Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak řešit pět pojistných problémů, které vás mohou potkat na silnici

I když nemáte auto při nehodě úplně zničené, můžete se na silnici setkat s nepříjemnostmi, kvůli kterým je třeba volat pojišťovnu. Vzniklou škodu vám poté může pokrýt povinné ručení či havarijní pojištění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CeskaChatra1a2

Je jedno kde ke škodě dojde

To je veliký omyl! Ceny oprav z zahraničí i výše odškodného jsou mnohonásobně vyšší než u nás. Může se vám klidně stát, že způsobíte neopatrnou jízdou havárii cisterny, ze které vyteče třeba nafta do Labe v Německu. Pak lituji všechny šetřílky, co mají povinné ručení do Directu, Slavie a podobných pojišťoven, které se snaží o co nejnižší pojistné za každou cenu. Ono 35 mil., na které musíte být pojištěni ze zákona v případě ekologické škody v Německu asi nebude stačit. Moc lidí si neuvědomuje, že co mu nepokreje pojistka, zaplatí z vlastní kapsy! To se pak těch několik ušetřených stokurun opravdu vyplatí!

     Existuje také připojištění asistence do zahraničí (hlavně odtah, návrat posádky, hotel po dobu opravy pro celou posádku atd. Není to drahé a máte jistotu - doporučil bych Mondial assistance - umí i léčebné výlohy do zahraničí bez limitu, zpoždění letu, ztrátu zavazadel nebo jejich zpoždění a cena je lidská!

0/0
30.7.2011 15:23

CeskaChatra1a2

Tento článek psal "odborník". Polopravdy.

Odřené auto: autorka netuší, že existují pojistky, kde je spoluúčast jen 1 000 Kč a uplatnění první škody je bez vlivu na bonus (Allianz). Ve vlastním zájmu volejte !vždy! policii. Ani vyplněný záznam o nehodě s uznáním viny a podpisem škůdce vám negarantuje pojistné plnění. Stačí, že škůdce později namítne zkrtové jednání po nehodě a jste v háji! Policii vždy!!! Čelní sklo - při jeho rozbití je auto neschopné jízdy, máte proto nárok na odtah do servisu a výměnu, viníka znát nemusíte - neumím si představit jak v okamžiku, kdy se vám vysype sklo do klína a vy máte co dělat, abyste zastavili, zjišťujete značku! Osobně mám pojištěna všechna skla na všechna rizika a ještě asistenční službu. 1. škoda bez vylivu na bonus, takže mě to nic nestojí (zase Allianz). Mimochodem evropský záznam o nehodě jste povinni vozit s sebou! Nikdy nepodepisovat text v cizí řeči, ikdyž formulář vypadá jako ten náš! výběr pojištění je lépe svěřit makléři, který má k dispozici zajímavé slevy, ale hlavně poradí!

0/0
30.7.2011 15:02

CeskaChatra1a2

Odcizené auto.

To co autorka napsala je absolutní nesmysl! Krádež vždy šetří policie a ta nikoho nenajde tak do dvou měíců. Pokud máte dobroupojistku, máte nárok na náhradní vůz na 10 dnů. Pojišťovna vám rozhodně nepošle zamítací dopis, jelikož k tomu nemá žádný důvod!Pokud byla smlouva řádně sjednaná (většina se sjednává on-line), tak není o čem pochybovat. Ještě u toho rozbitého skla mám i z povinného ručení nárok na náhradní vozidlo.

     Dobrá pojistka nemusí být drahá, ale je třeba o tom něco vědět, proto je lepší se obracet na makléře. Odborné znalosti autorky tohoto článku ve mně způsobují smutek........ (trochu o tom vím, dělám v pojišťovnictví 30. rokem)

0/0
30.7.2011 15:08

evánek

Re: Odcizené auto.

