Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žít s partnerem je sázka na jistotu. Zadaní vydělávají mnohem víc

Bere skoro o devět tisíc korun víc než stejně starý kolega. Proč? Má partnerku, chce ji zabezpečit, a tak se v práci víc snaží. Vyplynulo to z letního průzkumu projektu MujPlat na serveru JobDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jural

Mno ten duvod je jiny

Muzi, kteri vydelavaji vice, tak spise budou zit v paru, nez ti, kteri vydelavaji mene. To je, prosim, nejen ma zivotni zkusenost, ale zkusenost celeho muzskeho pokoleni.

A popravde, dokud se clovek aspon trochu nevypracoval, mohl jen zirat, jak ty bajecne zeny, kterym se dvori a kterym udela, co jim na ocich vidi, vzdy nakonec sahnou po chlapovi lepe zabezpecenem. No, ale s pribyvajicimi lety jsem pochopil, ze udelat zene, co ji clovek na ocich vidi, je docela zbytecne. Je to hlavne a v prve rade o tom, jak jsem zabezpecen.

To je cele.

0/0
20.9.2011 12:22

zijutady

...aby zabezbečil partnerku?

co je to za blbost? Muž (stejně tak žena) snad "pracuje víc" z důvodu zabezpečení své rodiny - tedy hlavně nezletilých dětí.

+1/0
13.9.2011 19:46

cod

escort

escort servis vás vyjde levněji než dnešní feministické manželky,které mají víc sexu s milencem,neuklidí, neuvaří a co chlapa čeká u rozvodu,to nikomu nepřejuRv!!:-P

0/0
13.9.2011 8:40

Hroznej_puberťák

Re: escort

Pro chudáčky neschopné najít si rozumnou ženskou každopádně.

+1/0
13.9.2011 8:48

cod

Re: escort

neboj statisticky na tebe taky dojde (možná už je to upečený zatím co jseš v práci, jenom o tom nevíš):-P

+2/0
13.9.2011 9:16

Hroznej_puberťák

Re: escort

Nebojím, bát se musí akorát ti chudáčkové, i statisticky to sedí, těch chudáčků je holt mírná většina...

+1/0
13.9.2011 11:56

Vaclav Hanus

Re: escort

jo, ty ji sice mas mozna rozumnou, resp. sam sebe o tom presvedcujes. Akorat je oskliva jak noc...

0/0
13.9.2011 11:58

Hroznej_puberťák

Re: escort

Tyhle trapné pokusy ušlápnutých a ukřivděných chudáčků mě vždycky spolehlivě rozesmějí ;-D I když vlastně by bylo spíš na místě ty chudáčky politovat, ale když oni si za t mohou především vlastních blbostí...

A jen tak mimochodem, i kdyby to tak bylo, furt je tisíckrát lepší mít doma ošklivější ženskou, která je super - super manželka, super máma, super hospodyňka, super parťačka do nepohody, než mít doma línou, neschopnou a zanášející módelku, na kterou si, vážení chudáčkové, furt jenom stěžujete, která stejně píchá jen s někým jiným a s vámi ji "bolí hlava", do které akorát cpete spoustu peněz, pak se s vámi stejně rozvede a vy chodíte fňukat na diskuze. Zkuste občas trochu přemýšlet, chudáčkové, nakolik si za to můžete sami, možná vám to - aspoň některým - docvakne.

+1/0
13.9.2011 12:21

QQ.

Re: escort

1. lide, kteri maji problem urcite nejsou "ukrivdeni chudackove", urcite to nejsou lide k posklebovani. To bychom se mohli smat i tomu, kdo si zlomil nohu. Muzete byt hezky, utece s osklivym, muzete byt chytry, utece s blbym, muzete byt pracovity, utece s flakacem, nekdy se muze stat i to, ze utece s chudym, i kdyz vetsinou spise s bohatym. Nic vam nezaruci, ze bude verna a lojalni vuci detem, vam a rodine.;-€

2. budoucnost muzu bude stale horsi, protoze zeny se dokazou seskupovat, spojovat, mluvit navzajem a chapat se. Muzi se jeden druhemu jen posklebuji, jak to delate i napriklad ted vy. (pokud nejste zenska...):-(

0/0
13.9.2011 12:43

Hroznej_puberťák

Re: escort

Nesměju se a nepošklebuju lidem, kteří mají skutečně problém. Trefuju se především do hlupáků, kteří si chodí stěžovat, jaké jsou ženské mrchy a jak muže jen zneužijí a okradou. Ano, je pravda, že takovéhle uvažování je vlastně taky trochu problém. Ale ne moc k politování.

