Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Češi vlastní akcie na Slovensku. Za jejich evidenci musí zaplatit

Pár desítek tisíc Čechů se nestačilo divit, když před pár týdny ze svých schránek vytáhli fakturu na zaplacení poplatku za vedení účtu cenných papírů na Slovensku. Mnozí z nich už dávno zapomněli, že se během kuponové privatizace stali majiteli akcií slovenských podniků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vaclav Hanus

pozdrav od crasydenta z Hradcan

(Peter) Pan klaus, organizator a propagator velkolepe akce Kuponova privatizace bez nasledneho legislativniho zajisteni ochrany minoritu...  vas vsechny pozdravuje

0/0
17.4.2012 7:37

Vaclav Hanus

Re: pozdrav od crasydenta z Hradcan

jo! a jelikoz to byl dycky originalni pan z hanspaulky v tenisovem outletu s raketou pres rameno, pozdravuje vas oklikou pres Slovencko: Servuste moji rodni sudruhovia!

0/0
17.4.2012 7:39

TYGR.NET

:-D :-D :-D

Tak to je bomba, už nepochybuji o tom, že tak privatizace byl skvělý kšeft, když se na ní vydělává dodnes!  Já bych si tohle nenechal líbit.

0/0
14.4.2012 16:19

macacek

z horních uher

nelze nikdy čekat nic dobrého....

0/0
14.4.2012 14:55

Theben

Re: z horních uher

Ani z Bójskej žumpy ... EUEUEU

0/0
14.4.2012 15:01

macacek

Re: z horních uher

zvlastni, ze kdyz je to tak, ze se k nam stehuji davy hornouheraku za lepsim...

0/0
14.4.2012 15:06

Theben

Re: z horních uher

Väčšinou sa jedná o indočechov ... ;-D

0/0
15.4.2012 13:22

Mrakoplash

A co

A co když nezaplatím? Vyhlásí nám Slovensko válku? Může na mě někdo z cizího státu poslat exekutora? - Pochybuju!

0/0
14.4.2012 11:33

kolemjdouci1974

Re: A co

osle! tady nejdeo slovensko ale o firmu spravujici ucty na slovensko, centralni depozitar maji vsechny zeme eu.

0/0
14.4.2012 14:41

Theben

Re: A co

Neveríš? Uveríš! :-) Vojnu nebude Česku nikto vyhlasovať ale príde Tvoj vlastný český exekútor ... :-) Sú to pozostatky Vášho velikána z kupónovej privatizácie a poplatky platiť za bezcenné cenné papiere treba totiž taktiež! Záver pyramídovej hry zvanej aj kupónová privatizácia sa dostáva do záveru ... Teraz budú platiť tí, čo nikdy z toho nič nemali aby splatili tým, čo to všetko zhrabli ... :-)

Treba sa toho čím skôr zbaviť, všetko je to právne vymáhateľné a poplatky rastú a rastú ... :-) Zbytočne tu vyskakuješ, ak čosi také ešte máš a vykašleš sa nato, skôr či neskôr dostaneš riadne od exekútorov...

0/0
14.4.2012 14:53

strycek-Joe Ltd.

Akcie byly získány za dob ČSFR

, akcionář tedy nemusí jednat s jakýmsi Slovenskem - s ním žádnou smlouvu o zpoplatněné evidenci akcií neuzavřel !

0/0
14.4.2012 11:18

kolemjdouci1974

Re: Akcie byly získány za dob ČSFR

NEROZUMIS a delas zavery, centralni depozitar je nastupce stredisek cennych papiru a za evidenci se plati, v cele evrope, plati i pro cizince u nas. proc by ti soukroma instituce mela vest zadarmo? kazdy je za svuj majetek zodpovedny a to vcetne cennych papiru.

0/0
14.4.2012 14:40

Theben

Re: Akcie byly získány za dob ČSFR

Správne píšeš! R^

0/0
14.4.2012 14:54

Theben

Re: Akcie byly získány za dob ČSFR

Veru aj akýsi prispatý český akcionár bude musieť veru pekne krásne v rámci týchto akcií jednať so slovenskými úradmi, inak príde pravý český domáci exekútor! Nezáleží na tom či boli akcie získané za ČSFR, naopak to je ten dôvod! ;-D

Každý mal čas už dávno sa s týmito akciami vysporiadať, kto nato kašlal, platí, platí, platí ... ;-D

0/0
15.4.2012 13:34

Neposlušný_občan_Rebel

Čoboli

začínají opět vystkovat rohy ?

0/0
13.4.2012 22:14

Theben

Re: Čoboli

Naopak, tie rohy vystrkuješ ty a pekne drzo!!! 8-o Švejk ... ;-D

0/0
14.4.2012 14:55

hnusil VI. - věčný bojovník

Zajimavy .....

..... zpusob, jak zakoncit privatizaci nasilnym darovanim akcii zpet statu. Aneb privatizace byla od zacatku do konce jedna velka kradez. Na zacatku diky derave justici, na konci opet diky justici, ale jinak ......