Na makléře? Nikdy! makléř je člověk, kterej se tváří, že umí udělat tu nejlepší nabídku - ale  upřímně!!! jak by mohl znát všechny produkty od tolika pojišťoven? Těžko, že? Raději se obrátit přímo na kamenou přepážku! Tam sice propagují jen ty svoje produkty, ale určitě o tom ví víc, než člověk kterej by musel znát hooodně produktů, aby mohl dobře poradit! V pojišťovnictví jsem dělala, jen pro jednu pojiš´tovnu a je tolik různých produktů a každý "umí" něco jiného a moc dobře si pomatuju, že nebylo jednoduché vše vědět!Natož pak pro několik pojišťoven najednou...;-D

0/0
3.8.2011 11:07

CeskaChatra1a2

Re: Odcizené auto.

Asi se budete divit, ale jsou lidé, kteří dokáží i to co Vy ne! Pro kterou pojišťovnu jste tak "úspěšně" pracovala? Asi pro Českou pojišťovnu, protože ta ve svém zoufalství už přijme opravdu kohokoli. Makléř má podporu např. ve formě nezávislých analýz, které porovnávají různé produkty pojišťoven, a které zpracovávají renomované odborné firmy. Makléř za tyto analýzy platí a to nemalé peníze. Navíc procházíme permanentním školením a přezkušováním. Ono, jestli někdo pracuje amatérsky - jako Vy - u jedné pojišťovny a je mu stále vymýván mozek, jak je ta pojišťovna nejlepší, tak chápu, že poradenství Vám musí znít jako sci-fi! Na rozdíl od "poradců" jednotlivých pojišťoven nejsme hnáni do přinášení nových a nových pojištění, ale o klienty se staráme (dovezeme hlášení škody, poradíme, doporučíme), protože jsme za tyto služby placeni. A pokud něco nevím, není žádný problém chybějící informaci doplnit. Rozhodně je lepší jít za makléřem, než se snažit laicky vybrat. Bohužel o tom nic nevíte.

0/0
3.8.2011 15:46

evánek

Re: Odcizené auto.

Asi se budete divit, ale jsem inženýr ekonomie a s učením problémy nemám !! ale vy evidentně nemáte o tom vašem údajném "poradenství" ani páru...vzhledem k tomu, že "finanční poradci" jako jste vy, dokáží poradit tak akorát jak člověk má přijít o peníze, když je tlačíte ke zrušení DOBRÝCH smluv a pak jim uděláte tu samou ale u vás, abyste si akorát vydělali a ne tak, aby to bylo prospěšné pro ně...Navíc pro váš klid jsem u pojišťovny pracovala několik let mimochodem také na přepážce i jako obchodní zástupce, takže z přepážky moc dobře vím něco o poradenství a řešení škod atd atd....mimoto, že fin. poradci tak akorát při řešení škod apod. posílají lidi kam??? na přepážku že??? Takže ten, kdo o tom nic neví nejsem já - bohužel pro vás! A kde ten člověk sežene makléře, když ho zrovna potřebuje???ale přepážka je k mání vždy! a na stejném místě

takže si přestaňte mlet tu svou a nebuďte jako všichni makléři i vy vymytým mozkem!!

0/0
3.8.2011 16:05

CeskaChatra1a2

Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

Budiž pochválen Váš inženýrsko-ekonomický titul! Cože jste s takovou hvězdnou kvalifikací dělala na přepážce pojišťovny a v obchodní službě? Zvláštní, jak využili Vašeho vzdělání - a teď se Vás nechci dotknout - nebo reálně zhodnotili Vaše schopnosti. Já bych místo, kde donedávna nebyla vyžadována, kromě základní školy, žádná kvalifikace, jako vysokoškolák rozhodně nepřijal. Evidentně si ve své reakci pletete pojmy s dojmy a ta Česká pojišťovna z Vás přímo čiší. Jen pro ostatní čtenáře - přepážka je pracoviště, asi něco jako podatelna kombinovaná s vrátnicí. Buď převezmete nějaké hlášení škody nebo ho vydáte nebo ukážete klientovi, z kterého telefonu má v hale plné ostatních klientů volat likvidátorovi a sdělovat mu před všemi někdy velmi osobní informace. A jestli máte štěstí tak mu narychlo (aby nenarůstala fronta) spíchnete nějakou tu standardizovanou pojistku.

