Diskuze

Slušní řidiči doplácejí na piráty miliardu ročně. To se brzy změní

V Česku se rozbíhá zdražení povinného ručení pro špatné řidiče, kteří každoročně způsobují miliardové škody. Zkrotit by je mohly razantní přirážky k ceně pojistky. Letos v březnu zavedla přirážky Allianz, ostatní pojišťovny zatím vyčkávají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mukr

18. 5. 2011 12:22
No tak to preji hodne stesti..

0 0
možnosti

honzicex

17. 5. 2011 12:41
Ceny

Jenom pro info. Pražák, 7 let bezeškodní průběh , auto 1.6 (1598 ccm), povinné ručení celou dobu u Allianzu. Momentálně po mě chtějí 6800,- ročně. Rv

0 0
možnosti

mukr

18. 5. 2011 12:21
Re: Ceny

no tak to je traga.. CPOJ 100/100, 10let 1.6 2750,-

0 0
možnosti

Schmouddle

16. 5. 2011 12:23
:)

Zase je to taneček.

Cílem téhle pojišťovny je změnit trh tak, aby "problematičtí řidiči" platili vyšší pojistné automaticky, tedy ne podle jejich škodní historie, ale podle toho kolik jim je a odkud jsou, což Allianz ukázala svým kreténským přístupem k pražským řidičům (pražáci automaticky dražší ručení, nehledě na předchozí průběh).

Naše rodina se od Allianz odvrátila přesně z tohoto důvodů. Osm let ručení a havarijka, bezeškodní průběh a takhle v listopadu dopis že v rámci férového rozdělení rizika cca +20 na kombu pojištění od nich.

Férově jsme jim ukázali finger a šli ke konkurenci, protože tohle se nedá nazvat jinak, než chováním řeznického psa.

Takže nevěřte tomu šaškovi. Jde o to urvat víc, ještě víc.

0 0
možnosti

f0rr35t

17. 5. 2011 0:49
Re: :)

Já mu taky nevěřím. Pojišťovny si nechávají velkou část vybraných peněz (t.j. nevyplatí je na škodách). Počítání ceny je taky dost mimo - místo bydliště (můžu mít bydliště v Horní Dolní a jezdit pravidelně po Evropských metropolích), objem motoru (s dnešními motory nicneříkající údaj)... celé to je smyšlená hloupost. Někdo řekne, že na to mají statistiky, což je jistě pravda, ovšem je nutné podotknout, že cílem pojišťovny je zisk. Interní statistiky tedy využijí tak, aby maximalizovali zisk a né aby zvýhodnili "slušné" řidiče nad "piráty".  To ale musí podložit nějakými argumenty, aby jim neukázali finger všichni klienti. Proto si vytvoří pohádku o "dvacetiletých pirátech v audi", aby jim to ovečky odkejvaly a zdraží to naprosto všem (ty máš blbej věk, ty máš silnej motor, ty bydlíš ve městě...). Ovce samozřejmě stále kejvou, páč jim přece milosrdná pojišťovna dala bonusy ;-D

0 0
možnosti

Jerry Fletcher

15. 5. 2011 14:20
Kdo často bourá = silniční pirát?

Zajímavá myšlenková zkratka. Jen mi je líto těch, co se bez ťukance nedokážou vymotat ani z parkoviště. Teď jsou na iDnesu lovným druhem.

0 0
možnosti

My.WinCleaner

15. 5. 2011 20:55
Re: Kdo často bourá = silniční pirát?

Kdo se bez ťukance nedokáže vymotat ani z parkoviště, nezaslouží slitování a měl by být vykopán od volantu. Nebo tobě bude jedno, když přijdeš k autu a  budeš mít pomačkané plechy nebo rozbité světla?