0/0
13.9.2011 12:56

Vaclav Hanus

Re: escort

jsi evidentne primitiv. Agresivni a fanaticky primitiv. Soudim lidovec...typu TOPless-bottommless. A nebo jsi zena, v tomdle pripade kejhajici husa (slepice?)

0/0
14.9.2011 6:40

Hroznej_puberťák

Re: escort

Jasně. Tragikomické, když o primitivismu kváká chudáček, co hází všechny ženské do jednoho pytle jako mrchy a posuzovat je umí jen podle krásy. Sám jsi primitiv, zamindráčku, a je jen logické, když se takovému chudáčkovi s tvým uvažováním rozumné ženské na hony vyhnou, která rozumná ženská by měla někoho takového zapotřebí.

0/0
14.9.2011 9:05

QQ.

Re: escort

3. s tim, ze je lepsi mit doma seriozni hodnou a dobrou zenu nez bezcharakterni krasku nelze nez stoprocentne souhlasit.:-)

0/0
13.9.2011 12:43

zijutady

Re: escort

No jo no. Co si vybereš to máš. ;-)

0/0
13.9.2011 19:48

QQ.

Statistika dokaze cokoliv

1. jak uz tu bylo receno, o dobre "zazobane" muze a zeny je asi vetsi rvacka. Kazdy chlap, ktery ma na ucte vetsi penize bude vic uhanen do chomoutu nez ten bez penez.

2. zajimave by bylo zjistit, zda z toho ti muzi i neco maji. Neco jineho je mit prijem k pouziti a mit virtualni vysoky prijem, na ktery si ten chlap ani nesahne...:-) Ono to pysne: jsem schopen zajistit partnerku, vic se snazim... je casto uzitecne jen pro tu druhou stranu. Pro nektere zeny je muz stroj na penize. Nedelal jsem sice podrobny vyzkum, ale jsem si jist, ze mezi bezdomovci a vubec mezi lidma na uplnem dne je vic muzu z partnerskych vztahu nez "osamelych pavouku" bez partnerky. Z toho, ze muz, (kdyz byl jeste zdravy a mlady...,) hodne vydelaval, vetsinou, (kdyz je stary a nemocny) moc nema.

0/0
13.9.2011 8:33

Vaclav Hanus

Re: Statistika dokaze cokoliv

Tve teorie jsou mi velice blizke, akorat poopravim bod 1. Pokud ma muz na ucte penize, zeny o nej zajem nejevi ponevac o tech penezich nevi. Oni jsou to totiz takove slepice ze zabiraj pouze na pozlatko - auta na leasink (co nejtlustsi gumy..), panelakove byty na hypoteku, atraktivni dovolene za posledni muzovu vejplatu...no a samozrejme nakladaky kabelek, strevicku, kyticek, kravovin, a jineho bordelu.

0/0
13.9.2011 12:01

Caretaker

Re: Statistika dokaze cokoliv

Co nejtlustší gumy? Takže prim hrajou majitelé traktorů a náklaďáků v kamenolomu? Zajímavá úvaha.

0/0
13.9.2011 14:27

jural

Re: Statistika dokaze cokoliv

no, to bych zase netvrdil s tim pozlatkem. Ono jaksi, i kdyz to moc na odiv nedavate, tak chytrejsi zenska to pozna, jestli jste, anebo nejste dobre zabezpecen. A vlastne to byl i navod pro me samotnho, jak si najit chytrejsi zenu. Sama to musela poznat, bez toho, aniz bych ji to vnucoval.

0/0
20.9.2011 12:27

Vaclav Hanus

Re: Statistika dokaze cokoliv

tahle teorie mi je samozrejme znama. Take jsem se ji pokousel v zivote uplatnovat. Vysledek: tato teorie v cesku nefunguje. Bud nezijete v cesku...a nebo pisete o dobe pred sedmdesati lety a ja pisi o dobe po 1990. A nebo jste sam v zajeti mylne interpretace vlastni zkusenosti. Mozna motivace druhe strany vubec nesouvisela s 'pozornym rozpoznanim vasi socialni a financni situace', ale byla diktovana hormony ve veku 20-25 let a vy si pouze namyslite ze ono tzv. pozorne rozpoznani hralo nejakou roli.

