Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S úplatky u ní nemají řidiči šanci. Na bouchnutá auta je expert

Podle auta pozná povahu lidí, například majitelé volva bývají často namyšlení, volkswagen mají podnikatelé, kteří chtějí vše vyřešit rychle. Rukama jí projde na dva a půl tisíce aut ročně. Některá jsou jen trochu bouchnutá, jiná úplně zničená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krab

Kolik hodin denne pracuje?

Takze jeden pripad trva 1-2 hodiny, dela jich 10-11 denne, takze jen tim stravi 10-22 hodin. Plus najezdi 170km denne mezi pripady, coz pri prumerne rychlosti 50kmh (at nezeru, urcite je v praxi mensi) jsou dalsi 3.5 hodiny. To uz jsme na 13.5-25.5 hodiny denne. Plus administrativa, kdy to vecer posila likvidatorovi, rekneme pul hodka. To je 14-26 hodin denne.

Nehoupete nas trosku? :-)

0/0
30.4.2011 14:47

other_side

?

Velmi, velmi divný článek, když si čtete mezi řádky, vidíte docela zajímavé věci.

0/0
27.4.2011 22:01

Babul

Re: ?

Ty jsi alebo veštec, alebo diabol.

0/0
28.4.2011 11:42

Zůstaň nad věcí, baby

Re: ?

a co intuice

0/0
28.4.2011 22:38

rulemaniac2

ta o novem auti na leasing a totalce

vazena, urazit vam zlodejum ruce ... nove auto na leasing jako totalka a vy jim nabidnete kolik hmmm ... jaka oprava neoriginaly??? kde to jsme ... vzdyt je to podvod od pojistovny ... ja si platim abych mel auto ve stavu v jakem je a ne nejake neoriginalni ... mam 2roky stary passat a nekdo me ho zrusil, platim vam ... tak zaplatte opravu nebo novy vuz, ano ty 2roky stary nebo jeho cenu ktera je realna a ne ze misto 500 treba zaplatite 300 jen (to je jen nahodny pomer a priklad)!!! zlodeji jste

0/0
26.4.2011 15:40

wrah

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

Až vám z 500 zaplatí celých 300, tak budete nesmírně šťastný. Protože obvykle dostanete tak 150.

0/0
26.4.2011 18:55

certik_bertik

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

pojišťovna není žádná charita, ale finanční instituce co musí vydělávat peníze. Neoriginály jsou docela v poho, většinou je to celkem podařená kopie. Automechanici to používají i v neznačkových servisech běžně

0/0
26.4.2011 22:27

starej_vul

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

No a v tom je ten problém ... to že něco "vypadá" jako orginál ještě neznamená, že má stejné nebo lepší vlastnosti. Bůh mě ochraňuj před takovými opraváři co mi daj klun místo orginálu a zaplatím cenu orginálu ...

0/0
29.4.2011 5:54

Hroznej.puberťák

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

Tzv. "díly srovnatelné kvality" ti s naprostým klidem může namontovat i tzv. "autorizovaný" servis. Tak jsem teda zvědavej, před kým že tě má teda chránit [:D] Většina dílů stejně pochází od subdodavatelů a v případě spotřebáku od více subdodavatelů, takže se klidně může stát, že "originál" náhradní díl dodává někdo jiný, než dodával do výroby původně. Jinak bych doporučil se blíže seznámit s aktuálním zněním blokové vyjímky, leccos je tam popsané.

0/0
29.4.2011 11:25

ADix

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

taky bych dodal že jednu věc  vyrábí jedna firma, ta to prodává dál, na 4 krabičky se dají 4 odlišné loga z nichž je jedno "originální"

0/0
29.4.2011 15:34

Hroznej.puberťák

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

a) kolik tak asi bude reálná cena 2-letého Passata oproti ceně nového, hm? Ten pokles ceny u dvouletého auta oproti novému je dost značný.

b) u nového auta není zas takový problém zaplatit si na první tři roky pojištění eurogap.

