Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Domorodci jsou hluční a personál líný, varuje turisty cestovní smlouva

Také patříte mezi tu většinu, kterou čtení smluvních podmínek nebaví? Možná byste se měli přemoct. Nejenom, že se dozvíte mnoho užitečných informací, ale možná se i pobavíte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

meadov

stížnost na cestovní kancelář Wisnar

Bohužel se musím podělit o negativní zkušenost s cestovní kanceláří Wisnar. Jela jsem s nimi letos na poznávací zájezd Severské metropole. Již v nabídce se objevilo několik nepřesných informacích (což jsem bohužel zjistila až během zájezdu) a nesprávné informace pak byly podány i v zaslaných pokynech. Týkalo se to především možnosti návštěv jednotlivých památek (na některé nebyl čas, některé nebyly ukázány), ale také změn časového rozvrhu (bezdůvodné změny až o půl dny). Co se týče pana průvodce, tak ten sice měl velké historické znalosti, ale ty nemohly nahradit jeho špatnou komunikaci se skupinou a jeho neskrývanou neochotu. Toto celé pak v posledním dni vyvrcholilo tím, že s námi nekomunikoval vůbec. Takže bohužel po několika velmi vydařených zájezdech s jinými cestovkami v minulých letech, letošní dovolená byla velkým zklamáním.

0/0
7.9.2011 16:01

aby diskuse neměly sysl

Ještě tam chybí, že personál nemluví plynně česky

a kuchyně nenabízí knedlíky. Tím by byl seznam obvyklých stížností kondelíků zcela vyčerpán.

+1/0
17.8.2011 7:35

RAT

aha, takze

si budeme uzivat dovolenou 3-4 hodinovym cekanim na obsluhu ... :-/

0/0
16.8.2011 12:06

aby diskuse neměly sysl

Re: aha, takze

Aspoň si budete připadat jako doma. Vlastně ne, obsluha se obvykle netváří tak naštvaně.

+1/0
17.8.2011 7:36

ww+

me to tedy pripada uzitecne

obzvlaste pokud clovek jede nekam poprve nebo s cestovanim zacina... jiny kraj, jiny mrav :)

0/0
16.8.2011 10:33

petrph

Re: me to tedy pripada uzitecne

Řekl bych že to užitečné je, ale bylo by vhodné aby se toto dozvěděl co nejdříve, například hned na začátku katalogu a nebo mu to řekli v cestovní kanceláři když mu radí kam jet. Ale aby se to dozvěděl až ve smluvních podmínkách které obvykle dostane až po podepsaní smlouvy???protože, nezapomeňme že smluvní podmínky jsou smluvní podmínky mezi ním a cestovní kanceláří-nemají nijak měnit kvalitu jíž předtím prezentovaného produktu.

0/0
16.8.2011 10:44

i-vet

Re: me to tedy pripada uzitecne

smluvní podmínky jsou snad v každém katalogu, stejně tak jako bianko smlouva

+1/0
16.8.2011 12:13

gil.ga.mes.

Domorodci

smrdí a personál je liný a nepříjemný, tak je to napsané v průvodcích o ČR;-)

+4/0
16.8.2011 10:12

Bohem vyvolený parazit

Re: Domorodci

Takhle bys o své rodině neměl mluvit...

+1/0
16.8.2011 11:27

f0rr35t

Re: Domorodci

;-DR^

0/0
16.8.2011 21:25

aby diskuse neměly sysl

Re: Domorodci

Má pravdu, předsedo.

0/0
17.8.2011 7:37

Tipeq

Nic nového

řada z toho je i v reklamních letácích, hlavně o veřejných plážích, hmyzu a ležernosti personálu

0/0
16.8.2011 10:07

Brundi

Bude-li kocar poskozen,

je otazka, kdo nese odpovednost. - Tak k cemu je ten clanek, kdyz na ty otazky neodpovida?

0/0
16.8.2011 10:05

mates.klima

Re: Bude-li kocar poskozen,

Taky si říkám - ale tady jde spíš podle mého o ochranu ustatních zavazadel, které mohou být konstrukcí kočárku poškozeny nebo od něj ušpiněny ..

0/0
16.8.2011 10:25

Vanguard

Re: Bude-li kocar poskozen,

Protože odpovědnost musíš v každém konkrétním případě posuzovat zvlášť.

0/0
16.8.2011 10:33

basata

Prevence proti lidské blbosti...

Já se některým cestovkám nedivím,že otiskují do smlouvy takové informace.Podívejte se do návodů na používání některých spotřebičů.Při nákupu japonské žehličky jsem se dočetl,že s ní nesmím žehlit v muničním skladu.Dále, kočku nesušit v mikrovlnce nebo nešlapat na dvířka u myčky na nádobí.Nedivte se ,lidé jsou různí.

0/0
16.8.2011 10:04

wotomtoje.

Re: Prevence proti lidské blbosti...

