Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Varování: Na síti jsou další tři podezřelé internetové obchody

Když si objednáte nějaké zboží přes internet, zpravidla vám po několika dnech v e-mailové schránce přistane žádost o recenzi obchodu. Určitě je dobré reagovat, ať už jste spokojeni, nebo vás jednání obchodu vytočí do běla. Vaše zkušenosti pak pomohou v orientaci a výběru ostatním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vendelin

Nevím, neznám tyto obchody

Ty televizní stolky mají i nějakou kamennou prodejnu, na rozdíl od i-centrum.eu, kterého mi podle jejich IČ uvedeného na stránkách nenajde ani server justice.cz. Jasný podvod?

0/0
19.1.2012 15:55

mokrykcb

no dobří

jsou chytráci co preferují jedině dobírku...a pak to rozbalí a místo mobilu cihla..

0/0
18.1.2012 19:59

DuckVR6

televiznistolky.cz

je to naše konkurence, a ne jednou jsem u nich kupoval zboží, ano dovolat se tam je trošku horší, ale vždycky zboží bylo a za super cenu za kterou to nikde jinde ani u dodavatelů od kterých berete x-let nekoupíte! Takže tady se stavím k tomu názoru že někoho žerou jejich ceny!!

0/0
18.1.2012 19:34

Bjorn Ole Klaksson

přes www.televiznistolky.com

jsem kupoval televizní stolek......pěkný a levný.......jen má malou chybičku...........nefunguje mu obrazovka

0/0
17.1.2012 23:27

Velkej

www.televiznistolky.com

Nevím, nevím.... ja tam nakupoval s vyzvednutím v obchodě a platbou na místě a vše proběhlo v naprostém pořádku a obchod vypadal tak, že rozhodně fungoval. Jediný problém byl s mojí navigací, která mě dovedla k postrannímu vchodu místo k hlavnímu.

0/0
17.1.2012 22:35

illes

Re: www.televiznistolky.com

Rozdíl mezi vámi a poškozenými byl ten, že jste si zboží vyzvednul v obchodě a platil na místě. Oni platili předem, dříve než zboží převzali, pokud jsem pochopila. Pokud zboží převezmete  a zaplatíte na místě, většinou dostanete to, co máte. Pokud je po rozbalení v balíku, něco jiného než je ve vaší objednávce, zboží klasickou cestou reklamujete, jako v normálním obchodě, buď vám dají to, co chcete nebo vrátí peníze.

0/0
18.1.2012 18:12

odnikudnikam

televizní stolky.

musím se také zastat Televizních stolků.

Koupil jsem přes internet u nich pračku. Vše souhlasilo, i dohodnutý den kdy jsem si zboží ve skladu vyzvedl, komunikace přes email byla v pořádku.

A pračka? Pere.:-)

0/0
17.1.2012 21:24

BigpetBig

Re: televizní stolky.

Buď ráda, že si mezi těma šťastnýma, horší je to s těma co nemají ani prachy ani zboží. :-P

0/0
17.1.2012 21:26

Dixis

Hm, kdo chce kam...

Neřeším tyhle tři e-shopy, ale nechápu jak může někdo poslat peníze předem a pak čekat jestli za ně něco dostane. Vždyť to odporuje i historickým zásadám, které byly v obchodě uplatňovány odjakživa. Prostě platí "tady  zboží, sáhni si na něj" a zaplať a ne naopak.

0/0
17.1.2012 21:13

MarkoSX s banem

Re: Hm, kdo chce kam...

Kecy! Od 4 let nakupuji pouze v eshopech a ca 30 obchodů proběhlo bez nejmenšího problémů:-P

0/0
18.1.2012 7:14

CZMiki

Re: Hm, kdo chce kam...

