Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Komfortní vyúčtování zjednodušuje a urychluje placení účtů

Komfortní vyúčtování má usnadnit placení účtů přes internetové bankovnictví. Zatím ho ale můžete využít pro platbu jen u čtyř společností a jen pokud jste klienty ČSOB nebo Poštovní spořitelny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

superkutil

Taková služba na trhu chybí

Ale žádná firma nevytvoří takovou aplikaci k užití zdarma a platit za ni nikdo z Čechů nebude chtít. Navíc by do služby uváděli osobní údaje a hrozilo by zneužití. A hlavně by se do toho musely zapojit všechny banky a dodavatelé energií a služeb. Protože evidovat doklady bez potvrzení platby je k ničemu. To znamená, že dodavatelé energií by do systému museli vkládat výzvy k platbě, systém by je musel zaplatit a banka by musela do systému potvrdit provedení platby.

0/0
17.5.2011 15:12

Salada

Re: Taková služba na trhu chybí

Tak nevím ale chápal bych to, že je to zdarma.

Myšlenka elektronického doručování platebních dokladů a jejich úhrady je však daleko obecnější a není tudíž vázána jen na jednu banku. ČSOB ji nabídla volně k použití jako standardizované řešení.¨Zdroj: http://finance.idnes.cz/komfortni-vyuctovani-zjednodusuje-a-urychluje-placeni-uctu-p5i-/viteze.asp?c=A110511_120117_poj_hru

0/0
17.5.2011 20:52

CoS

Re: Taková služba na trhu chybí

ale ono je to zdarma a nic uvádět nemusíte,jen kliknete a zpaltíte je to jednoduché jak facka

0/0
22.5.2011 0:25

Lefs

u ČS se to jmenuje e-faktura

1. většinu plateb provádím inkasem - nejen, že se nepřekliknu při zadávání platby, ale hlavně na to ani nezapomenu :-)

2. u ČS již řádově 2 roky mají službu E-faktura - na mobil mi přijde upozornění, že mám novou e-fakturu, kouknu na to, kliknu zaplatit a je to hotové ...

Tolik k informovanosti (nebo objektivitě?) autora článku.

0/0
17.5.2011 8:19

Pšenda

Re: u ČS se to jmenuje e-faktura

Jo, je to jen PR slatanina.

0/0
17.5.2011 8:47

lolek77

Je zcela běžné si nechávat zaslat fakturu do mailu.

U stálých plateb nepotřebuji přetahovat data z faktur protože mám buď trvalky nebo adresář těchto údajů u své banky. U mimořádných plateb ty dvě hodnoty (číslo účtu a variab. symbol) prostě nakopíruji. Takže Poštovní ČSOB zase objevila Ameriku;-D

0/0
17.5.2011 13:24

nickless

Re: Je zcela běžné si nechávat zaslat fakturu do mailu.

No, tak určitá výhoda to je přecejenom. Už tím, že nemusím lézt na web firmy které platím a ještě do banky, ale vlezu jenom do banky a poplatím to tam.

Jinak  s tím adresářem máš pravdu, ale mě ďábelsky s...ou firmy, které mi vystavují fakturu každý měsíc s jiným VS nebo SS. Pak musím i do platby z adresáře dopisovat. Třeba Vodafone myslím má SS jako zákaznické číslo účtu a VS jako číslo faktury, které se pokaždé mění. Mi by vyhovovalo, kdyby se to VS nemuselo vyplňovat, podle zákaznického účtu se ty prachy správně připíší taky. Nebo severomoravské vodovody a kan., stejná situace, ss stejný, VS pokaždé jiný nebo naopak.

A úplně nejvíc mě štvou firmy, které chtějí pokaždé jinou částku a pokaždé vyšší než minule. :-)

0/0
17.5.2011 13:53

(db)

Re: Je zcela běžné si nechávat zaslat fakturu do mailu.

moje řeč :)

0/0
17.5.2011 18:46

George Renel

Zase to po sobě někdo nečetl...

Větší problémy s placením účtů mají podle aktuálního průzkumu muži, než ženy, ti jsou v tomto ohledu pečlivější

0/0
17.5.2011 7:40

andilek10

.........

Komfortní vyúčtování bude si komfortní, ale drahé a z toho důvodu již nejsem klientem této banky. ;-O

0/0
17.5.2011 7:34

joscer

Re: .........

