- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsou stabilní protože dřou střadatele nezvykle vysokými poplatky a zda je zdravá banka, pokud více než 50%zisku tvoří příjem z poplatků? Stačí 30% klientů, kteří se rozhodnou zrušit účty a vybrat vklady a jsem zvědavý, jak to banky ustojí, rázem bude po stabilitě.
kolik kostek si udělal? proč si pani neprodal kreditku, kysilka kysilka, tenhle měsíc jen za fix, tj. 50% dolu. a zamysli se kysilka, co třeba ty životka uzavřít na děti? hele kysilka, za dveřmi je 100 dalších........ takhleto chodí v bance....... a iluze, že jsou tam přepážkoví "úředníci" (prodejci), dobře placeni, je iluze. mají základ například 25.000, POKUD splní prodejní plán. pokud ne, je i 50% dolů
Tady se nadává na banky, ale znáte nějakej fér byznys? Přijede ke mně řemeslník a taky mě zkouší natáhnout na lecčem (+nemá standardně na vrácení apod). Je to všude stejné - banka, autobazar nebo nemocnice - všichni se ženou za prachama dle svých možností.
finanční gramtnost chybí dámám na přepážkách české spořitelny.Ženská civí na můj účet,kde se válí několik set tisíc a dá mi v klidu otázku,zda nemám zájem o spotřebitelský úvěr či chytrou kartu.Poslal jsem ji do řitě.
Rekl jste nesmysl( zenske na prepazce se nechovaji podle vlastni financni gramotnosti, ale podle toho, co se po nich v praci pozaduje), pochlubil se( ze vam tam lezi statisice pac si to muzete dovolit) a byl na nekoho sprosty( poslal jsem ji do rite) ... nejste nahodou pravicak?
čeká leda tak banky a pojišťováky.. lidi nebudu mít love a proto se na ně vykašlou..
no to určitě, právě naopak, obtížný rok čeká možná nás klienty, ale určitě ne banky
Spise bych tyto instituce nazval Zastavarny. Mel jsem v CR ucet, po nekolika letech jsem zjistil, ze z nej ubyva. Platil jsem za predrazene sluzby ktere jsem nechtel, banka si z meho konta udelala open tab. Namisto zhodnoceni sverenych prostredku je likvidovali.
taky jsem si v Cesku zalozil korunovej ucet a nestacil jsem se divit za co vsechno si banka uctuje poplatky to je normalni okradani.
mě opravdu tento článek nemohl více pobavit, než tak skutečně udělal. Obzvláště věta o pracovnících, kteří nevychází z aktuálních potřeb klientů banky a jejich setrvávání v České spořitelně. Z mé dvouleté (díkybohu konečné) zkušenosti s touto bankou jsou nejpreferovanější bankovní poradci "dravci", kteří jsou schopni prodat komukoliv cokoliv. Na jedné straně do Vás pérují filozofii vycházejte z potřeb klienta, na druhé straně chodíte denně na porady, kde Vám vtloukají, kolik musíte za ten den prodat produktů - nezávisle na počtu, kategorii či finančních možnostech klientů, které si vypípnete. Neprozrazuji žádné know how, jelikož ve všech ostatních (déle působících) bankách v ČR to chodí úplně stejně. To, co tu zvrací "bankéř" roku, by měli konfrontovat s názory pracovníků na pobočkách, kterým je mnohdy upírána i možnost dovolené na úkor nedostatečného plnění plánu. Kysilko, táhni!
by se dalo říct "české banky jsou zatím stabilní navzdory snahám českých bankovních odborníků"
Však to stálo daňové poplatníky nemalé peníze