Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vykradači bytů prozradili, jak si tipují, koho půjdou vykrást

Bytaři jdou s dobou. Tipy, které domácnosti se vyplatí vyloupit, shánějí stále častěji na internetových sociálních sítích. Kvůli neopatrnosti majitelů zde mohou také zjistit, že vyhlédnutý byt či dům bude na čas prázdný. Používají však i staré osvědčené metody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bobísekbobísek

no

nechte doma chlupatý zvonek a obstarejte někoho kdo ho bude chodit krmit a mazlit až vy budete pryčVV

0/0
19.2.2012 12:35

Radek-DK

Co třeba....

.....polepit si vchod do bytu nálepkami "exekučně zabaveno". :-)

+5/0
11.2.2012 7:58

demograd

Jsme nepoučitelní

Na sociálních sítích  je dobré poučit své děti, aby nepodávaly informace o rodině atd. Také chlubení se před vrstevníky není dobré a již vůbec není dobré chodit s klíči na krku, což signalizuje, že dítě jde do prázdného bytu samo. Za okny nic vystavovat na odiv. Dnes se krade úplně vše. A nikdo nepomůže, policie je na p......:-P

0/0
9.2.2012 10:49

Juras

A co jiné metody 2?

Od mnoha lidí chodí automatická odpověď na mejl "Zkuste to za dva týdny, po mé dovolené". Tak by stačilo ospamovat zaměstnanecké firemní mejly a bude tipů.několik přehršlí.

+1/0
7.2.2012 10:50

Krak

Re: A co jiné metody 2?

Běžně máš na firemním emailu privátní adresu, že? A to že má někdo dovolenou neznamená, že není doma...

0/0
12.2.2012 18:05

Juras

Re: A co jiné metody 2?

Neznamená, ale je to tip. Privátní adresu na firemním mejlu nemáš, ale je problém si to zjistit? Pokud je tam uvedena vyšší funkce, tak je to celkem motivace, aby zloděj hejbnul zadem, řekl bych.

0/0
12.2.2012 20:04

Krak

Re: A co jiné metody 2?

Ano, pro běžného zloděje to problém bude...

0/0
12.2.2012 21:09

Juras

Re: A co jiné metody 2?

Myslím, že běžný zloděj by nespamoval, tak by nemusel řešit, kde bydlí ;-)

Nemusíme to už dál rozebírat, já jsem to od začátku myslel tak trochu nevážně. Měj se :-)R^

0/0
12.2.2012 21:24

Juras

A co jiné metody?

Je to asi deset let, co mi volala nějaká dívčina, dělá průzkum o dovolených, jestli se někam chystáme, kdy to bude atp. Zeptal jsem se jí, jestli myslí, že jsem padlý na hlavu. Ale nevím - třeba to byla opravdu snaživka z nějakého průzkumu.

0/0
7.2.2012 10:48

smet

mech + el. zabezpečení

odradí drtivou většinou zlodějů. elektronický alarm + folie (mříže) + lepší dveře a okna na RD, bezpečnostní dveře do bytu a opět el. alarm napojenej na pult centr. ochrany a je to. Kdo to chce opravdu ještě vylepšit, tak schovanej trezor, nebo trezory dva, jeden co je vidět a je prázdnej a druhej schovanej s věcmi.

A když to všechno máme a rozumíme si se sousedy, když jedeme na delší dobu pryč, uvědomíme sousedy, popř. nastavíme samorozsvěcování, necháme si vybírat schránku a koukneme se pod rohožku jestli tam není BeBe :-P

0/0
6.2.2012 15:47

smet

Re: mech + el. zabezpečení

ještě není k zahození třeba pohybový čidlo napojený na kameru s GSM která pošle smsku nebo video hovor. To je u konráda za par korun a zloděj ani leckdy neví že je snímán .... a pak stačí nabít ostrejma, vzít si nějakou nereg. zbraň do foroty (to kdyby to pako zlodějsky nebylo ozbrojený a bylo potřeba jej dodatečně dovybavit) a lov může začít :)