Od 4 let?8-o;-D

0/0
18.1.2012 9:32

MarkoSX s banem

Re: Hm, kdo chce kam...

jo od 4 let;-)

0/0
18.1.2012 19:10

AP1

jevi se me to jako clanek

reklama pro Heureku a jejich nejvernejsi a poklus o likvidaci nepohodlnych. Ja osobne bych za takovy clanek sel na polici a  zaloval to, vite , idnesaci ;-)

+2/0
17.1.2012 18:51

Žlababa

Re: jevi se me to jako clanek

Voni sou hlava pane vachmajstr... ;-)

+1/0
17.1.2012 20:22

jajabar

Re: jevi se me to jako clanek

Já tedy Heureku používám před každým internetovým obchodem a díky za ní.R^

0/0
21.1.2012 9:24

sámvelkýmao

no

tvrdím, nežehrat.lidi jsou sice zmeťouři, ale všichni ne. a kdo shopy provozujeme, víme, o čem je řeč. mám to sice jako další činnost k práci, ale nestěžuji si. jen to není vejvar na 200% průměrný  marže a je s tím práce.....ale penízky to nese, tak co.....jeden produkt prodám s marží 20%, jinej napálím na 150 a projde taky. žádný zle.....

0/0
17.1.2012 17:58

stbhunter

Czechcomputer.....

Mě v poslední době nadzvedla tahle firmička  -  neuznaná reklamace, naprosto diletanský přístup a arogantní jednání - už u nich neutratím ani pětník.....Rv

0/0
17.1.2012 16:18

wenous

Re: Czechcomputer.....

To mluvis o te firme co sidli na Chodove? Diletanti to sice mozna jsou ale s reklamaci u nich problem nikdy nebyl, tam si pamatuju si dokazal vyreklamovat pomalu i to co jsi nasel po prababicce na pude. Ti reklamatori tam fakt uplne na vse kaslali a uplne bez problemu. Kdysi tam pracoval i muj spoluzak ze skoly a i ten rikal co vsecno musi na reklamacich zkousnout a akceptovat ...

0/0
17.1.2012 17:59

stbhunter

Re: Czechcomputer.....

Nakupoval jsem tam asi15let a neměl jsem problém, až teď koupil jsem nefunkční grafárnu za 5.5 tisíce a můžu ji mít leda jako těžítko...Rv

0/0
17.1.2012 19:33

dino_na_idnes

Re: Czechcomputer.....

A není možné, že se časy mění? Pamatuju doby, kdy byl CZC jednička, prachy se jim jen hrnuly, to se pak nedivím, že reklamace příliš neřešili, taky mám zkušenost, že jsem vlastní chybou odpálil základní desku, donesl jsem jim ji a nic nezkoumali a dali mi jinou... Jenže to je nějakých deset let zpátky. To taky měli bezkonkurenční ceny a vůbec... Dnes už to pro ně není na trhu taková idyla a nedivil bych se, kdyby se to promítlo do procesů, tedy i reklamací.

0/0
19.1.2012 13:46

AP1

Re: Czechcomputer.....

reklamace se podava proto, aby se bud vyresila nebo zamitla. Zrejme meli duvod k tomu, aby vasi reklamaci neuznali, tedy zamitli. Vy snad mate pocit, ze kdyz se zakaznik rozhodne neco reklamovat, ze to musi automaticky prodavajici akceptovat? Jelikoz jsem s branze (ne od czc) vim, co zakaznici dovedou. Pokud si myslite, ze jste byl poskozen tak supky supky, uz to reste, vydelate! Czc je bohata firma ;-D

0/0
17.1.2012 18:55

stbhunter

Re: Czechcomputer.....

Nevím, ale rozhozený obraz z grafárny asi je ten důvod , ne?

0/0
17.1.2012 20:17

BigpetBig

Re: Czechcomputer.....

A ten rozhozený obraz se projevuje pouze u tebe nebo na více sestavách a monitorech?

0/0
17.1.2012 21:29

stbhunter

Re: Czechcomputer.....

Projevuje se u mě plus na dalším PC u kámoše, i přes různá připojení a nastavení, je to prosté když tam mám starou kartu je vše v pořádku, po instalaci té nové je to v háji....Z CZC mi napsali že nic nezjistiliRv

0/0
17.1.2012 22:09

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Czechcomputer.....

Tak nakupuj jinde, ale obecne je to proste tak, ze temer vsechny firmy ve vypocetni technice se v posledni dobe snazi se zakaznikem vybehnout, ceny jsou nizko a firmam se zmensil obrat, tudiz sporne reklamace uz nejsou ochotne tolerovat. Sam jsem mel problemy tez v Czechcomputeru, ale protoze toho kupuju hodne (i do firmy), tak i v dalsich eshopech, CzechComputer mam ale pobliz bydliste, tak tam chodim porad.