0/0
27.4.2011 10:46

hojakar

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

Já ti nevím, ale myslim si, ze by pojistovana mela vyplacet takove plneni, na jake si platim pojisteni - tzn. kdyz se s pojistovnou pri koupe auta dohodnu, ze pojistne je tolik a tolik, tak i kdyz se me neco stane tak by pojistovana me mela zaplatit kompletni opravu auta-zadna amortizace a podobne vychytavky pojistovny- protoze ja si platim pojisteni na urcitou hodnotu a ne na hodnotu co si urci pojistovna! Potom by nedochazelo k situacim, ze sice platite pojisteni jako za auto v hodnote napr. pul mega, ale jen treba 200 tis. protoze pojistovny by sami vzdy po roce meli zajem snizit pojistne

0/0
29.4.2011 8:43

Hroznej.puberťák

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

To je ale docela naivita. Především je třeba se podívat do smlouvy, co v ní vlastně je, ne žít v nějaké iluzi, co si vlastně platím, a pak je třeba se v případě starších aut sám zajímat o aktuální cenu vozidla a chtít ten přepočet, pojišťovny se do toho samy moc hrnout nebudou, to snižovat.

To s amortizací a případným "zhodnocením" vozidla opravou je zase jiný případ, to je dost velká sviňárna a leckdy se vyplatí dát to i k soudu, byť se toho pojišťovny zas tak moc nebojí a leckdy do toho soudu jdou, místo aby přehodnotily směšně nízké plnění mimosoudně.

0/0
29.4.2011 11:16

!Martin!

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

kazda pojistovna ti to havarijni pojisteni kazdej rok klidne snizi na novou nizsi cenu auta, ale musis si o to sam rict, klidne to zkus. Pochopitelne to nesnizi pojistovna sama, je to firma, ne charita, tomu se snad nejde divit :)

0/0
30.4.2011 9:36

piErcE

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

Co se amortizace tyce, tak se neni treba rozcilovat. Pouze staci byt trosku duraznejsi do telefonu. Uz cca pred dvema ci trema roky ustavni soud jasne rekl, ze amortizace (cili povinne ruceni a oprava z nej) neexistuje a pojistovna je povinna zaplatit celou cenu opravy na uvedeni do puvodniho stavu.

Pojistovny jen kapku vyuzivaji toho, ze ne kazdy to vi.

0/0
1.5.2011 10:51

marzena

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

no jistě, a pak si  pojistit 120L na milion, pak ji shodit ze skaly a pozadovat 1 mega plnění, protože si to přece platíš R^;-D

0/0
2.5.2011 9:28

sincos

Re: ta o novem auti na leasing a totalce

Passata nemá cenu kupovat, je nepohodlný a kazí se, takže nemá cenu. ;-)

0/0
3.5.2011 20:29

rstrst

Divné

Nějak mi to časově nesedí: 

- likvidátorka vyřídí denně 11 aut, každé ji trvá 1 až 2 hodiny

- ujede 170 km, což zabere 2 až 3 hodiny 

- večer vše odesílá na centrálu, čili cca hodina

Celkem tedy denně pracuje 14 až 26 hodin .... úctyhodný to výkon

0/0
26.4.2011 12:42

Libor76

Re: Divné

pšt, výkaz toho snese... :)

0/0
28.4.2011 22:41

Xladi

Nové vs staré auto

Takže když budu mít zánovní auto a bouchne mě nějaký mlaďoch ve škodovce nebo jiném autu před smrtí, tak můj případ pošlou na přezkoumání z podezření podvodu, to je tedy dobré:-/. Vím že jsou i podvodníci ale ne každý se snaží podvést a v případě nehody chce co nejdříve peníze z pojistky:-/

0/0
26.4.2011 12:11

Vendelín Nademlejnský mladčí 9

Re: Nové vs staré auto

Ty asi nerozumíš pojmu "přezkoumání". Na tom přece neni nic divnýho...

0/0
27.4.2011 10:41

WoCoGo.v2

jo cs a jeji "odbornici"

dekuji,stacila jedna super zkusenost a ty ho.ada u me nikdo nikdy neuvidi,navic,panacci maji obecne sve pojistne smlouvy oproti konkurenci dost drahy a plneni...skoda mluvit...takze tenhle clanek beru jako usmevny pokus o vtip

0/0
26.4.2011 10:18

pavel.n

hezká pohádka - ještě tu o Budulínkovi !

skutečně jsem se pobavil , až mi slza dojetím naskočila ! Jako pohádka na dobrou noc je článek super .

