Diskuze

Problémy na zahraniční dovolené: jako první volejte asistenční službě

Že není dobré vyrážet na dovolenou bez pojištění, ví snad každý. Ale jste si jistí, že si budete vědět rady, když se něco nepříjemného stane? Přinášíme pár rad, jak nejlépe řešit problémy v zahraničí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mamsrb

16. 6. 2012 10:23
Jak to vypadá ve skutečnosti.

Asistenční službě poslal ošetřující lékař fax. Druhý den jsem tam volal, že potřebuji operaci a místo v letadle. Asistenční služba zapřela fax a slíbila místo zařídit. Neudělala vůbec nic a na telefonní urgence reagovala výmluvami. Místo v letadle mě zajistila řecká delegátka cestovní kanceláře.  Dopravu na letiště a potvrzení o povolení přepravy zraněné osoby pak sám ošetřující lékař. Udělal to sám bez mé žádosti a nic si nechtěl vzít. To je moje zkušenost s obyčejnými Řeky na které se tady leje špína v souvislosti s hospodařením jejich vlád.

0 0
možnosti

bombai

19. 6. 2012 3:03
Re: Jak to vypadá ve skutečnosti.

Dobrá, měl jste špatnou zkušenost s asistenční službou, pokud se Vás to osobně týkalo, tak chápu, že jste rozladěný. Já pracuji jako průvodkyně a s asistenčními službami jsem byla v kontaktu již několikrát, stejně jako moji kolegové, dohromady by to vydalo na knihu. Včetně těch nejvážnějších úrazů a i bohužel i úmrtí. Vše vždy proběhlo v pořádku a dle podmínek...pokud vznikly problémy, tak musím říct, že to zatím dle mých zkušeností bylo na straně klienta. Základním problémem bývá, že se neumí při volání a.s. "vymáčknout", nedokáží nahlásit, co se vlastně stalo...chápu, jsou ve stresu, ale to jsou pak marné veškeré domluvy....Včetně simulování zranění způsobeného ještě doma před cestou, dostavení se pozdě o den na místo odjezdu, nedodání příslušných dokladů o ošetření...je mi líto, většinou falšují a mlží klienti, a.s. to nedělá, proč také, souhlasí-li dokumenty, tak plní.

0 0
možnosti

řešení

15. 6. 2012 13:51
Hlavně mít s sebou dost hotovosti, nebo lépe nacpanou kartu

Protože můžete zjistit, že sice máte doklad o pojištění, ale pojišťovna zjistí (třeba omylem), že není zaplacené. A najednou vaše dítě odmítnou operovat, dokud nedáte na stůl peníze.

Tohle se stalo kamarádovi. Rv

0 0
možnosti

mamsrb

16. 6. 2012 10:10
Re: Hlavně mít s sebou dost hotovosti, nebo lépe nacpanou kartu

Ne. Lépe je nacpaná peněženka. Karta Vám v některých místech moc nepomůže.

0 0
možnosti

Martin Soušek

15. 6. 2012 11:18
chybí bod 4 - pojišťovna se na vás vykašle

Absurdní reklamní článek.

.

Všichni přece víme, že pojišťovny řeší jen drobnosti a když se vám stane v zahraničí pořádný průšvih, tak pojišťovna dělá mrtvého brouka a pomoci si stejně musíte sami.

.

Takových případů už bylo! Viz třeba přímo zde na idnes: http://bohaty.blog.idnes.cz/c/259158/Jak-se-v-Himalajich-bojovalo-o-muj-zivot.html jak se vyznamenala Česká spořitelna při pomoci svému klientovi v ohrožení života.

0 0
možnosti

Rickr

15. 6. 2012 12:13
Re: chybí bod 4 - pojišťovna se na vás vykašle

Podle blogu to vypadá, že dotyčný porušil skoro vše, o čem je tento článek... A to ještě z diskuse pod ním nenápadně vysvítá - a autor přiznává - že měl dost podpojištění - pro vysokohorskou turistiku je speciální.

Takže manipulace :-/

1 0
možnosti

v23

15. 6. 2012 9:53
K těm potřebným dokladum

Jenom dotaz: Kdo z vás má doma doklady o zakoupení ke všem věcem, co měl v ukradnutém kufru?

0 0
možnosti

všeználek3

16. 6. 2012 18:57
Re: K těm potřebným dokladum

to si myslím ,že není úplně třeba - to zavazadlo je pojištěné na určitou částku,otázka je o jakou krádež jde jestli se ztratil při letu nebo až někde cestou an hotel nebo jinde

0 0
možnosti

khonsun

15. 6. 2012 8:28
Pani Kohoutova

Nejlepe se to vse da zaridit napr. z barmskeho spitalu, kde se proberete s urazenym loketnim kloubem, nebo prasklou achilovkou. Jeste lete v kombinaci obou. To to kontaktovani  asistentcni sluzby pujde "jak na dratkach"....

0 0
možnosti

khonsun

15. 6. 2012 8:30
Re: Pani Kohoutova

lete=lepe; pozn. prekladatele

0 0
možnosti