Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nakupuje manažerkám jídlo. Čerstvé potraviny dováží až domů

Silvie Holubová řídila 80 lidí. Pak se ale rozhodla vyměnit svět luxusní kosmetiky za krabice s čerstvým jídlem a založila vlastní firmu. Lidem, kteří si nestihnou sami nakoupit, dováží čerstvé potraviny objednané přes internet. Většinu jejich klientek tvoří vytížené manažerky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

purplepickle

Takova vyhoda to zase neni....

A co kdyz si objednam nakup rano a potrebuju dovoz ve 4 odpoledne? Anebo objednam pres noc a potrebuju to rano v 10? Dovoz do druheho dne je snad vtip????

To je skutecne jednodussi nakoupit si sam.

0/0
11.4.2011 7:49

dino_na_idnes

Re: Takova vyhoda to zase neni....

Tak to holt není služba pro Vás, ale právě pro ty manžerky, co zvládnou leccos, tedy i nakupování, plánovat na dny dopředu.

Ale je fakt, že taková služba rychlého kurýra na potraviny tu vážně chybí, když to jde s elektronikou, proč by to nešlo s potravinami? Když si kdekoliv v Praze objednám nějaké zboží u firmy s mimozemšťanem ve znaku, do devadesáti minut ho mám u dveří, docela bych něco takového uvítal i u těch potravin, přes formulář bych si nadiktoval, co chci, kurýr by vyrazil, nakoupil to v krámu, co mám sice od bytu pár set metrů, ale i tak je to prostě nudná ztráta času, a přivezl by mi to.

Tři stovky bych mu za to, že nemusím vstávat od rozkoukaného filmu a zabít přes hodinu cestou za nákupy, dal bez mrknutí oka, i za pětikilo by se to občas hodilo (když se tak člověk o víkendu probudí, hlavu jako střep a lednice prázdná). Sice se to dá řešit třeba donáškou pizzy s přibalením vhodných drobností, ale není to úplně ono.

0/0
12.4.2011 14:58

dino_na_idnes

Kdo mi to vysvětlí?

Podle článku se zdá, že ta paní rozjela během jednoho a půl roku vlastní byznys a je to taková roztomilá firmička s opravdu osobním přístupem.

Na ilustračním fotu z archivu této paní je auto s odkazem na web společnosti, která se zcela náhodou zabývá úplně tím samým jak její minifirmička, ovšem tato společnost je podle onoho webu na našem trhu skoro dvacet let, má 62 zaměstnanců a 19 vlastních vozů.

Pokud tedy paní Holubová byla manažerkou v kosmetice a pak sama rozjela svůj byznys, v němž figuruje už jen jeden řidič a o víkendech její syn (až skoro slzička ukápne), jak tvrdí článek, jak si má čtenář interpretovat to ilustrační foto? A proč, je-li její firmička CIPA4U (asi nedávno přejmenovaná na FOOD2U, což se na webu tak podivně mixuje), je její logo tak nápadně podobné oné větší firmě CIPA?

Nějak se nemůžu zbavit dojmu, že se tento článek snaží vytvořit alternativní realitu (nemám rád sloveso lhát, je tak banální).

0/0
9.4.2011 15:04

kabalenka

další dobrý nápad

další pěkný článek, hezký způsob podnikání. Jenom se trochu divím, že nepotřebuje chvíli oddechu. I jako vysoká manažerka musela alespoň jednou za rok na dovču. Možná to časem rozšíří a přidá zaměstnance.

0/0
8.4.2011 14:54

jupikjupik

a manažerky budou jako TLUSTA PRASATA

a manažerky budou jako TLUSTA PRASATA

span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

0/0
8.4.2011 14:48

lusinka

TO JE SNAD ZÁVIST?

Náhodou mně to příjde jako super nápad. Sama pracují na plný úvazek,mám doma řoční holčičku, po práci chodit nakupovat mně každý den nevyhovuje,když vím, že mně ještě čeká úklid a vaření. Proto bych něco takového určitě ocenila. Je přece jasné, že ceny budou vysoké, za prvé je to něco nového,paní se nemusí bát konkurence a za druhé přece jenom je to SPÍŠ pro manažerky,jak to sama píše a oni za ty ceny nakupují zřejmě normálně.Za chvílí si myslím, že takový způsob nakupování bude běžné.

Když na to nemám, tak držím hubu a nakupuji po práci v obchodě.A nenavážím se do člověka,který má tak velkou odvahu, skvělý nápad a začíná takto od nuly.R^

0/0
7.4.2011 9:27

petr_12345

Re: TO JE SNAD ZÁVIST?

KVOK ;-DR^

0/0
11.4.2011 21:49

Petrik73

Re: TO JE SNAD ZÁVIST?

