- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím, kdy autoři článku naposled platili dobírku, ale i ta už jde nějaký čas platit kartou (PPL nebo DPD)
To je pravda, ale nevidím to osobně moc jako přínos. Člověk musí na balík čekat osobně, nemůže někomu jen nechat peníze, aby to převzal a zaplatil. Což je problém zrovna u jmenovaných služeb, které mohou přijet prakticky kdykoliv v průběhu dne. Nemluvě o tom, že nemám příliš důvěry v bezpečnost takto předaných dat z platební karty. Není někde popis, jak to mají technicky zařízené? Komunikuje ten jejich bezdrátový terminál třeba přes GSM přímo s bankou? Nebo je napojený třeba přes wifi na nějakou "mateřskou stanici" v dodávce? Nebo si údaje ukládá do sebe a "vyčítá" se večer v depu po skončení rozvozu?
Zmáčknu ho a manažer banky dostane elektrický šok
Takže podle průzkumu si 75% lidí nechává zboží posílat na dobírku a třetina lidí (což je 33%) platí převodem. To máme dohromady 108% lidí. Asi vzali širší vzorek populace . Není nad kvalitní průzkumy a kvalitní interpretování výsledků.
To víš Jakoubku, více než padesát procent názor ještě nemá, ale je zde i nadpoloviční většina, která názor má.
Cekal jsem, ze se dozvim, jak to realne funguje* a ne nejaky seznam vyhod a nevyhod vycucany z prstu. Pouzivam dobirku, platbu kartou i paypal, ale o nejakem bankovnim tlacitku jsem jese neslysel. Nemuzete to trochu rozvest?
*"Kliknete na tlacitko" pro me vazne neni vysvetleni. Cislo uctu vyplnuju u obchodnika, nebo je to nejaky doplnek do prohlizece, ci snad cookie, kterou si musim nejak nastavit? Ten system ma kazda banka svuj? Jak se dostane informace o uskutecnene platbe k obchodnikovi? Je pozadavek posilan pres https? ...