Diskuze

K reklamaci vadného zboží nemusíte mít záruční list. Svědek vám stačí

Potvrzený záruční list pro mnoho lidí představuje pojistku pro případnou reklamaci zboží. Jeho vystavení ale není automatické. Musíte o něj prodejce požádat. Pak je jeho povinností vám záruční list písemně potvrdit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

abc..

15. 5. 2012 9:30
Troufne si někdo poradit?

Dobrý den, dámy a pánové.

Poprosil bych o radu - pokud si na to někdo troufne. Nebo by jsem znal rád Vaše postřehy..

Aktuálně řeším problém na baráku s kotlem - kupován 11/2009 - nyní mu je 2,5roku. Výrobce garantuje 3roky bezproblémového chodu. Je to 14dní nazpět, kdy mi začal dělat brikule. Servisáka včera celý kotel rozebral. Na nic nepřišel. Dle jeho slov ho ale nemohu reklamovat u něj, protože nám z baráku asi "odešel" záruční list (nebudu se rozepisovat o tom, že přítelkyně má v papírech bordel;-€),záručák prostě není.Mám ale fakturu o koupi!Tudíž mě odkázal na prodejce,který mi kotel prodával a zároveň montoval.

Pokud dojde na lámání chleba,a já ho budu nucen reklamovat u firmy,která mi ho prodávala,myslíte si,že je to tak velký problém,když nemám záručák,ale jen fakturu o koupi? Veškeré revize mám taktéž, takže by neměl být problém.

0 0
možnosti

Neumětel

15. 5. 2012 10:58
Re: Troufne si někdo poradit?

Vždyť žádný problém zatím nemáš. Obrať se na firmu, co ti ho prodala s dokumenty, co máš, a uvidíš. Servisík má pravdu, tvůj partner je prodejce.

1 0
možnosti

suarez

15. 5. 2012 8:41
Zarucni list byt nemusi, ale doklad o koupi ano

Sice mam zkusenost, ze v Nemecku u par retezcu a obchodniku vychazeji zakaznikovi vstric a nepotrebuji ani ten doklad, ale to zase pomine az k nim zacnou jezdit vychcani Cesi.

2 0
možnosti

peta_lbc

15. 5. 2012 6:41
Prodloužená záruka

Může mi někdo ze znalých poradit? Na záručním listu podepsaném prodejcem je uvedená záruka 36 měsíců. Je tam také kontakt na servisní středisko, které má provádět výměnu či servis zboží. Jenže servis se ke své odpovědnosti nehlásí a na dotaz uvedlo, že provádí pouze pozáruční servis. Jde mi o to zda je za prodlouženou záruku odpovědný prodejce a musí reklamaci řešit. Na záručáku totiž neuvedl nic o tom, že by prodloužená záruka neplatila. Ale nyní se zaklíná tím, že on ručí pouze zákonných 24 měsíců a ostatní ho nezajímá, ať se obrátím na servis. Jak to tedy je? díky

0 0
možnosti

Roman37c

15. 5. 2012 6:49
Re: Prodloužená záruka

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoliv své organizační složce (prodejně, provozovně, ap.), v níž je přijetí možné, a to s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb – § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Co je psáno, to je dáno. 24 měsíců záruka minimum ze zákona. Pokud je v záručním listě uvedena záruka delší, je vždy platná a ručí za ní prodejce.

0 0
možnosti

GOAULD

15. 5. 2012 5:22
revoluce v reklamačním řízení

No tak to je teda něco.... Tak jestli už není třeba záručáku, účtenky ale stačí už jenom  svědecká výpověď, že byl někdy v průběhu 2let u daného prodejce pořízen nákup, tak to bude pro prodejce celkem terno (a pro vykuky silná zbran cokoliv reklamovat).

Tak to tu ještě nebylo.... Jdu si hledat svědka JPP a hurá do reklamací (co už nepotřebuji). :-)

0 0
možnosti

rlpcr

15. 5. 2012 7:05
Re: revoluce v reklamačním řízení

Tato blbost platí už pěkně dlouho. Stačí čapnout na ulici bezdomovce "svědka", kterej za láhev piva dosvědčí cokoliv.

0 0
možnosti