     Finančními poradci se dnes nazývá kde kdo, včetně zástupců stavebních spořitelen nebo agentů jednotlivých pojišťoven,

0/0
3.8.2011 16:37

CeskaChatra1a2

Re: Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

kteří vám nemohou nabídnout nic jiného než produkty té pojišťovny pro které pracují. Navzdory těmto významným omezením si tito lidé dávají na vizitky titul "finanční poradce". Já pracuji téměř pro všechny pojišťovny na trhu, ale i pro penzijní fondy, pro banky, kde u každé banky skládám zkoušky pro její hypotéku a věřte tomu, že banka si dá velký pozor, aby dala licenci někomu, kdo to neumí! Dále pracujeme pro investiční společnosti a máme v portfoliu podílové fondy (burzovní licence).

     Rušení dobrých smluv a pojišťování "u nás"? Tak tady evidentně nevíte o čem mluvíte! Já nemám žádné u nás, jestliže pracuji pro všechny! Má práce nekončí - jako u porace konkrétní pojišťovny - sepsáním návrhu, ale servisuji ho po celou dobu. Můj klient na přepážku nechodí, když má pojistnou událost, zvedne telefon a já mu hlášení přivezu, pomůžu mu ho vyplnit a opět odvezu. Při sporu klienta zastupuji i proti pojišťovně (plná moc) a nejednou jeho spor vyhrávám v jeho prospěch! K dispozici jsem mu

0/0
3.8.2011 16:50

CeskaChatra1a2

Re: Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

24 hodin denně. Tak nějak vypadá práce makléře. Snad bych to přirovnal k rodinnému lékaři. Nevím jestli byl Váš způsob práce v obchodní službě charakterizován rušením "dobrých" pojistek (které to jsou?), ale tak já nepracuji. Ke svým klientům se vracím a za každý rok, kdy je jejich pojištění v mé správě, pobírám odměnu. Ve finále to znamená, že při určité velikosti pojistného kmene už ani nemám zájem na aktivním sjednávání nových pojistek, protože už bych nestihl servisovat další. Samozřejmě pokud pro klienta neudělám dobrou službu, odejde mi jinam, takže "rychlý prachy" to není problém makléřů! Snad jen jednu poznámku, dle úrovně Vašeho psaného projevu, bych si dovolil usuzovat na základní vzdělání nebo akutní zapomnětlivost (např. interpunkce). Jestli se mi podařilo vysvětlit Vám, kdo je to makléř, pak svého času nelituji, člověk musí osvětové činosti přinášet oběti;-D

0/0
3.8.2011 17:02

wal.p

Re: Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

Přečetla jsem celou diskuzi a nestačím se divit. Sama mám podobného makléře a jsem na výsost spokojená. Takže jednu radu,milej pane, s inžinýrkou se nedřete, jenom mlátíte luštěninou o stěnu.

0/0
3.8.2011 17:13

evánek

Re: Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

Takže si přestaňte hrát laskavě na nejchytřejšího člověka na světě - protože s Českou nemám a nikdy jsem neměla nic společného...holt makléři, to jsou evidentně chytří lidé... Doufám, že zase něco napíšete, těším se, že se zase pobavím nad těmi slohovými pracemi ;-D:-P;-D

0/0
5.8.2011 13:24

CeskaChatra1a2

Re: Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

To nejsou žádné slohové práce, ale jen vysvětlení laikům, aby pochopili absurditu Vašich názorů! Nikdo tu neříká, že jsem nejchytřejší, jen tu říkám, že je lepší svěřit výběr v oboru, kterému nerozumím (Vám bych to rovněž doporučoval) odborníkům a vysvětluji proč jsem odborník. Na tom snad není nic špatného. S tou Českou pojišťovnou jsem jen typoval, protože ve vymývání mozků (a to Vás nepochybně potkalo) jsou nejlepší. Jen jste neodpověděla proč jste s vysokoškolskou kvalifikací vykonávala podřadnou práci? A co ta těťina?

