepší dát do podmínek možnost reklamací písemně a ve skutečnosti tvrdit, že to stačí telefonicky. Klient tam nemá absolutně nic v ruce, aby mohl dokázat podání reklamace nebo vyžadovat dodržování lhůt. Nějaké další kroky (arbitr, soud, ...) jsou taky vyloučený. S prázdnýma rukama taky vyloučený.
Vyšším levlem je to zkombinovat ještě třeba s 30denní lhůtou, dokdy je možný reklamaci podat. Než člověk zjistí, že to měl udělat písemně, má smolíka a nebudou se s ním ani bavit.
2) Mrtvý brouk a trvat na formalitách. Naúčtovali jsme vám neoprávněně 10korunový poplatek? Není problém: stačí dojet 20 km na pobočku, vystát frontu, podat si písemnou reklamaci a po měsíci vám ho (možná vrátíme). Až to zákoš párkrát absolvuje vč. několika upomínek reklamací, pochopí, že vynaložit stovku a hodinu svýho času na každou vrácenou korunu se moc nevyplatí a přestane otravovat.
Nejsem pravnik, ale mam takovy pocit, ze v pripade opravnene reklamace ma clovek narok na nahradu cestovneho a mozna i casu, ktery nad tim stravil...
Kreditní karta Vám umožní nosit méně peněz, nikdo Vám je nemůže ukrást... Ale když Vám někdo ukradně kartu... jste v trojnásobné prde.i, než kdyby Vám ukradli tu tisícovku, co máte v peněžence....
Miluji debetní a kreditní karty! Produkt, který byl zajímavý možná před dvaceti lety. A od té doby se na něm prakticky nic nezměnilo... Bezpečnost nula, kvalita služeb nula, cena služeb maximum...
no, zalezi, co mas za banku...ja ji mam vsechny karty pojisteny, kdyz mi je slohnou, tak dostanu prasule zpatky, i kdyz s nima nekdo stihne zaplatit jeste nez jsem to nahlasil. jedina vyjimka je tusim, kdyz by u toho byl pouzitej PIN (a ta vyjimka jeste neplati, pokud ho ze me nekdo vytahl nasilim)...ale neni to teda ceska banka...