Vesměs zkušenosti se zákazníky z USA! :-)

0/0
16.8.2011 10:06

ww+

Re: Prevence proti lidské blbosti...

to je dost stare a krom toho se to netyka navodu v evropskych zemich - alespon v ceskych navodech jsem nic takoveho jeste nevidel.

0/0
16.8.2011 10:35

basata

Re: Prevence proti lidské blbosti...

Proč staré,myčku jsem koupil letos,návody nestárnou,kolik znáš jazyků,tolikrát jsi člověkem.Že se to netýká evropských zemí na věci nic nemění.

0/0
16.8.2011 11:29

petrph

Re: Prevence proti lidské blbosti...

Bohužel, míra těchto informací odpovídá míře inteligenci a zkušenosti zákazníků.Žádný  i mírně inteligentní člověk nebude žehlit se žehličkou v muničním skladu,protože by mohl vyletět do vzduchu.

Takže až všichni pochopí, že i ve čtyřhvězdičkovém hotelu se mu dostane za jeho peníze dostane mizerných služeb, tak se to taky nebude muset psát do smluvních podmínek.

0/0
16.8.2011 10:40

Fikus 1

článek celkem o ničem

Jediná přidaná hodnota jsou ony formulace, které pobaví, ale nevím komu by to mělo vadit. osobně bych uvítal, kdyby cestovky takto varovaly klienty. Jinak jsem se setkal spíš s přístupem, že jak v katalogu, tak ve smlouvě není nic napsáno a pokud jedete to 4 hvězdičkového hotelu a ten vypadá jak vybydlený 3 hvězdičkový hotel tak s tím nic nenaděláte. protože to není v rozporu s tím co je uvedeno v katalogu nebo ve smlouvě. Takže jestli si někdo myslí že soudit se s cestovkou je jednoduché, tak se docela mýlí.

+2/0
16.8.2011 9:37

petrph

Re: článek celkem o ničem

Ono by to mělo být obraceně-jestli cestovka něco označí jako čtyřhvězdičkový hotel, tak pak nemůže v dalších podmínkách smlouvy omezovat. Dokonce by se to dalo označit jako nekalá reklama - v  prospektech čtyřhvězdičkový hotel a pak když se má podepisovat smlouva, tak v podmínkách špinavé ručníky a podobně???

0/0
16.8.2011 10:01

MiroTR

Re: článek celkem o ničem

No, pokud ten hotel je označen jako čtyřhvězdičkový, cestovka s tím nic nenadělá.  Takže to upozornění je na místě.

0/0
16.8.2011 10:03

petrph

Re: článek celkem o ničem

Upozornění je na místě, s tím souhlasím, ale kdy a kde.Nebo-li, jestli cestovka  v katalogu něco označuje  jako čtyřhvězdičkový hotel, tak by to měl být čtyřhvězdičkový hotel.Pokud má povědomí o tom, že to čtyřhvězdičkový hotel není, tak by to měla skutečně upozornit - ale hned v tom katalogu.

Nikoliv až při podpisu smlouvy - respektive dokonce až po podpisu smlouvy předáním smluvních podmínek,aby se tím zbavila zodpovědnosti za kvalitu předprodaných služeb. To je  nekalá reklama jako hrom.

0/0
16.8.2011 10:26

basata

Re: článek celkem o ničem

Jestli-že na pokojích uklízí služba,použitý ručník choďte na podlahu v koupelně,příští den máte v koupelně nový Jestli  použitý ručník pověsíte na háček nebo na šnůrku,ručník vám bude sloužit až do konce pobytu.Musíte využívat všechny služby,které hotel nabízí.

0/0
16.8.2011 11:41

maryfox

Dá se nazvat pobyt na pláži

z ilustrační fotografie dovolenou ? Já bych ho nazvala peklem v přímém přenosu. ;-D

0/0
16.8.2011 9:37

wotomtoje.

Re: Dá se nazvat pobyt na pláži

To je relativní, pro šmíráky, frotéry apod. ideální!

+1/0
16.8.2011 10:08

a1b1c1d1

Pan Votocka,

je evidentne "znalec". To, ze se jemu, mne a treba i nekterym ostatnim lidem nelibi urcite pasaze ve smlouve, je sice hezke, ale podstatne je, ze je to ochrana zisku a investic z podnikani dane spolecnosti. A evidentne to funguje, protoze jinak by to nikdo nedelal. A pokud si nekdo napise do smlouvy, ze se zelenymi muzicky se sedmi antenkami na oku je treba jednat agresivne a kazdeho placnout po hlave cervenou musli, pak je to naprosto OK a asi vi, proc to tam dava. To jen pan Votocka absolutne nevi, jak chodi a funguje svet....

+2/0
16.8.2011 9:06

a1b1c1d1

Pan Votocka,

0/0
16.8.2011 9:00

Lex Luttor vladce Australie

Re: Pan Votocka,

Nemas slov?