+1/0
6.2.2012 15:49

Metyl

Re: mech + el. zabezpečení

Kdyz jsem si delal prvni ZP v '92, taxe jeste nedelal test jako v Autosule, alebrz se jednalo o pokecani s policajtem na strelnici, vystrileni naboju z ledasceho a take prolustrovani moji osoby policii po sousedech. Nicmene, prave tento policajt nam tehdy presne tento postup vtloukal do palic :-). Pochopitelne, tehdy od Cervene armady pri jejim ustupu z dvacetilete dovolene slo za flasku vodky sehnat vsechno, tak se to policajtum skolilo lip ;-D

0/0
18.2.2012 7:28

roby

jenže to všechno

jsou maličkosti proti tomu, jak nás všechny okrádá tato povedená vláda. Jak dlouho ještě?

0/0
6.2.2012 11:50

thomaes

Re: jenže to všechno

Opravdu by mě zajímal skutečný důvod proč sem takové věci píšete? Také by mě zajímalo, zda si myslíte, že skutečně dosáhnete toho, čeho dosáhnout chcete? Děkuji za vysvětlení...

0/0
14.2.2012 23:49

Pattr

Jak zabezpečit dům.

Kupte si v secondhand u pár pracovních bot č. 48. 2.Dejte je

před dveře a podložte je výtiskem časopisu Policista. 3. Vedle

bot položte hodně velkou misku na žrádlo pro psa. 4.Na dveřích

nechte lístek s následující zprávou:

Kámo, s Honzou a Martinem jsme šli pro pivo. Vydrž venku, jsme za chvíli zpátky. S pitbulama nelaškuj, jsou nějaký nervózní, včera jeden pokousal pošťáka. Pro jistotu jsou zavřený v baráku.

+24/0
6.2.2012 9:50

georghios

Re: Jak zabezpečit dům.

;-D;-DR^R^

0/0
13.2.2012 22:17

sorgedoktor

Re: Jak zabezpečit dům..Až na to, že mám dojem.

z Jižní Moravy, žen chmatáci Policisty  okrádají se zvl. zalíbením

0/0
17.2.2012 10:48

bloud-velbloud

Jojo..

kamošova rodinka na FB: Dcera..hurááá jedemééé na dovču..holky budete mi chybět

žena: (slovena) jéé..eště dva dni a dovolenka...choratsko těš se

za dva dny

Ahoj holky..posílám pozdrav od moře..za 14 dní ahoooj

no nezabili byste je?

0/0
3.2.2012 12:32

insane maniac

Re: Jojo..

Kdo chce kam,...

+2/0
3.2.2012 13:49

kniga_sitara

Re: Jojo..

A ty vis koho maji v pratelich? Ty by jsi je šel vykrast? pokud mam  v pratelich jen lidi, ktere osobne znam a kterym muzu verit tak to tam klidne napisu (status jen pro pratele, nikoliv pratele pratel) ...

+1/0
5.2.2012 20:26

Bug02

Re: Jojo..

jechecheche přesně takovýhle si vystavěj na FB i kód k trezoru. Vždyť přece mám v přátelích jenom samé férováky

0/0
6.2.2012 15:01

pokerias

Re: Jojo..

i když máš nastavení jaké chceš, kdokoli se tam prokliká za pár minut přes fíčuru přátelé přátel, funguje to takhle krásně asi 3 měsíce

+1/0
9.2.2012 12:20

thib

Co může bezpečně odradit zloděje?

No přece novela zákona o ochraně majetku. Nic neodradí zloděje více, než myšlenka, že může dostat brokovnicí jednu pořádnou dávku do těla...aniž by byl majitel potrestán. R^

+19/0
2.2.2012 22:54

bara.obava

Re: Co může bezpečně odradit zloděje?

kecy

0/0
3.2.2012 17:48

Kahlan Amnell

Re: Co může bezpečně odradit zloděje?

Je fakt, že v USA má každý střelnou zbraň a taky je tam nehorší kriminalita.

+1/0
6.2.2012 11:30

roby

Re: Co může bezpečně odradit zloděje?

jaká by byla, kdyby ty bouchačky neměli?