0/0
5.8.2011 17:38

evánek

Re: Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

ano samozřejmě máte pravdu, já jsem laik, vy jste odborník a moje názory jsou absurdní !;-D;-DR^R^

0/0
8.8.2011 9:41

CeskaChatra1a2

Re: Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

Bravo! Konečně shoda!VR^R^

0/0
8.8.2011 12:42

evánek

Re: Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

Já věděla, že si budem rozumět ;-)

0/0
8.8.2011 13:44

CeskaChatra1a2

Re: Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

Konečně;-O;-O;-O

0/0
10.8.2011 13:50

evánek

Re: Jaksi hrušky nejsou jabka aneb hodinky a holinky

Chlapovi prostě stačí jen přikývnout a myslet si o pr.... a je klídeček ;-D

0/0
12.8.2011 14:58

Kraken002

nepojištěné vozidlo

Vidím, že se zde rozpoutala na toto téma žhavá diskuze, tak bych chtěl také přispět, proto že mám poměrně čerstvou zkušenost co je třeba.

1. sepsat  Záznam o nehodě s podpisem a přiznáním viníka - pokud neujede :-)

2. to nejdůležitější  zavolat policii, a trvat na sepsání protokolu i když je sepsán Záznam o nehodě - (to nebylo jednoduché z nich vydolovat, ale nakonec se mi to podařilo) trvá na tom pojišťovna, i když je škoda do 100t.

3. na internetu vyplnit formulář na WWW.CKP.cz a čekat, ozve se jejich smluvní patrner (česká pojišťovna)

4. pak už postupovat podle pokynů a obrnit se trpělivostí. Bude to hodně telefonování, emailování a hlavně to nějakou chvilku potrvá. Ale peníze nakonec pošlou a hlavně se nepřichází o žádné  bonusy

0/0
29.7.2011 14:56

Eilat82

Blbost

Havarijní pojištění: Pokud máte havarijní pojistku a je možné plnit škodu z ní, obvykle je proces likvidace rychlejší. Na druhou stranu dostanete méně než z povinného ručení (obvykle třeba není nárok na náhradní vozidlo a podobně) a můžete přijít o bonusy na vlastní havarijní pojistce.

To je pěkná ptákovina pane redaktore ... je-li znám viník, pak to z něj regresem Vaše pojišťovna dostane a Vy o bonusy nepřijdete !!!

0/0
29.7.2011 8:52

Fotze

Rada pro vsechny

Vyplnění papíru o nehodě je Vám úplně k ničemu.Jestliže se Vám stane nehoda musí viník před Váma zavolat do své pojišťovny a nahlásit nehodu kde obdrží číslo pojistné události to Vám pak řekne a Vy si obratem zavoláte na pojistovnu viníka.Když Vám tohle viník nehody odmítne volejte policii.

0/0
28.7.2011 11:52

AAA2

Re: Rada pro vsechny

a ta s tim udela co?

0/0
28.7.2011 12:26

piErcE

Re: Rada pro vsechny

Bude mít protokol o nehodě od policie a pokud označí policie viníka, má o starost méně a pojišťovna bude plnit i bez záznamu o nehodě a oznámení o nehodě od "viníka".

0/0
28.7.2011 13:58

Santus_Snakes

Re: Rada pro vsechny

Tak to vždy být nemusí. Čerstvá zkušenost - před vchodem mě naboural soused, škoda na mém vozu asi 20 tis. Měl POV u Wust a já mám komplet POV+HAV+SKLO u ČP. Stačil jeden "na kapotě" podepsaný záznam o dopravní nehodě a jel jsem do servisu. na týden náhradní auto z POV viníka a škoda (faktura servisu) samo zaplacena taky z POV viníka. Akorát jsem volal jenom jeden hovor do ČP. Vyznělo to sice jako reklama, ale tento postup by měl být STANDARDEM. Myslím tím, že takto by mělo pojištění vozidel fungovat.