0/0
13.4.2012 21:54

Theben

Re: Zajimavy .....

R^

0/0
14.4.2012 14:56

zobor

darovanie zadarmo

Nase obcianske zdruzenie Ochranné spoločenstvo minoritných akcionárov OSMA ponuka moznost cez plnu moc darovat bezcenne akcie na slovensky FNM http://akcionar.sk/osma/ Poslite email ak mate problem vyriesime ho, zadarmo! moj mail: milan.hosek@gmail.com. Cenne slovenske akcie tiez vieme vyriesit. Pomoc ponukame len ceskym obcanom, lebo slovaci (aj slovenky :) sa vedia dostat na posty na Slovensku v pohode. Uz sme pomohli cez desat obcanom CR a islo vacsinou o starsich ludi.

0/0
13.4.2012 21:41

bee027

a co SVK studenti na ceskych VS ?!

ti uz take plati ?! :-P

+1/0
13.4.2012 16:54

Theben

Re: a co SVK studenti na ceskych VS ?!

Ak už si takto položil/a otázku, je jasné že nikdy si nebol/a študentom/tkou žiadnej školy!! A tak aj rozumieš tomu systému!!8-o

0/0
14.4.2012 14:58

Politicky nekorektni Artaban v01

Re: a co SVK studenti na ceskych VS ?!

Cobolove by meli jednoznacne za studium na VS v CR platit. Aspon 50 tisic za semestr.

Cobolove vzdy zneuzivaly ceske velkorysosti.

0/0
15.4.2012 10:21

Theben

Re: a co SVK studenti na ceskych VS ?!

Česká "veľkorysosť" priam syčí z Tvojho príspevku! 8-o Taká bola, taká je a taká aj navždy zostane! Ty si ten posledný, čo by mal rozhodovať o slovenských študentoch v Česku! Je jasné že sa tiež ani omylom nevyznáš v pravidlách tejto záležitosti, iba tu robíš magnetofónovú pásku českých pivární! ;-D

+1/0
15.4.2012 13:28

Gamehoror

Jak po Vás může chtít peníze někdo,

s kým jste neuzavřeli žádnou smlouvu o tom že Vám budou někde sledovat účet ?

Ještě dokonce v zahraničí kde jste s nikým nikdy nejednali ?

Jedná se evidentně o podvod a divím se že právníci doporučují platit.

Je v tom nějaký švindl.

+5/0
13.4.2012 14:32

alesus

Re: Jak po Vás může chtít peníze někdo,

neni to svindl...je to pozostatok kuponovej privatizacie z 90tych rokov...ludia si za kupony kupili akcie fondov ci firiem...samozrejme medzicasom sa fondy vytunelovali a akcie su bezcenne...ale stale existuju a centralny depozitar vedie ucty ludi co vlastnia tieto akcie...kedze to bude uz cez dvadsat rokov tak toto sa iste netyka dnesnych studentov...ale ludi co maju 40 a viac...nastve to, ze destatisice ludi teraz musia toto riesit...moja mama to musel riesit tiez...nic neplatila len previedla akcie na fond narodneho majetku...

0/0
13.4.2012 16:58

Theben

Re: Jak po Vás může chtít peníze někdo,

R^EU

0/0
14.4.2012 14:59

kolemjdouci1974

Re: Jak po Vás může chtít peníze někdo,

NEROZUMIS a delas zavery, centralni depozitar je nastupce stredisek cennych papiru a za evidenci se plati, v cele evrope, plati i pro cizince u nas. proc by ti soukroma instituce mela vest zadarmo ucet?

0/0
14.4.2012 14:38

Theben

Re: Jak po Vás může chtít peníze někdo,

kolemjdoucí ...

Ty si tu asi výnimočný Čech, okrem Teba ako keby danej veci nikto nerozumel! R^:-)EU

0/0
14.4.2012 15:00

Gamehoror

Re: Jak po Vás může chtít peníze někdo,

Protože jsem nikoho nepověřil tím aby mi někde vedl nějaký účetnictví.

Je mi fuk že to je po celé evropě když o tom se mnou nikdo nejednal a neuzavřel smlouvu kde by byli nastaveny nějaká pravidla a podmínky.

0/0
14.4.2012 20:03

Theben

Re: Jak po Vás může chtít peníze někdo,

No, ono Ti to už dlho veru fuk nebude a potom budeš spievať inú pesničku! Tie podmienky sú uvedené už pri nadobúdaní akcií. Však počkaj zajac ... ;-D

0/0
15.4.2012 13:39

Scarlett from Scottland

ňáký komplikovaný

0/0
13.4.2012 11:20

Dýzl

Také mi to přišlo.

