Diskuze

Po telefonu posílají naději, jindy čelí smrti. Reportáž z asistenční služby

Zájemců o práci operátora asistenční služby je dost. Málokdo ji ale unese. Setkávat se denně s tragickými a vypjatými situacemi, ve kterých jde často o zdraví i životy lidí, je zápřah. Po pár hodinách prožitých na tomto pracovišti nezbývá než před pracovníky smeknout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Labia Majora Zemanová

25. 8. 2011 21:45
...

Clanek je velmi povrchni a operatori ocividne spatne zaplaceni.

1 0
možnosti

mladej.milionar

26. 8. 2011 17:10
Re: ...

No někdo by mohl říct, že vzhledem k tomu, jaký je v ČR průměrný plat a že ho 70% lidí nemá, tak že se nemají zase tak špatně.

0 0
možnosti

Waya

25. 8. 2011 17:57
Tak

delala jsem to dva a pul roku a rikat asistenci call centrum povazuji skoro za urazku. Urcite ale neposkytuje prvni pomoc, vse se resi, az pote, co je klient mimo nebezpeci, asitence zachranku nikdy nevola. Vyzadava si zpravy z nemocnic a dle toho zarizuje adekvatni transport do vlasti. jo, dost smutny je mluvit s pozustalymi, kdyz zarizujete prevoz tela, ale da se na to zvyknout. Podotykam,ze je to prace pro pojistovnu a vse musi byt v souladu s pojistnymi podminkami, pokud nekdo delal neco co nemel, nebo byl nekde,kde nemel co delat,asistence se neposkytuje.proste smula. jo a clovek docela slusne vyhori a stava se cynikem. Tak jsem radeji odesla.

1 0
možnosti

síma25

25. 8. 2011 18:34
Re: Tak

Já nevím, co vám připadá urážlivého na označení call centrum, když se o call centrum jedná. To se stydíte za to, co jste dělala a tak máte potřebu to přejmenovávat? Je to poctivá slušná práce, rozhodně se za to stydět nemusíte, nešlo přece o telemarketing.

Je to stejné, jako když se uklízečce nelíbí označení uklízečka a označuje se za kosmetičku podlahových krytin, nebo když se prodavačka tituluje sale manager.

1 0
možnosti

Mně nedostanou

25. 8. 2011 13:05
Asistence je náročná práce

V naší firmě (konkurence) si to vedení uvědomuje a většina operátorů má po roce kolem 35000 hrubého. Musíte si uvědomit že na callcenteru obvoláváte jeden produkt a máte jedno schéma otázek případně odpovědí. Na asistenci je případ od případu jiný, exitují jiné limity, produkty, postupy pro každý případ. Proto tuto práci vykonávají především studenti, protože takové množství informací se netrénovaný člověk není schopen naučit.

1 0
možnosti

mladej.milionar

25. 8. 2011 13:30
Re: Asistence je náročná práce

na call centru můžete mít i velké množství produktů, otázek a odpovědí může být také velké množství.

0 0
možnosti

smidrsova

25. 8. 2011 12:28
Asistence není Call centrum

Prosím, vezměte na vědomí, že Asistence NENÍ call centrum :-/ - pro bližsí informace si přečtěte článek, k němuž je tato diskuse. Děkuji

0 0
možnosti

andy_warhol

25. 8. 2011 13:18
Re: Asistence není Call centrum

ano nekteri chytraci sou nahlavu, kdyz mluvi o zcela jine veci.

mysli si asi, ze tomu umirajicimu motorkari nabizeli sluzby vyhodneho odkupu porouchane motorky a tomu manzelovi utopene asi vyhodne pohrebni sluzby.

1 0
možnosti

Antiblb

25. 8. 2011 8:54
Jedna věc je,

co řekne operátor do telefonu a druhá realita služby. Jinak velmi kvalitní reklama a příklad toho, jak je placený člověk na "stresové" pozici, který umí 2 světové jazyky. Co manažeři, kteří vymýšlí za jak dlouho se člověk dovolá a jak snížit provozní náklady, zejména ty mzdové? To by byly jiné částky. Manager se pro mne pomalu stává nadávkou, stejně jako odborář.

0 0
možnosti