- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já jsem si našel obchody, které mají nožnost vyzvednutí na pobočce v okolí a přesto prodávají za internetové ceny. Nejsou nejlevnější, ale pořád jedny z nejlevnějších.
Výhoda ze zaplacení na místě až po přijetí a prohlídce zboží.
Takže riziko žádné, víte kde jít s reklamací a ceny výborné. Doporučuji tento zpúsob nákupu.
mám strach se vrátit do ČR. Po dlouhé době se vracím ze zahraničí. Momentálně jsem v USA kde nakupuji přes internet hodně často. Zároveň prodávám a kupuji věci na eBay. Provozovat něco takového, tak to je krásně jednoduché tady v USA. eBay, pošta, paypal všechno je to propojené a zásilku člověk sleduje online. Malej příklad pro českou poštu. Věc velikosti zimní bundy pošlu z Floridy na Aljašku za 10dolarů 80 centů. Pošta garantuje 2-3 dny na doručení zásilky. Potom je tu vztah kupující x prodávající. Tohle je asi taky na trošku jiné úrovni..........
Na netu nakupuji často, u nás i v zahraničí. U nás platím převodem, v zahraničí paypalem, platit kartou je zbytečné riziko, dobírka se mi nehodí.
Jinak nakupování na netu je jako všechno ostatní, člověk se musí rozhodnout mezi cenou a "kvalitou" - ať už je to ochota při reklamaci, kvalita služeb, pravděpodobnost podvodu... je to pořád to samé.
Platit kartou nemusí být riziko, když člověk ví, za jakých podmínek může kartu použít. Tj. zabezpečení transakce - verified by Visa a Mastercard securecode jsou naprosto bezpečné.
No, raději jsem to ani nečetla celý..ale pohled z druhý strany...
mám malej eshop, jedu styl objednávka zákazník, platba zákazník ( u vyšších položek) objednávka velkoobchod já.
a dobírky? když si frajerka objedná, já objednám, zaplatím, peníze mi visí ve zboží a ona si dobírku nevyzvedne? to nikdo neřeší...ač ze zákona (alespoň tak mi to bylo vysvětleno) má povinnost zboží převzít a poté ho vrátit. nikoli nepřevzít.(i poštovné je položka u dobírky vždy kolem stovky, taky peníze)
tak co tedy udělat i článek o prodejcích z druhé strany? hmm? a o ranařích, kteří objednají, věc použijou třeba jednou (př.slavností ohoz) a poté vrátí ve lhůtě 14dní? i tací jsou (naštěstí to není osobní zkušenost, ale jsou tací)
mezi lidma, kteří provozují eshopy a pohybuju se já, není skutečně jediný, kdo by měl chuť nabourávat se někomu do účtu. hm.
Stačí nakupovat v obchodech, které mají i kamennou prodejnu, takže je důkaz, že obchod fakt existuje a že to nejsou jen nějaké podvodné stránky. A také případná reklamace je pak mnohem pohodlnější. Třeba kasa.cz, mall.cz, hmstudio.cz
kasa.cz je fakt super obchod. Zvláště jejich fiktivní slevy.
....Pokud ale " zakaznik" nakupuje stylem - hrrrr na Zbozi.cz, tam je vsechno nejlevnejsi! - pak vzdy budou nespokojeni.
Bohuzel je proste skutecnosti, ze v kazde spolecnosti je asi tretina lidi bez mozku a to jsou ti, kteri byvaji podvedeni, nespokojeni a certvi co jeste s e-shopy.
rozumnej clovek, kterej vi, ze nic neni zadarmo a ze i e-shopy museji na necem vydelavat, problem s nakupem na netu nema. Bezmozek ano.
co to plácáš??? nakupuji zásadně přes zbozi.cz a to poměrně hodně a vždy u toho nejlevnějšího a bez jediného problému
Toto je přesně typ článku, který akorát lidi straší a přitom neříká naprosto nic nového. Jak nenaletět?
- nenakupovat podle srovnavacu cen a pouze podle ceny | pokud e-shop nema minimalne jednu kamennou prodejnu nenakupovat | e-shop by měl mít několikaletou historii | hodně napoví kolonka O nás | Podrobné obchodní podmínky nebo nákupní řád jsou výhodou | zmíněná zákonná záruka vrácení peněz | členství v APEK, certifikáty od sdružení na ochranu spotřebitelů, ISO Certifikáty...
Stará dobrá dobírka téměř vše vyřeší.
Co má PIN a heslo společné s nakupováním na internetu?