- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
neboli PR naší jinak zcela nevýkonné, prokorumpované a velmi drahé PČR ...
Kolik vám za něj IDnes slíbili umazat bodů páni redaktoři?
Btw.: Ten Eurocopter co PČR zakoupila je provozně to nejdražší co se dalo v dané kategorii pořídit. Hodinové náklady cca 3x vyšší než u konkurečních typů Bell ad ... Proč asi?
Vy jste tak hloupej člověk až to bolí ... kdybyste ležel někde spadlej v lese či smotanej v plechách při autonehodě, tak byste byl moc rád, kdybyste se mohl "svést" vrtulníkem - primitive.
V roce 1999 spadl pan Forst do kempu Radava na Orlické přehradě. V troskách vrtulníku zůstali dva mrtví.
Taková jsou fakta.
Na druhou stranu, oficiální příčinou pádu bylo zamotání padáku jednoho z parašutistů do zadní vrtule.
Znám několik pilotů od policie a proto vím,co je tohle za frajírka.
Papouškuje výrazy starých pilotů a lže.Piloti z Líní z vojenské záchranky létají v noci do terénu už od dob kolem r.1994.
Podotýkám na primární zásahy..nehody pod.a to i za IFRu o čem si tady ten pán může nechat jenom zdát.Víc tady nemá cenu psát.Kdo o tom něco ví,da mi za pravdu.
Všichni piloti LZS dělají supr práci pro lidi,ale jenom promile si z toho udělá popularitu.
Tady ten pán je jeden z nich.
Proč je to v kategorii financí?
Teda je fakt, že pořídit vrtulník něco málo stojí....
skoro nikdy :)
..........Troufám si říct, že v současné době jsme schopni přistát v
noci v terénu pouze my, nedělá to ani armáda, ani soukromí provozovatelé.
RE....Troufám si říct, že vojáci v noci do terenu přistávají běžně......např. LZS Líně....opravdu nejste jediní.....statistiky primárních zásahů v noci hovoří....
mozna to bylo nejake nedorozumeni, Policie CR a armada maji techniku a vyskoleni pro nocni lety. Problem je u 2 dalsich soukromych provozovatelu ZS, kteri letaji i za spatnych svetelnych podminek (soumrak i po soumraku) a uprimne receno bych rad vedel, jestli na to vubec maji licenci. Treba kdyz se podivate na stranky jinych provozovatelu ZS v zahranici, tak s vrtulnikem EC-135 v jednopilotni verzi lety do neznameho terenu (HEMS) nejsou v Nemecku povoleny. A letat s 2 piloty se zase pekne podrazi.
Dobrá znalost angličtiny, trocha peněz a můžete brázdit vzduchem taky. Nebojte se toho.
Na technetu očekávám v nejbližší době článek o tom, jak správně vybrat penzijní připojištění.