- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zaměstnavatelé se chovají často subjektivně na základě sympatií a pak už jen hledjaí důvody. Já např. vím, že mě vyhodil pan manažér Poštovní spořitelny, mimochodem, maminčin uďobánek, ve zkušební době. Důvod mi neřekl, ale je mi jasný, dal nám dotazník spokojenosti, nejspíš jen jediná já jsem ho zkritizovala tak, jak jsem uznala za vhodné, dle pravdy. Pan manažér, mimochodem názorový blb až tříská (to jsem tam ale nenapsala, snažila jsem se o objektivitu), uznal, že se mu kritika nelíbila a nejsem vhodná na to ve firmě dál setrvat. Naopak v bance zůstali dvě nádhery s projevem těžkého kanálu, hormonálně zřejmě značně nevyrovnané, se sklonem k šikaně, úplně vypatlané, náladové, názory střídající jako ponožky, všem lezoucí na nervy. Ale ty firmu jistě hodně obohatí. Dodnes mám pana manažera za naprostého, ale naprostého imbecila. Takoví lidé jen druhým zničí život a vlůbec je netrápí svědomí. Z hodiny na hodinu jsem byla postavena před situaci- za co si dnes koupím jídlo.
A poučení? Příště žádné pravdy, kdepáááák. Hezky do dotazníku napíšu, jsem tady spokojená, vůbec mě nešikanují, pan manažer je strašně hodný a strašně chytrý, takový chlapák chlapácká, z něhož se mi vůbec nedělá zle, ne ééé. Takový spravedlivý spravedlovitel. Zacpu si nos, oči, uši a všechno, co by chtělo zvracet a překonám se, všichni budou hezcí, hodní a zlatí. Budu vzorem spokojenosti. A potažmo budu prostě kout plán, jak vypadnout na lepší. Tito lidi k tomu nutí.
Ta ilustrační fotka je vtipná - absolventovo první šok
A proc vlastne? Ja jsem pro rovnost vztahu - zamestnanec muze dat bezduvodne vypoved, tak at ma stejnou moznost i zamestnavatel.
je daleko jednodušší, než jeho propouštění. Dokud nebude tato nesymetrie odstraněna, nikoho už nezaměstnám. Důvod výpovědi "už vás nepotřebuji" je dostatečný. Proč bych měl platit zaměstnance, kterého nepotřebuji???