Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Firmy požadují praxi i po recepčních. Absolventi mají problém sehnat práci

V minulém roce nebyly pracovní podmínky pro absolventy středních a vysokých škol příznivé. Ani letos se situace pravděpodobně nezlepší. Firmy požadují praxi i na pozici recepční nebo asistentky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MarkétaG

Hledám práci - Administrativní pracovnice, Prodavačka apod.

Omlouvám se, ale nedá mi to a pokusím se zveřejnit svůj inzerát i zde...

Jsem absolventka obchodní akademie a hledám zaměstnání na HPP. - v administrativě, prodeji apod. Místo pracoviště nejlépe Opava, Hlučín či okolní vesnice.

V případě, že Vy sami hledáte zaměstnance, popř. víte o nějaké práci, kterou bych mohla vykonávat, prosím napište. : E-mail: MarketaGrigarcikova@seznam.cz. Ráda zašlu své CV.

Budu Vám moc vděčná. Děkuji.

Markéta G.

0/0
16.2.2011 20:19

jadvig

mám

problém sehnat kohokoliv i bez praxe na pozici obchodní zástupce. je otázka co absolventi hledají za zaměstnání. práce je dost.

0/0
2.2.2011 13:16

RedSquirrel

Ani v IT

není situace dobrá, absolventi nejsou v kurzu... i když něco umějí, ale nemají "business" praxi.

0/0
16.1.2011 10:12

locom

Jak se rika ...

... "skola zivota" :)

Porad lepsi kandidat, ktery se nejak zivotem protloukal, titul nema, ale za praci je rad ... nez nekdo po skole s diplomem, kdo si vetsinou ani prace nevazi, protoze jeste nedokaze srovnavat.

Mel jsem tu nejaky absolventy, dostali zaklad 30k, a pristupovali k praci jako k nejake akci na pionyrskem taboru.

Nehazu do stejneho pytle, ale zkusenosti takove proste mam.

0/0
14.1.2011 10:17

sunka007

Re: Jak se rika ...

Ale to je jenom a pouze tvoje chyba ze jsi si neudelal kvalitni vyberove rizeni. Pokud vybiras podle ksichtu a neoveris si znalosti a nazory kandidata je jasne ze to nemohlo dopadnou lepe. Moje zkusenost je ze 80-90% kandidatu nevyhovuje (odborne nebo lidsky)

0/0
23.1.2011 8:34

ibid

diskuze o zaměstnání a hned vím, kdo si tu bude honit ego,

samozřejmě lam0r vsadil bych se, se tu bude někde i Vypýr, ikdyz Ho tu teď nevidím... normální ssebou spokojenej člověk tohle nemá zapotřebí...

0/0
13.1.2011 13:57

opportunity

Re: diskuze o zaměstnání a hned vím, kdo si tu bude honit ego,

R^

0/0
28.1.2011 13:20

tomy21

maily nebo obcházení firem?

jestli tuhle diskuzi ještě sledují personalisté (a vůbec někdo :-) , tak by mě zajímalo, jak se stavíte k tomu, když někdo přímo obchází firmy a ptá se na brigády/praxe? na maily mi moc odpovědí nechodí, a kamarád mi říkal, že rovnou obchází firmy... a taky jsme řešili, jestli takovýhle svévolný nabídky (poptávky po brigádě) přes mail nechodí rovnou do spamu? :-)

0/0
12.1.2011 23:19

Lam0r

Re: maily nebo obcházení firem?

Mě se nějaké obcházení ekluje, přijde mi to ponižující... Sháněl jsem vždy přes jobs.cz a zatím našel, jak dobře placené brigády, tak potom po škole plný úvazek R^

0/0
13.1.2011 13:18

saci

praxe?

Opravdu je lituju...on je problém tu práci sehnat i s praxí a vysokoškolským diplomem!!

0/0
12.1.2011 13:10

Lam0r

Re: praxe?

Jak kde a jak pro koho. Je jasné, že historik s praxí v prodeji pohlednic není pro zaměstnavatele žádné terno ;-D

0/0
12.1.2011 14:52

tomy21

Re: praxe?

no kámoš je sice strojař, ale ze zemědělky z Prahy - skoro rok nic nemohl sehnat... tak se pořád utěšuju, že strojař z TU v Liberci zní o něco lépe :-)

0/0
12.1.2011 19:34

sunka007

Re: praxe?

Hahaha, v CR jsou jenom dve techniky co maji aspon nejakou uroven - CVUT a VUT.

0/0
23.1.2011 8:37

tomy21

Re: praxe?

FS TUL je na podoný úrovni jako ČVUT, kámoš sem přešel z VUT a měl srovnání, nechci pomlouvat, rozhodně FS TUL není horší... FS TUL má dost vysokou úroveň v mínění zaměstnavatelů co vím. ty jsi student a ´kopeš´ za jednu z těhle škol nebo jak? (píšu pořád ´FS´ protože tu máme spoustu fakult..)

0/0
23.1.2011 12:21

kocy

Většinou jde jen o jedno

Nemáš praxi? Tak min.mzda. Máš praxi? tak sory,jsi tady nový,musíš začít od začátku. Opět minimální mzda. Osobně jsem to zažil několikrát.

0/0
12.1.2011 11:56

Lam0r

Re: Většinou jde jen o jedno

Tak s tímhle jsem se nesetkal. Od nástupu jsem měl hned nadprůměr a nikomu nevadilo, že tam jsem nový. Naše firma totiž platí dle schopností, ne podle odpracovaných let jako někde na úřadě. Pokud člověk nemá praxi, tak ho u nás ani nezaměstnají.

0/0
12.1.2011 14:51

tomy21

Re: Většinou jde jen o jedno

a obor a firma (bez jména- malá/velká, česká/nadnárodní ...)

0/0
12.1.2011 19:30

Lam0r

Re: Většinou jde jen o jedno

IT - distribuce komplexních řešení. Firma nadnárodní - velká korporace.

0/0
13.1.2011 13:00

houba_

Re: Většinou jde jen o jedno

no a co jako, to je prece v poradku, proc bys mel jako novacek dostavat nejaky super plat. jak muze tvuj zamestnavatel pri nastupu vedet co v tobe je jak po odborne tak po moralni strance

0/0
12.1.2011 14:52

vioš

Re: Většinou jde jen o jedno

Není to v pořádku, minimální mzda není důstojné ohodnocení práce ani pro nováčka.

0/0
12.1.2011 16:46

sunka007

Re: Většinou jde jen o jedno

Jenom zametnavatel - blbec neudela vyberove rizeni. Po nem vetsinou vi kde jsou hranice kandidata a zda je pro nej zajimavy.

0/0
23.1.2011 8:40

CasVyprsel

Mám tip pro studenty elektrotechniky

Nevím jak to funguje jinde, ale třeba na elektrofakultě VUT v Brně jsou některá témata bakalářských a diplomových prací vypisována od komerčních subjektů (třeba ON Semiconductor, Freescale, Honeywell, ČEZ, atd.). Po úspěšně zvládnuté závěrečné VŠ práci mají jistě dveře u těchto firem otevřené. Je to vlastně forma náboru s testem schopnosti samostatné práce zároveň. Tyto firmy zároveň pořádají různé příležitostné letní placené praxe, "kempy"... kde si už také dopředu loví své budoucí zaměstnance. Příležitosti stále ještě jsou i pro absolventy, ne že ne. Samozřejmě jak je to v jiných oborech nevím, ale v elektro (slabo i silno) nebo v IT to ještě stále jde.

0/0
12.1.2011 10:54

houba_

Re: Mám tip pro studenty elektrotechniky

jsou firmy, ktere preferuji absolventy bez praxe - nemusi je zbavovat ruznych zlozvyku - a vetsinou se jedna o velmi dobre firmy, kterena vysokych lovi tzv. talenty

0/0
12.1.2011 14:55

vondry87

IT ?

Po přečtení diskuse jsem dostal pocit, že většina absolventů je IT a všichni se mají hned dobře. Asi jsem špatně před 5 lety odhadl trh, protože jsem myslel, že trh jimi bude přesycen, protože většina kluků, co znám, šli automaticky na IT. Opak je pravdou, trochu lituji, že jsem se tenkrát nerozhodl jinak. Ale chtěl bych dodat k některým příspěvkům. Někdo se tu pořád oháněl kvalifikovanou praxí. Vám se to mluví, když Vaše praxe spočívá v sezení u počítače, což můžete často dělat z domova. Když studujete technickou školu, kde Vás bez vzdělání a praxe k ničemu nepustí, tak je to těžké. Nehledě na to, že člověk na to ani pořádně nemá čas. Ne každý studuje školu, kde stačí být dva dny v týdnu. Když je člověk ve škole denně třeba do 5 a má přítelkyni, tak opravdu mu to za to nestojí hledat si práci někde v mekáči na noční směny. Z tohoto důvodu budu své měření na bakalářku/diplomku směle považovat za praxi. Člověk se toho naučil dost, častu na tom strávil taky mrtě a jinak to prostě nejde.

0/0
12.1.2011 9:03

qwe111

Re: IT ?

to ze ty to nezvladas jeste neznamena, ze to nejde... Pohadky o tom, ze na technicke skole musis byt denne (po-pa) od rana do 5 odpoledne si nech pro toho, kdo zadnou skolu nikdy nestudoval. Ja jsem jsem technickou skolu studoval, od tretaku jsem mel praci na castecny uvazek a v pataku uz na plny a slo to bez problemu. Pravda pokud bych chtel cerveny diplom, musel bych se tomu studiu jinak venovat, ovsem je treba rict, ze pri pohovorech barva diplomu nikoho nezajimala, daleko vic je zajima co ma clovek v zivotopisu v kolonce "praxe".

0/0
12.1.2011 9:27

vondry87

Re: IT ?

Ono věda je věda, když něco neyvchází, tak člověk pak nedělá nic jiného, než že se snaží přijít na to, proč to nejde. A když chce člověk mít co napsat do diplomky, tak často fakt nic jiného nedělá. Snad to poslední semestr bude lepší. Ale máš pravdu, kdybych chtěl, tak se na to můžu vykašlat a nějakou práci si k tomu najdu. Jenže pořád věřím v to, že zaměstnavatel jednou spíš ocení dobu strávenou ve škole řešením problémů, přičemž se něco naučím v oboru, než po večerech prodáváním hamburgerů. Pokud mi to jednou někdo na pohovoru vyčte a práci nedostanu, budu jedině rád, protože pro takového člověka bych ani pracovat nechtěl. Proto mě mrzí, že většina lidí kouká na to, kde kdo byl ( i když tam často dělal prd), ale nikoho nezajímá perspektiva do budoucna. Kdyby byla na výběr kvalifikovaná práce, tak asi neváhám. Jenže tu je těžké sehnat i s dokončenou školou. Pokud tedy chce člověk zůstat v oboru a já bych mu rád dal ze začátku šanci..

0/0
12.1.2011 9:57

qwe111

Re: IT ?

ja jsem si vybral za tema diplomky problem, ktery jsem v te dobe resil v praci, takze jsem za to dostal jednak zaplaceno od firmy a jeste jsem na tom ziskal i diplom:-). Ale verim tomu, ze dnes je to tezsi, ja jsem mel to stesti, ze jsem koncil skolu v dobe nejvetsiho boomu v prumyslu (2007), kdy firmy braly prakticky kazdeho. 

0/0
12.1.2011 10:06

vondry87

Re: IT ?

To je ideální stav. Také mě to napadlo, ale to už bylo bohužel pozdě. Člověku to musí dojít dřív, než na začátku 4. ročníku :-/:-/

0/0
12.1.2011 11:45

síma25

Re: IT ?

Ty budeš ještě v životě hodně zklamanej... Ono u práce při studiu nejde jen o to, co se tam člověk naučil, ale potenciální zaměstnavatel za tím okamžitě vidí i to, že se ten student snažil být aspoň částečně samostatný, že to není žádný rozmazlený sprateček, který visí na mamince a sám si ani neukrojí chleba. Nebo zahraniční praxe - kdokoli strávil semestr, nebo dva někde v cizině - bez ohledu na to, co tam dělal, je vždycky zaměstnavateli ceněný víc než ten, kdo seděl 5 let v jednom štatlu. Třeba u nás ve firmě je to téměř samozřejmost a když člověk v životopise nic podobného nemá, dost se vyptávají proč.

0/0
12.1.2011 11:53

Lam0r

Re: IT ?

R^ Ohledně toho zahraničního pobytu ale z vlastní zkušenosti a zkušenosti pár mých známých vím, že je lepší mít v CV 1-2 roky dobré praxe při studiu VŠ tady v Česku, než to, že člověk někde půl roku v Dánsku ležel v knížkách. Samo že pokud získá kvalifikovanou praxi v tom zahraničí, tak je to velké plus. Pokud jde o jazyk, tak třeba AJ se dá velmi dobře naučit i doma, pokud člověk má chuť se vzdělávat.

0/0
12.1.2011 14:47

vondry87

Re: IT ?

Také si to myslím. Ač jsem maturoval z Nj, na VŠ jsem Aj rychle dohnal. Tak mě chytla, že jsem předběhl všechny, kdo se Aj učí už od základky. Je celkem vtipné jim jako známý němčinář vykládat, o co v tom filmu vlastně jde.. A to jen stačí koukat na filmy/seriály a při poslechu hudby vnímat text.. + teda nějaká ta gramatika, ale i ta se lépe učí z praxe :-D

0/0
12.1.2011 14:58

Lam0r

Re: IT ?

Teď jsem se v tobě úplně poznal. Já šel na SŠ jako němčinář a během půl roku jsem dohnal angličtináře. O půl roku později už jsem vyhrál školní kolo jazykové olympiády, od té doby jsem se až do konce studia na SŠ vždy každý rok umístil první. A to mě původně na AJ nechtěli pustit, že to jako němčinář nebudu zvládat ;-D Po maturitě jsem na VŠ měl půl roku rodilého mluvčího a poté jsem bez přípravy udělal FCE. Doma jsem se nikdy neučil, jen jsem dával ve škole pozor. Slovní zásobu mi dala léta prosezená u PC her - adventury, ukecaná RPG :-) R^

0/0
13.1.2011 13:13

vondry87

Re: IT ?

Přesně tak, když se chce, jde všechno.. U nás na VŠ v prváku došlo k vybírání jazyků - samozřejmě jsme měli přikázáno volit ten jazyk, ze kterého jsme maturovali. Tehdy mě došlo, že bez angličtiny v tomto světě nemám šanci. A stejně, kdo to bude kontrolovat, z čeho jsem maturoval. Při rozřazovacích testech jsem se nějakým zázrakem dostal do první skupiny, kde jsem si sice připadal jak úplnej debil, ale napodobováním přízvuku z filmů se mi to podařilo dobře skrýt. O gramatice jsem neměl skoro páru, ale znal jsem mnoho slovíček a frází (RPG ftw :), takže paráda. Po roce jsem u zkoušky dostal A.. no lidi, co mě znali, celkem záviděli, protože sami se vychloubali, jak neumějí Aj, a nakonec je dostane němčinář. A lidé, co mě neznali, mi nechtěli uvěřit, že jsem anglicky skoro neuměl, tak dobře jsem to hrál :-) S pomocí jedné šikovné webstránky a několika videí na YT jsem se doučil gramatiku a filmy/seriály/muzika/hry mi poskytly často používané fráze, takže člověk pak působí přirozeněji.

0/0
13.1.2011 16:40

Enin

Re: IT ?

šikula :)

0/0
10.4.2011 22:54

vondry87

Re: IT ?

Já jsem samostatnej až moc. Až se mě tu pořád lidi ptaj, že je divný, že s nikým moc nekonzultuju, defacto si jedu vlastní výzkum sám. Ale je mi jasné, že to nikdo neocení, ale dělám to dobrovolně, protože mě nebaví být pořád někým zdržován a na někom závislý, rád dělám sám. Opět opakuji, pokud bude zaměstnavatel mou práci ve škole s účastí na různých grantech považovat za projev závislého spratečka, pak u něj dělat nechci. Hloupí a povrchní lidé nejsou dobří zaměstnavatelé, ty dobré zajímají znalosti, dovednosti, logické myšlení, soft skills a perspektiva do budoucna - tzn. touha se něco naučit. Do ciziny bych rád vyrazil, radši bych však v opačném pořadí - tzn. dostat místo u mezinárodní firmy, která by dala možnost na několik let někam vyrazit. Pokud tu místo nenajdu, tak do ciziny půjdu rovnou. Protože v tom musím souhlasit. Když má člověk v CV pobyt v zahraničí, tak je ihned považován za poloboha. V tomto jsou Čecháčci opravdu malí, nicméně je nutné se přizpůsobit...

0/0
12.1.2011 14:55

síma25

Re: IT ?

Já jsem tím rozmazleným spratečkem nemyslela tebe, to je z toho doufám jasné. Jen jsem chtěla vyjádřit postoj většiny ani ne tak zaměstnavatelů, jako personalistů. Asi hodně záleží na oboru, já jsem v energetice a zajímat se o to, co dělal čerstvý abslovent za školní práce není zvykem. Pochopitelně když nemá praxi, na pohovoru se jaksi není o čem bavit s řeč dojde i na tohle. Máme místa i pro absloventy, takže proč ne. Ale málokdo v mém oboru přihlíží k tomu, že někdo na škole pracoval na grantech, zajímavých mezinárodních projektech a podobně, i kdyby to bylo sebeúžasnější. Hloupé? Asi trochu ano. Nespravedlivé? Rozhodně. Nicméně realita. Pohovory nevyhrávají nejlepší uchazeči, ale ti, co se umí prodat a mají proříznutou pusu.

0/0
13.1.2011 13:03

vondry87

Re: IT ?

Jasně, já to také beru obecně - ale proč tedy házet všechny do jednoho pytle a nesoudit je individuálně? Konkrétně v tvém oboru - kolik lidí má při škole takovou praxi, která jim umožní se rovnou zapojit do pracovního procesu. Vsadím se, že nikdo. A troufám si tvrdit, že lidem bez praxe zaučení nebude trvat o nic déle, než lidem sice s praxí, ale z úplně jiného soudku. Takže pokud bych hledal perspektivního zaměstnance na dlouhou dobu, volím toho lepšího, bez ohledu na praxi - vše brzy dožene a vzhledem k délce zaměstnání je ta doba zanedbatelná. S tou poslední větou souhlasím.. Proto tak úplně neřeším praxi, ale důkladně se přípravuji na pohovory. Protože když člověk neoslní, sebelepší praxe mu je k ničemu. Naopak když člověk oslní, je mu ledacos odpuštěno. Proto je podle mě důležitější mít prezentační schopnosti než praxi. I když je to samozřejmě nespravedlivé. A určitě bude záležet i na pozici. Já bych radši jednal s klienty, než byl technickým pracovníkem, proto jdu tímto směrem.

0/0
13.1.2011 16:30

Lam0r

Re: IT ?

R^ Na červený diplom se u nás nevyplatí studovat, i ty stipendia jsou směšné. Pokud pojedu na trojky s tím, že zvládám poloviční úvazek, tak si vydělám mnohem víc a na trhu práce mám po škole vyšší cenu, než ten absík co se hrozně moc dobře učil :-)

0/0
12.1.2011 14:49

0xFF

Re: IT ?

Není technická škola jako technická škola. Bez přehánění říkám, že neznám nikoho, kdo by u nás vystudoval ve standardní době a dokázal se při studiu uživit. Naopak, většině lidí se stala práce osudnou ... (nezemřeli, vyhodili je ;-)).

0/0
12.1.2011 18:34

vondry87

Re: IT ?

Taky pravda.. též znám dost lidí, kteří se museli při škole sami živit. Ty, které nevyhodili, si museli školu minimálně o rok prodloužit. A to za to podle mě nestojí, jenže někdo nemá na výběr.. Takže děkuji rodičům, kteří mě finančně podporovali, což mi společně s penězmi z letních brigád a grantů pohodlně stačí na přežití a umožnilo mi to věnovat se vklidu škole...

0/0
12.1.2011 19:27

tomy21

Re: IT ?

no já technickou školu studuju (FS TUL) a mám školu celý týden :-( Od PO do ČT a jeden dva bloky i v pátek... Takže buď bych si musel najít něco v Liberci a chodit v týdnu mezi školou na "půldny", nebo doma v KOL jedině o víkendu a to nic k oboru nebude... :-/ kde jsi studoval ty? (a to mám takhle tu školu ve čtvrťáku, ne ty první 2-3 roky plný machaniky, matiky a fyziky..)

0/0
12.1.2011 20:29

vondry87

Re: IT ?

Já jsem na VŠCHT, 5. ročník. Magisterské studium už je volnější, problém je, že člověk stráví strašně moc času v laborce měřením, aby měl vůbec co dát do diplomky. Taky dost času sežere tvorba rešerše, protože všechny materiály jsou samozřejmě v angličtině a blbě se shání.. Takže ono to může na oko vypadat, že člověk vlastně nic nedělá a musí mít času dost, ale opak je pravdou..

0/0
12.1.2011 21:12

pavel.n

přehnané požadavky

Skutečně jsem četl inzerát , kde chtěli uklizečku s praxí .Známá byla na pohovoru do banky a ptali se jí , z jakého důvodu nemá v 37 letech děti.Líbil se mi inzerát , kde chtěli francouzštinu a bulharštinu zároveň slovem i písmem.........

0/0
12.1.2011 5:28

opportunity

Re: přehnané požadavky

R^

0/0
28.1.2011 13:18

lithium

nepřiměřené požadavky

velmi často se taky můžeme setkat s nepřiměřenými požadavky k nabízené práci. Dle mého názoru je často absolvent zajímavější než člověk s praxí. Je pravda, že z počátku s ním bude trochu více práce, než se zaběhne, ale na druhou stranu si firma může vychovat zaměstnance dle svých potřeb. Člověk s praxí už má svoje návyky a dost často se jich špatně zbavuje a to může mít negativní vliv na výkon. Samozřejmě jsou pozice, kde je praxe skutečně důležitá, kde to bez zkušeností nejde, ale ať mi nikdo netvrdí, že praxe je tak nenahraditelná. Btw. kde mají absolventi tu praxi získat, když je bez ní nechce nikdo zaměstnat? Občas je to myšlení firem a personalistů trošku postavený na hlavu...

0/0
12.1.2011 2:18

katerinaL

Re: nepřiměřené požadavky

Mám úplně stejný pocit a zkušenosti...navíc by mě zajímalo, kde se ti personalisté naučili psát, že jste nebyli přijati na danou pozici a kde je důvod? Co si má pak člověk z toho vzít, když vlastně ani neví, jestli udělal chybu a jakou, či proč se prostě nehodí na tu pozici. Pro člověka hledajícího práci a odmítnutého snad stopadesátkrát je to poměrně frustrující, když ani neví, kde tu chybu dělá a zda vůbec.

0/0
12.1.2011 12:50

skoda-lasky

Re: nepřiměřené požadavky

na druhou stranu není myslím povinností personalisty sdělovat každému uchazeči, proč nebyl přijat (to by se z toho někdy i zbláznili, když se jim hlásí na jednu pozici 100-200 lidí).

0/0
12.1.2011 12:52

Ferencár

Pedák je pohoda!

Tak jsem se v diskuzi dozvěděl, že na pedák chodí jen ti největší magoři a že ho zvládne prakticky každý. No, nevím, chodím na pedák v Olomouci a mým oborem je kombinace Českého jazyka a k tomu Technika a informatika. Hlavně na technice fakt není o co stát - začínalo nás na oboru zhruba 60 a ve 4. ročníku nás je stěží 10. Kde je pak tedy ta snadnost? Vždyť většina vyletěla. Každý pořád jen mele, že učitelství je nejjednodušší škola, ale kurňa, lidi, zkuste si to! Ono se tohle totiž snadno hodnotí tím, kdo si to neprožil!

Nezapomeňte, že v učitelích je vzdělanost národa! Když nebudou kvalitní učitelé, tak kam pak celý národ spěje? ;-€

0/0
11.1.2011 23:49

0xFF

Re: Pedák je pohoda!

Co je snadné a co těžké, je relativní. Ale zkuste mi najít školu vysokou školu, kde jsou technické předměty jednodušší než u Vás.

0/0
11.1.2011 23:51

Ferencár

Re: Pedák je pohoda!

To opravdu nevím. Chtěl jsem jen upozornit na to, že o učitelství si prostě každý myslí, že jde o nejjednodušší obor, což však není pravda. Osobně jsem spíše slyšel, že technika na pedáku v Olomouci patří mezi nejobtížnější v republice (samozřejmě mezi pedagogickými fakultami).

0/0
11.1.2011 23:58





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.