- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moc bych se chtěl do téhle školy podívat, jak to tam funguje. Také pracuji jako speciální pedagog a mám pocit, že v článku je nekolik zavádějících informací. Třeba že ve třídě je "alepoň jeden asistent". Pokud vím, asistentů pedagoga nemůže být ve třídě víc jak jeden...co tam dělají ti další? Také informace o platech ve speciálním školství na mě zapůsobila trošku divně. Asi má tahle škola štědrého zřizovatele. Ve speciálních školách dotovaných krajem se platy rozhodně středoškolským neblíží. Nebo se pletu?
Záleží, s jak těžce postiženými žáky se pracuje. V rehabilitačních třídách obvykle bývá více než jeden asistent.
bylo by úžasné, kdyby se stejná pozornost, jako se věnuje mentálně postiženým žákům, věnovala i velmi nadaným žákům.
Není to zbytečné. V článku sice paní ředitelka "trochu ve stylu doby" vychvaluje své školy. A také informace o "šesti dětech a třech pedagožkách" ve třídě udělá své... Prostě - mají tam někdy dobré a někdy nadstandrartní podmínky- ve srovnání s dětmi s postižením, které jsou v tzv. integraci, tj. v normálních školách. Takže - názory paní ředitelky jsou trochu "zavádějící"...Ale - nadané děti mají osmiletá gymnázia. takže vaše obava o jejich podpoře není úplně na místě.