Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za věrnost slíbila firma zákazníkům dvanáct stovek, peníze neposlala

Stále víc firem využívá triky a marketingové tahy, jak zabodovat u zákazníků, vyzrát na konkurenci a šikovně přitom vydělat. Vše je většinou založeno na lákavých cenách, dárcích či výhodných slevách. Podmínkou je být firmě věrný alespoň rok či více let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

billa98

Když pan redaktor neumí číst smlouvu, tak pak píše

kraviny. To je fakt smutný.... Nikde o nějakém posílání peněz zpět nebyla ani čárka a tak očekávat to můze jen podobný blb jako je autor tohoto  zavádějícího článku.

0/0
10.2.2012 9:35

JuNe73

Říkám to pořád!

Žijeme v době SVINÍ!!! Poctivě nikdo nic nevydělá, kdo je větší svině, má profit. Bohužel jsou lidí BLBÍ a zákony DĚRAVÉ. Co mám více dodat? Vykutálené zmetky zavřít do krominálu a blbým poklepat na čelo. Baj Baj.

+2/0
9.2.2012 22:26

Qesospi Cobigan

Tak, a teď by to chtělo napsat něco o "kalkulačce" ČEZu...

Když už autor zaútočil na PRE, mohl by současně poukázat na to, jaké nesmysly vypočítává webová kalkulačka "úspor" na stránkách společnosti ČEZ. Donedávna tam měla ještě sazebník 2011, což bylo matoucí. A hlavně vycházejí cifry vždy ve prospěch ČEZu.

0/0
9.2.2012 22:20

Qesospi Cobigan

Článek na zakázku ?

Absolutně nechápu o co autorovi jde. Nemám v úmyslu se vůbec zastávat "prodlužování smluv". Ale nabídka PRE byla naprosto korektní a naprosto přesně na korunu odpovídá všem "úsporným" tarifům konkurečních poskytovatelů elektřiny. V případě PRE člověk nemusí porovnávat halířové sazby za kWh. prostě ví, že se mu do vyúčtování zahrne 1200. To, že ty peníze člověk nedostane do ruky - jako že s nima nemůže jít do hospody - je snad jedno. Délka úvazku i forma slevy je (byla) jasně formulována.

+3/0
9.2.2012 22:16

bily medved

Slibem

clovek nezarmouti ;-D

0/0
9.2.2012 18:26

optimi

Jste hvězda,

proč už nejste v Blesku? Nebo i tady dávají peníze za bláboly?

+1/0
9.2.2012 17:18

Stanea

Bakšiš v jine forme

V Cesku bylo-jest- a bude!!

0/0
9.2.2012 15:25

Dr. Fe (4)

Tenhle článek by mohl být v učebnicích žurnalistiky .......

.... jako ilustrace na téma, že z exkrementu bič neupletete. Aneb jak se pokusit vytvořit senzaci a skandál tím, že bude redaktor sám ze sebe dělat totálního hlupáka.

+7/0
9.2.2012 13:32

opportunity

6. rada:

Objednejte si v PRE přesný čas schůzky, nemusíte čekat (ale těch 20 minut není žádný rekord).

0/0
9.2.2012 13:09

ekamisa

více zde?

kde přesně? 8-o;-D;-D

0/0
9.2.2012 12:28

mikymauzzz

Re: více zde?

přesně tady: http://www.pre.cz/navsteva.html

0/0
9.2.2012 14:51

warken

Akce a bonusy

Ja teda nevim jak kdo ostatni, ale kdo ma v dnesni dobe na takove kraviny cas? Nejake akce, bonusy, vernostni programy a podobne ptakoviny... Proste za co utracim hodne, tak tam si vydaje hlidam a jednou za cas udelat srovnani konkurencnich nabidek, to je jasne - ale resit tady nejakou usporu par korun za korun, no nevim...

0/0
9.2.2012 11:51

Dr. Fe (4)

Re: Akce a bonusy

Mě poslali dopis domů a jediné co jsem musel udělat bylo vyplnit pár údajů na netu nebo byla možnost poslat odpovědní zásilku poštou. Vše trvalo v řádu minut. To mi za těch 1200 kč + 10 pct z tříměsíční spotřeby stálo.

0/0
9.2.2012 13:35

j333x

Re: Akce a bonusy

akorat ze jini maji o tech 10% ceny (silove elektriny!) nizsi porad a ted prejit k nekomu jinemu muzete jen vzdy mesic pred koncem ukonceni smlouvy (nejdrive za 2 roky) - jinak vam zavazek zase prodlouzi o dalsi rok. Takze az si treba v breznu 2015 vzpomenete, ze chcete prejit, tak si pockate do prosince ...