Proč nakupovat každý den? Slyšela jste o ďábelských skříňkách, jenž lednička a mraznička se nazývají?

0/0
12.4.2011 11:34

lusinka

TO JE SNAD ZÁVIST?

Ja a moje rodina mame radi vsechno cerstve,urcite nebudu strkat rohliky do mraznickyJestli vy to tak mate rad to je Vas problem...Ale dekuji za pripomenuti ;-)R^

0/0
12.4.2011 18:07

o vaše názory nestojíme

Re: TO JE SNAD ZÁVIST?

Pečivo, které zmrazíte ještě čerstvé, je po rozmražení naprosto v pořádku.

0/0
12.4.2011 19:09

Petrik73

Re: TO JE SNAD ZÁVIST?

Garantuji Vám, že pokud zmrazíte čerstvý chléb nebo rohlíky, nepoznáte po rozmražení rozdíl mezi rozmraženým a čerstvým. Já vždy bochník chleba rozčtvrtím, zamrazím a v případě potřeby vyndám čtvrtku. Rozdíl opravdu nepoznáte.

0/0
12.4.2011 20:27

lusinka

TO JE SNAD ZÁVIST?

Já rozdíl poznám :-).

0/0
12.4.2011 21:44

crazymaisie

hodne stesti

Ja pani preji jen to nej a at se ji dari. Kazdy nekde musi zacit! Navic ona se orientuje na uplne jinou a specifickou klientelu nez je prumerny cesky pracujici clovek (viz Slunce Seno Italie a cesta Skopku do Italie s rizkama) Uznavam, ze by mela mit tip top webovky, ale to ona urcite spravi. A podle me ta rubrika slouzi k tomu, predstavit lidi, kteri se proste rozhodli delat neco noveho, zkusit neco jineho....at uz je vysledek jakykoliv. Tahle diskuze je velice kriticka a zavistiva..... bohuzel tak trochu typicky ceska tj. vsichni vsechno vi nejlip, misto aby povzbudili tak jen kritizuji a kritizuji a sami poradne nic nedokazali..... akorat tak vyresit svetove problemy u piva.:-P

0/0
6.4.2011 23:08

Si0 po 4. zákazu

Ona Petra Paroubková změnila jméno a profesi?

8-o

0/0
6.4.2011 11:21

Laya

Pozoruhodné...

Koukám, že rubrika "Finance" začíná být docela veselá. Nepřišel na podobný nápad už ten, kdo začal třeba jako první rozvážet pizzu?

Nic ve zlém. Jen přemýšlím, kolik bych si tak mohl říct za to, že někomu dojdu nakoupit. Asi to ''manažerka'' nebude chtít dělat za "...drobný si nechte..."

0/0
6.4.2011 10:34

PetrP7

A kdo za manažerky

sou*oží???;-€

0/0
6.4.2011 10:33

jupikjupik

Re: A kdo za manažerky

jejjich manželé... ale jinde :)

span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

0/0
8.4.2011 14:49

bx777desta

to je dobrej mamlas

Zhruba rok jsem se rozhlížela po nějaké odpovídající manažerské pozici ... rozumej za to kilo mesicne na ktery sem byla zvykla uz najednou skvely managery neprijimali. Tak holt ykousim delat podrztasku, zatim to moc nejde, ale cekam ze spousta dutejch zenskejch ma dneska plno penez, takze cekam na ten boom.

0/0
5.4.2011 11:56

brezinka1

Re: to je dobrej mamlas

:-)

0/0
5.4.2011 20:24

Dedek z Canady

Re: to je dobrej mamlas

Jses nejen zavistiva ale take pekne hloupa primitivka.

0/0
7.4.2011 14:57

Wabo

Proč to není označeno jako komerční sdělení?

Proč to není označeno jako komerční sdělení? Už i na Financích?!

0/0
4.4.2011 21:58

Dušan Pavlíček

Dům na fotce

Teď koukám na tu fotku u článku a nestačím se divit: ta paní stojí před domem u nás v sousedství - bydlí v něm jedna veřejně známá osoba (nechci ji prozrazovat), nicméně pro zajímavost přikládám screenshot ze Street View, že je to opravdu ten samý dům. To je ale náhoda... :)

http://img849.imageshack.us/img849/9346/streetview.jpg

0/0
4.4.2011 21:40

jupikjupik

Re: Dům na fotce

podle boku budovy a thují jde o krematorium v Pelhřimově

span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

0/0
8.4.2011 14:51

ondrej.varoscak

Uvést věci na pravou míru....

