Diskuze

Proti vichřici a krupobití nejste pojištěni, dozvídají se poškození

Škody, které způsobily letošní letní bouřky, přívalové deště, silný vítr a krupobití, přesahují již částku sto milionů korun a účet není konečný. Některé domácnosti ale zjišťují, že pojistka proti živlům je zcela nechrání a škody uhradí ze své kapsy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Next20

23. 7. 2011 11:46
Pojištění

Nejlepší je, se nepojišťovat vůbec a dávat si nějaké peníze bokem. Třeba na spořící účet. Tak máte alespoň jistotu, že když se Vám něco stane, tak budete mít peníze nachystané. Pojišťovny jsou zloději, kdyby nebylo povinné ručení povinné, neplatím ani to!!!! Krom tohoto pojištění žádné jiné nemám a nikdy mi nechybělo. Když jsem spočítala za ty roky úsporu, čučela jsem!

0 0
možnosti

Vanguard

22. 7. 2011 17:59
All risk

Lze doporučit jednoduché řešení: pojistit se tzv. all risk.  V tom případě jsou pojištěny všechny typy škod, kromě těch, které jsou výslovně z pojištění vyloučeny.

0 0
možnosti

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

20. 7. 2011 19:23
tak vážení

ono také platí - že ne vše co je nejlevnější je i nejlepší;-D

0 0
možnosti

PavelLacman

20. 7. 2011 12:20
pojišťovna

Moje osobní zkušenost s pojišťovnou Kooperativa a dá se říci i jejich heslo:

"Když chci,tak si nějaký ten důvod proč nevyplatit pojistku vždy najdu.....a můžeš použít makléřů kolik chceš,stejně

si nepomůžeš....já jsem pojišťovna - ty jsi nic"

1 0
možnosti

CeskaChatra1a2

20. 7. 2011 12:55
Re: pojišťovna

Vyzkoušel jste služby makléřské společnosti? Myslím, že asi ne. Pokud je pravda na straně klienta, nemá makléř problém jít proti pojišťovně, protože na ní není vázaný! Konkrétně jsem ve prospěch kliental ostře intervenoval u pojišťovny Generali. Celá záležitost skončila u ombudsmana pojišťovny a byla vyřešena ve prospěch klienta k jeho plné spokojenosti. Významní makléři si mohou dovolit na konkrétní pojiťovnu zatlačit - v odůvodněných případech - velmi do kouta. Stačí pokud doporučí významnému klientovi přechod k jiné pojišťovně za stejných podmínek - což jiná pojišťovna ráda přizpůsobí, pohybuje-li se pojistné v řádu desítek milionů. To se pak i tvrdošijná pojišťovna rychle změní v beránka.........!!

0 0
možnosti

Lev---z---Rožmitálu

19. 7. 2011 13:38
základní pravidlo pojištoven při plnění

nikdy nejste pojištěni proti tomu co se stalo

vždycky proti tomu co se nestalo ale může se přihodit:-P

2 0
možnosti

xmuadib

19. 7. 2011 17:50
Re: základní pravidlo pojištoven při plnění

Proč zákldní pravidlo pojišťoven ? To je snad na Vás na co se pojistíte a na co ne ?  Dobrý pojišťovák by Vám samozřejmě měl poradit a některá připojištění klientovi raději"vnutit" . On klient po 2 letech moc nechce slyšet , ale já jsem Vám to nabízel a vy jste to nechtěl"

0 0
možnosti

sochus

19. 7. 2011 11:43
Lidé nejsou hloupí, to pojišťovny jsou neseriozní

Já jsem si sjednával pojistku několikrát a pokaždé to nebylo u první a nejlevnější pojišťovny. Třeba domácnost - viděl jsem šílenosti jako např.: domácnost pojištěná na 300 tis. se spoluúčastí 5 tis., dole malým písmem "...ale z toho elektronika jen 50 tis." a na desáté straně přílohy podmínek jestě menším "..ale jeden kus elektroniky jen 5 tis.". Takže se pojistíte na 300 tis., seberou Vám plazmu za 100 tis. a od pojišťovny dostanete nulu, protože na jeden kus plní jen 5 tis. a to je zároveň spoluúčast - nazdar.

Podobně je to s pojmy jako "záplava, povodeň, zátopa, potopa" - každé slovo má podle smlouvy jiný význam a Vy si myslíte, že jste pojištění proti vodě a ono ouha - voda přitekla z kopce a ne z řeky, tak jde o jiný pojem, který ve smlouvě není - nazdar.

Já to sice nakonec v těch smlouvách dohledám, ale objektivně musím říct, že ani ne 10 % lidí je schopných také celé podmínky přečíst, pochopit a najít souvoslosti, pojmy atd. Pro zbytek je to obyčejná past.

1 0
možnosti

Lev---z---Rožmitálu

19. 7. 2011 13:39
Re: Lidé nejsou hloupí, to pojišťovny jsou neseriozní

pojištovny jsou zloději

kamkoli strčí kapitalista svůj ziskuchtivý rypák vzniká jen okrádání pošlapávání práv a všeobecná zrůdnost

0 0
možnosti

DjTamme

19. 7. 2011 9:58
3 roky

Když oni si za to mohou lidi svou hloupostí dost sami. Dělám v tom oboru třetí rok a nevěřil bych kolik lidí je natolik blbejch že když jim vytisknu smlouvu aby si ji odnesli nebo alespon přečetli tak mi řeknou že oni to číst nemusej. Většina lidí to chce co nejlevnější a kde jaké připojištění za 100kč na rok je pro ně moc. No a pak na sebe koukaj v televizi jak jim stát dává prachy. A je to furt dokola :-/

0 0
možnosti

i-vet

19. 7. 2011 9:23
Furt dokola totéž...

lidi jdou sepsat pojistku, nabídku hned na místě podepíšou, neprozkoumají, co všechno mají kryté a pak se diví. Přitom stačí jedna věta, dotaz na konkrétní riziko a pokud ho základ neobsahuje, za pár korun lze připojistit skoro vše.

Prostě je to jako s autem - když jdete koupit nové, taky neberete jen základní výbavu, ale připlatíte, co si přejete navíc. Stejně tak fungují i pojistky.

0 0
možnosti

Rubik1

19. 7. 2011 0:24
Dá se proti řádění pojišťovny nějak pojistit?

0 0
možnosti

wal.p

19. 7. 2011 0:19
jo jo

Ověřte si, jaký rozsah škody vám pojišťovna v případě řádění živlů uhradí a zda pojistná částka odpovídá také aktuální hodnotě vašeho majetku.

0 0
možnosti