Diskuze

Patnáct vět, které se nevyplácí v práci říkat

Chcete si s klienty a s kolegy v práci opravdu rozumět a upevnit ve firmě svoji pozici? Formulujte své myšlenky a přání pozitivně a jistě. Dáte tím najevo sílu své osobnosti a budete působit vlídněji. Zapomeňte na slova typu nerozumím, nezvládnu či nejde to.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

velky bratr

30. 4. 2011 20:36
Aneb jak z druehho udelat blba diplomaticky

Clanek je navodem, jak se vyjadrovat mlhave a vsem stranam plytvat casem. Jestli tohle je dnesni norma politicke koprektnosti, tak chapu, proc v novinach nic realneho nepisete a jen si vymyslite bludy.

0 0
možnosti
JF

Le Pantoufle

22. 4. 2011 0:17
Koučka

A co je to, prosím vás, ta koučka?

0 0
možnosti
D

Dalo

19. 4. 2011 12:26
záměna

řekl bych, že tento článek je spíše převzatá komunikace s klientem a příspěvky zde jsou spíše od nespokojených zaměstnanců se svými nadřízenými. Jinak ti chtějí komunikovat se svým autoritativním nadřízeným ke kterému mají úctu a respekt není od věci si z toho něco vzít.

0 0
možnosti
LZ

monitylik.xml

16. 4. 2011 17:03
ja s tym musim suhlasit

Vo vacsine prispevkov si z clanku robite srandu, ale ja s clankom suhlasim. V narocnejsich pracovnych situaciach a pod tlakom su naozaj dolezite aj taketo "prkotiny", ako spravna volba slov. V situacii, ked ako tim musite znasat tlak zo vzniknutnych problemov a nesmiete stracat cas a robit chyby, je naozaj rozdiel, ak sef timu povie "musite urobit" namiesto "urobime", ak kolega na pridelenu ulohu povie "nejde to", hoci je potrebne cosi spravit aspon v ramci nejakych moznosti a tak dalej. Skratka v tom clanku je zhrnute to, ako fungovat efektivnejsie. A hlavne ako sa nezblaznit. Ak musite bezpodmienecne cosi narocne ako tim vyriesit a vas kolega povie "nejde to" alebo iba "pokusim sa", alebo sef povie "musite spravit", tak  je to na prasky, pretoze je to zodpovednost hodena na ostatnych. V tom clanku je navod na zabezpecenie jasneho pridelenia a prevzatia uloh a proaktivneho pristupu. A v niektorych situaciach vhodne alebo naopak nevhodne slova mozu ovplyvnit vysledok.

0 0
možnosti
R

Robodruh

17. 4. 2011 10:52
Re: ja s tym musim suhlasit

Většina z nich vůbec nepochopila, o čem ten text je - mimochodem, ta pravidla komunikace jsou použitelná kdekoli, zdaleka ne pouze v zaměstnání. Problém je, že to nejsložitější, co kdy dotyční řídili bylo autičko na dálkové ovládání.

0 0
možnosti
B

bezdůvodně_smazaný_popáté

16. 4. 2011 6:51
Ono stačí říct,

šéfe, nemohl byste pro změnu dodržovat zákoník práce? A končíte!;-D

0 0
možnosti
M

Miky83

15. 4. 2011 23:02
SMĚŠNÉ

LOL.

0 0
možnosti
KK

Katjuša

15. 4. 2011 19:23
trapné

co to je za kecy???

0 0
možnosti
NSTS2

Nahlas se ti směju 2

15. 4. 2011 19:29
Re: trapné

Obecně se tomu říká slušné chování. Neznáš, rozumím.

0 0
možnosti

blekekeke

15. 4. 2011 7:51
no ...

věty "Nemohu to slíbit / pokusíme se / snad to dopadne /" používám často, neb při náporu, který se na nás denně hrne, zdělit zákazníkovi přesný termín, je zhola nemožné ...

0 0
možnosti
NSTS2

Nahlas se ti směju 2

15. 4. 2011 13:26
Re: no ...

V tom případě máte evidentně hokej v procesech a kapacitách. To je velmi typická situace. Zaměřte se na to, utíkají vám velké peníze.

0 0
možnosti
TF

danny47

15. 4. 2011 7:22
Ad: Profesionální koučka.....

Tak na tuhle funkci (pracovní pozici)  jsem opravdu 8-o jak vyvoraná myš... !! (A přiznám se, že jsem navíc to "u" napoprvé přehlíd... )

0 0
možnosti
Š

Štír2

14. 4. 2011 18:31
To jsou bláboly!

"Abych mohl práci dokončit dnes, můžete mi říci........od  koho můžu vyvasovat toaletní papír?!

0 0
možnosti