Takže trochu z praxe - naboural mě na parkovišti straší pán , volal jsem policii , ale ti mi řekli , že nebudou jezdit ke každému blatníku , s pánem jsme sepsali protokol o nehodě a vše nafotili - oprava mě stála cca 10tis - 2 roky nechutných tahanic , ocočování , výhrůžky , dokazování ( jen fotky jsem posílal snad 10x ) ......a po 2 letech mi pojišťovna vyplatila polovinu ze škody , a to ještě potom , co jsem jim pohrozil trestním oznámením .........tahle paní v článku je jak kouzelná babička !!!

0/0
26.4.2011 7:22

ceen

Re: hezká pohádka - ještě tu o Budulínkovi !

No asi záleží na pojištovně. Mě naboural jeden trouba, sepsali jsme ty klasické tormuláře, kde jsem si od něj nechal podepsat, ze je vinik a já poškozený, na druhý den auto zavezl do autorizovaneho servisu, ti mi dali náradní vůz stejné značky a za týden mi volali, že je vše vyřešené. Pak mi mailem přišlo ukončení pojistné události a že prachy (35 tis.) posílaj na konto servisu. S pojišťovnou jsem mluvil jen když jsem si chtěl ověřit, jetli je událost nahlášená. Ale naštěstí byla.

0/0
26.4.2011 9:12

Seeker-M

Re: hezká pohádka - ještě tu o Budulínkovi !

Mám podobnou zkušenost. Škoda za 100 tisíc vyřízena bez asistence policie, všechno zařídil servis - už v roce 2008. Ani už nevím, u které pojišťovny měl viník povinné ručení, ale Česká to nebyla ;-)

0/0
26.4.2011 14:20

rulemaniac2

Re: hezká pohádka - ještě tu o Budulínkovi !

stastni ... kamaradovi nedal prednost pitomec ve formanu ... fiesta rozsekana silenym stylem, ale nastesti to stihl strhnout a nezabil toho blba, vjel mu primo do stredu ... fiestu koupil za 70kkc asi puroku predtim, pojistovna cpp toho blba ve formanu ze to je totalka a daji mu uzasnych 27tisic ... skvele coz

ja zasadne neresim nic jinak nez zavolanim jedne asistencni sluzby, ti kluci prijedou, sepisou to a nafoti naprosto presne bez chyb tak jak to ma byt takze pojistovna nebo protistrana nic nemuze namitat ze se opomnelo .. daj mi nahradni auto na mesic a vse zaridi a ja mam klid, jedine ze podepisu par papiru atd.

0/0
26.4.2011 15:47

Anahir

Re: hezká pohádka - ještě tu o Budulínkovi !

A jak často teda máte zrušený auto? Ono to z Vašeho příspěvku vypadá že téměř stále.;-)

0/0
26.4.2011 16:27

Nahlas se ti směju 2

Re: hezká pohádka - ještě tu o Budulínkovi !

A když bys tu šíleným stylem rozsekanou Fiestu nechal opravit a chtěl ji čestně prodat, tedy s přiznáním, že byla šíleným stylem rozsekaná a např. s doložením fotografií po nehodě, kolik si myslíš, že by za ní kamarád dostal? Vyplacená pojistka odpovídá ceně auta.

0/0
26.4.2011 19:32

Antonín, topič

Re: hezká pohádka - ještě tu o Budulínkovi !

Jo, jenže před nehodou, milej pane.

0/0
27.4.2011 15:40

Nahlas se ti směju 2

Re: hezká pohádka - ještě tu o Budulínkovi !

Coto? Opět jsi nepochopil jednoduchý text ;-D?

0/0
27.4.2011 19:08

Hroznej.puberťák

Re: hezká pohádka - ještě tu o Budulínkovi !

To dělá většina servisů, pro ně je to totiž hodně zajímavej kšeft. Dost často tak totiž dostanou podstatně víc peněz, než kdyby si to zákazník nechal opravit za svý a prachy od pojišťovny vyinkasoval sám. Každého věc, někdo radši jen podepíše pár papírů, o nic se nestará a jen počká, než dostane zpět opravené auto, někdo tomu věnuje nějaký čas a energii a vydělá na tom. Pro tu druhou variantu je ovšem třeba se v tom aspoň trochu vyznat, zajedno kvůli tomu, aby se člověk nenechal natáhnout od servisu, za druhé kvůli tomu, aby se byl schopen patřičně dohadovat s pojišťovnou, kdyby něco.