0/0
21.9.2011 8:15

bx777desta

jo jo je to obracene

kdo ma prachy tak partnerku najde, ale dneska muzete napsat kazdou blbost a vzdy se najde nekdo kdo tomu zatleska :-)

0/0
12.9.2011 9:08

Scarlett from Scottland

to je jako reklama a lákání na partnerství

následně na manželství a na porodnost? ;-D to jsou ale plky..... 8-o (jinak už to tady bylo i řečeno - jistě že vydělávájí více ti zadaní, protože jsou evidentně schopnější a proto i přitažlivější pro opačné pohlaví)...

+1/0
12.9.2011 7:27

radiance1

Re: to je jako reklama a lákání na partnerství

Hlavně gayové, že? ;-D

0/0
12.9.2011 9:53

Ludvajz123

Jezisku na krizku...

To jsou zase teorie. Neni ta souvislost spis obracena? Tj. ne ze by zadani muzi vydelavali vice proto, ze jsou zadani, ale naopak ti, kteri jsou schopni vydelat (zajistit zdroje pro partnerku a pripadne i pro dite) maji na seznamovacim trhu daleko vyssi sanci sehnat partnerku? Verim tomu, ze na uspesne managery, podnikatele, bankovni experty, pravniky,... se zeny jen lepi zatimco o ty "nizkoprijmove| zas takova rvacka nebude...

0/0
11.9.2011 22:15

Viper1

Re: Jezisku na krizku...

Přesně tak.

0/0
12.9.2011 7:56

cod

Re: Jezisku na krizku...

takže makají jak šílení,aby jejich prachy mohla manželka rozházet za hadry a milence(zbytek si vezme s posvěcením feministického systému,až se bude rozvádět,včetně dětí),děkuji nemám zájem:-P!!

0/0
13.9.2011 8:30

p555

rodinne mafie

muzou za to mafie tech s rodinami, kteri ty single chudaky diskriminuji...

0/0
11.9.2011 17:39

-Pes-

Ten, kdo žije sám, má na útratu jen 14 330 korun.

Co víc k tomu říct:)))

0/0
11.9.2011 14:29

Tobinka2.0

Re: Ten, kdo žije sám, má na útratu jen 14 330 korun.

no, tak jestli chce bydlet v Praze, tak to není moc :-P

+1/0
11.9.2011 18:06

mladej.milionar

Re: Ten, kdo žije sám, má na útratu jen 14 330 korun.

tak věřím, že když se člověk velmi uskromní a stačí mu žít v 1 místnosti ve sdílenem bytě s ostatními lidmi, tak by s tou 14tkou vyjít jakž takž mohl.

0/0
13.9.2011 10:27

noboty666

Re: Ten, kdo žije sám, má na útratu jen 14 330 korun.

Prominte, Vy neumite cist nebo jste z ODS?

0/0
13.9.2011 12:44

Jiří Inczédy

ojej zase nesmysly a nesmysly a nesmysly

Tyhlety vyzkumy mi pripadaji asi jako kdyz na stredni skole na otazku : Kdy jste meli poprve pohlavni styk odpovidaji divky co snad nikdy nebyly panny, ze jeste nikdy a chlapci co jeste nedostali pusu, ze uz dvakrat;-D.

0/0
11.9.2011 12:59

rabul

co je to za nesmysl ?

je to preci presne naopak - mam rodinu a vim o cem mluvim !

0/0
11.9.2011 10:00

cleen

Mam to opacne ...

.... kdyz jsem byl v paru tak s pravidlenou jistotou jsem byl totalne bez penez ( i pri dvou prac. pomerech!!! ) ,aktualne jiz delsi dobu solo a penizky nemusim resit a co vic muzu si dovolit o jednu dovcu v zime i lete navic a porad i tak troska zustava a v druhem zamestnani jsem dal vypoved takze mam nakonec i vice casu na sebe a na sport i konicky ;-)R^

0/0
11.9.2011 9:08

Marqui

Re: Mam to opacne ...

ale ten článek jsi moc nepochopil, že.... :-)

0/0
11.9.2011 9:43

Bennu

Re: Mam to opacne ...

To sice ne, ale neprimo potrdil to, co se pise v clanku ;-)

0/0
11.9.2011 9:53

S-Tony

Re: Mam to opacne ...

