- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tzv. "nadstandardní služby", různé slevy a bonusový servis taky mívají své "mouchy". "Slevněné dárky" např. někdy bývají i tak předražené, za řemeslnické služby musíte prodloužit smlouvu, úročení přeplatků vydělá odběrateli doslova jen pár korun atd...
http://www.cenyenergie.cz/nadstandardni-slevy-servis-a-dalsi-sluzby-jsou-opravdu-vyhodne.aspx
Po takovém "vysvětlení" je ovšem potřeba vysát a vyvětrat, protože podomní prodejce bude lhát, až se mu bude od huby prášit.
Uvedl se takto "Centropol, kontrola" a podržel mi jakousi kartičku před očima. Zeptal jsem se ho, co chce kontrolovat a když řekl, že jaké mám dodavatele energií, tak jsem mu řekl, že mu ušetřím práci - dodavatele energií si zkontroluju sám.
Předtím byla u mě ženská, která se uvedla "Já jsem z elektrárny!". "Z KTERÉ elektrárny?" "Z Centropolu, to je dodavatel elektřiny". "My nebudeme brát elektřinu od Centropolu."
...jsem ze společnosti Centropol.Určitě víte,že Němci koupili ČEZ a plánují zvýšení ceny.My Vám však nabízíme nižší cenu.Mohu vidět Vaše vyúčtování?.....A tak valím oči a reaguju:"Státní firmu koupili Němci?To je vtip?Půjčte mi tedy návrh smlouvy k prostudování.Aha ono to nejde.Tak nashle...
Jako tihle prodejci jsou velmi naivní.Nakonec člověk zjistí,že na elektřině zaplatí stejně,ale na poplatcích 3x víc...
Odpověděl bych: Nemůžete vidět mé vyúčtování, protože vám je neukážu.
A dodavatele elektřiny i plynu jsem si vybral sám. Nečekám na podomní obejdy.
zazvoní, pozvěte dál, začněte sepisovat, co všechno vám nabízí, nechte ho/ji přečíst zápis a nechto ho/ji se pod něj podepsat...většinou odmítne nebo začne od začátku.
On se hlavně v těch dveřích ani nepředstaví. To je první krok: Nepouštějte do baráku nikoho, kdo se vám nepředstaví jménem a příjmením a neprokáže občankou (teda vyjma těch, koho osobně znáte).
pokud zazvoní podomní prodejce čehokoliv, předem ho upozorňuji, že jakmile otevřu dveře tak dostane přes hubu .... už jsem to měl napsaný, ale manželka mi to bohužel neschválila :-(
1) Která složka ceny energií roste nejrychleji a v neuvadajícím tempu
- není to náhodou tzv. regulovaná část ceny, které stanovuje ERÚ a vydělávají na ní monopolní distributoř
- kdo jsou ti distributoři No přeci ČEZ, RWE, EON, PRE a PPAS s přívlastkem "distribuce"
2) Která složka ceny energií buď neroste nebo roste obvykle velmi málo
- není to náhodou tzv. obchodní složka ceny, tedy ta část, na které probíhá konkurence díky alternativním dodavatelům? komu myslíte, že konkurence "vadí"
Ne.
Regulovaná složka plunu například k 1.1.2012 zlevnila (což umožnilo některým dodavatelům zdražit cenu za dodávku, aniž se zvedla celková cena).
Škoda, že k nám se nikomu chodit nechce. A já bych si tak rád pokecal.
Společnosti bojují o zákazníka i bonusy
- bezplatné opravy plynových spotřebičů - nabízí Pražská
- provozní servis plynového spotřebiče či revizi nebo montáž nového - nabízí Pražská
- věrnostní program - nabízí Pražská. Programy pro seniory a handicapované - nabízí Pražská. Úročí přeplatky z vyúčtování - nabízí Pražská
Odcházejí jim klienti, tak se s tím pokoušejí něco udělat a místní IDNES bulvár je rád podporuje. Změna dodavatele k alternativnímu je jen dobře. A pokud podepíšete smlouvu s podobním prodejcem, tak ji můžete do 14-ti až 30-ti dní zrušit. Stačí číst
To jo. Až na to, že někteří podomní obejdové falšují podpisy. Takže bych jim ani neukazoval vyúčtování.
Konkretne zastupce Ceskeho energetickeho centra se klidne predstavi jako zastupce e-onu a kdyz si vyzadam jeho konktaktni informace a vidim tam CEC, tak mi jeste rika, ze to je v poradku, ze je zastupuji a ze je to v podstate jedna firma. Divim se, ze kvuli tomu jeste nikdo nemel problemy, pokud to neni rovnou podvod, tak je to prinejmensim klamava reklama.
Bohuzel, uz zacina po domech obchazet i e-on. A ani jejich praktiky nejsou kdovico. Osobne doporucuju jedine - vyzadat si smlouvu s tim, ze si ji clovek procte a v pripade zajmu se jim ozve. Tak by to podle me melo ferove fungovat, ale na to pochopitlene nepristoupi, takze je pak velmi snadne se s nimi rozloucit.
E.on posílá své "pěšáky" pouze na předem dojednané schůzky. Tedy telefonicky osloví zákazníka a nabídnou mu nějaký produkt a pokud to chce probrat s někým osobně, v dohodnutý čas tam ten pěšák zajde. Bohužel je mezi nimi dost takových, kteří při té příležitosti obejdou celý barák, ale mají to přísně zakázané. Pokud se s něčím takovým setkáte, můžete to na eon nahlásit třeba mailem, nebo na linku - poprvé dostane žlutou, když to zopakuje, následuje výpověď. Pracuju na jiném útvaru, ale tohle je věc, která nás štve všechny. Několik tisíc zaměstnanců se snaží dělat to co nejlíp a pak stačí jeden trouba a ... škoda mluvit. Vaše zkušenost mě mrzí.