0/0
9.2.2012 20:39

Sulthan

redaktor = hlupak

Ja kdyz jsem podepisoval na podzim smlouvu s PRE, tak mi na prepazce urednice presne rekla, ze ty penize se odecitaji ze zaloh. Coz mi pripada i logicke, proc by mela firma nekomu neco posilat? Divim se, ze to nekoho vubec napadlo.

+6/0
9.2.2012 10:54

gumidos

Re: redaktor = hlupak

Logické by to bylo v případě, že to takto bylo ve smlouvě výslovně dohodnuto. Pokud ne, pak to nelogické není. V takovém případě bych doporučoval využít zcela shodný postup, který používají podobné společnosti -  a to neprodleně pomocí elektronického platebního rozkazu podat návrh na vydání platebního rozkazu na úhradu dlužné částky, k tomu přičíst náklady ve výši cca 6.000,- kč za mimosluvní odměnu advokáta a soudní poplatek. Budete to mít na účtu obratem, to si buďte jistý.

+1/0
9.2.2012 11:33

Hroznej puberťák

Re: redaktor = hlupak

Dole někdo píše, že to v tom dodatku bylo výslovně uvedeno. Kdo to máte, schválně to zkuste najít....

0/0
9.2.2012 12:05

djcharlie

Čtete článek?

Tam je výslovně řečeno, že pokud o to požádáte, dostanete to na účet a bez poplatku. Takže proč se zatěžovat nějakou žalobou?

0/0
9.2.2012 12:30

djcharlie

Další seznace pro senzaci

"Firma slíbila 1200 - peníze neposlala = firma podvedla zákazníka"

Jaká je ale skutečnost? Dostali zákazníci slíbených 1200? Dostali! A že jako slevu na vyúčtování? Vždyť to je přeci logické. Chápu, že redaktoři iDnesu by raději zaplatili o 1200,-Kč víc za vyúčtování a poté si nechali převést 1200,-Kč na svůj účet. Ale ... nejsem jedinej, komu to připadá jako idiocie (toto není nadávka, ale odborný lékařský termín), ne? RvRvRvRv

+6/0
9.2.2012 10:50

Frollik

Re: Další seznace pro senzaci

Ve skutečnosti je problém jinde. Energetické firmy reagovaly na změnu energetického zákona umožňující odstoupení od smlouvy z důvodu zdražení do 20 dnů od oznámení. Nenabízí smlouvy na dobu neurčitou (čest vyjímkám jako je třeba ruský Vemex), ale jen na dobu určitou (rok nebo dva) s automatickým revolvingem a mají tam smluvní pokutu při nedodržení doby určité nebo vyžadují vrácení jakéhosi bonusu, který uměle vyčlení z poskytnuté ceny. Dále firmy zneužívají stanovení výše záloh a stanovení stavu měřidla odhadem a to i když jim zákazník tento údaj tel. nebo mailem poskytne. To poslední zejména při ukončování smluv. Mám dva konkrétní případy jeden RWE a druhý E.ON. V tom prvním dostala firma foto číselníku vč. výrobního č. mailem a přesto to odmítla a vyúčtovala méně (takže se poškodila).  I proto je nesmysl dávat souhlas s inkasem.

0/0
9.2.2012 12:39

Posel z Liptákova VII.

Ať jdou firmy do hajzlu s akcemi a bonusy....

...jen dělají z lidí kašpary, jestli si chtějí někoho přilákat, tak ať trvale zlevní, ale takovéhle srandičky jsou mi úplně putna.

+1/0
9.2.2012 10:09

Rickr

Děkuji PR oddělení PRE

za dopis s reklamní nabídkou. Díky tomu jsem se začal zajímat, jak mohou mít peníze na takový bonus - a  po zjištění, že jsou nejdražším dodavatelem jsem se s nimi rychle rozloučil. Takže v mém případě to bylo dost kontraproduktivní PR.

0/0
9.2.2012 9:45

Průjem.v.elasťákách

Re: Děkuji PR oddělení PRE

To samé i v mém případě - tu předraženou slibotechnu jsem ukončil.

0/0
9.2.2012 11:54

kammyr

Re: Děkuji PR oddělení PRE

přesně v mém také. po doručení dopisu z PRE jsem se podíval na stránky ERU na porovnání, poté prohlédl pár webů a za půl hodiny jsem připravoval novou smlouvu, kterou budu mít levnější než stávající včetně všech bonusů :)

0/0
9.2.2012 14:16

ZamrzlejPubertak

Občas mi zavolá nějaký ten "agent s teplou vodou",

že prý jsem si nevyzvedl dárek, případně, že prý mají pro mě přichystáno to nebo ono......