+1/0
6.2.2012 11:39

zlatyboty

Re: Co může bezpečně odradit zloděje?

Vůbec to není o množství zbraní, je o tom natočenej celej dokument od Moora.. na vině jsou média, ne blázni do zbraní.. v Kanadě mají 3x víc zbraní na hlavu a kriminalita(spojená se střelnou zbraní) oproti USA nulová. R^ Lepší zbraň mít a nepoužít, než nemít a potřebovat. ;-)

0/0
10.2.2012 17:54

thomaes

Re: Co může bezpečně odradit zloděje?

Dobrý den, zajímalo by mě odkud čerpáte informaci, že v Kanadě je 3x více zbraní než v USA?

0/0
14.2.2012 23:52

chlupatý smeták

Re: Co může bezpečně odradit zloděje?

To je pravda,v Americe by majitele domu za to ještě pochválili a u nás by si šel sednout.Když já jako majitel domu-můj dům můj hrad,přistihnu zloděje jak u nás krede a praštím ho železným pohrabáčem a zlomím mu vaz,tak mě zavřou a ještě budu platit tomu grázlovi bolestné.To je spravedlnost že?;-O

0/0
20.2.2012 11:03

žabiař

Na zloděje je nejlepší vlastní zabezpečení!

Po mnoha letech práce v "krymu" a diskuze s nimi vím,že nejlépe ochrání vlastní nápad,který nelze koupit.Profík si po zjištění čím je objekt zabezpečen,příslušný model zakoupí a naučí se zabezpečení vyřadit z provozu!Do originálního zabezpečení jde jen hlupák,nebo je to zbezpečení naivně provedeno.Pozor,jeden můj klient dokázal s planšetou projít katrem(FAB) dříve než kolega s klíčem-z pohledu souseda nepoznáte,že neotevírá dveře klíčem!!!!!!;-)

+2/0
1.2.2012 18:55

sorgedoktor

Pokujd budete sledovat americké filmy,

tak to je snad způson jak  se dostávají poldíci do bytu.Třeba i bez povolení prokuratury

0/0
17.2.2012 10:49

Ivan Langer

ono je to tezky

kdyz nasi politici delaji vse mozne aby sli zlodejum na ruku. Zastrelite zlodeje a jdete sedet protoze jste nebranil svuj zivot. Chytnou zlodeje a nahrada skody bude vyrazne nizsi, nez hodnota ukradenych veci. Najdou u zlodeje vase veci ale on musi souhlasit s tim ze vam je vrati. No a podle novyho obc.zakoniku vami ukradene veci nekdo zlegalizuje tak, ze je od zlodeje " v dobre vire" odkoupi... Chytnete zlodeje ktery nakradl zbozi podle stareho tr.zakoniku v cene trestneho cinu. No a oni zvednou ten limit

at ziji nasi politici !!!!!!!!ale za svoje

+4/0
31.1.2012 14:45

insane maniac

Re: ono je to tezky

Však to je jasné, že jim jdou na ruku. Vrána k vráně :)

+1/0
3.2.2012 13:51

milan166475

...

Vláda dělá proti zlodějům co může.Za nějakou dobu už nebudou mít kde krást a co:-)[>-]

+1/0
30.1.2012 17:26

Ivan Langer

Re: ...

porad je co krast. Mam tip - osazenstvo Strakovky ;-D

0/0
31.1.2012 14:46

bobísekbobísek

já sázím

na velký chlupatý zvonekV

+1/0
29.1.2012 13:15

denek

Re: já sázím

Jo, máme dva šarplanince a nedáme na ně dopustit. Hlídají dost zajímavě - většinu času někde chrápou, nejlépe na místě, odkud mají o teritoriu přehled. To ale neznamená, že nehlídají. Jenom neplýtvají silami na zbytečné lítání k plotu a řvaní, jak to dělal náš předchozí pes. Stalo se nám předloni - zloděj potichu přelezl plot, nikde nic.... a než ušel dva metry, ležel na zemi a dvě obludy mu vrčely do ksichtu...trošku si ucvrnknul, chlapec...