0/0
28.7.2011 12:29

padodo

Re: Rada pro vsechny

u mě nebylo ze záznamu jednoznačné, kdo byl viník (nenakreslili jsme kdo kam blikal). Viník slíbil, že další den zajde do své pojišťovny a nahlásí se. Došel tam asi za měsíc a tvrdil, že za nic nemůže, že to byla moje vina. Výsledek: nedostal jsem nic kvůli své důvěře, že ten člověk splní, co řekl.

0/0
28.7.2011 13:10

Kocourkovský radní

Re: Rada pro vsechny

jj, to je klasika.Pepa mu to totiž  večer poradil v hospodě...

Nechte si na formulář napsat "Uznávám svoje zavinění této DN" a podepsat, pakliže se na zavinění nedohodnete, volejte policii, byť by se škoda zdála malá...Situaci si nafoťte ze všech stran, foťák v mobilu má dneska snad každej..Fotky se vám můžou hodit.

0/0
28.7.2011 13:26

piErcE

Re: Rada pro vsechny

To, že do toho papíru napíše, že uznává vinu, neznamená vůbec nic. Pokud on to následně pojištovně popře, tak pojištovna plnit tak jako tak nebude.

0/0
28.7.2011 13:56

piErcE

Re: Rada pro vsechny

Proč jste se nesoudil? Pokud jste měl podepsaný záznam o dopravní nehodě se vším všudy, a on to následně popře, tak pojištovna sice plnit nebude, ale u soudu to je celkem silný důkaz, na základě kterého soud rozhodne ve váš prospěch. vás to nestojí nic, jeho to bude stát o 15 - 20 tisíc vís z jeho vlastní kapsy.

0/0
28.7.2011 13:57

padodo

Re: Rada pro vsechny

Prvních pár dní jsem myslel, že se budu klidně i soudit, nebo tím alespoň postraším toho druhýho, ale vzhledem k tomu, že neexistoval důkaz, že to byla jeho chyba, tak jsem nakonec uznal, že mi to nestojí zato. Škoda se pohybovala něco okolo 10 tisíc, ale návštěva vrakoviště, kde jsem nechal 2000,- opravu vyřešila.

0/0
2.8.2011 8:36

piErcE

Re: Rada pro vsechny

Jen jste měl štěstí, že to druhá strana uznala. Pokud by to neudělala, tak máte problém a můžete se handrkovat kdo ví jak dlouho.

Předřečník měl pravdu - podepsaný zaáznam o nehodě (a to i když tam do kolonky poznámka napíše, že je viník) nic neznamená, pokud on následně tuto událost pojištovně nenahlásí. U následného soudu je to pak jen jeden z důkazů, i když celkem silný.

0/0
28.7.2011 13:54

Santus_Snakes

Re: Rada pro vsechny

Tak on to byl 84 letý soused, takže si moc vyskakovat nemohl. Ale jak jsem již psal, nahlásil jsem to své pojišťovně, která na základě záznamu o DN plnila servisu dle faktury. Na Wustenrotu (pojišťovna viníka)to ani nebylo hlášeno. Takže tento postup mi přijde vhodný a měl by být standardem. Ono totiž - když viník popře svou vinu a vy musíte jednat s jeho pojišťovnou, tak je to skutečně problém. Ale když s touto pojišťovnou jedná (žádá o peníze) jako partner jiná pojišťovna, tak se už necukají.

0/0
28.7.2011 14:24

piErcE

Re: Rada pro vsechny

No, nemate tak uplne pravda. Wustenrutu to samozrejme hlaseno bylo, a "na pozadi" jeste pred tim, nez vam vydali auto, z Wustenrutu odesel kryci dopis. Pokud by Wustenrot kryci dopis neposlal (napr. proto, ze by soused vinu poprel), tak by vam nevydali auto.