Ono se nevadělává víc v páru jen tak. Když má člověk partnera, tak  se mnohem více utrácí a ty peníze se někde brát musí. Takže člověk se v práci více snaží, nebo si časem najde líp placenou práci.

Kdybych němel partnerkul tak si vytačím s 10 tisíci měcíčně. Takhle potřebuju mnohem více a proto jsem si taky našel líp placenou práci než jakou jsem měl předtím.

Takže článek je pravdivý.

0/0
11.9.2011 19:15

prasák

po třech letech

Po třech, nebo i šesti letech mateřské dovolené se karta dost obrátí.

+2/0
11.9.2011 8:27

Chytry.Levicak

idne.cz už nenapadlo

že toho partnera musíme živit,když ztratí práci!takže další výdaj navíc z jednoho příjmu...

0/0
11.9.2011 2:06

Marqui

hloupý levicový postoj?

Ono v článku nejde ani tak o výdaje, jako o příjmy.... :-) prostě udělali průzkum a ukázalo se, že lidé s partnery mají vyšší mzdu..... to že rodiny mají vyšší výdaje je samozřejmé..... a to, že když partner ztratí práci, tak ten jeho příjem bude chybět je taky jasné.....

ale ani v případě založení rodiny nebo ztráty zaměstnání partnera Vám asi v práci mzdu nesníží, ne? :-) ;-D

0/0
11.9.2011 9:46

Chytry.Levicak

hlavně,že nám v práci nezadaným...

říkají,jak to máme dobré,že nemáme rodinu a děti,takže ušetříme a celou výplatu i necháme pro sebe,at mi to idnes.cz vysvětlí

0/0
11.9.2011 2:05

Chytry.Levicak

no to je zas článek

takže když řeknu šéfovi,že mám partnertku,tak mi automaticky dá vyšší mzdu?? a že zadaní muži vydělávají více? proč si ženy pak stěžují,že partner je furt práci a nemá čas na ně a na rodinu??ženské už neví co chtějí;-O

0/0
11.9.2011 2:03

dino_na_idnes

Re: no to je zas článek

Ono je to jinak, když budete mít partnerku, tak za tím šéfem aspoň půjdete zkusit si o vyšší mzdu říct... A u někoho to vyjde, takže ve výsledku statistika ukáže, že zadaní mají plat vyšší. A že ženské neví, co chtějí? Ale jo, vždy to, co nemají... Ale o tom ten článek není.

0/0
11.9.2011 20:52

Sjuzzzz

:D Zlatá Praha

Tak nejvíc mě pobavilo, že v Praze berou zadaní chlapi téměř o 9 tisíc víc :D To by u nás, v moravské metropoli znamenalo, že chudák nezadaný muž je pod hranicí chudoby :D

0/0
10.9.2011 23:30

zabili black_jacka, parchanti

.

beru hodne... jsem zabezpecenej do konce zivota... single....

resp. mam ex a s ni dceru....

to jsou kydy.....

0/0
10.9.2011 22:31

dino_na_idnes

Re: .

Není nad to pod článkem zabývajícím se statistikou argumentovat osobní zkušeností jedince, aspoň je hned vidět, jak na tom diskutující je.

0/0
11.9.2011 20:55

New York New York

Re: .

;-D Jasně R^ Ty kyde :-P

0/0
11.9.2011 21:06

Hroznej_puberťák

Znamená to ale najít si rozumnou ženskou

...a ne vypatlanou slepici, která vám všechny prachy rozháže za šminky a za kabelky a ještě se šklebí a natahuje hubu, že nosíte domů málo. Protože než mít domě něco takového, to se vám zatraceně vyplatí být radši sami :-P

0/0
10.9.2011 21:38

Scarlett from Scottland

Re: Znamená to ale najít si rozumnou ženskou

mně není vcelku stále jasné, proč jako chlap ženě ty své peníze furt cpe a pak se vzteká za kabelky

;-D vždyť snad ta žena má své peníze ne?????? 8-o to jsou chlapi takoví ťunťové či proč to dělají a pak hudrují?

0/0
12.9.2011 7:30

Hroznej_puberťák

Re: Znamená to ale najít si rozumnou ženskou

Já to taky nechápu, ale je takových tuny.

0/0
12.9.2011 8:47

Theben

!

Nie je jasné prečo použil autor ilustračný obrázok s Eurom keď toto je v Česku tak neobľúbené a zatracované! Vodu kázal, víno pil?  8-o

0/0
10.9.2011 21:13





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.