Diskuze

Zákazníci umí chytračit a zneužívat reklamace, říká obchodník

Někteří zákazníci jsou pro obchodníky noční můrou. Vynucují si vrácení peněz za zboží, které sami poškodili, zničili nebo nechali zkazit. Velcí obchodníci o tom mluvit nechtějí, prodejce dětských kočárků Tomáš Calta ale nejčastější finty otevřeně popsal.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

blablalín

25. 5. 2011 6:44
Reklamace

Víte pane Calto, ono je to někdy i tím, jak se chovají obchodníci k zákazníkům. Má osobní zkušenost z poslední doby taky není zrovna příjemná. Manželka si koupila kozačky, nosila je asi 3 měsíce přez zimu a začal povolovat šev. Tak jsme je šli reklamovat (chtěli jsme je opravit) a protivná paní nám dala vyplnit reklamační protokol, ve kterém bylo přímo napsáno, že zákazník požaduje OPRAVU !. A to aniž by se nás zeptala, nebo to nějak zdůvodnila. Když jsem se začal cukat, tak nám otráveně sdělila, že jinak ty boty do reklamace nepřijme !!!

Takže jsme to dovyplnili (stejně je manželka chtěla opravit), formulář ofotili  a poslali na ČOI. Po 30 dnech nic, po 35 jsme je dostali slavnostně opravené :o) Ale tak to prostě funguje, takže po takovýchto zkušenostech se těm lidem taky moc divit nemůžete. Chyba je na obou stranách a jako vždy na hajzly pak doplácejí ti slušní.

0 0
možnosti
L

luckyhorse

21. 5. 2011 10:38
Reklamace

Dobrý den,

taktéž jsem si koupila boty, nebyly levné (1750 Kč), v kamenném českém obchodě, české výroby a rozpadly se mi po 4 měsících užívání. A to jsem se o ně starala vzorně, mazala krémem....Obchodník byl arogantní a dosud nemám vyřízenou reklamaci.

0 0
možnosti
G

Garbage

20. 5. 2011 9:49
Selsky rozum a soudnost

Jako priklad muzu pouzit obycejne hrabe. Ano slouzi k hrabani na zahrade a hrabani by mely vydrzet staci ale jeden spatny pohyb s trochu vetsi silou na nejake nerovnosti a zub je pryc. V tomto pripade nejde o vadu materialu proste drevo nevydrzi vsechno a podobne to je i u ostatnich veci jen si myslite ze kdyz to nestoji 300Kc ale 10.000 je to zasadni rozdil ale to je omyl. K vecem  se musime chovat s primerenou "silou" a  nalezite se o ne starat (serizeni, udrzba atp.). Nelze si proste myslet ze veci lze kostruovat tak ze budou schopne vydrzet vse. jiste u kocarku by to asi bylo mozne ale vaha by pak byla treba o 50% vetsi a tezko by takovy kocar chtel nekdo tahat.

0 0
možnosti
P

purplepickle

20. 5. 2011 8:46
Lidi pred lety si vseho vazili vic!!!

Taky znam nekoho kdo mel kocar za 20000! Za dva roky si ztezovali na kvalitu atd., protoze se pry vsechno rozpadava. Ale oni se o ten kocar nestarali!!!!!

Pamatuje so nekdo ze v minulosti se v kocaru odvozilo nekolik decek? Ale kola sa mazaly, kocar umyval a skladoval v suchu a uvnitr domu-zakryty aby se neodrel a nezaspinil a neponicil.

Lidi si dnes moc veci nevazi!!!!

0 0
možnosti
M

mstuc

20. 5. 2011 6:56
A naprostá většina obchodníků

neuznává a nedodržuje Reklamační řád, takže je dobře, že lidé přichází na další a další finty, jak si pomoci na úkor pobchodníků.!!!!!!!!Například : většina lidí si koupí zboží,aby ho měli nové a né záhy opravené.Výměna zboží se u většiny obchodníků totiž jaksi ,,nenosí", i když v těchto případech reklamační řád hovoří jasně,ale různé výmluvy obchodníků jsou až trapné.Oni jsou tu pro zákazníka,nikoli zákazník pro ně.Ale oni se chovají nadřazeně,tak je dobře a je třeba poděkovat za každou další fintu proti nim.

