- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nechápu, když u terminálu autorizuji částku X a zadám PIN, jak by mohla být z účtu stržena částka Y? Stržené částky kontroluji průběžně baj voko, větší odchylky bych si asi všiml, ale potvrzení z terminálu si neschovávám, tak nějak spíš počítám s tím, že v případě problémů omlátím někomu v supermarketu účetnku o hlavu, než jít něco řešit do banky.
Jeden supermarket s komandem má docela často na účtence jiné ceny než v regále. Jednu dobu jsem to bral jako hru, kdo z koho. Pamatuji časy, že vám za zjištěný nedostatek dali poukázku v hodnotě 50 Kč - brzy došly!
Článek hovoří pravdu, zrovna dneska jsem si zkontroloval účet z restaurace a nebohý ind mi zapomněl napočítat pivo. Samozřejmě jsem jej na to upozornil.
ze jeden druh zbozi je se slevou a druhy podobny je bez slevy. Pak uctuji to bez slevy. Casto to jsou korunove polozky bez caroveho kodu, treba pecivo, takze se predpoklada, ze si tak maleho rozdilu clovek ani nevsimne. :-/
Nereálné... Při pěti velkých nákupech pět chybných účtenek, jednalo se o velké hypermarkety v Praze...
stát si ta to udělá kolonku a krádež je legalizována. Ať žije 20% DPH.
jak se tomu da branit?
Je prece evidentni ze se takhle krade zamerne
No treba vedenim ucetnictvi pro domacnost. Sledovat kazdou vydanou korunu. Nasledne potom mas i data podle kterych se muzes rozhodnout ktere polozky omezit.
Výběrů mám tolik, že bych to nedohledal. V krámu si prostě ceny nepamatuju, ale jestli něco není dvakrát poznám podle pípnutí čtečky. Na druhou stranu v restauraci nemám problém vše spočítat rychleji než číšník tak je ta kontrola samozřejmá. A vrácené peníze kdekoliv jsou samozřejmé, to vždy samozřejmě vím, kolik mám dostat zpátky. A musím říct, že jsem častěji narazil a reklamoval naopak výslednou nižší částku nebo přespříliš vrácených peníz. Stalo se mi to v restauraci, kfc, obchodě, kině ...
Kolik z Vás, co si vše hned pečlivě kontrolujete, by se ozvalo, kdyby to bylo špatně v jejich prospěch?
Já kontroluju i to jestli mi nevrátili víc a hned na to upozorňuju, když se to stane. Hryzalo by mě svědomí. Ovšem častěji se mi stává to, že na regálu je u výrobku nižší cena než se pak ukáže na pokladně. Proto si účtenky kontroluju.
Já tedy kontroluji a rozhodně se to vyplatí, účtenku za pokladnou projedu stylem rychlovka, samozřejmě nepoznám korunové rozdíly, ale když to dávám do kabele tak vím počet kusů ap., stíhám to obvykle do minuty a nutno říci, že snad neexistuje obchod kde by vše vždy sedělo na 100%, přičemž, kdyby se to odhalené sečetlo tak to určitě udělá několik tisícovek. Nehledě k tomu, že obchoďáky se vůbec nenamáhají špatnou cenu opravit, jednou na dotaz, odpověděli že to opraví až někdy večer.
Nevím jak ostatní, ale já si na hlavu ... nenechám.