Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Muž mnoha tváří Marcel dělal právníka, modela i ochranku Václava Fischera

Marcel Šebek toho ve svých šestatřiceti letech stihl opravdu hodně. Vystudoval tři vysoké školy a právě dokončuje čtvrtou. Začínal u policie, pak ho zlákala práva, ekonomie a mediální komunikace. V Mense mu naměřili IQ 156.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cod

3 vš, to asi dělal v Plzni za 14 dní ;-D

0/0
30.11.2010 14:59

Lastura

Krásný chlapec,

0/0
29.11.2010 11:54

Lastura

Re: Krásný chlapec,

sportovec a inteligentní a pracovitý R^

0/0
29.11.2010 12:00

R@VI

To je tak dojemny a srdcervouci pribeh ...

... s IQ 156 jit k policistum ... nechtel pan Marcel jen k policii ucelne?

0/0
29.11.2010 11:40

Flory

Hm...

Jsem na tom cca podobně a žádný článek o mě ještě nevyšel... A ani o to nestojím...

0/0
28.11.2010 23:46

Vegan power

Matěj Slanina

...co tady neustále přispívá a zastává se pana Marcela, je ve skutečnosti pan Marcel, co je pořád vylapený u počítače a sleduje reakce na článek o sobě! ;-D;-D;-D

0/0
28.11.2010 19:36

R@VI

Re: Matěj Slanina

nj na technetu si ho diskutujici moc dobiraji a to i kdyz se schovava za hosta ...

0/0
29.11.2010 20:32

arnie_rimmer

jé, tady se sešla krásná sbírka

závistivých nul :-)

Marcelovi posílám R^R^R^

0/0
28.11.2010 17:27

Vegan power

Re: jé, tady se sešla krásná sbírka

To, že někdo na pana Marcela nenapíše pozitivní ohlas, ještě automaticky neznamená, že závidí ;-)

0/0
28.11.2010 19:20

single_female_lawyer

Re: jé, tady se sešla krásná sbírka

jo, my všichni co si z něj nenaděláme do kalhot jsme závistivci ;-D;-D

0/0
28.11.2010 19:22

RiP3

Devět řemesel,

desátá bída... 8-o

Jestli začal na policii, pak neměl problém si udělat práva u nás v Plzni ;-), ekonomka byla asi dražší, ale co právník... no a mediální komunikace je nejspíš nějaká soukromka... IQ se dá fakticky "měřit" pouze u dětí...

0/0
28.11.2010 14:37

thomassinno

IQ mu neberu, ale jako od právníka, absoluventa

Policejní akademie, bych se nikdy nenechal zastupovat;-D

0/0
28.11.2010 14:22

blekotasek

...

český Forest :)

0/0
28.11.2010 12:28

single_female_lawyer

A navíc je to typický pracovník co umí od každého něco

ale přitom neumí nic pořádně.Rv

0/0
28.11.2010 12:25

single_female_lawyer

to nejsou vysoké školy

takové žvanilovské nesmysly. Proč nevystuduje třeba matfyz? Takovéhle hlouposti studují všichni kteří jsou dostatečně hloupí aby šli na pořádnou školu ale zároveň jsou dostatečně líní aby šli pracovat;-)

0/0
28.11.2010 12:23

notabene9

Nemohli..

Nemohli byste přinést nějaký pěkný článek o nějakém nemotorném pablbovi, abych si zvednul sebevědomí pošramocené zběžnou četbou toho textu..Neškodili by ani fotky nějakého primitiva s nízkým čelem, čelní i jinou pleší a mnoha jizvami..Předem děkuji..

0/0
28.11.2010 10:36

notabene9

Re: Nemohli..

Oprava - lupnul jsem tam špatné i..takže "neškodily by.."..tak to na mne zapůsobilo..