0 0
možnosti
G

Garbage

20. 5. 2011 9:53
Re: A naprostá většina obchodníků

Kde beres tu jistotu ze naprosta vetsina je nepoctivych ja bych rekl ze spis naprosta vetsina tech kteri prodavaji levne sunty musi byt takovy protoze jim nic jineho nezbejva jinak to muzou zabalit (uz aby to bylo). Ono kdyz vetsina zakzaniku nakupuje tam kde koupi nejlevneji podle toho take ta "sluzba" pak vypada. Osobne jsem nemel s reklamaci cehokoliv poslednich rekneme 10 let problem.

0 0
možnosti
SČZK

Smradlavej čmoud z komína

19. 5. 2011 13:45
to samo...

no jistě že se to neudělá samo, ono se to udělá normálním používáním... ale podle výrobců a prodejců nesmíme nic používat, jen to dát do vitríny a čumět na to

0 0
možnosti
NH

Elik.7

17. 5. 2011 16:17
stojím při vás

pracuji v eshopu s knihami a lidi si pletou 14denní dobu na vrácení zboží s knihovnou. Knihu rozbalí, přečtou, poničí a pak se dožadují vrácení peněz že to vrátili do 14 dnů. Přitom je jasně napsáno v obchodních podmínkách, že zboží musí být neponičené, jinak nelze vrátit celou částku. Ale nikdo nečte podmínky a pak nasekají negativní recenze, protože je to naše chyba že jsem knihu nechtěli přijmout zpět...

0 0
možnosti
M

mstuc

20. 5. 2011 6:57
Re: stojím při vás

a jak jí poničí, to vyčtou písmena ?

0 0
možnosti
KR

Comenius

17. 5. 2011 9:07
Obchodníci obelhávají i pracovníky České obchodní inspekce.

Např. u sekačky s pojezdem, která jezdí pouze jedním směrem tvrdí, že strany se rozlišují jak se zákazník k sekačce postaví. Jednou je vzduchový filtr vpravo a jindy zas vlevo, přestože se jedná stále o jednu a tu samou sekačku. Zákon na ochranu spotřebitele, je jim pro legraci. Reklamovaná sekačka byla 13 dnů v servisu, výsledek byl sekačka je v pořádku, závada nezjištěna, reklamace zamítnuta. Podle zákona musí být zamítnutí do tří dnů. Podle návodu je u sekačky s pojezdem plynová páka. Podle vyjádření servisu sekačka plynovou páku nemá. Jak se nastaví rychlost pojezdu? To je jako mít auto bez plynového pedálu.

Tak pozor na 123shop.cz! Chyby v návodu zdůvodňuje tím, že chyby mají ve všech návodech, tak proč bych měl chtít návod bez chyb. To že to je uvedeno v zákoně na ochranu spotřebitele: Návod česky a SROZUMITELNĚ. Je jim k smíchu.

0 0
možnosti
BH

dropa

17. 5. 2011 9:57
Re: Obchodníci obelhávají i pracovníky České obchodní inspekce.

Každá sekačka s pojezdem nepotřebuje plynovou páku, právě protože to není auto!! :-)

0 0
možnosti
I

Intesen

17. 5. 2011 6:43
Calto! Přestaň tady skuhrat, prodávej pořádný věci

a ne šmejdy ...... Nakonec, když se ti to nelíbí, jdi dělat něco jiného, jak říká guru Vašík Klausů ..... !!

0 0
možnosti
MH

hermína

16. 5. 2011 22:19
nojo,a le ty kočárky stojí jako malý ojetý auto

fakt jsem zírala, když kamarádky prozradily, že kočír stojí klidně 15-30 tisíc (i víc). za to koupíte ojeté malé auto. jo taky ho musíte servisovat, ale jezdí všude po děravých silnicích, za každého počasí, vozí celou rodinu a vydrží déle než dva roky.

ne, nepřijde mi u drahé kabely normální vytrhaná podšívka za 2 roky. mám kvalitní kabelku koženou s látkovou podšívkou a ta se šest let nezměnila.

0 0
možnosti
RB

TommyAngelo

17. 5. 2011 1:37
Re: nojo,a le ty kočárky stojí jako malý ojetý auto

Od kočárku přes auto ke kabelkám. Jestli to nemáte nějak domotaný.:-)

0 0
možnosti