+18/0
30.1.2012 15:44

pylorus

Re: já sázím

Cheche - paráda R^ je to napsáno přesně - máme kavkazáka a hlídá velmi podobně, jen se obávám, že by zloději ten ksicht asi serval z kostry ;-)

+4/0
5.2.2012 17:26

someone_else

Jo, a budeš mu muset platit novou fotku v občance!

Zadrátovat hnáty, zaládovat hubu, nechat ho tam pejskům hezky na hraní, zbytek vyvézt někam k prasečáku a za pár dní nikdo nic neví.

0/0
7.2.2012 17:49

stan999

Zloděje určitě odradí tato informace

Pozor !

Proti majiteli tohoto objektu bylo několikrát zastaveno trestní stíhání pro nedovolené ozbrojování protože má papíry na hlavu.

;-D

+1/0
28.1.2012 21:11

Profesionální neúplatný diskutér

Re: Zloděje určitě odradí tato informace

Bohužel chybně předpokládáš, že pachatel umí číst ...

+5/0
29.1.2012 17:46

stan999

Re: Zloděje určitě odradí tato informace

Předpokládám že státní zástupce,popřípadě soudce číst umí...

0/0
12.2.2012 12:51

Yvaine

Sousedi

Sousedi nikdy nic nevidí. Osobní zkušenost - bydlela jsem v novém bytě v paneláku cca.2 měsíce (s žádným sousedem jsem se pořádně nepoznala, dům z víc jak poloviny obývali senioři), když jsem zlomila klíč v zámku. Druhý den mi smluvený zámečník odvrtával zámek - hluk jak blázen přes hodinu. Jediná bába o patro výš na chvilku vykoukla, ale ani se neobtěžovala zeptat se, co tam děláme a proč. Na sousedy nespoléhat...

+1/0
28.1.2012 18:16

Andee in Red Book

Re: Sousedi

Jestli řešil zalomený klíč odvrtáním a trvalo mu to hodinu, tak to teda musel bejt expert ;-D

+3/0
28.1.2012 21:51

PIsa.lek

Re: Sousedi

Ony dnes existují i trošku kvalitnější zámky, než tvoje 20 let stará FABka.

0/0
29.1.2012 22:29

oldiess

Re: Sousedi

tak pokud zlomila klíč, to musela být jó ale kvalita;-D

+1/0
3.2.2012 22:50

kiwiisek

Re: Sousedi

pak je to ale špatná kvalita klíče a ne zámku;-)

0/0
5.2.2012 18:10

mire

Re: Sousedi

je to úplně jedno jaký je zámek. kryt od zámku se odšroubuje, případně rozřeže (max 5 minut, a je úplně jedno jestli to je nějaká speciální kalená slitina). zámek se odvrtá (taky 5 minut) a pak se do díry strčí drát a o otočí se zámkovými mechanismy dveří. a je úplně jedno jestli tam máte 20 tyčí po celém obvodu dveří.

0/0
6.2.2012 20:29

Deliveres

Re: Sousedi

To musel být tedy profesionální zámečník, protože obyčejný by zámek se zalomeným klíčem normálně otočil a neodvrtával.

0/0
11.2.2012 16:56

anellus

Jak zabezpečit dům poradit nedovedu.

Mně vykradli chalupu, vlezli tam střechou, tašky položili za komín a prořízli parpopropustnou plachtu a laťování, poté si z půdy spustili padací schůdky  bohužel jsem je neměl  z druhé strany zajištěné. Pobrali a odnesli vše cennější ale nejvíce škody nadělali na  vnitřních dveřích s obložkami, které jsme měli zamčené, všechny vylámali. Proto doporučuji vnitřní dveře v domě nechávat odemčené, po vykradení bude (možná) nižší škoda.  V Čechách se majitelé nemovitostí dělí jen do dvou kategorií, na ty co již vykradli a ty druhé, které to teprve čeká.

+2/0
28.1.2012 17:33





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.