0/0
17.1.2012 19:29

stbhunter

Re: Czechcomputer.....

Jak jsem psal, u CZC nekoupím už ani zavírací špendlíkRvRv

0/0
17.1.2012 20:29

pelasek

Jen V..

Plati v hotovosti ci neprohledne dodane zbozi. Tak at ziji podvodnici. Muzete si za to jen vy zakaznici.;-O

0/0
17.1.2012 16:04

MarkoSX s banem

Re: Jen V..

toto je kvalitní příspěvek;-D;-D;-D

0/0
18.1.2012 7:17

dino_na_idnes

Re: Jen V..

Já se nechávám platit výradně v pytlech mouky, bramborách a dobytku, zbytek zajistím dalším směnným obchodem. Tak ať žijí lupiči, co Vás přepadnou a seberou peníze. Můžete si za to jen vy uživatelé peněz. ;-O

0/0
19.1.2012 13:49

sámvelkýmao

no

jak tu někdo píše, že mu zákazník vrací zboží poničené, nekompletní, použité, či staré.....není to vyloučeno, ale takovej zákazník má prostě smolíka. jen zbytečně vydal peníze za poštovné k dodavateli. chce to vše si dokumentovat, odfotit, tedy pokud pán neposílá a nevrací se mu stovky, či tisíce balíků denně.....

0/0
17.1.2012 15:57

modrozlodějskej fógl

Až jsem nad Demeterem zamáčkl slzu!

Jaké mají internetové obchody problémy.Přitom ale rostou jako houby po dešti.Před vánoci jsem sháněl čtečku, a ten samý typ byl mezi kšefty rozdílný v cenách až o 1200 kč.

0/0
17.1.2012 15:44

mlčanlivý boban

stačí pár opatrníckych zásad

Preferujem zásadne obchody, kde je možné osobné prevzatie a platba (mám šťastie že som z Ba), overené a spoľahlivé.

Radšej dám pár euro navyše ako potom plakať nad rozliatym mliekom alebo riešiť reklamáciu šedivého dovozu niekde v trantárii...

0/0
17.1.2012 15:44

To viš že jo

To je na objednávku tento článek???

Já osobně např. kupoval na Televiznistolky.com a vše bylo naprosto v pořádku a klidně bych tam nakupoval znovu. Spíš si myslím, že někoho pálily jejich ceny, tak je tohle způsob, jak rychle zničit konkurenci... :-/Rv

+2/0
17.1.2012 15:19

dropa

Re: To je na objednávku tento článek???

Možné je vše...:-/

0/0
17.1.2012 15:25

Quasi

Re: To je na objednávku tento článek???

taky bych to tak videl. Neverim, ze by firma s tak velkou siti prodejen nezaslala jednu vec a nereagovala. To je dle meho nazoru hloupost.

0/0
17.1.2012 15:26

Alter.Ego2

Re: To je na objednávku tento článek???

Taky jsem tam mnohokrát ke své plné spokojenosti nakupoval a neměl jsem problém. Nicméně jsem si pro zboží vždycky dojel, takže nevím, jak to mají s doručováním. Souhlasím, že v tom bude konkurence.

0/0
17.1.2012 15:53

sámvelkýmao

Re: To je na objednávku tento článek???

nemám s tvstolky zkušenost, ale pokud by prokázali, že je článek pomluva, mohli by na tom vytřískat majlant.....

0/0
17.1.2012 15:58

Martin_cer

Re: To je na objednávku tento článek???

Tez jsem v tomto eshopu nakupoval a bez problemu. Dokonce jsem ho doporucil znamym a meli stejne zkusenosti..Nechapu...

0/0
17.1.2012 18:17

BigpetBig

Re: To je na objednávku tento článek???

