- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta reklamace s tím melounem mi připomněla jednu ze situací, které jsem musel řešit na své brigádě v restauraci, zákaznice si objednala řízek ( to, že to byla jedna porce, kterou si dělili 4 lidi komentovat nebudu), celý jej snědli, včetně přílohy a oblohy - no prostě "vylízali" celý talíř a pak mi ta paní suše oznámila, že platit nebude, protože řízek měla připálený a celou hodinu se pak se mnou dohadovala, musím se přiznat, že ke konci jsem hledala slušná slova opravdu dost špatně :-)
reklamuji zrovna fa u šedivého operátora Hermod. Vůbec nekomunikují. Prý jestli se mi to nelíbí, ať si udělám výpis a potom to reklamuji. Když vidím v televizi majitele Jiřího Vollmana se slečnou Válkovou, tak je mi z něj špatně. MIss čr to jsou vlastně lehké děvy pro bohaté pány. Zákazník v tomto státu nemá nárok na nic, jen dělat ovci .
A naprostá klasika: po třech měsících reklamované boty známé a ceněné značky... A prodavač se ptá: Vy jste v tom chodil??? To neděláte dobře, měl byste mít více párů bot a pravidelně je střídat...
Pohorky Hannah? Po půl roce se rozpadly a protekly - prý jsem je špatně zavazoval (v návodu žádný speciální systém vázání nebyl a tak jsem je normálně utáhl a zavázal na mašličku, jako všechny ostatní boty co nosím - což je očividně u Hannah špatně) a nadměrně používal v těžkém terénu (houbaření a pár turistických cest v českých horách).
Aby to bylo zpravodajsky vyvážené?
Jo, taky jsem se chtěl zeptat. Drzost a vypočítavost českých zákazníků nabírá na obrátkách. VIz.ten člověk s melounem - rozhodně to není ojedinělý případ. Spíš jeden z většiny reklamací.
Pokud by byly boty prodány jako levá bota a pravá bota - dvě položky na faktuře, tak proč ne...
Ale pokud byl prodán pár bot - tak má obchodník smůlu...
za předpokladu že si mohu dokopit stejnou botu ve stejné velikosti zase za půlku ceny , tím nic netratím a obchodníkovi zůstane jedna bota do výhodného výprodeje
A potom chodit s jednou botou novou a druhou opotřebovanou? Skvělé
ale: pozor na bezplatnou právní poradnu na tomto linku http://canero.cz/...jsou to šejdíři..
ve svém životě reklamuji jak na běžícím páse. mám smůlu na výrobky, nebo jsem prostě puntíčkář a chci po věcech 100% funkčnost. 100% věcí jsem vyreklamoval.dokonce mi pár věcí prošlo i když jsem měl podezření že za poruchu mohl nějakým pádem výrobku malý syn..i tak to prošlo.
potřeba je zapřemýšlet co přestalo fungovat, jakou asi příčinou, promyslet, co neříct, aby se prodavačovi nenahrálo na smeč a co nejméně mluvit s prodavačem.
nicméně 99% reklamací bylo mnou oprávněných - výrobní vady, drobné nedostatky.
zatím jsem narazil jen na samé solidní prodejce. Zákazník se musí svých práv tvrdě domáhat.jde to.
nejzajímavější zkušenost měl ale můj otec, když při běžné objednávce opravy fotáku Canon starého více než tři roky, zaplatil výrobce dokonce i veškerou přepravu s tím, že v něm byla vadná série chipu, který zdarma vyměnili!! po záruce!! od té doby samozřejmě kupuji jen Canony. (morálně stárnou jinak fungují..)
Mě by něco takového teda nestálo za tu časovou ztrátu.
Navíc, pokud bych věděl, že jsem poruchu zavinil já, tak bych měl špatný pocit z toho, že svým podvodným jednáním získávám blbou karmu, která mě v životě to špatné zase vrátí.
Při reklamaci je potřeba co nejméně mluvit - to aby jste neřekli více než je nutné , aby prodavač věděl.
.
Jednou jsem reklamoval boty manželky - a prodavač na mě zkoušel známé triky a říkal mi například , že k poškození obuvi došlo nesprávným používáním - zeptal jsem se , jestli jsem dobře rozuměl - zda mi právě řekl , že moje žena neumí chodit ??
Prodavače jsem upozornil , že toto je moje poslední návštěva spojená s reklamací , která je pro něho zdarma - příště už ponese náklady on ( 20km autem ) - do týdne mi přišly peníze poštou i s omluvou !!
Ten závěr je také aprílový žertík, co?