- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejlepší je, se nepojišťovat vůbec a dávat si nějaké peníze bokem. Třeba na spořící účet. Tak máte alespoň jistotu, že když se Vám něco stane, tak budete mít peníze nachystané. Pojišťovny jsou zloději, kdyby nebylo povinné ručení povinné, neplatím ani to!!!! Krom tohoto pojištění žádné jiné nemám a nikdy mi nechybělo. Když jsem spočítala za ty roky úsporu, čučela jsem!
Lze doporučit jednoduché řešení: pojistit se tzv. all risk. V tom případě jsou pojištěny všechny typy škod, kromě těch, které jsou výslovně z pojištění vyloučeny.
ono také platí - že ne vše co je nejlevnější je i nejlepší
Moje osobní zkušenost s pojišťovnou Kooperativa a dá se říci i jejich heslo:
"Když chci,tak si nějaký ten důvod proč nevyplatit pojistku vždy najdu.....a můžeš použít makléřů kolik chceš,stejně
si nepomůžeš....já jsem pojišťovna - ty jsi nic"
Vyzkoušel jste služby makléřské společnosti? Myslím, že asi ne. Pokud je pravda na straně klienta, nemá makléř problém jít proti pojišťovně, protože na ní není vázaný! Konkrétně jsem ve prospěch kliental ostře intervenoval u pojišťovny Generali. Celá záležitost skončila u ombudsmana pojišťovny a byla vyřešena ve prospěch klienta k jeho plné spokojenosti. Významní makléři si mohou dovolit na konkrétní pojiťovnu zatlačit - v odůvodněných případech - velmi do kouta. Stačí pokud doporučí významnému klientovi přechod k jiné pojišťovně za stejných podmínek - což jiná pojišťovna ráda přizpůsobí, pohybuje-li se pojistné v řádu desítek milionů. To se pak i tvrdošijná pojišťovna rychle změní v beránka.........
nikdy nejste pojištěni proti tomu co se stalo
vždycky proti tomu co se nestalo ale může se přihodit
Proč zákldní pravidlo pojišťoven ? To je snad na Vás na co se pojistíte a na co ne ? Dobrý pojišťovák by Vám samozřejmě měl poradit a některá připojištění klientovi raději"vnutit" . On klient po 2 letech moc nechce slyšet , ale já jsem Vám to nabízel a vy jste to nechtěl"
Já jsem si sjednával pojistku několikrát a pokaždé to nebylo u první a nejlevnější pojišťovny. Třeba domácnost - viděl jsem šílenosti jako např.: domácnost pojištěná na 300 tis. se spoluúčastí 5 tis., dole malým písmem "...ale z toho elektronika jen 50 tis." a na desáté straně přílohy podmínek jestě menším "..ale jeden kus elektroniky jen 5 tis.". Takže se pojistíte na 300 tis., seberou Vám plazmu za 100 tis. a od pojišťovny dostanete nulu, protože na jeden kus plní jen 5 tis. a to je zároveň spoluúčast - nazdar.
Podobně je to s pojmy jako "záplava, povodeň, zátopa, potopa" - každé slovo má podle smlouvy jiný význam a Vy si myslíte, že jste pojištění proti vodě a ono ouha - voda přitekla z kopce a ne z řeky, tak jde o jiný pojem, který ve smlouvě není - nazdar.
Já to sice nakonec v těch smlouvách dohledám, ale objektivně musím říct, že ani ne 10 % lidí je schopných také celé podmínky přečíst, pochopit a najít souvoslosti, pojmy atd. Pro zbytek je to obyčejná past.
pojištovny jsou zloději
kamkoli strčí kapitalista svůj ziskuchtivý rypák vzniká jen okrádání pošlapávání práv a všeobecná zrůdnost
Když oni si za to mohou lidi svou hloupostí dost sami. Dělám v tom oboru třetí rok a nevěřil bych kolik lidí je natolik blbejch že když jim vytisknu smlouvu aby si ji odnesli nebo alespon přečetli tak mi řeknou že oni to číst nemusej. Většina lidí to chce co nejlevnější a kde jaké připojištění za 100kč na rok je pro ně moc. No a pak na sebe koukaj v televizi jak jim stát dává prachy. A je to furt dokola
lidi jdou sepsat pojistku, nabídku hned na místě podepíšou, neprozkoumají, co všechno mají kryté a pak se diví. Přitom stačí jedna věta, dotaz na konkrétní riziko a pokud ho základ neobsahuje, za pár korun lze připojistit skoro vše.
Prostě je to jako s autem - když jdete koupit nové, taky neberete jen základní výbavu, ale připlatíte, co si přejete navíc. Stejně tak fungují i pojistky.
Ověřte si, jaký rozsah škody vám pojišťovna v případě řádění živlů uhradí a zda pojistná částka odpovídá také aktuální hodnotě vašeho majetku.