Diskuze

Čtěte podmínky, vyhnete se chybám při splácení úvěru

Zdánlivé maličkosti a nepozornost k vám mohou přivést až exekutora. Stačí třeba špatně vyplněné číslo a malér je na světě. Jaké nejčastější chyby dělají klienti splátkových společností?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

TigerM

11. 10. 2011 19:55
datum splatnosti na aplikacich

jen takova malickost... pokud platite pres internetbanking nebo mobilni tel., tak se vas aplikace zepta na datum splatnosti, kdyz ho zadate podle faktury, tak poslete penize pozde... takze nejen klienti delaji chyby, lae i banky klamou...

0 0
možnosti
D

diskuter99

29. 9. 2011 9:49
Přečtu si je - a co dál?

na jejich změnu stejně nikdo nepřistoupí ... takže buď to ber tak, jak to je, anebo jdi jinam .... když si ale potřebuji (?) půjčit, tak nemám na výběr, všechny podmínky jsou zhruba stejné

0 0
možnosti
TM

A přece se maže...

28. 9. 2011 22:37
Home Credit...

Včera jsem se pár hodin probíral insolvenčním rejstříkem... Velmi zajímavé čtení, nenarazil jsem na jediný případ, kde by nefiguroval jako věřitel Home Credit. A fakt by mne zajímalo, jak můžou banky (včetně České spořitelny) rodině z Mostu s příjmením typickým pro pracovitou menšinu a celkovým příjmem 24000 Kč napůjčovat celkem 2,6 mega... Přičemž jediným majetkem dotyčných je barevná TV, lednice a rychlovarná konvice.

0 0
možnosti
I

iubit

28. 9. 2011 19:21
Pán z Providentu...

...chtěl asi spíš říct, že Provident zná klienta jako vola, který je ochotný platit RPSN více než 500% (ne jako paní Novákovou ze 3. patra...).

0 0
možnosti
PC

Pavel Chlu

26. 9. 2011 7:55
"Vymáhání" dluhů České spořitelny.

Když máte trochu štěští a to "správné" telefonní číslo začne po Vás České spořitelna "vymáhat" dluhy, aniž byste byl jejím klientem nebo někomu ručil. :-/

Mé tříleté martyrium s touhle parodií na banku je popsáno zde:

http://chlumsky.blog.idnes.cz/c/210996/Profesionalove-z-Ceske-sporitelny.html

2 0
možnosti
NSTS2

Nahlas se ti směju 2

26. 9. 2011 10:56
Re:

"Paní ze spořitelny jsem odvětil, že nejsem pan Miloslav Jeníček a zavěsil jsem." - dál jsem nečetl. Nedivím se, že když ty na ČS jdeš přístupe "fuck-off"od první vteřiny komunikace, oplácí ti to ona stejným metrem.

0 0
možnosti
MN

CrayXLP

26. 9. 2011 1:11
Tohle je nesmírně "mazané" - platba za upomínky

Nevím, koho z vás to kdy napadlo, ale platit PREDEM DOHODNUTE pokuty za zaslané upomínky je RITO jak "taxi na Ruzyni".. Nepochybuji o tom, že min.  jedné polovině české populace to naprosto NIC neříká, protože to TOTALNE nedokáží rozumově zpracovat (žel, je to smutný fakt), ale je to opravdu naprosto geniální hříčka ze stran těchto společností + mají PEVNOU OPORU v EU zákonech, které udávají, že náklady na upomínku dlužníka jsou přijatelné do výše cca 25 EUR (tj. asi 540 Kč).

a ten for spočívá v tom, že POKUD BY si neúčtovali za upomínku u dlužníka (a takového, co vůbec neplatí, každý měsíc zmíněných 340 kč), tak na konci roku jim to dá 12 * 340 Kč. Zákonná sazba úroku z prodlení v České republice je stále 7.85 p.a. (za rok). Půjčí-li si tedy někdo pouze 10.000 Kč a nesplácí, pak by po roce po něm mohla daná úvěrová společnosti požadovat 785 Kč - ale s tímto ustanovením na něm "vydělá" 4.080 Kč".

0 0
možnosti
VV

voloda44

26. 9. 2011 19:06
Re: Tohle je nesmírně

nechápu co tím chtěl básník říci ???

0 0
možnosti