Mám památku na podnik s kterým jsem obchodoval a dělal mu distribuci v Čechách. Ten mohl fungovat dodnes, kdyby se to zmetci co jej vedli, o něj starali s péči dobrého hospodáře a nebyl navíc rozbit stát. Papaláší si okamžitě pořídili nová auta, saka i kravaty a začali odbočovat firemní majetky. Já jsem jako majitel firmy sedl klidně do náklaďáku a otočil za týden tři fůry a doma jezdil ve staré škodovce a při to řešil spousty věci pro chod firmy. Papaláši slovenské firmy nebyly ani schopni zařídit, aby se v zimě opravila rozbitá okna na továrních halách. A kvalitě výroby ani nemluvě. Za poradenství italské firmě platili miliony a prakticky jim nic neporadila. Já jsem jako podnikatel ručil za vše vším majetkem a papaláší s báječnými platy nezodpovídali a neručili prakticky za nic. Tak probíhaly klausovsko-mečíárovské perestrojky prakticky ve všech českých nebo slovenských firmách. A ty akcie která mám mají bohužel tvrdý papír, takže se s nimi nedá ani vytřít zadek.

+7/0
13.4.2012 10:22

Zuzmarka

Prepis akcii na FNM

Dobre rano, prave som absolvovala prepis bezcennych akcii na FNM na jednej poste v Bratislave, objednala som sa pred 7 tyzdnami a cely prepis trval 20 min (treba si priniest len OP a idealne aj ten vypis akcii, ktory bol prilozeny ku fakture). Treba podpisat cca 6 dokumentov.. Idealne je poverit niekoho plnou mocou, kde ho splnomocnite na vsetky ukony spojene s prepisom akcii na FNM. A este jedna dolezita poznamka: tiez som dostala fakturu od depozitara na zaplatenie za vedenie uctu (9,60 EUR), ale vobec som ju neuhradila, kedze som prepisala akcie na FNM, prislusny poplatok uhradi depozitar priamo FNM. A mate cas do konca roka 2013.

+4/0
13.4.2012 9:16

Antidukat

Uff... ještě, že tam nic nemám

Když člověk nic nemá, nemůžou mu to zdanit:-P

0/0
13.4.2012 8:08

Tajemný muž

Re: Uff... ještě, že tam nic nemám

No, já si tím pomalu přestávám být jistý... ;-D Aspoň dle trendu zavádění minimálních daní... Rv

0/0
13.4.2012 8:40

jozko skocdopole

Re: Uff... ještě, že tam nic nemám

Never tomu! Mnozi lide celi exekuci a NIKDY NIC  nedluzili ani NIDKY NIC nepodepsali.

0/0
13.4.2012 11:25

OtaRákosník

Re: Uff... ještě, že tam nic nemám

Uhlobaron si taky myslel, že důl mu nemůžou vzít ;-D

0/0
13.4.2012 12:46

vita.nek

Re: Uff... ještě, že tam nic nemám

důl? viděl jste někdy důl? vždyť to je díra v zemi .... to vám přece nemohou vzít...

0/0
15.4.2012 15:04

KMFDM

centralni depozitar

Hmm jet na Slovensko s tim ze me na poste reknou ze na prevod maji poradnik se rozhodne vyplati. Zajimave je ze cesky a slovensky depozitar je spojena instituce tak nechapu proc nelze prevod udelat u nas.Jenze to by urednici museli neco delat.......EURv

0/0
13.4.2012 5:26

Neumětel

Re: centralni depozitar

Na druhé straně, proč by český daňový poplatník měl platit českého úředníka, aby mu vyřizoval administrativu jeho soukromých investic v zahraničí?

0/0
13.4.2012 8:07

Tajemný muž

Re: centralni depozitar

Ty depozitáře jsou propojené. Proto stačí dát na českém depozitáři pokyn na PC a na slovensku se pokyn provede. Otázka 5 minut na PC (taky pracuji s CP). To není o tom, že český úředník vyřizuje agendu v jiném státě. To je o tom, že když už jsme si ze svých daní zaplatili propojení těchto registrů a zaplatili jsme si speciálně vyškolené úředníky na jejich obsluhování, tak by se nám z toho taky mohlo něco vrátit, třeba ve formě toho, že slovenskou agendu (která se dá vyřídit on-line z jakéhokoli počítače na českém úřadě napojeném na český registr) "odklikne myší" ten speciálně placený a vyškolený úředník...

+1/0
13.4.2012 8:44

I (já)

Re: centralni depozitar

Možná by tuto možnost měl prověřit i tvůrce článku a doplnit jej.

0/0
13.4.2012 11:49

Theben

Re: centralni depozitar

Českí úradníci sa s tým odmietajú zaoberať, nie je to pre nich atraktívna zákazka! Preto treba cestovať na Slovensko!

0/0
14.4.2012 15:06

Theben

Re: centralni depozitar

Český a slovenský depozitár nie sú spojené inštitúcie, len spolupracujú a český depozitár nemá v tejto veci záujem!

0/0
14.4.2012 15:09

KMFDM

Re: centralni depozitar

toto jepodle tebe co??

http://www.centralnidepozitar.cz/Novinky/Detail.aspx?ka=63

0/0
15.4.2012 10:15





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že stát stále přispívá až 2000 Kč/rok na stavební spoření?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny