- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vsechny tyhle srovnavace jsou na nic, chteji mail nebo telefon, aby potom mohli nabizet a otravovat
Nasel jsem tohle, sice to primo nesrovnava, ale rovnou to vyhodi nejnizsi cenu bez zadavani tech blbejch kontaktnich udaju
Jsem vyučený automechanik, momentálně pracující jako dřevorubec. Co musím udělat pro to, abych mohl psát podobné poloodborné články, které jsou k ničemu. Dodělat si českou vysokou školu? Děkuji, zůstanu radši dřevorubcem. Teď se za svou práci (doufám) stydět nemusím.
Něměla by se změnit pravidla? A kdepak jste vřeštěly, soudružky redaktorky, když se ta pravidla u jiných pojišťoven měnila, a to pochopitelně k horšímu?
http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.phtml?id=722321
Už jste tyhle bláboly vyzkoušeli v praxi - hodně pojišťoven má 2 ceníky - pro nové klienty a pro stávající - těm stávajícím pojistku neustále zdražují .
Pro příklad Triglav - pojistku uzavřete za 5 minut přes internet - vypovědět smlouvu jen tak nejde -jako stávající klient platím 4000kč a jako nový bych platil 1700kč - je to banda podvodníků a zlodějů !!!
.
Mimochodem - je jedno , kde pojistku máte - když vás někdo nabourá , tak budete mít práci s jeho pojišťovnou - mě naboural pán pojištěný u ČPP - 2 roky nechutných tahanic a výhrůžek ze strany pojišťovny , než mi zaplatili 6500kč ( škoda byla přes 10tis ).................
že kupní smlouva ne movitý majetek nemusí být uzavřena písemně. Více viz http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012031102 - článek s informační hodnotou asi tak 100x větší než jsou ty bububu plky od lidí zainteresovaných jen na tom, jak vytáhnout z kapes zákazníků nějakou tu kačku navíc, aby bylo na bonusy, na nový nábytek, na prosklené budovy, na provoz klimatizací, nebo na cokoliv jiného. Povinné ručení je jako produkt těžce ziskovou záležitostí.
čili přechodné vyřazení z provozu.
To může být náhradní řešení při prošvihnutí lhůty pro výpověď. Právně neprůstřelné a určitě čistší, než fiktivní kupní smlouva (ta je právně napadnutelná).
jestli ono to nebude hodně podobné, jako s těmi úplně nejlevnějšími prošlými potravinami ...
To uz tady bylo nekolikrat. Co bys tak od PR ocekaval Je to zakonna pojistka nic vic, nic min. Pojistovny se snazi lidi namotavat na mnoha mil. kryti, ale pritom zakladni kryti se vetsiny pojistoven pohybuje od 36mil, coz je dostatecna castka a KAZDY slusny pojistovak Ti potvrdi, ze pripady s vyssi skodni udalosti, jsou temer rarita. Takze nechapu rozdil ceny PR napr. na Octavku 2,0 ctyri roky starou u jedne pojistovny za 2.100,- a u CP za 6.500,- Nechat si pojistit takove auto za castku vyssi nez 3tis je kombinace diletanstvi a beznadeje A to jak ze strany klienta, tak ze strany pojistovny.
Pokud si pri smyslech, můzes nam vysvetlit, kde v clanku udelali chybu Jinak pokud tady jen trollujes, tak to napis predem, nerad bych ztracel cas s diletantem...
chybí - odhlásit auto z provozu = dát RZ do depozitu