0/0
16.8.2011 10:37

net.Xtreme V.

Protože lidé jsou schopni žalovat kohokoli kvůli jakékoli

pitomosti, bude podobných formulací ve smlouvách přibývat. Stejně jako, že sluníčko nemusí svítit každý den a teplota může kelsnout pod 20°C

+1/0
16.8.2011 8:23

marat12345

Re: Protože lidé jsou schopni žalovat kohokoli kvůli jakékoli

V Čechách můžou být CK v klidu. Tady se jim nic nestane, ikdyž to místo 5ti hvězdičkovýho hotelu, bude švábí díra..

0/0
16.8.2011 9:11

f0rr35t

Re: Protože lidé jsou schopni žalovat kohokoli kvůli jakékoli

R^ Přesně. V každém podnikání narazíte na notorické potížisty, kteří nejsou schopni pochopit ani základní věci. Zavřete z nepředvídatelných příčin o půl hodiny dřív a už se objeví člověk, který vyhrožuje soudy, poškozením pověsti na internetu, tvrdí, že k vám jede naschvál přes celou republiku a dožaduje se služeb, které nejsou fyzicky realizovatelné... podobné smlouvy jsou bohužel v dnešní době naprostou nutností :-(

+1/0
16.8.2011 10:03

bloud-velbloud

jenom at tam dají

at si nemuže nějaký tlustý páprda stěžovat že se například v Egyptě potil!

0/0
16.8.2011 8:09

Ravenek

Co asi pisou o nas? :)

Personal liny a neprijemny, taxikari zlodeji, obecne vysoka kriminalita a vetsina domorodcu neumi anglicky... To by bylo krasne pocteni :)

+1/0
16.8.2011 3:57

jan.banos

Re: Co asi pisou o nas? :)

znalost cizího jazyky je jedna věc.

znalost jazyka země do které přijíždím je věc druhá.

0/0
16.8.2011 8:36

wotomtoje.

Re: Co asi pisou o nas? :)

Přesně! Když jedu do jakékoliv země, naučím se alespoň pár frází v jejich jazyce! A hned se všude chovají jinak když vidí snahu. Naproti tomu přijede arogantní Němec či Američan a myslí, že se kvuli němu všichni rozkrájí!

0/0
16.8.2011 10:11

Vanguard

Re: Co asi pisou o nas? :)

No, naučit se pár frází v jejich jazyce není opravdu problém-problém nastává, když ti ve svém jazyce odpoví a ty zjistíš, že nerozumíš ani slovo:-)

0/0
16.8.2011 10:34

prazakm

Re: Co asi pisou o nas? :)

A proč bych měl umět ausgerechnet anglicky, když kolem nás jsou, až na malou výjimku, německy mluvící země, do Německa to mám 20km a jezdím tam nakupovat a i v Chorvatsku se německy domluvím bez problémů? Jděte už všichni s tou angličtinou někam...

+1/0
16.8.2011 9:28

abraxas119

Re: Co asi pisou o nas? :)

no nevím jestli to že neumíte anglicky takhle okecáte více lidem než sám sobě... Ale pokud fakt potřebujete jenom německo, proč ne. Ale všude jinde, když nic jinýho tak anglicky dycky. Zkuste němčinu vybalit v řecku, španělsku, portugalsku, kdekoli v asii, kdekoli v americe. a pak to srovnejte co se stane když tam vybalíte němčinu....

0/0
16.8.2011 10:37

Petr Tenzor

Re: Co asi pisou o nas? :)

V Řecku umí německy hodně lidí, v některých oblastech daleko lépe než anglicky. Ale protože tam většinou Němce nemají moc rádi, není zrovna taktické používat němčinu místo angličtiny.

0/0
19.8.2011 8:57

Lex Luttor vladce Australie

Re: Co asi pisou o nas? :)

Jasne, to, ze ty to mas do Nemecka ze Sudet kousek a jsi schopen nemcinu pouzit i v Chorvatsku je jiste argument pro posilani anglictiny nekam. Ja se treba domluvim v Chorvatsku i Nemecku anglicky. A navic ve vetsine dalsich statu, minimalne po Evrope. Ale to nepovazuju za duvod posilat nemcinu nekam. Rec je pouze prostredek, aby si dve strany porozumely, kdyz chteji. Nic jinyho.

+1/0
16.8.2011 10:43

Praclovek

Re: Co asi pisou o nas? :)

naprostý souhlas. Dříve jsem jezdil do Německa a moje němčina je i do teď na úrovni dvouletého dítěte. Ale nebyl problém "vytasit" angličtimu (tu celkem ovládám na docela slušné úrovni). Pokud jsem jel do "východní části Německa", nebyl problém ruština (taky mi to celkem jde, naučeno kdysi :-) za dob postarších).:-)R^

0/0
16.8.2011 11:48





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.