0 0
možnosti

lukim

14. 5. 2011 11:05
Tak o tom

básnily pojišťovny už před 20 lety a skutek stále utekRv!!;-€;-O

0 0
možnosti

Jablkon

13. 5. 2011 19:32
nezkusenost?

ja bych spis rek, ze nehodovost nezpusobuje ani tak nezkusenost, jako spis neschopnost. a taky precenovani vlastnich sil.

nejsem nijak extra zkuseny ridic, vic nez rekneme 2000km rocne jezdim jen cca. poslednich 5 let, nicmene bez vetsich problemu a predevsim bez jakychkoliv skod jsem v autech z pujcoven zvladnul islandske vnitrozemi (tam jsem jen o par mesicu presahoval minimalni hranici, kdy si vubec off-road lze pujcit), portugalsky i irsky venkov.

.

jinak pro upresneni - v Rakousku se za povinne ruceni podle osobni historie plati 50 az 200% zakladni sazby.

0 0
možnosti

mukr

18. 5. 2011 12:24
Re: nezkusenost?

2000km rocne? to bude asi preklep, ne?

0 0
možnosti

pedro144

13. 5. 2011 13:55
pojisteni ridicu

snad nekdy nekoho napadne, ze by se mohli pojistovat ridici a ne auta... 95% nehod zpusobi lidska chyba a jen 5% technicka zavada.

0 0
možnosti

Jablkon

13. 5. 2011 19:39
Re: pojisteni ridicu

ano a ne.

proc ano: protoze na vine je opravdu zpravidla ridic.

proc ne: 1) budto by na tom vydelaly samostatne zijici osoby, nebo hrube prodelaly rodiny, ktere maji jedno auto v nemz se stridaji 3 i vice ridicu. 2) odpadla by moznost skatulkovani podle technickych parametru (a tedy potencialni nebezpecnosti) motoru. sice nerikam, ze skatulky podle objemu valcu jsou spravne, mnohem korektnejsi by bylo podle vykonu (nove skodovacke benzinove TSI maji pri objemu 1.2 vyssi deklarovany vykon nez jeste pred rokem vyrabene TDI 1.9) - tak jako tak je ale spravne, ze ridic sportaku nebo offroadu s 3l motorem plati vyrazne vic nez duchodce v ani ne litrovem prditku. nebo by si ridic stanovil maximalni ''velikost'' motoru, pro kterou se chce pojistit? :-)

0 0
možnosti

cenzore_zdar

13. 5. 2011 9:53
Pojistuje se vozidlo

Pri rapidnim malusu prehlasim auto na manzelku, zpet na sebe a malus je pryc. Nazdar!

0 0
možnosti

mukr

18. 5. 2011 12:25
Re: Pojistuje se vozidlo

Never tomu :-).

0 0
možnosti

kluvi

13. 5. 2011 9:02
hmmm

1) neverím že to bude

2) zo štatistického pohľadu je nezmysel tvrdiť že niekto má veľa škôd tak je zlý vodič......pokiaľ najazdí 100x viac ako ten "dobrý". A to platí i z pohľadu poisťovne. Ten kto jazdí enormne veľa by mal správne platiť vyššie poistné, ale...to už vôbec nviem ako by sa to mohlo vyriešiť, že?

0 0
možnosti

Benito Juarez II.

14. 5. 2011 11:03
Re: hmmm

Nesmysl. Pojišťovnu přece vůbec nezajímá kolik kdo najezdí, ale kolik za něho zaplatí.

0 0
možnosti

berrysek001

13. 5. 2011 8:59
Alianz - ceny

No nevím, nikdy jsem neměl nehodu a u rok starýho auta (objem 1,6 litru) mi spočitala Alianz pojištění (povinné i havarijní) na 26 000,- za rok. Asi nová strategie marketingu. RvRvRv

0 0
možnosti

cenzore_zdar

13. 5. 2011 9:42
Re: Alianz - ceny

Ja u aut starsi jak 7 let havarijni rusim. Stejne vam i pri totalce neuhradi tolik penez aby jste si za to koupil stejny ekvivalent.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...