0/0
28.7.2011 14:26

Santus_Snakes

Re: Rada pro vsechny

tak krycí dopis odcházel z ČP. to že si to poté s Wustenrotem vyřídila sama, je věc na pozadí, ale záznam o DN (kopii)jsem předal ČP. Jestli na základě záznamu o DN kontaktovala ČP ještě před vydáním vozu Wustenrot a ten se telefonicky optal klienta aby zpět do ČP potvrdil plnění WUST --> ČP nevím, ale myslím si že takto to nefunguje.

0/0
28.7.2011 14:30

piErcE

Re: Rada pro vsechny

Z ČP rozhodně krycí dopis neodcházel. Krycí dopis musí jít  z pojištovny viníka, resp. toho , kdo bude platit - v případě opravy vašeho auta z vašeho havarijka samozrejme krycí dopis posílá vaše pojistovna.

Pokud je opravováno z povinného ručení viníka, musí krycí dopis poslat jeho pojištovna

0/0
28.7.2011 14:33

Santus_Snakes

Re: Rada pro vsechny

No, a to je právě ta výhoda u ČP, která tu platbu bere nejdřív na sebe a poté ji vymáhá od pojišťovna viníka. Platí od 1/9/2010 pro všechny klienty ČP. Myslím, že Koop to zavedla o pár měsíců později také. Ta si za to ale asi nechává platit extra pojistné (nejsem si jist). U ČP je to nyní standardem. BTW - ten krycí dopis mi šel z ČP i do mého mailu, takže vím, že šel z ČP.

0/0
28.7.2011 14:38

CeskaChatra1a2

Re: Rada pro vsechny

ČP je velmi drahá! Z povinného ručení vám nezaplatí ČP vyžrané dráty kunou, srážku se psem, náhradní vozidlo při poruše, při těžkém úrazu 500 tis. a následně 30 tis. ročně po dobu 10 let, zaplatí vám jen čelní sklo, nikoli všechna skla atd.. hlavně je drahá.

0/0
30.7.2011 15:33

bushman 777

Re: Rada pro vsechny

V mém případě-viz vlákno mne ČPP ujistila,že pokud by se viník neřihlásil,vyzve  ho sama.Ani nevím jerstli to udělal,nebo byl vyzván,ale byl jsem příjemně překvapen.Pokud je v prtokolu přiznán viník,neměl by být problém.V mémpřípadě nebylXR^

0/0
28.7.2011 16:07

piErcE

Re: Rada pro vsechny

Pokud je v papiru "priáznan" vinik, nemá to prakticky zadny vyznam. Pojistovna vam bez vyjadreni vinika a jeho souhlasu nezaplati ani korunu.

Ale  - pokud se to dostane k soudu, tak ten k tomu uz prihledne.

0/0
28.7.2011 16:08

CeskaChatra1a2

Re: Rada pro vsechny

A teď si představte, že za ještě lepší pojistku než máte můžete platit polovinu, ČP je velmi drahá!!!

0/0
30.7.2011 15:26

bushman 777

Re: Rada pro vsechny

Nesouhlasím.

Před obch.centrem mi sousední zaparkované auto odřelo při otvírání  dveře.Nechtěl jsem přistoupit na vyrovnání 200kč;-D;-Da požadoval sepsání protokolu,jinak že volám policii.Mé vítězství bylo,že jsem si pohlídal,aby do protokolu dotyčný napsal že je viník.On nikam volat nemusel(ani nebyl majitelem auta,tak by se s ním asi nebavili)já jsem protokol předal jeho pojišťovně ČPP,A už jen na internetu podle č.poj.událoXR^sti sledoval jak jde vyřizování nehody.Krátká návštěva likvidátora,vyfotil,sepsal,za 3 týdny peníze na účtu

0/0
28.7.2011 16:04

Gandalf007

Pojišťovny a spol.