Na začátek, fandím všem, kteří mají tu odvahu podnikat a nenechat se tak živit státem. Ale všechno má svoje. Když už napíšete takový pěkný PR článek, tak buď to uveďte jako komerční sdělení, nebo uveďte věci na pravou míru, pište objektivně a hlavně se piďte po detailech. Např. je s podivem, že firma FOOD 2U, na kterou se firma CIPA4U přejmenovala, snad aby spojení mezi velkoobchodem a Internetovým prodejcem nebylo tak zjevné (CIPA má na netu ceníky). Nicméně e-shop stále uvádí starý název společnosti, navíc bez uvedení IČ nebo DIČ. Také nabízí možnost koupit např. maďarskou krůtu (4,4 kg) za 100,- Kč - zjevný nesmysl. Takže při nákupu musíte uvést, že chcete 4,4 krůty. Jinak dostanete asi bůhvíco. Ale hlavně, že se rozhodně nejedná o e-shop pro lidi, kteří nestihnout nakoupit a tak si objednají elektronicky. Food 2U se evidentně specializuje na zahraniční potraviny a speciality, nikoliv na běžné nákupy. Očekával bych na iDNES poněkud jiný přístup. Tohle je buď zjevné PR, nebo fušřina.

0/0
4.4.2011 21:30

brezinka1

Re: Uvést věci na pravou míru....

R^R^R^

0/0
5.4.2011 20:27

superkutil

Chyby na webu.

Nevím kdo jí dělal weboví stránky, ale je to trochu chaos. Stránky CIPA4U jsou na adrese http://www.food4y.cz a vznikly přepisem stránek http://www.vybavse.cz a to tak mizerně, že některé odkazy odkazují na staré stránky. Tak se bussiness nedělá.

0/0
4.4.2011 18:18

Vasiporadci.cz

Re: Chyby na webu.

dal jsem si tu praci a podival se na oba e-shopy a opravdu tu souvislost nevidim. Pochopil jsem, že je dělala jedna společnost, ale grafika je naprosto odlišná...

0/0
5.4.2011 23:06

superkutil

Re: Chyby na webu.

No tak jsou pitomci z té firmy co to dělal, protože nechali špatně odkaz. Stačí si vlézt na adresu http://www.food2u.cz/vse-o-nakupu a kliknout na odkaz "Proč nakupovat u nás" a jste na http://www.vybavse.cz/proc-nakupovat-u-nas. Možná je dobré se podívat lip nebo to projet softem na kontrolu odkazů. :-/

0/0
6.4.2011 15:28

tatoodragon

Re: Chyby na webu.

Pokud poukazuji na chyby druhých, vyvaruju se chyb svých, alespoň v pravopise, to by mělo být jednodušší než se vyvarovat chyb na webovÝch stránkách...:-/

0/0
8.4.2011 12:01

jupikjupik

Re: Chyby na webu.

nesouhlasím - zaplatím-li si reklamu, musím být připraven na to, že po mně půjdou, a budou hledat na mě chyby.....

span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

0/0
8.4.2011 14:53

Marcus Porcius Cato Censorius

Trapná reklama naivně převlečená za zajímavost

,zvlášť když v článku pečlivě ocitují webové stránky firmy a pro jistotu (většího výdělku??) uveřejní fotografii firemního auta s další reklamou (zřejmě, podle názvu, spřízněné firmy)

PROČ TO NENÍ VIDITELNĚ OZNAČENO JAKO REKLAMA !!!

0/0
4.4.2011 16:08

philby

paní se vyzná.......

"s vařením sama začínám"....... "ještě

spolupracuji s externím kuchařem"....... já mám dost ;-D;-D;-D

0/0
4.4.2011 13:14

MiW

Re: paní se vyzná.......

Co znamená: "nejméně mineralizovaná voda na světě" ? U nás prodáváme demineralizovanou vodu, ale tu bych asi nepil :)

0/0
4.4.2011 22:20

mufoid

Re: paní se vyzná.......

Taky by mne zajímalo. Asi je to destilovaná voda...

0/0
5.4.2011 9:26

brezinka1

Re: paní se vyzná.......

;-D

0/0
5.4.2011 20:28

kabalenka

Re: paní se vyzná.......

jo, to jsem taky nepochopila k čemu je to dobrý.

0/0
8.4.2011 14:58

Qesospi Cobigan

Hm, už vidím, jak ráno doručí čerstvé pečivo...

.. takže vlastně na prd.

0/0
3.4.2011 20:24

xls

Ceny

Co jsem koukal na ty ceny, tak za dovoz by to pro Prahu nebyl problém, ale samotný potraviny mi připadají brutálně předražený. Celkově podle mě nepoužitelný.

0/0
3.4.2011 13:20

qvido31

Vytížené manažerky...

