Diskuze

Své pracovníky nedrží na řetězu a všem se to vyplácí

Neřeší, v kolik kdo chodí do práce, jestli vůbec přijde a jak pracuje. Jde jim o výsledky, nápady a loajalitu. To jsou svobodné firmy, které už i u nás mění pohled na přístup k zaměstnancům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

fomik

24. 1. 2012 14:14
Tykání

Proč si zaměstnanci v české pobočce tykají, když v americké si vykají?

0 0
možnosti
JD

multimotyl

27. 1. 2012 13:40
Re: Tykání

angličtina nezná tykání, je to archaismus (thou, thee), který se používá třeba při komunikaci s bohem při motlidbách.

0 0
možnosti
MG

bitkar

23. 1. 2012 12:33
zaplatpanbuuuu

... za sefy, ktery takto premysleji. Aspon nekomu ty souvislosti dochazi.... Me nedavno vyhrozovali, ze me vyhodi, ze prichazim o par minut po 8my hodine. Pritom to nema ZADNY vliv na moji praci a odchazim obvykle o to pozdeji z prace. A kdyz jsem se k tomu slusne ozval, tak odpovedi byl email hodny komunistickeho lidra o tom, jak jsou my pozdni prichody (o 5 min.) vysmechem vsem dochvilnym zamestnancum a jak vsichni pracuji tvrde nad ramec a jak zavdavam k moralnimu rozkladu firmy (doslova). Neni nad to mit super zamestnavatele/sefa a kolegy. Mit na praci klid a byt motivovan prostredim firmy a mit tak vlastni zajem, aby firma prosperovala. Uz jsem to zazil nekolikrat, bohuzel vzdy se to nejak pokazilo. Vetsinou konec a masivni odchod puvodnich zamestnancu nastal kdyz sef seznal, ze firma je uz dost velka a ustanovi jiny system vedeni, ustanovi vedouci pracovniky apod. To byl zacatek konce.

0 0
možnosti
MMTNS

moje mladá teta neužila světa

23. 1. 2012 19:40
Re: zaplatpanbuuuu

A máte nějaký důvod, proč nechodíte včas? Teda mimo to, abyste pasivně agresivně provokoval?

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXIII

23. 1. 2012 11:59
Tykání není problém v anglosaském světě, tam nemají vykání

Ne tak u nás.

0 0
možnosti
MG

bitkar

23. 1. 2012 12:34
Re: Tykání není problém v anglosaském světě, tam nemají vykání

tykani a respekt k sefovi jsou dve ruzny veci. To, ze mu tykate neznamena, ze se nechovate jako k sefovi. Ten vztah muze i u tykani byt klidne patrnej.

1 0
možnosti

Tce

22. 1. 2012 22:02
Jak jen to bylo?

Kde není sebekázeň, musí být byrokracie. ;-) Většinu práce dělám z domova, když nějaký úkol dělám déle kvůli vlastní chybě, tak si čas navíc nepočítám. Za návrhy na zlepšení práce máme pružný systém odměn, tykání s většinou není problém a volnočasové aktivity (vlastní posilovna, atp.) taky fungují. :-) Dobrý šéf a firma prosperuje, pak lze ledacos zvládnout, ale výsledky musí být špičkové. Ne náhodou se říká, že je důležitější s kým než co. :-) Sami musíte chtít ze sebe vydat maximum.

0 0
možnosti
COCBR

citizen of Czech Banana republic

22. 1. 2012 21:28
někdo to má rád místo .....

teambuilding je jako benefit jo, no tak já už nemůžu, no ;-D

2 0
možnosti
S

skoda-lasky

22. 1. 2012 21:48
Re: někdo to má rád místo .....

To je stejný benefit jako mobilní telefon.:-)

1 0
možnosti
O

on8.

22. 1. 2012 20:44
S entuiasmem budu pracovat pouze pro spolecnost

jiz budu (spolu)vlastnit, moji nadhodnotu mam rad  :-)

2 0
možnosti
MMTNS

moje mladá teta neužila světa

23. 1. 2012 19:43
Re: S entuiasmem budu pracovat pouze pro spolecnost

A už jste si ji založil? Nebo čekáte, až ji někdo přinese na stříbrném podnose?

0 0
možnosti
LD

cokoo

22. 1. 2012 18:23
Tady je vidět, co jsme zač

Článek je o tom, že i ve velkých firmách, úřadech, obchodech i továrnách s pevnou pracovní dobou lze praktikovat řízení bez buzerace, přehnané kontroly a lpění na včasných příchodech plus osm hodin pracovní doba.

Šéf musí znát své podřízené, umět organizovat a koordinovat.

Svým podřízeným důvěřovat, stanovit jasná pravidla, nedat prostor pro vychcanosti a nepodezírat je dopředu z bůhvíčeho. Cizinci mají též špatné zkušenosti s lidmi a přesto netrpí předsudky.

1 0
možnosti
OU

22. 1. 2012 10:36
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
PK

rub.l

22. 1. 2012 9:17
Ale to musí mít manažeři zmáknutý..

Dělal jsem v podobné firmě "kamarád" a bylo to nesnesitelně demotivující-opravdu nás nikdo nedržel na řetězu, a tak jsme na to kašlali.. Myslel jsem, že podobné experimenty už lidi nebaští..

0 0
možnosti
LD

cokoo

22. 1. 2012 18:02
Re: Ale to musí mít manažeři zmáknutý..

Naopak volnou pracovní dobu neboli flexibilní úvazek by chtělo spousta lidí, jenže nebýt zahraničních firem ze západu, tak Češi ani neví, že existuje něco jiného, než pracovní doba od do. Ovšem x šéfů se drží tradičního modelu vlastní nepostradatelnosti, kontroly každého prdu a buzerace podřízených včetně pevné pracovní doby.

2 0
možnosti
K

kan

21. 1. 2012 23:21
Souhlas!

S firmou, pro kterou pracuji, mám podobný vztah. Pracuji doma, práci odevzdávám, jakmile je hotová, s šéfem komunikuji přes Scype. A oběma nám to vyhovuje. Doma toho udělám mnohem víc, protože mě furt někdo neruší, a když šéfovi řeknu, že práce bude tehdy a tehdy, ví, že se na to může 100% spolehnout a že dřív to opravdu nejde. Férový přístup z mojí i z jeho strany a oba jsme spokojení. A hlavně žádný stres! R^

0 0
možnosti

ould

22. 1. 2012 18:20
Re: Souhlas!

no, pokud teda nejsi klasický OSVČ, děláš to tak celý měsíc a v platu nemáš zahrnuty své domácí režijní náklady (energie apod.) tak jsi pěknej trouba:-P

0 0
možnosti