Milý řidiči, poctivě plať pojišťovnám všechny pojistky a připojištění na nejrůznější rizika, která si dokážou vymyslet. Až utrpíš nějakou nezaviněnou škodu, buď nedostaneš vůbec nic nebo minimálně zaplatíš spoluúčast, přijdeš o bonus a příště zaplatíš ještě víc na pojistném. Kromě toho si raději vezmi pár dnů dovolené na vyřízení všech formalit a pevné nervy na jednání s ochotnými úředníky. A úplně nejlepší bude, když si zaplatíš právního zástupce a budeš se soudit do alelujá...

Kolik že vlastně subjektů se tak dosud přiživilo na lidském neštěstí?

0/0
28.7.2011 11:44

ivošek z gmailu

Re: Pojišťovny a spol.

No já nevím jak u jiných událostí, ale mě protijedoucí nákladák rozbil čelní sklo (vyhřívané), jeho RZ jsem už neměl v zrcátku šanci přečíst (ostatně řidič toho nákladáku téměř jistě ani netušil co mi jeho auto způsobilo). Mám připojištěné čelní sklo k povinnému ručení na 20.000,- za 1.000,- ročně. Zavolal jsem na pojištovnu, auto odvezl k autosklenáři (má s pojištovnou smlouvu), kde mi to za dopoledne vyměnili. Neplatil jsem ani korunu. Vše proběhlo rychle a korektně.

0/0
28.7.2011 11:57

dropa

Re: Pojišťovny a spol.

U Genereli to až tak jednoduché (a zcela bez spoluúčasti) nebylo...:-(

0/0
28.7.2011 13:11

ivošek z gmailu

Re: Pojišťovny a spol.

Já mám Českou ... zatím vždy vyřešila vše k mé plné spokojenosti.

0/0
28.7.2011 13:14

CeskaChatra1a2

Re: Pojišťovny a spol.

Kolik platíte pojistného? Českou pojišťovnu překonám vždy a tojak cenou (30 - 50 %), ale především rozsahem a kvalitou! !!!!

0/0
30.7.2011 15:39

Santus_Snakes

Re: Pojišťovny a spol.

myslím si, že všechny pojišťovny poskytující připojištění čelního skla jej poskytují bez spoluúčasti a hlavně - bez dopadu na HAV bonusy. ale mohu se plést. BTW - před uzavřením pojistné smlouvy je vhodné si zjistit, kolik případná výměna čelního skla stojí. Mě například měnili sklo u Roomstera - do 6 tis. jsem se s fakturou vedšl, takže už není nutné mít limit plnění na "standardních" 20 tis. za 1000 Kč pojistného. stačí nižší limit.

0/0
28.7.2011 14:27

ivošek z gmailu

Re: Pojišťovny a spol.

To je jasné, ale já mám velké a vyhřívané za cca 18 tisíc, takže mě se ta tisícovka vyplatí. S tím nižším pojištěním bych musel ten rozdíl doplácet anebo se spokojit s nevyhřívaným.

0/0
28.7.2011 15:00

rafton

Re: Pojišťovny a spol.

Mám Uniqa a dvě nehody s nezaviněním ale právě s nepojištěným a bez problému vše zaplatili (samozřejmě bez spoluúčasti).

0/0
28.7.2011 13:40

CeskaChatra1a2

Nevíte nic!

Píšete o něčem, čemu ani za mák nerozumíte!

0/0
30.7.2011 15:36

nechci vyrusovat

Autorka článku je "mimo mísu" ?

Proto by mne zajímalo, proč do textu svého článku vkládá odkaz, který je pro popisovanou škodu nepoužitelný????

http://sa-apl2.ckp.cz/overte-si-zda-ma-vase-motorove-vozidlo-sjednano-povinne-ruceni.

Děkuji předem za odpověď autorky k jejímu výtvoru.

;-(;-(;-(

0/0
28.7.2011 11:11

ititan

Usmevne

Cele jsem si to precetl a v kazdem pripade, kde by mel stat zakon za poskozenym stoji ve prospech pachatele - takze zadba zmena :)

0/0
28.7.2011 11:04





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.