A já pořád možoretky8-oTaké by mohla netrpět bolestma hlavy z přetíženosti a to by panečku byla službička pro manžely těch vytížených manažerek;-D

0/0
3.4.2011 10:26

Pundit

Senioři

Spíš bych se orientoval na seniory, tam je daleko větší potenciál. Ceny by musely být samozřejmě mnohem nižší, ale zase by to kompenzoval vyšší obrat.

0/0
3.4.2011 9:09

flames828

Re: Senioři

Aha jak ty seniory přinutíš používat email a eshop? Navíc senioři si do obchodu chodí spíš pokecat a strávit čas v nějakém kolektivu.

0/0
3.4.2011 9:20

o vaše názory nestojíme

Re: Senioři

Znám osmdesátileté lidi, kteří s emailem nemají problém. A za seniory se považují lidé od 55 let, ti už snad dnes s emailem umějí všichni.

0/0
3.4.2011 9:25

Boženka Vomáčková

Re: Senioři

Senioři dnes  nejsou lidé nad 55. Spíše nad 65. Doba života se výrazně prodloužia, zlepšil se průměrný zdravotní stav a duševní svěžest. Moje maminka kolem 60ky vypadá mladší (bez plastik) , sice má nějaké zdravotní potíže a "roky na sobě cítí", ale je aktivní, perfektně zvládá počítač (naučila se sama v posledních letech), mailuje , nakupuje po netu, skajpuje atd. Rozhodně bych o ní neřekla, že je seniorka.

0/0
3.4.2011 9:45

illes

Re: Senioři

Cena za dovoz takového nákupu ovšem bude taková, že by běžný senior toto nezaplatil, v tom bude ten problém. Tuto službu si senior může sjednat na mnohem menší poplatek u pečovatelské služba, také to dělají nebo si nechá dovézt přímo teplý oběd domů. Funguje to ve větších městech, v malých ne.

0/0
3.4.2011 11:10

dci

Re: Senioři

Senioři nejsou v takovém časovém presu, aby nestihli nakupovat. A jelikož jsou ochotní se porvat o mouku za 3 Kč kilo, tak moc nevěřím na to, že by připlatili za to, že jim to někdo přiveze ke dveřím. Kolik stojí váš čas? Kolik stojí PHM? A to je to nejmenší.

0/0
3.4.2011 12:45

Pundit

Re: Senioři

Jde o službu do budoucna, starých lidí bude přibývat. Samozřejmě by ji využívali především ti, kteří se těžko pohybují a obchod mají daleko.

0/0
3.4.2011 20:28

Dína

Moje zkušenost

Jsem v penzi, žiji sama a mám zdravotní problémy, které mi nedovolí nosit těžké věci. Nakupuji proto jenom drobnosti, zejména maso, ovoce, zeleninu a podobně. Hlavní nákup potravin a zboží z drogerie obstarávám na internetu stále u stejné firmy už aspoň 10 let. Ceny jsou rozumné, v podstatě se téměř neliší od cen v kamenných obchodech, doprava je od určité výše ceny nákupu zdarma (tu cenu hravě překročím) a nákup dostanu přesně tehdy, když chci. Když večer sednu k Intrenetu a objednám na dopoledne následujícího dne, tak vše v pořádku dostanu. Platím při převzetí nákupu v hotovosti nebo kartou (dle mého přání). A ještě dostanu k nákupu zdarma denní tisk dle výběru. Žiji ovšem v Praze. Ale bez možnosti nakupovat přes Internet bych nemohla žít tak v pohodě jako žiju, asi by mě čekal domov důchodců. To píši pro ty diskutující, kteří se diví, že někdo je líný nakupovat a nechává si nákupy vozit.

0/0
3.4.2011 1:32

flames828

Re: Moje zkušenost

Pěkný pokud, taková milá reklama. Nemocní senioři obrážející diskuze na idnesu o půl druhé ráno.

0/0
3.4.2011 9:22

Boženka Vomáčková

Re: Moje zkušenost

Čemu se divíte, taky znám člověka, co šel do důchodu, zdraví samozřejmě ne jak za mlada, za sebou nějaké operace, semtam si přivydělává, ale ne denně, tím pádem nemusí brzo ráno vstávat,  dívá se rád v noci na filmy, sport nebo i surfujje na netu. Zbavte se stereotypní představy, že starší lidé jsou neschopní používat počítače,  chodí spát a vstávají "se slepicema".a podobně. To se týká jen části lidí, spíše ještě starší generace, ale i moje babička s náběhem na 90let  používá alespoň mobilní telefon.

0/0
3.4.2011 9:57

Boženka Vomáčková

Re: Moje zkušenost

Doplňuji , že výše uvedení žijí na vesnici, babička čte denně tisk - nejen časáky, i klasické seriozní noviny.

0/0
3.4.2011 10:00





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.