- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ty se divis? 20 inzenyru a jeden delnik ty barak tezko postavi.
Pod vlakou EU s jejima dotacema se z nasi ekonomiky stava jedna velka hladova zed. Par lidi tvori hodnoty a zbytek s nimi kupci.
Druha vec je, ze mame prebytek VS v humanitnich smerech. Ve svem okoli mam nekolik desitek lidi, co maji VS, ale jen par z nich pracuje ve svem oboru. A vetsiny kdyz se zeptam proc to studovali, tak odpovi, ze je to sice moc nebavilo, ale titul se hodi.
je potreba neco umet. a nejlip neco uzitecnyho.
spousta studentů sice má diplom, ale neumí nic.....
pouze lidí,kteří chcou na výšku??? a co lidi,kteří si ve věku na d 30 let chtějí dodělat maturitu???takoví lidé podle idnes.cz neexistují? a to už nemluvím o tom,že studium musí povolit zaměstnavatel.je to pouze na něm. já jsme chtěl si dodělat dálkově maturitu,ale zaměstnavatel mi to neumožnil(pouštění do školy)hledal jsem si práci jinde a nikde jinde by mi to neumožnili. Takže pak něco říkejte o rovnostech příležitostí.Leninovo učit se učit se tentokrát neplatí, protože mi bylo zakázáno studovat.
neříkejte, že v ČR neexistuje střední škola, která by nenabízela víkendovou docházku.
Já jsem spíš překvapenej, kolik lidí +-30let vysokoškolákama pohrdá. Zajímavé na nich je, že do jednoho mají max. maturitu a vždy si dokáží najít nějakou výmluvu, proč zrovna oni studovat nemohli nebo nemůžou, než aby si přiznali, že jsou liní a případně na to ani nemají. A stále si namlouvají, že jsou chytrý a hrozně dobrý i bez titulu. Zatímco ty ostatní jsou stejně jen blbové s titulama, atd. Čelist jim sklapne, když ve firmě dojde na povyšování a zatímco oni furt smrdí na stejný pozici 5 let, jelikož pro sebe nic za tu dobu neudělali a nikam se neposunuli, tak ten vysokoškolák jim jde brzo dělat šéfa
tak, jak to popisujes (VS = postup v praci), tak to funguje jen u policie a v podobnych podivnych firmach, povetsinou statnich. V kazde jine normalni praci se povysuje podle schopnosti a ne podle skol. Jinak se zacatkem souhlas, je az humorne, jak si nekteri zduvodnuji, proc nemaji VS
Jeste bych chtel upozornit na chybu v textu. Mladi absolventi nemaji vetsi vseobecny prehled, to je omyl hlupaku. Oni vzdycky prijdou s nejakou peckou a tem neme intelektektem obdarenym spadne celist. Ale ono staci dat se s tim dotycnym do hovoru a pak zjistite, ze je to proste absolvent, kterej nekde neco zaslechl a akorat placa. Co ty mlady teda umej, je se prezentovat, to jim jde jak po masle. To ale plati na HR, ne na me.
Dnes je rozhodne mensi konkurence nez driv. diky nasemu systemu dnes skoly absolvuji nepul analfabeti, kteri travi vetsinu casu na fakebooku nebo kourenim marihuany. Nemusim tedy vynalozit takove usili, abych je znalostmi zaplacnul jako mouchy. Ja osobne jsem tedy proto, aby skolsky system zustal takovy jaky je a bez statnich maturit.
Problém vidím ve způsobu financování státních VŠ. Pokud bude platit, že čím víc studentů škola nabere, tím dostane víc peněz, bude na vysoké každý druhý (jako je tomu v současné době) a podle toho taky bude vypadat výuka.
.... takže po 30 už má spousta lidí vyděláno na doplnění titulu... terno by byla literární vysoká škola
Na typu VŠ dnes přílíš nezáleží, hodí se ale nějakou mít. Rozhodují osobnostní předpoklady, praxe, jazyky... I ten v diskuzích opovrhovanej sociolog může nakonec dělat např. v IT a brát dobré peníze, pokud měl už předtím zajímavou praxi v oboru, je schopnej a umí dobře jazyky a rozhodně mu jiný typ VŠ nebude na překážku.