0/0
28.11.2010 10:37

Klement a Denisa

pekne

blby clanek RvRv

0/0
28.11.2010 8:07

Pravda bolí

Vždycky si říkám, co lidi vede k tomu

vystudovat 3 vysoké školy. Buď jsou do osobního života (většina z nich) úplně nepoužitelní nebo neví co chtějí...

0/0
28.11.2010 7:13

matej.slanina

Re: Vždycky si říkám, co lidi vede k tomu

To, ze clovek nejakou dobu nevi co chce, to je podle Vas zavrzenihodne? Nebo proc to zminujete?

0/0
28.11.2010 9:39

uran235

Re: Vždycky si říkám, co lidi vede k tomu

Jen ho stve, ze vystudoval za jeho delnicke penize... ;-)

0/0
28.11.2010 11:24

(pikulik)

nikomu nevěř

No a mně v mense naměřili 175 (Kč). Nechal jsem si totiž třikrát přidat, neboť měli ovocné knedlíky a já zase velký hlad;-D Člověka s IQ přes 150 nevzali po gymplu na medicínu? Tak šel dělat pochůzkáře? Probůh, copak tomu někdo věří? Mimochodem, když si nechal změřit IQ David Navara, tak mu vyšlo těsně pod 130, čili ani nepatří do mensy. Pak nějakým IQ testům věřte...

0/0
28.11.2010 4:34

josefbad

Re: nikomu nevěř

A vy znate Navaru? To ze je nekdo nejlepsi sachista v CR neznamena, ze bude genius a opacne.

0/0
28.11.2010 8:38

matej.slanina

Re: nikomu nevěř

Jestli je nejlepsi sachista, tak je genius.

0/0
28.11.2010 9:40

single_female_lawyer

Re: nikomu nevěř

No to bych řekl, že znamená.;-D

0/0
28.11.2010 12:24

(pikulik)

Re: nikomu nevěř

Pozor, já nepsal, že je genius, ale že má IQ pod 130, což je hodnota, kde o genialitě nemůže být ještě řeč. Neboli každý padesátý v populaci má vyšší IQ než David N., což považuji za nesmysl. Z tohoto důvodu IQ testy nepovažuji za průkazné... Zpátky ale k Davidovi, pokud budete drtivě nejlepší v ČR v něčem, kde se pouzívá hlava (šachy, programování, matematika) tak si nálepku genius zasloužíte. Rozhodně víc, než bývalý pochůzkář, kterého ani nevzali na medicinu, byť by mu naměřili třeba IQ 200, který ale své inteligenční schopnosti nijak nedokázal (studium několika z hlediska náročnosti podprůměrných škol nic nedokazuje - to by zvládl každý druhý, pokud by měl čas a motivaci).

0/0
28.11.2010 13:58

josefbad

Re: nikomu nevěř

prosim nesrovnavat sachy a matematiku, jsou to docela nesrovnatelne veci. Na matfyzu sice polovina lidi hraje sachy, ale neznamena to, ze polovina sachistu umi matiku na urovni matfyzu.

0/0
28.11.2010 20:37

(pikulik)

Re: nikomu nevěř

Vy ale opet komentujete neco, co jsem nenapsal. Ja nesrovnavam sachy s matikou na matfyzu, ale nejlepsiho sachistu s clovekem, co ma udajne skoro o 30 bodu vyssi IQ, pricemz nezvladl ani prijimacky na medicinu. Proto neberu IQ testy moc vazne a tenhle clanek o genialnim byvalem pochuzkari uz vubec ne. :-)

0/0
28.11.2010 21:24

josefbad

Re: nikomu nevěř

Ok, me namerili 152. Prislo mi to moc, ale na druhou stranu jsem dokazal byt na gymplu dvakrat v celostatnim kole matematicke olympiady (tehdy cca 100 studentu z CSSR) a vyhrat krajske kolo. Ale na prijimacky na medicinu bych si netroufl. Tam totiz nezalezi na IQ, ale na znalostech, ktere jsou u maturantu hodne ovlivneny kvalitou skoly. Pokud si vzpominam, delaly se z biologie, chemie, fyziky. V biologii byly dulezite i latinske nazvy. To uz nema s inteligenci nic spolecneho, pouze s dobrou pameti. Ale rozhodne bych nebyl takove pako, abych sel delat pochuzkare a vydrzel tam dva roky.

