- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud obnovení původního majetkového stavu není možné jinak než za použití nových náhradních dílů, oprava byla provedena účelně a směřovala jen k odstranění následků škodné události, nelze přenášet povinnost k úhradě nákladů na uvedení věci do původního stavu na poškozeného a neodůvodněně jej znevýhodňovat oproti škůdci.Je třeba přihlédnout i k tomu, že v případě havarovaného vozidla, byť opraveného novými díly, je jeho skutečná hodnota vždy nižší než původní hodnota použitého vozidla. V neposlední řadě je třeba vzít v úvahu i to, že poškozenému ono diskutabilní tzv. „zhodnocení“ vozidla v podstatě bylo protiprávním jednáním vnuceno. V důsledku škodné události se tak dostává do situace, kdy ačkoliv na rozdíl od viníka škody si počínal v souladu s právem (v konkrétním případě neporušil dopravní předpisy), je nucen vynaložit ze svého značnou částku na to, aby své vozidlo mohl vůbec používat jako před škodnou událostí
Auto je přece kus od kusu zcela jiné! Usnadňovat si tak povinnost je opovrhováním a urážkou zákazníka! Kdyby dnes někde prodávali takové Škodovky, jakou má můj kamarád /Š-125/, STOJÍ SE NA NĚ NESKUTEČNÉ FRONTY!!! Přesto mi řekl, že o pojištění zájem nemá, protože by případným plněním vůbec nic nezískal! Jsou řidiči a řidiči. Jeden se údržbou baví a má vůz jedna báseň, jiný má vůz jako nutnost a aby vůz jel postačí mu tu a tam servis. Když vás pak poškodí pojišťovna tím, že vás strčí do jednoho pytle, postihne vás pocit marnosti. Je toto v EU standardem?! Neskutečné! Hanba! Měli by se stydět až,... až...., existenčně!
v roce 2010 jim klienti jen na povinném ručení zaplatili 22 miliard, pojišťovny za škody vyplatily 10 miliard korun
Tady je to jedna veliká zlodějina!
vysvětlit, na jakém základě si jejich řidiči vynucují přednost v koloně před nehodou? Na základě oranžových majáků a podobnosti laku s policií? Být policisty u nehody, tak je okamžitě zkásnu. A ještě se zapomněl pochlubit, na jakém principu své pochybné "asistenční" služby poskytují - když nedostanou od pojišťoven proplacené své předražené faktury, tak pak vyhrožují klientům a chtějí to doplatit. Takže hlavně s nimi nic nepodepisujte a pošlete je někam.
Přesně! "Na rohu ulice zloděj o morálce káže", přesně tak působí žblebty Nehodové služby. Člověk v šoku z nehody podepíše smlouvu, a pak už se nestačí divit. O co neoberou pojišťovnu, o to oberou toho chudáka, co se jim upsal. Nic nepodepisovat! Když už mám dojem, že mě pojišťovna obrala, je lepší právník než takoví gauneři.
k pojistné události, pak je úplně jedno, jaká je to pojišťovna. Naopak se mi líp jednalo kdysi s pojišťovnou viníka.
Po roce pri totalni havarce Ceska Pojistovna vyplati maximalne 150 000kc A to se vyplati
Tak pokud si to na 150 tis pojistíš, tak nepochybně. :-)
Mel jsem 14 let stare auto a na parkovisti do me z boku nacouvala pipina. Zrusila blatnik na aute. V pojistovne mi rekli, ze mi daj max. 1000kc :-D. Jenze blatnik byl rok starej vcetne laku. Takze po predlozeni faktury jsem dostal 7000kc rozpoctem misto puvodnich 1000kc z duvodu stareho automobilu
Před ssi 7 lety jsem měl BMW 525, stáří cca 4 roky, prvý majitel. V zimě mě rozpáral levý bok řidič auta se sjetými gumami, prostě jel v zatáčce rovně. Oboje dveře, blatníky, kola slupek. Auto šlo do servisu, já si vzal náhradní vozidlo fabii. Česká pojišťovna mi zaplatila plnou opravu, ale snížila úhradu za fabii, dělalo to asi 15 tis., údajně amortizace nejprve o 5 kč na km. Naštěstí jsem pojištěný u DAS, takže 2 roky soudů. Výsledek: snížení amortizace na asi 3 kč za km, ale doplatek za sníženou cenu vozidla po havárii. A docela slušný. Před asi 3 lety mi BMW 525i naboural řidič kamionu, který otevřel zadní dveře, když jsem jel kolem. Poničené dveře, sloupek. Poučen vzal jsem si náhradní vozidlo BMW 5 a zhruba měsíc s ním jezdil. Ve smlouvě jsem si vymínil půjčovné za den, ne za km. Dělalo to asi 80 tisíc. Protože bylo půjčovné za den, pojišťovna zaplatila vše, do haléře.
Jo, to znám, dělá se to podle cestovních náhrad a vychází to z toho, že když jezdíte svým autem, tak ho opotřebováváte, ale když jezdíte cizím, tak to vaše "přibývá" na ceně. Ale 15 tis. je hodně, to byste za dobu opravy musel najet 3000km a to je trochu moc, ne?
před barákem mi dva borci při srážce zlikvidovali fábku a je to totálka. Jsem zvědavej kolik dostanu od pojišťovny.
sami o sobě vám dají samozřejmě jen něco... to je jasné...