Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vedoucí oddělení jezdí Fabií, ředitelé firem Passatem

Podle auta poznáš manažera. Alespoň tak to říkají lidé, kteří mají přehled, jakými firemními flotilami disponují tuzemské podniky. Převládá v nich značka Škoda. Na postech generálních ředitelů vedou ale luxusní německá auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pissflapslover

Tak tohle

je spis k placi, asi tomu nerozumim protoze bydlim v anerice a tady se to nepraktikuje  Tady ma kolikrat manager ,majitel firmy horsi auto jak pracovnici,Proc by meli dostavat zdarma auta kdyz vydelavaji daleko vic jak jejich pracovnici?

0/0
19.3.2011 3:05

KarelV

Re: Tak tohle

Proto je také všechno firemní v ČR táááák náramně drahé .... že ?! ;-)

0/0
19.3.2011 10:24

sksiol

auta na Hradě

pracuji na Pražském hradě a je to tam občas taky pěkná přehlídka aut. Nedávno tam měli nějakou slezinu velvyslanci z Prahy, a na jejich autech bylo dobře vidět kdo z jak bohatého státu je. Hodně ale zklamali arabové,ti jezdili převážně ve starých mercedesech,zato skandinávci, nebo korejec....... Jinak náš starej má taky dobry káry :))

0/0
12.3.2011 21:58

jajajajenomjaja

Robert half

agentura Robert Half ma predplaceno na pul roku? Dalsi PR clanek a informace, ktere stoji za ... Co se priste spis zeptat spolecnosti, ktera se specializuje na pruzkumy odmenovani a benefitu, je jich dost.

0/0
27.2.2011 9:34

Pan Petr

Někdy je výhodnější osobní auto než služebák

U nás v podniku nejvyšší manažeři jezdí svým autem a firma jim proplácí cestovní náklady. Do dvou let mají obvykle audinu zaplacenou. Nižší management jezdí ve služebních škodovkách od superbů přes oktávky až dolů k fabkám podle funkce.

0/0
25.2.2011 21:21

Hroznej.puberťák

Re: Někdy je výhodnější osobní auto než služebák

Firem proplácejících vlastní auto zas tak moc není. Ale je to dobrej kšeft, mít tu možnost, využil bych toho okamžitě.

0/0
25.2.2011 21:54

Nahlas se ti směju 2

Re: Někdy je výhodnější osobní auto než služebák

Když už si vymýšlíš, vymýšlej si alespoň tak, aby tvá lež tolik nebila do očí. Modelový příklad: Audi A6 stojí řekněme 1 500 000 Kč (beru střed cenové nabídky). Náhrady pro rok 2011 jsou 3,70 Kč/km. Aby se nové auto z náhrad zaplatilo za dva roky, musel by s ním majitel ujet cca 850 km každý pracovní den...

Pokud bychom uvažovali, že dotyčný měl k dispozici část peněz z prodeje předchozího auta stejné kategorie (zůstatková cena dvouleté A6 s najetými 405 tisíci km bude kolem 500 tis. Kč), pak by to vycházelo na cca 560 km každý pracovní den...

.

A to jsem do výpočtu zahrnul jen kupní cenu auta, ne pravidelný servis a údržbu, spotřební materiál atd.

0/0
26.2.2011 7:10

jajajajenomjaja

Re: Někdy je výhodnější osobní auto než služebák

myslim, ze mel na mysli tzv. car allowance, ktery zamestnanec dostane v pripade, ze nechce firemni automobil. Nabizi to ted vic a vic firem

0/0
27.2.2011 9:37

Nahlas se ti směju 2

Re: Někdy je výhodnější osobní auto než služebák

Já v příspěvku, na který jsem reagoval, čtu "cestovní náklady".

0/0
28.2.2011 12:04

entony13

Re: Někdy je výhodnější osobní auto než služebák

Odpis u DPH atd, jste vyjímka, já bych do takového kšeftu nešel, natočím málo kilometrů :-) a hradit provoz drahého auta, to bych nechtěl. Znám spíš firmy, které mají operativní leasing, aby neměli žádné starosti, příjde faktura za leasing a pohoda. Fábie za trest, Yeti za odměnu, passat sen, tak nějak to nyní je u známých firem :-), octávie běžné auto, kterých na ulici stojí celé řady. Dřív se vyplatilo provozovat auto do 500 000 Kč, čím levnější, tím dřív se vrátilo, ideální Thálie :-)

0/0
26.2.2011 13:38

Hynek Vilém Jarmila reloaded

proč jsou ve firemních jen Škody, VW, Fordy nebo Volva?

Zajímalo by mne, kdo tohle určuje a vybírá. Nemám s těmi značkami dobrou zkušenost. :-/

0/0
24.2.2011 18:58

jajajajenomjaja

Re: proč jsou ve firemních jen Škody, VW, Fordy nebo Volva?

nesmis brat ten clanek tak vazne. Napriklad francouzske firmy nabizeji prevazne peg a cit :-) Ted uz firmy take nabizeji prostor k vyberu znacky, mate limit a muzete si vybrat

0/0
27.2.2011 9:43

Marcus Antonius

auto je benefit ,který všichni chtějí

Před 6 lety ,jsem si mohl zvolit zda služební auto nabo vyšší plat, chtěl jsem služební auto a to byla chyba  Dnes bych se rozhodl jinak, To bylo slibů ,že po 3 letech se budou auta měnil. Nyní jezdím v 6 let starém autě , do základu daně mi je přičteno 1% z jeho pořizovací hodnoty . Navíc mám i jisté požadavky na funkci auta a preferuji levnější značku lépe vybavenou než chudě vybavenou škodovku. Takže služební auta nechtějí všichni.

0/0
23.2.2011 12:57

Nahlas se ti směju 2

Re: auto je benefit ,který všichni chtějí

Nerozumím, na co si stěžuješ. Že se k základu daně přičítá procento z pořizovací ceny jsi věděl, že se u vás ve firmě používají škodovky také. Že zaměstnavatel auta mění tak, jak vyhovuje jemu, je samozřejmé.

.

Navíc, služební auto můžeš kdykoliv vrátit a nic ti nebrání koupit si vlastní dle svého výběru a klidně každé 3 roky nové.

0/0
23.2.2011 18:55

Hroznej.puberťák

Re: auto je benefit ,který všichni chtějí

To musí být ale opravdu k nepřežití, jezdit v tak strašlivě starém autě, považte, 6 let ;-D

0/0
24.2.2011 8:51

Nahlas se ti směju 2

Re: auto je benefit ,který všichni chtějí

Tak u služebáka je to celkem rarita. Běžně se auta mění po 3 letech, případně po 2 (za určitých podmínek).

Nezapomeň, že firmy mají flotily v drtivé většině na operák...

0/0
24.2.2011 17:03

jajajajenomjaja

Re: auto je benefit ,který všichni chtějí

6 let? no vetsina firem meni po 4 - 5 letech :-)

0/0
27.2.2011 9:39

copy_BA

Re: auto je benefit ,který všichni chtějí

tak ho rozbi. Nevrav ze sa ti nestava, ze ti obcas niekto neda prednost.

0/0
13.3.2011 4:31

polpot1

Vedoucí...

podle auta poznáš méně dutý,více dutý,dutý a ten vrchol hlava blb!!!!

0/0
23.2.2011 10:50

mstuc

Manažer se pozná HLAVNĚ podle toho,

že NIC nedělá,ale má přehnané požadavky,tak je to totiž u naprosté většiny českých manažerů.!!!!!!!!

0/0
23.2.2011 6:52

mikookim

Re: Manažer se pozná HLAVNĚ podle toho,

pokud dělník má co na práci tak manažer dělá svou práci- težko si dělník ve fabrice namluví kontrakty na zakázky takže to že nedělá je jen pouze váš dojem

0/0
23.2.2011 7:43

spaniel

Re: Manažer se pozná HLAVNĚ podle toho,

Zpět k lopatě, holoto líná!!!

0/0
23.2.2011 9:44

wotomtoje.

Re: Manažer se pozná HLAVNĚ podle toho,

Chybí vám v partě? ;-D

0/0
23.2.2011 10:29

Marcus Antonius

Re: Manažer se pozná HLAVNĚ podle toho,

tak to jednou zkus dělat management  , a uvidíme jaké budeš mít výsledky. Nic ti v tom nebrání.

0/0
23.2.2011 12:58

tickmaster

pořád říkám

není důležitý jaký je auto ale jaký je limit na CCS.

0/0
22.2.2011 18:27

Nahlas se ti směju 2

Re: pořád říkám

???

0/0
23.2.2011 18:56

pekelný dědek

neřeším

Mám firemní Fábii 1.4.Jsem s ní spokojený.Na ty naše rozstřískané cesty je ideální.Navíc ji mám i k soukromým účelům,takže si vůbec nestěžuju...Ikdyž jsem za celý týden celkem uježděný,takže o víkendu ji nechám odpočívat.

0/0
22.2.2011 18:11

Hroznej.puberťák

Re: neřeším

Mně teda něco, co poskakuje a drncá moc ideální na roztřískaný cesty nepřijde, na ty mi přijde ideální něco, co pokud možno dobře tlumí...

0/0
22.2.2011 18:30

pekelný dědek

Re: neřeším

auto od firmy mám především k práci...abych se mohl dopravit z bodu A do bodu B.Dálkové trasy až tak často nejezdím,tudíž se spokojím s Fábií.Potřebuju nenáročné a spolehlivé auto.....Kochat přírodou a komfortem se můžu ve svém autě.

0/0
22.2.2011 20:16

Hroznej.puberťák

Re: neřeším

Tak jasně, služebnímu koni na zuby nehleď, ale pokud bych něco takového musel dělat a náhodou dostal na výběr, vybral bych si něco jiného. I když pravda v dané cenové relaci asi na výběr moc nebude...

0/0
22.2.2011 22:30

Bob-an

Re: neřeším

hele fabia je jeste v klidu, tatik si pred par lety nechal koupit renault thalia (za dane rpachy mel lepsi vybavu nez fabka a vetsi kufr) aniz by si ho vyzkousel, a ted na to akorat nadava - nastesti to ma akorat na cesty do prace a z5 (30km denne), dvakrat jsme s tim jeli trasu ostrva-praha a to bylo NECO :D

0/0
22.2.2011 22:53

Hroznej.puberťák

Re: neřeším

To si pořídil otec a je s tím spokojenej, auto pro dva důchodce a psa, jezdí s tím stejně akorát po okreskách na chalupu... Holt každýmu sedí něco jinýho. Já jsem to nikdy neřídil, tak nevím, ale technika v tom není špatná, měl jsem tyhle auta párkrát na zvedáku. Hlavně tomu 1,2 16V motoru nešťastné HTP nesahá ani po kotníky - a lepší varianty motorů u škodovky jsou dost drahé. Jinak by mi u té Thalie asi nejvíc vadilo, že je to sedan, přeci jen vozím rozměrnější věci, potřebuju aspoň liftback, když už ne rovnou kombík nebo MPV...

0/0
22.2.2011 23:02

Bob-an

Re: neřeším

No tatik ma jeste minulou generaci a je to fakt bida - kdyz pominu ze to auto je takove "poskakovaci" coz jeste u kratkych trati ani tak nevadi, tak treba sedacky jsou totalni shit z nejakeho pochbneho molitanu, radici paka se tvari jak by mela upadnout a motor v tom je 1.4 s udajne 74kW, ale mne se zda ze to skoro nejede a tatik (ktery toho ma najezdene mnohem vic nez ja) rika ze to jede hur nez stara fabka kombik 1.4 50kW co mel predtim ....

Jinak v te nove jsem nesedel .... je mozne ze to jezdi lip a na takove drovbne pojizdeni do prace je to v klidu

0/0
22.2.2011 23:11

Hroznej.puberťák

Re: neřeším

Jo, otec má tu novou. Motor 1,4 znám jen tu starší generaci, co byla kdysi v Kangoo, nějak okolo 55kW, vlastně je i v Loganu. To je v pohodě agregát, žádný trhač, ale poslouží.

0/0
22.2.2011 23:14

Marcus Antonius

Re: neřeším

zkusil jsi octavii? zkus a na fabii rychle zapomeneš.

0/0
23.2.2011 13:00

pekelný dědek

Re: neřeším

zkusil jsem i lepší....ale v práci mi to bohatě stačí

0/0
23.2.2011 18:07

Xladi

Já jezdím

VW transporterem v osobní verzi a v max výbavě s pohonem 4x4 a musím říct že je to pohodlnější než kterékoli osobní auto, je to živé a má to perfektní výhled díky zvýšenému posezu:-)

0/0
22.2.2011 17:16

graifer2

Re: Já jezdím

No když jsi prcek.;-D

0/0
22.2.2011 17:29

Xladi

Re: Já jezdím

V práci lepší auto nemáme tohle je 2,5 roku staré, jinak tam máme šlupky i 10 let staré s více jak 200000km

0/0
22.2.2011 18:14

Hroznej.puberťák

Re: Já jezdím

10 let stará T4 s najetými 200tis km zpravidla nebývá šlupka, to by s ní muselo jezdit hodně velké prase, aby takhle málo jeté auto téhle odolnosti dokázalo zničit.

0/0
22.2.2011 18:17

Xladi

Re: Já jezdím

No kdyby to auto používal jeden 2 řidiči tak ano ale na těch autech se střídá běžně 10 lidí a to mu moc neprospívá, tak jede to, ale už asi 100t. svítí kontrolka motoru ani v servisu na nic nepřišli, jednou se samovolně zamykalo a podobné problémy ale vždycky jsem dojel to je pravda:-).

Nicméně mám nejraději ten VW občas musíme do lehkého terénu a ten pohon 4X4 je hodně dobrý a i na sněhu to zvládne dost. Máme tam i vyloženě terénní auto, ale má vadu na převodovce a oprava je v nedohlednu, ten co se o to auto staral měl podepsanou objednávku, ale bál se a nedal to opravit a po novém roce se to musí podepsat znovu a to asi nikdo nepodepíše. Takto už stojí na dvoře od léta, je to smutné v terénu bylo nepřekonatelné, snad se nastartuje a dojede alespoň do servisu jestli to podepíšou má plnou nádrž a nevím jak dlouho dnes vydrží nafta

0/0
22.2.2011 18:34

Hroznej.puberťák

Re: Já jezdím

T4 jsou neskutečné stroje, známej měl kousek, co koupil hurá v bazaru 3-leté se 100tis na tacho, následně jsme zjistili, že to má 300, nenadělal nic, tak jezdil, vozil to naložené na max, někdy i trochu přetěžoval, takhle s tím nadělal dalších 400 - a to jezdí dost jako prase - a strčil do výkupu, tam to vyleštili a znovu stočili...

0/0
22.2.2011 18:38

nejchytrejsi

Re: Já jezdím

a kdyz si das pod zadek polstarek tak uvidis jeste lip

0/0
23.2.2011 8:03

já George XVII

nedoporučuji Fabii při zahraničním obchodu

nedoporučuji Fabii při zahraničním obchodu. Kamarád v ní takto přijel na jednání do německé firmy, kde jej rovnou poslali domů s tím, že s běžným obchodníkem nebudou jednat, protože chtějí uzavřít VIP exclusiv smlouvu. A protože je ředitelem úseku obchodu, tj. nikoho vyššího tam poslat nemohl, musel tam poslat svého podřízeného ve vypůjčeném Superbu ;-D

0/0
22.2.2011 16:59

Beránek boží

Re: nedoporučuji Fabii při zahraničním obchodu

Vy obchodujete na parkovišti... tak to pak joooo....

0/0
22.2.2011 17:06

toptoy

Čeští obchodníci

Tak to jsou ti klasičtí čeští obchodníci, kteří dělají obchody u benzinky a vozí miliony v kufru. ;-)

0/0
22.2.2011 17:10

Beránek boží

Re: Čeští obchodníci

a poznají se podle typu auta, případně podle poznávací značky. huh!

0/0
22.2.2011 17:11

Xladi

Re: Čeští obchodníci

Žnačka se dá vyměnit a v nekterých firmách používají auta z operativního leasingu, tzn. platí jen za pronájem auta.

0/0
22.2.2011 17:19

Beránek boží

Re: Čeští obchodníci

U nás jezdíme zásadně bez značky, zvlášť té přední... Nějaká vnitřní směrnice, no...

0/0
22.2.2011 17:29

já George XVII

Re: nedoporučuji Fabii při zahraničním obchodu

představte si, že tyto firmy mají dokonce svoje vlastní parkoviště. Případně celý svůj areál. Pak je vidět, kdo s čím přijel. To není jak tady v ČR resp. v Praze, kde auto musíte nechat u nejbližšího nákupního centra, protože v zóně byste nezaparkoval a firemní parkoviště je zbytečná zhýralost.

0/0
22.2.2011 17:20





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.