0/0
28.11.2010 23:18

pavel679

neví co chce

Na mě ten chlápek působí, že neví co chce, bez ohledu na svojí inteligenci. Za druhé si myslím, že to jeho střídání není až tak neobvyklé. Jako zaměstnanec je určitě atraktivní, ale myslím že by se mu vyplatilo si vybrat jednu věc a držet se jí, i když to třeba nebude žádná sláva, která by ho dostala do novin.

0/0
27.11.2010 23:15

matej.slanina

Re: neví co chce

To neni o tom, ze nevi co chce.

Chytry clovek, po dosazeni uspechu v oboru a zdolani vsech met jiz v oboru nema vyzvy. A co ma delat? Opakovat rutinu do zblazneni? Ne! Tak pujde zkusit jiny obor. To, ze zvladne vice oboru absolutne neznamena, ze nevi co chce. Smyslem zivota preci neni zustat otrokem na jedine pozici. Smyslem zivota je zivot zit, v prekladu to znamena prozivat nove zazitky a ziskavat nove zkusenosti. To co Vy popisujete je nudny zivot pro prumerne lidi, ale probuh, nevnucujte to kazdemu!

0/0
28.11.2010 9:44

enpassant

Re: neví co chce

Mně se nezdá, že by v oboru dosáhl všech met. Tím nechci říct, že ve své práci nebyl dobrý. Spíše díky inteligenci a píli se velmi rychle dostane dost vysoko, přičemž se okolí zdá, že je to vrchol.

0/0
28.11.2010 18:07

matej.slanina

Re: neví co chce

Vsechny mety je mysleno jako "vsechny zajimave", nebo "vsechny unikatni". Neni napriklad potreba dosahova sice jinych, ale ekvivalentnich met a pod.

0/0
28.11.2010 19:04

vítek z prčice

9

Devět řemesel, desátá bída. :-)

0/0
27.11.2010 22:19

PepaVonDepo

A?

Tak udělal ty advokátní zkoušky nebo ne?

Půlka kancelářských policajtů má minimálně Bc. na právech. Hádejte proč.

0/0
27.11.2010 22:12

matej.slanina

Re: A?

Protoze policie rekla, ze s papirem u policie ma vice sanci zustat kdyz se bude propoustet. Papir nic nevypovida o inteligenci ani o moudrosti ani o zkusenostech. Vypovida jen to, ze mate papir. Nic vic.

0/0
28.11.2010 9:46

Dworkin

Reklama

Celé je to PR McDonaldu...

0/0
27.11.2010 22:09

vakacenka

Češi jsou opravdu mistři světa v závisti a pomluvách..

Před několika měsíci jsem se zařekla, že žádné diskuze, kde exhibují jedinci s pochybným sebevědomím, prostě číst nebudu. Teď vidím, jakou chybu jsem udělala.

Až na výjimky je to tu přehlídka zamindrákovaných, maloměšťáckých, velmi závistivých chudáků. Je mi vás líto. Co jste dokázali v životě VY, "vážení"?

Osobně mne vždy velmi potěší, pokud čtu o někom schopném, kdo se vymyká běžnému průměru u nás, kdy každý hledá chyby ve svém okolí, jen ne v sobě. Pan Marcel na sobě skutečně pracoval, očividně, přeji mu úspěch.

0/0
27.11.2010 20:01

zřejmě ji zemřel manžel

Re: Češi jsou opravdu mistři světa v závisti a pomluvách..