A co to mění na tom, že se mohlo x lidí spálit? Rv To je něco jako tisíce spokojených zákazníků jedné nejmenované firmy co prodává mobily a vedle toho několik stovek nespokojených. :-/

0/0
17.1.2012 21:31

ales1979

Nejsou prvni, ani posledni

Stejny problem nastal pred rokem a pul s eshopem Elektrosvet.cz. Viz: http://obchody.heureka.cz/elektrosvet-cz/diskuse/

Z okradenych desitek lidi si majitele hlavu nedelaji, takze zadne prekvapeni.

0/0
17.1.2012 14:57

_muffin_

Ja to zkusim obratit

A co neseriozni zakaznici?????

Vlastnim eshop s kosmetikou a stale casteji se stava, ze vcasne odeslana, neporusena zasilka se vraci bezduvodne zpet, proste ji zakaznik neprebere.

.

Ptal jsme se postaka (prepravce) a ten mi rekl, ze se tyto "moresy" u zakazniku rozmahaji ve velkem posledni dobou......Zakaznik si proste objedna to same zbozi z vice eshopu a prebere a zaplati jen tu nejlevnejsi dodavku. Opravdu neseriozni pristup neterych zakazniku. Nedivim se, ze monozstvi obchodu nabizejicich treba i zvyhodnenou platbu predem roste.. Ono totiz, kdyz odeslete dejme tomu 300 baliku mesicne s postovnym cca 129kc a 25 (za bezmala 3300,- postovneho celkem) se vam jich bezduvodne vrati zpet jako nedorucene, tak vas to pekne nakrkne, protoze prichazite o penize, ony ty marze totiz nejsou v desitkach procent pro prodejce vetsinou.

Mozna namet na nejaky clanek pro iDnes, pokud o tom autor jeste nikdy neslysel, tak at se zepta kterehokoli prepravce.

+4/0
17.1.2012 14:39

Petrik73

Re: Ja to zkusim obratit

Zákazník má právo zboží, bez udání důvodu, do 14 dnů vrátit. Berte to, že tak učinil, nejednal v rozporu se zákonem.

0/0
17.1.2012 14:41

no_body

Re: Ja to zkusim obratit

Vrátit není totéž, co nepřevzít...

+5/0
17.1.2012 14:44

_muffin_

Re: Ja to zkusim obratit

To jste rekl peknou blbost......Ao podle zakona muze zbozi vratit bez udani duvodu do 14 dnu, ale musi ho prebrat. Pletete si pojmy pane.

+1/0
17.1.2012 14:46

Petrik73

Re: Ja to zkusim obratit

OK, určitě máte pravdu a pro Vás to vyjde nastejno, ať to nepřevezme a nebo převezme a okamžitě pošle zpět.

0/0
17.1.2012 14:51

_muffin_

Re: Ja to zkusim obratit

Nevyjde to nastejno.

1) Pri prebrani postovne uhradi

2) Pokud to obratem odesle zpet, s udanim duvodu 14 dnu, tak si postovne plati zakaznik a ne prodejce.

+1/0
17.1.2012 14:56

Petrik73

Re: Ja to zkusim obratit

To je vlastně pravda. No jo, to je ta honba inetových shopů za co nejlevnějšími cenami. Ceny jsou stlačené tak, že marže je minimální.

0/0
17.1.2012 14:59

b1s1t

Re: Ja to zkusim obratit

Má tedy obchodník zdražit nějaký kus z 45 Kč na 180 Kč, aby mu marže pokryla takové zákazníky?

0/0
17.1.2012 17:48

Petrik73

Re: Ja to zkusim obratit

Mimochodem a nemá se měnit zákon tak, že když vrátí zboží, že mu prodejce bude muset zaplatit náklady na poštovné? Přijde mi to silně nelogické, ale před časem o tom byl na idnesu článek.

0/0
17.1.2012 15:00

_muffin_

Re: Ja to zkusim obratit

Proc by mel naklady za vracene zbozi platit prodejce jako. Zakaznik si ho sam objednal, nikdo ho k tomu nenutil, takz eho chtel a pokud je zbozi bez zavad a v poradku, tak nema duvod ho vracet.

Neco jineho je reklamace zbozi, kde samozrejme naklady na vracene zbozi hradim ja jako prodejce. Me se zda ze se v tech pojmech fakt motate pane

+1/0
17.1.2012 15:05





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.