- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V případě ani ta zelená karta není důkazem že má člověk který Vás nabourá opravdu zaplacené povinné ručení..Viz můj příběh. Asi před rokem mne naboural človíček, a při řešení jsem si sice ofotil jeho doklady plus ZK o pojištění, ale pro jistotu jsem stejně zavolal polici ti mne nedříve seřvali, že to není velká škoda, ale ještě že jsem tak udělal, protože při hlášení do pojištovny vyšlo najevo že to auto už není pojištěné, protože dotyčný zaplatil pouze první splátku a pak další už ne a po nějaké době to zaniká, když nezaplatí další splátku pojištovně.. Pojistovna to automaticky vydá na jeden rok, ale pak už není poznat zda to tak je a ani policajti to nemají šanci poznat. Kdybych je nezavolal a neměl protokol o nehodě, tak by ten dotyčný tvrdil že to není pravda atd... Musel jsem to řešit přes svaz pojistitelů, protože proč bych to bral ze svého havarijního, že? Takže vždy volat polici, od toho přece jsou a jejich výmluvy mne nezajímají a hlavně nejsem schopen rozeznat výši škody.
Nejlepší je říct, že vám po nehodě není dobře (např. bolavý krk, bolesti páteře). K nehodě se zraněním přijet musí v každém případě. :-)
To by mě vážně zajímalo.a v článku to nebylo jasně vysvětleno. minimálně jednou týdně jsem nucen vyřizovat blíže neupřesněné rodiné záležitosti,a v podstatě je to tak,že jako řidič púouze obsluhuji volant,a pedály...ale auto v podstatě řídí manželka a tchyně.... kdo podobnou situaci zažil, ví...
je pojistna smlouva na ty je pojistnik - clovek zodpovednej za platbu, za kterym jdou bonusy
pak je drzitel - vetsinou na TP a pak je jeste vlastnik - to muze byt i dite treba . a v aute samozrejme muze sedet kdokoliv z vasich pribuznych. pokud zpusobi skodu, jde to na vrub pojistnikovi , odeberou mu par mesicu bezeskodneho prubehu. vetsinou 10
Tak si zase jednou jedna pojišťovna ohřála polívku. Bohužel je v tomto článku příliš jednostranný názor a čtenář je tím v podstatě uveden v omyl.
Důležité je uvědomit si rozdíl mezi obchodním zástupcem a makléřem.
Obchodní žástupce, bohužel na vizitce mívá i např. finanční poradce, to je ten, který zastupuje pouze jednu společnost a proto musí nabízet pouze jejich zboží (služby, produkty).
Makléřem je naopak ten, který spolupracuje s více ústavy a v případě klientovi poptávky vypracuje nabídku produktů od zůzných společností, toto náležitě vysvětlí a nechá klienta, aby se rozhodl.
Samozřejmostí je i zápis z tohoto jednámí. Toto je práce makléře, myslím pojišťovacího makléře. Rozhodně ale ani on by neměl vystupovat jako finanční poradce. Toto slovo má blíže k obchodování na burze a proto ho nepoužíváme.
Myslim, že se mýlíte, kromě zmínky že odpovídal Tomáš Zavoral z České pojišťovny, tam nic jiného k ČP neni.
Je to stejná histerie, jako když na IDNESu napíšou článek o jabkovém telefonu. Jinak článek je opravdu o h.vnu. Daleko lepší by bylo, jak uvedl přispěvatel ODSCSSD, kdyby napsali co pojišťovny musí plnit a na co mají klienti svaté právo a co mají dělat když je pojišťovna oholí, viz třeba:
http://www.dtest.cz/clanek-1899/nesouhlas-s-kracenim-pojistneho-plneni-z-povinneho-ruceni
Sice to přímo nesouvisí s povinným ručením, ale zkuste se juknout na http://www.spoluucast.cz. V případě, že není viník a auto si necháte opravit z havárky, tak vám vrátí celou spoluúčast. A funguje to.
Tak to slyším poprvé a to jezdím a mám řidičák 44 roků , s cca 1 mio. nájezdem bez nehody. Je pravda , že do mě se několikrát trefili , když auto stálo zaparkované a chtěli ujet, respektive i ujeli. Čelním střetům jsem se asi 5x vyhnul , zatím to umím , nebo mám štěstí , nebo oboje.Mimoto jsem žádný odkaz na http://www.spoluucast.cz nenašel.Nemůžeš to nějak lépe specifikovat ?
když jsem před lety nahlašoval problémy s pojištěním u ČP, bavili se se mnou jen přes telefon, osobně s nějakým referentem se dalo domluvit až po tvrdé diskusi a výsledek byl, že než mi pojistnou událost vyřídili, uplynuly snad dva měsíce. Tenkrát jsem jim slíbil, že s i na auto nalepím nějakou antireklamu proti té co tenkrát neustále vysílali "Fakt nekecám, do týdne ... ". Protože u mne to bylo přes dva měsíce.
pojistovna ma plno povinnosti, ktere clovek nevi a pojistovny toho vyuzivaji... to se vam do promoclanku asi nehodi co.
Zelena karta se do zahranici vozi z toho duvodu, ze pokud se stanete vinikem dopravni nehody, resp. ucastnikem, tak snad krome Slovenska jsou vsichni policiste povinni Vam vzit a ponechat si duplikat zelene karty, aby meli jistotu, ze jste pojisteni. A tim padem, ve chvili kdy budete pokracovat v ceste, tak uz ji zpet nedostanete a musite mit druhou, protoze zelena karta v aute je nutnost.
A k te spoluucasti na povinnem ruceni, standartne se nedava, nicmene pokud o ni pojistovnu pozadate, tak neni problem ji dostat, pochopitelne se to promitne do pojistneho a rocni pojistne se Vam snizi.
Jak se pak řeší situace, kdy někdo bourá podruhé? Počká, až mu kurýr doveze novou ZK?
Nevěděl jsem, že se musí vozit i duplikát do zahraničí. Počítal jsem s tím, že je pro jistotu, kdyby člověk ztratil originál. Takže něco nového jsem se dozvěděl. Jinak u České mi nabízeli nejen havarijní, ale i povinné i se spoluúčastí, tak tam si nejsem jistej. Jestli je to správně napsané.
a kdo duplikát vydává?
když jsem byl ještě u ČP, dostával jsem pravidelně originál i duplikát.
nyní jsem u Kooperativy a mám jen jednu kartu. tak co s tím, když pojedu do ciziny?
Autorovi článku děkujeme za krásnou reklamu ČP, která je nyní v úpadku. ČP se nyní snaží zachránit jak může. Ten jejich mobil, si dotyčný může za 2 roky co přeplatí nejdražší povinné ručení v ČR koupit sám. A nemusí se vázat na 3 roky. Likvidace u ČP je pomalá, jejich zkracování pojistného plnění, neustálé kličky v pojistných podmínkách, to jsou věci, které by měla napravit a nerozdávat mobily. Díky, ale ČP nikdy