Tak teď se do Vás pustí...;-)

0/0
27.11.2010 20:03

josefbad

Re: Češi jsou opravdu mistři světa v závisti a pomluvách..

souhlasim, je treba psat o uspesnych lidech. A tim ale nemyslim lidi typu Hanychova apod. je treba psat o novych lidech typu Bata

0/0
27.11.2010 20:11

matej.slanina

Re: Češi jsou opravdu mistři světa v závisti a pomluvách..

Akorat nastava jeden zasadni problem v tom, co lze povazovat za uspesneho cloveka. Modelku, ktera se narodila v bohate rodine podnikatele, od prirody smyslna a krasna a pro to cim je toho nemusela tolik udelat, nebo modni navrharku z chude ctvrti, bez bohatych rodicu, ktera neni hezka, ale jeji saty se prodavaji, protoze se vypracovala praci 18 hodin/den? Genia, ktery ma od prirody lepe vystaven mozek a co precte to si zapamatuje bez jakekoliv namahy a proto dokaze studovat 4 skoly najednou, nebo podnikatele, ktery zacal s nicim a dosahl rocniho obratu 300 milionu a zamestnava 10 lidi?

0/0
28.11.2010 9:53

shteerca

Re: Češi jsou opravdu mistři světa v závisti a pomluvách..

Já v tom žádný problém nevidím. Každý se se cítí úspěšným zdoláním zcela rozlišných (a jinak náročných) met. Pro jednoho je úspěchem zaběhnout stovku pod devět, pro jiného ji vůbec uběhnout. Úspěch je hodně subjektivní pojem a nelámala bych si hlavu hodnocením, jednoznačná kritéria neexistují. Druhá otázka je prospěšnost společnosti, ale to už jsme někde jinde. 

0/0
28.11.2010 11:23

Eva_Pallotto

Re: Češi jsou opravdu mistři světa v závisti a pomluvách..

Souhlasím.

Poklona a pukrlíčko, pan Marcel je prostě borec. R^

0/0
27.11.2010 20:47

nejchytrejsi

Re: Češi jsou opravdu mistři světa v závisti a pomluvách..

ja sem bulhar

0/0
27.11.2010 21:43

matej.slanina

Re: Češi jsou opravdu mistři světa v závisti a pomluvách..

R^

0/0
28.11.2010 9:47

wotomtoje.

Re: Češi jsou opravdu mistři světa v závisti a pomluvách..

R^R^

0/0
28.11.2010 9:50

aloisq

co umi?

NIC! Kecat. Dobre vypada a to staci. U McDonalds je to vynikajici kvalifikace. Ten pan je urcite chytry, ale ne moudry. A jestli je vzdelany si odpovezte kazdy sam. Kazdopadne predevsim obdivuji jeho vitalitu. Prece jen na clovek musi mit spoustu energie.

0/0
27.11.2010 19:36

Vegan power

Re: co umi?

Souhlas, inteligence a vzdělání ano, ale moudrost ne. U mekáče nikdo duševně moudrý pracovat nemůže.

0/0
27.11.2010 22:12

matej.slanina

Re: co umi?

Ale muze. Je to firma jako kazda jina a v mnoha smerech lepsi. Je to stroj na penize. Samozrejme zalezi zda tam delate uklizece, ktery si vydela minimum, nebo manazera, ktery je jinde.

0/0
28.11.2010 9:54

Coolman86

?

Jsem docela skeptický k studiu několika škol (předpokládám, že disperze vzdělání bude stejná, jako jeho profesní). Sice je naoko hezké někde zveřejnit, že má 4 VŠ, ale také tím dává najevo, že v podstatě není na nic zaměřen a je "přelétavým" typem.

Pokud bych byl v roli zaměstnavatele a hledal odborníka a mohl si vybrat mezi tímto mužem (co třeba i tuto problematiku studoval) a někým, kdo je na danou věc zaměřen, upřednostnil bych právě tu druhou osobu, protože bych měl pocit, že to zkrátka bere vážně.

0/0
27.11.2010 19:00





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.