A kolik vlastně to komfortní vyúčtování v ČSOB stojí?

0/0
17.5.2011 9:11

packaj

Re: .........

nic

0/0
17.5.2011 9:42

joscer

Re: .........

Musím se přiznat, že to vím, protože jsem klientem ČSOB, ale schválně jsem se ptal a chtěl vědět co autor příspěvku odpoví. Ale on je to asi jen obyčejný tlachal.

0/0
17.5.2011 12:24

CoS

Re: .........

nestojí nic

0/0
22.5.2011 0:23

Jan Kučera

a neni nahodou lepsi inkaso...

V čem je tohle proboha komfortnější? Vždyť je mnohem pohodlnější si nastavit inkaso s limitem (kolik si firma může strhnout), a jenom když je platba větší než čekáte, tak to můžete stejně reklamovat. Za této situace dokonce nemusíte ani nic potvrzovat ale na výpisu (či v internetovém bankovnictví) vidíte vždy kolik kam šlo... a funguje to uplně u všech bank... nechápu smysl zavedené této "udajne lepsiho zpusobu". Inkaso to resi mnohem lepe a jiz nekolik let...

0/0
17.5.2011 2:00

preaxik

Re: a neni nahodou lepsi inkaso...

Klientem ČSOB/PS (už) nejsem, to jejich komfortní vyúčtování jsme nepoužil nikdy (nepoužívám služeb těch společností), přesto chápu, že to může mít něco do sebe. A k inkasu, známá má tarif od O2, chtěla si nastavit inkaso, neskonalej problém (na straně operátora), nakonec pořád platí převodem, protože ani po půl roce si to operátor nedokázal zařídit, čeká, až ji vyprší smlouva (měla ji na dva roky) a chystá se pryč. Inkaso je dobrá věc, ale jsou s ním někdy problémy.

0/0
17.5.2011 7:22

Pšenda

Re: a neni nahodou lepsi inkaso...

Mam 2x O2 a inkaso 2x naprosto v pohode. Je divne ze by to v jednom pripade Telefonica umela a ve druhem ne.

Spis me stve, ze nejsou schopny dve sluzby dat do jednoho vyuctovani....

0/0
17.5.2011 8:49

děteněkam

Re: a neni nahodou lepsi inkaso...

A to bys, Pšendo, chtěla platit jenom za jedno placení?

Jó, to by se ti líbilo, co?

0/0
17.5.2011 9:05

CoS

Re: a neni nahodou lepsi inkaso...

také mám 2krát O2 a chtěl bych to mít v jednom

0/0
22.5.2011 0:26

lolek77

Re: a neni nahodou lepsi inkaso...

V kapitalismu dát někomu souhlas s inkasem (byť limitním) je poněkud naivní. Je stále lepší někomu dlužit než se doprošovat o přeplatky popř. neoprávněná inkasa. SIPO je typický socialistický produkt.:-P

0/0
17.5.2011 13:27

Jan Kučera

Re: a neni nahodou lepsi inkaso...

Toto moc nechápu, modelový případ, mám inkaso na internet, vím kolik měsíčně stojí, nastavím si schodný limit, mám mobil, nastavím si limit jako mám běžnou měsíční útratu, případne lehce vysi, kazda firma se kterou jsem se setkal navíc pošle vyučtovani sluzeb elektronicky drive nez se to strhne pres inkaso, takze kdyby jste s tim nesouhlasil tak si dopredu muzete zrusit povoleni inkasa a penize by tam nesly.. elektrina se resi mesicni zalohou a vyuctovani je na konci roku, opravdu nevidim zadnou nevyhodu inkasa. Navic ho ma i dost bank zcela zdarma.

0/0
17.5.2011 21:52

josefbad

Re: a neni nahodou lepsi inkaso...

mam u UPC dve smlouvy. Udelat inkaso na obe NELZE. :-(

0/0
17.5.2011 13:45

nickless

Re: a neni nahodou lepsi inkaso...

Jde, ale musíš asi každé z jiného účtu, ne? :-)

U Vodafonu to jde, při zadávání u druhého zák. účtu to napíše cosi, že se to už používá a pro kontrolu to chce něco, myslím to druhé telefonní číslo zadat, a pak to jde. Akorát nevím, proč pak i ty platby nespojí do 1.

0/0
17.5.2011 13:56





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.