Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Den D: Milion a půl na veterány nedostal, odešel s radou k nezaplacení

Jiří Franěk požádal investory ze Dne D hned na začátku o 1,6 milionu a nabídl jim za to 30procentní podíl z jejich investice. Peníze chce použít na nákup a dovoz historických vozidel ze Spojených států a jejich následný prodej v Česku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

carabus

Vot i génij!

Hned bych mu na to půjčil pár mega, vy ne?

0/0
20.7.2012 19:05

fujojte

V zahraničí jsou jeté vozy o třetinu dražší?

Jsme si nějak nevšiml, hlavně proto že se k nám dost dováží ;-D

0/0
14.7.2012 13:22

TrueRobos

Ono to dává smysl, že jo

Veteráni mají cenu, která s prací roste, dovážet na blint, opravovat a prodat je to samé, jako vozit suroviny. To samé se u nás děje třeba s japonskými meči: Nový originál z Japonska stojí 250.000 a víc. Nicméně za 6000-8000 se dají koupit poškozené kusy. Ty se přivezou sem, po přivezení se i bez opravy prodávají za 15.000 - 20.000, po opravě za 75.000 - 150.000. Prodá se ročně jen pár kusů, ale prodá se a přidaná hodnota na tom je značná. Pokud je oprava dobrá a nedělal ji mamlas, neztrácí to na hodnotě, protože se to dá reexportovat kamkoliv včetně Británie, kde se nejaponské věci prodávat vůbec nesmějí. A staré auto chce určitě víc lidí, než starý meč. Dají se v tom uložit peníze, ty meče jsou pravda kapku skladnější než auta :-)

0/0
10.7.2012 14:52

Jindřich Husička

Ta kravata!!!

;-D;-D;-D

Ale napad dobry. A vzhledem k te databazi klientu to nevdim tak cerne...

0/0
7.7.2012 12:18

žepré

To má stejnou logiku

jako že by VW mělo vyrábět auta jenom na objednávku. :-P

+1/0
3.7.2012 22:05

Roman37c

Re: To má stejnou logiku

Ale VW vyrábí téměř výhradně na objednávku. Stejně jako většina ostatních automobilek :-)

+1/0
3.7.2012 22:11

žepré

Re: To má stejnou logiku

Ajo vlastně, kurňa, ta počítačová technologie, na tu jsem nepomyslel, i když o tom samozřejmě vím. Když já jsem se zbavil posledního auta před víc jak dvaceti rokama, a to jsem ještě jezdil v pěkně staré šunce, taky už pomalu veteránovi...

0/0
3.7.2012 22:17

Roman37c

Re: To má stejnou logiku

Jaká počítačová technologie? Je naprosto normální, že pokud si chci koupit nové auto za X set tisíc, tak si také chci vybrat motor, barvu, potahy, převodovku, doplňky..... To platilo v civilizovaném světě i v dobách, kdy tady Škodovka chrlila stodvacítky a to že zákazník dostane bílej model v základní sestavě (jiná nebyla) zjistil až když mu ho předávali.

0/0
3.7.2012 22:26

žepré

Re: To má stejnou logiku

No, před nějakéma 40 járama ten výběr takové nebyl, pokuds teda nebyl ochoten čekat několik měsíců. Já jsem v tom civilizovaným světě žil, tak vím, co říkám. Automobilky vyráběly standardy podle odhadu trhu, co se bude lidem líbit, a než prošlo zvláštní přání tím řetězcem od objednávky po vyjetí auta z pásu, to trvalo, na rozdíl ode dneška, kdy je díky počítačům prakticky možný začít vyrábět požadovaný provedení okamžitě... Ale u toho VW bych tu jejich angažovanost tak nepřeceňoval. - Nechcu urážet, ale doporučuju sejmutí růžovéch bréliček při pohledu směr Německo např.

0/0
3.7.2012 22:39

Petr7777

Zajimalo

by me kolik stoji legalizace aut z USA v CR. Ziju v UK a legalizace ceskeho auta na anglicke predpisy je tak draha, ze se vyplati koupit nejaky ojety skopek tady.

0/0
3.7.2012 20:31

Dusan321

Re: Zajimalo

Tak je to vetsinou, proto nechce dovazet normalni auta, ale veterany.

0/0
3.7.2012 21:14

Martin Soušek

Re: Zajimalo

No ono zrcadlové převrácení celého řízení asi něco málo stojí ;-D

0/0
3.7.2012 22:22

certik_bertik

někdo

si tady myslí, že den d je o rozjíždění projektů a superstar je o shánění nových zpěváků. Na co nové zpěváky, když jich můžete mít třeba vlak aČT ani ti tihle tzv: "investoři" nepotřebují shánět projekty s otazníkem, to by je jejich šéfové hnali svinským krokem, přeci jenom jsou to asi prachy jejich klientů. Jedná se o reality show, jejímž účelem je prodej reklamy před a po pořadu inzerentům

+2/0
3.7.2012 19:22

www.mises.cz

Dotaz

Sleduje tento pořad někdo pravidelně? Existuje vůbec něco, na co už ti "investoři" dali peníze?

0/0
3.7.2012 19:05

Horle

Re: Dotaz

pravidelně nesleduji, ale pár dílů už jsem viděl a sem tam do něčeho penize vloží.

