- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měnili mi čelní okno v servisu doporučeném pojišťovnou a stálo 11 000 pojišťovna zaplatila fakturu přímo servisu a nebyl problém, ale když jsem si výměnu nechal udělat u známého zdráhali se proplatit i 8 000. Nechápu. !!!
je zjevně pojišťovna na houby. kdekoliv jsem četl nějaké problémy s vyplácením pojistného tak tam Kooperativa figurovala. Budiž to varováním při zakládání novýh pojistek.Je drahá, své závazky neplatí - pryč s ní.
mam nabourane auto, amortizaci nemam zadnou. je mozne si u pojistovny zazadat o vyplaceni penez za znehodnoceni vozidla bourackou? vozidlo pred tim bourano nebylo, dekuji
proc se ptat amateru na diskuznich forech kdyz si muzete sjednat D.A.S pravni ochranu a tam vam pravnici vse zaridi :)
kdyby stát odebral pojišťovnám povinné pojištění ze zákona. Potom by se musely "slavné" pojišťovny chovat tržně a neměly by ZAJIŠTĚNÝ ZISK. V tom je totiž celý problém. Poslal by jsem všechny pojišťovny do ř..i. Chtěl by jsem vidět, jak by pojišťovna amortizovala státní organizaci např. poškození zábradlí nebo dopravní značky. To zaplatila slavná pojišťovna bez keců, ale vůči řidičům se chovají jak se chovají
nebylo ze zakona? A kdo by si ho potom platil? :) Uz takhle byl problem, ze si lidi vybrali mizernou "pojistovnu", aby platili mene, protoze ONI z ni nikdy penize vymahat nemuseli. Tomu uz je ted snad konec.
Pojišťovna by správně místo odečtení zhodnocení auta měla k plnění přičíst snížení prodejní hodnoty auta kvůli tomu, že je nabourané...
ze mi vinik uvede auto do puvodniho stavu a je mi celkem jedno za kolik - to uz je jeho problem a s tou pojistovnou at se vybavuje sam, samozrejme dokud nebude me auto opravene dostanu k dispozici nahradni.
Ta sikana pojistoven je naprosto idiotska: hodiny telefonovani mailovani registrace kopie faktur ridicaku, jak k tomu bycejny motorista prijde?
Jo moje představa je taky taková. proto se divím jedné věci. Proč bych se měl v takových případech soudit s pojišťovnou. Logičtější mi připadá nárokovat rozdíl u viníka nehody. Když má lakomou pojišťovnu, tak ať to srovná sám. Ta pojišťovna přece ke mně jako poškozenému nemá v tomto případě žádný vztah a já tím pádem nemám na ni žádné páky. Ale viník je jednou viník a jako takový by se měl postarat o kompenzace.
Kdyz mi nekdo zrusi karu, tak to ma proboha pojistovna zacalovat a je snad MOJE vec co stema prachama udelam! Kdyz mi nekdo podpali barak, taky nemusim z vyplacenejch penez stavet znovu!
Musím přidat pozitivní zkušenost s pojišťovnou UNIQA. Jak tak čtu o ostatních pojišťovnách, tak s touhle pojišťovnou mámk velmi dobrou zkušenost - starší auto, ale škoda uhrazena v plné výši a všechno velmi rychle...
Poškozený díl prohnilý nebo již opravovaný amortizaci chápu. Má li poškozený auto v pořádku třeba i desetileté a dostane třetinu z reálné škody tak je to svinstvo nejvyšší třídy.
No to chapete spatne. To lze uplatnovat v pripade havarijniho pojisteni, nikoliv povinneho. Poskozeny ma pravo dostat auto v puvodnim stavu. Rezavej blatnik tezko nekde koupite. Takze kdyz je hold novej, ma ho pojistovna zacalovat!