Když prohlásím, že nemám o žádnou jejich nabídku zájem, tak se teplo-agent jakoby překvapeně zeptá, co že prý s tím dárkem, bonusem, apod....mají dělat....

Pokaždé mám chuť napovědět mu, ať si to třeba vetknou do zadnice, ale jako slušný člověk to neudělám a pouze slušně mu napovím, že to není moje věc co si s tím udělají.

Se opravdu divím tomu kolik lidí dnes žije z podobných neproduktivních naprosto neužitečných činností.

Vždyť to ty lidi snad ani nemůže bavit, živit se takovýmto stupidním monkey bussinesem. 8-o

0/0
9.2.2012 9:40

Hroznej puberťák

To byl fakt někdo tak vypatlanej,

... že si myslel, že mu těch 12 stovek přijde domů složenkou??? To snad musí být každému jasné, že mu to připíšou jako bonus, no a že maj předplaceno dvaapůl litru a v té firmě to "jen tak leží"? No to fakt musí být katastrofa ;-D kolik by za ty tři měsíce tak asi dostali na spořícím účtu, když pominu, že by to stejně nechali na neúročeném běžném nebo mnohem spíš vyházeli za hovadiny. Já teda o vracení přeplatků v těhle řádech nestojím ani trochu, kdyby to bylo 20tis, tak to už je jiná, ale 2,5 jsem jedině rád, když převedou do záloh.

+1/0
9.2.2012 9:14

JeDicz

*

Kde je ten kruciální problém?

+2/0
9.2.2012 8:48

Doubas1

Clanek mozna nepresny

Ale cele PR oddeleni PRE se muze zblaznit;-D

+1/0
9.2.2012 8:16

Hroznej puberťák

Re: Clanek mozna nepresny

Řekl bych, že se fakt zbláznit může, protože na základě toho článku tutově dostali za úkol vymejšlet popis reklamních kampaní absolutně blbovzdorně jak pro dementní Američany, kterým se musí psát, že se v mikrovlnce nesušej kočky, jenže to je nesplnitelný úkol, neb blbci jsou neuvěřitelně vynalézaví :-P

+2/0
9.2.2012 9:17

west

pisálek

Milý pisálku, kolik jsi dostal zaplaceno od nějaké nové štiky na poli prodeje el. energie? Celý článek je o ničem. Proč čekáš ve frontě, když můžeš hodit do schránky již ofrankovanou obálku? Když chceš vrátit bonus hned tak sedni k počítači a napiš na PRE místo smolení tohoto blábolu.

+3/0
9.2.2012 7:17

Svent

Jděte do háje

Píšete nesmysly, abyste vymyli mozek běžnému občanovi představou, že co IČO, to podvodník. Je to totéž jako psát či Čech to zloděj, nebo co novinář to žumpa.

+1/0
9.2.2012 6:43

fsp1111

Senzační článek o ničem

Stávající odběratelé dostali zmiňovanou nabídku poštou a její součástí byla i ofrankovaná odpovědní obálka, takže žádná fronta se nekonala.

Na dodatku ke smlouvě a i u samotného listu nabídky se psalo, že zmíněných 1200,- bude použito na úhradu zálohy. Stačilo pořádně číst.

Distributoři už mají elektřinu na 2012 nasmlouvanou a znají tedy cenu, takže o výpověď z jejich strany bych se nebál.

+11/0
9.2.2012 0:57

_Airbus_

Re: Senzační článek o ničem

Naprosto souhlasím, také jsem nečekal že mě 1200 pošlou na ucet. Pouze nějaký idiot z redakce idnes....

+3/0
9.2.2012 1:48

seveřanka jižní

Re: Senzační článek o ničem

Také mi přijde, že článek zbytečně vyrábí problém, kde není. Dodávám, že co se týče přeplatku, v jeho důsledku mi firma přímo úměrně ponížila zálohy, což mi vyhovuje, a  přeplatek  zaúčtovala k první následující platbě, s čímž nemám problém. Proč bych měla žádat o vrácení přeplatku, když bych tytéž peníze obratem vydala na zálohu, na kterou mi je sami uplatnili? Vrácení přeplatku může být vhodné, pokud by se jednalo o vysokou sumu, která by pokryla více záloh a klient s ní mezitím chce jinak hospodařit , případně pokud klient od poskytovatele služby odchází. Ale za mnou popsané situace, řekla bych je to zbytečné.

+1/0
9.2.2012 3:04

marat12345

Re: Senzační článek o ničem

Úplná kauza pro pořad Na vlastní bulvy!

+1/0
9.2.2012 5:44





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.