0/0
27.4.2011 9:46

piErcE

Re: hezká pohádka - ještě tu o Budulínkovi !

To je takova pohadka i od Tebe. Naboural me pred par mesici cicmunda ze zadu , ohnutej kus auta, vymena celeho zadku auta - vylsedek? pojistovnou vinika (nebudu jmenovat jakou, aby me tu nekdo neobvinil z toho, ze v ni pracuju) vec uhrazena tyden po skonceni opravy, samozrejme v plne vysi (+ cca dalsi cena odpovidajici polovine opravy za pujceni nahradniho auta). Bez reci, promptne.

0/0
1.5.2011 10:53

znám 005 dívku, nemá dukáty

harvester x harvestor

V angličtině se ta lesní mašina jmenuje harvester (= kombajn) a v češtině se opravdu běžně používá harvestor. Je to ale z jazykového hlediska správně? Nevíte někdo?

0/0
26.4.2011 1:08

Inkvizitor Johny

Re: harvester x harvestor

Nejsem češtinář, ale zdá se mi to jako blbost. Harvest (sklízet) -> harvester (stroj na sklízení). Koncovka -or nedává vůbec žádný smysl. To je jen zkomolenina. V pravidlech českého pravopisu je samozřejmě harvester.

0/0
26.4.2011 7:36

hrcprcsalala2

Re: harvester x harvestor

V pravidlech českého pravopisu není harvester ani harvestor. To by tam taky mohla být všechna slova všech jazyků. :-P Ale jinak souhlas, dokud se slovo nestane v třeba pokřivené podobě součástí českého jazyka, mělo by se používat tak, jak zní v originálu.

0/0
26.4.2011 10:15

afk

Re: harvester x harvestor

napriklad "trakter"

0/0
26.4.2011 13:44

Inkvizitor Johny

Re: harvester x harvestor

On-line databáze ho ale obsahuje v rámci pravidel skloňování. Takže je prakticky přítomno. Je ale pravda, že v tištěné verzi není. Třeba bude v další revizi.

0/0
26.4.2011 21:41

Inkvizitor Johny

Ehmmm...

2500 aut ročně, 170 km denně. Nic ve zlém, ale čtenáři zas takový idioti nejsou. Co je na tom článku vůbec pravdy? Existuje vůbec ta osoba?

0/0
26.4.2011 0:59

tmf

Re: Ehmmm...

taky mě to napadlo, 8 aut po hodině a k tomu 3 hodiny na cestách

0/0
26.4.2011 9:41

jendislav

Re: Ehmmm...

Mohu ti potvrdit ze existuje, uz mi 2x vyrizovala pojistku a vse absolutne bez problemu....

A nevim co se lidi divej, 2 dny je v Decine a 3 dny objizdi okres... ale lidi holt neumej cist...

0/0
29.4.2011 11:04

GU.HU

asi je potřeba křičet

Takže ta rodina s tou totálkou si vymohla férový přístup až křikem. Kdyby teda nekřičeli, tak by to opravit nešlo, když křičeli, najednou to po telefonátu do servisu šlo. Takže na "expertku" je potřeba křičet, aby dělala svou práci pořádně...

0/0
26.4.2011 0:13

TI59

Re: asi je potřeba křičet

Peníze by dostali tak jako tak. Takto nedostali peníze, ale opravený vrak.

0/0
26.4.2011 0:23

novakjara

Re: asi je potřeba křičet

Hm, dostali by h..o, zbytková hodnota by šla leasingové společnosti a ještě by jí dlužili. Takto aspoň jezdí.

0/0
26.4.2011 6:12

legnaw

Re: asi je potřeba křičet

...na splacanem vraku

0/0
28.4.2011 8:07

ujko.straka

Re: asi je potřeba křičet

Furt lepší mít pojízdný splácaný vrak než papír o tom že jsem vyhodil 100 tis. za jeden rok ježdění novým autem.

0/0
30.4.2011 14:30





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.