0/0
3.7.2012 19:17

Filips

Re: Dotaz

Sleduji pravidelně, zatím jsem nevynechal jediný díl. Jednoduše řečeno rádi investují do rozjetých firem, které chtěj jenom trochu pomoci, takže v podstatě minimální risk.

0/0
3.7.2012 20:07

www.mises.cz

Re: Dotaz

To jsou ti lidi teda fakt tak hloupí, že těm rádoby investorům nacpou podíl ve firmě v podstatě za nic? To já bych teda svoji firmu zvětšoval raději pomaleji, než rychleji, ale se ztrátou podílu.

0/0
3.7.2012 21:48

Martin Soušek

Re: Dotaz

Minimální risk? A proč tedy celá řada projektů z minulých řad úplně vyhořela?

0/0
3.7.2012 22:23

houpacikonik

Re: Dotaz

sledujeme pravidelně z archivu,  doba vysílání mi nevyhovuje. Občas investují do rozjeté firmy, mají svoje zájmy, takže do něčeho mimo svůj zájem nejdou. Někdy se divím, proč tam lidi jdou, když mají firmu nerozjetou, jen fiktivní, nebo jsou totálně nepřipravení. Ale dost často se najde i projekt, výrobek, služba, která neuspěje. Ale pokud se mi líbí, tak se podívám na net, najdu si informace a někdy i využiji. Třeba Mechostop, SpoKojenec, Krkouni.... Synovi se líbil pán, který prezentoval pet láhve s víčky, ze kterých se dá sestavit kuličková dráha. Uvidíme, za jak dlouho se toho chytne nějaký výrobce nebo řetězec a začne nabízet něco takového.

Tož tak..

0/0
4.7.2012 9:24

honzyk

Re: Dotaz

Zrovna tady investovali do toho skleněného pilníku a chtěli i do oferisu ale nedohodli se na procentech.

0/0
5.7.2012 15:10

majorBorovicka

jak tak koukám do fóra

řada lidí si plete investice a dotace:-)

+2/0
3.7.2012 18:23

budu_bojovat_nez_me_smazou

Na co tam sedí, když se bojí investovat

jo, jim by se líbilo dát prachy jen někam, kde nemají žádné riziko a velký příjem. Den D je o ničem. Rv

+1/0
3.7.2012 15:26

J.K.S.

Re: Na co tam sedí, když se bojí investovat

Ozvi se tomu člověku a investuj... Nakoupit auta za 1,6 mega a doufat že se prodají... Do toho by investoval jen...Rv

+3/0
3.7.2012 15:33

TylerDurdon

Re: Na co tam sedí, když se bojí investovat

...dukat...;-D

0/0
3.7.2012 15:37

kosobecny

Re: Na co tam sedí, když se bojí investovat

veteráni na hodnotě určitě netratí :)

0/0
3.7.2012 17:20

dino_na_idnes

Re: Na co tam sedí, když se bojí investovat

Jasně, proto jsou v USA ke koupi za pár tisíc... Kdyby to bylo takové terno, hádám, že by je majitelé nenabízeli takhle lacino, ale nechali je opravit a pak prodali za padesátinásobek, jako to chce dělat ten pán v Evropě.

0/0
3.7.2012 19:04

Dusan321

Re: Na co tam sedí, když se bojí investovat

Americane neumi opravit ani rozbity bicykl natoz auto. Navic stejni veterani nemaji stejnou hodnotu v Evrope a USA, je dost aut, ktere jsou v Evrope oznacovany za legendy a v dobrem stavu stoji majlant, zatimco v Americe je to brane jako nejaka nezajimava evropska plecka, kterou nechaji zreznout. Na tom rozdilu v cenach se vydelavat da.

+1/0
3.7.2012 21:11

Roman37c

Re: Na co tam sedí, když se bojí investovat

Jasně že jo. Američani se dostali na Měsíc, ale nedokážou opravit kolo. Pokud někomu zrezlo auto z roku 81, tak už z něj veterána nikdo neudělá. A to nikde. Jestliže někdo v USA má takovej kousek, pak měl nejspíš nějakej důvod proč si ho před x roky nechal přivést. Pokud se tedy nemluví o Porsche 911, to je totiž auto v USA velmi oblíbené. Zvlášť působivě vypadá když převáží na střeše jízdní kola. Jenže tohle auto je o něčem jiném.

0/0
3.7.2012 22:30

Roman37c

Re: Na co tam sedí, když se bojí investovat

Investování je vždycky o riziku. Jenže to riziko nesmí přesáhnout určitou mez. Nemůže si někdo myslet že tam přileze s takovou ptákovinou a bude mít úspěch. Sám jsem měl auto z USA. To byla pěkná hovadina. Veškeré díly se daly naprosto běžně v ČR sehnat. Servis je do druhého dne sehnal někde v Německu. Pochopitelně cena tomu odpovídala. STK a emise.... to byl horor. 3.000 bokem, jinak smůla. No a pokud jde o veterány. Není tady moc lidí které touží mít v garáži ameriku ze 70tých let.

0/0
3.7.2012 15:51

Vanguard

Re: Na co tam sedí, když se bojí investovat

Já jsem pochopil, že nechce vozit ameriky, ale evropská auta, ne?

0/0
3.7.2012 16:01

Roman37c

Re: Na co tam sedí, když se bojí investovat

Já měl Mazdu Protege, kterou jsem si přivezl z USA..... Japonské auto vyrobené v Ósace. Bylo určeno pro severoamerický trh. Již nikdy víc.. Až na zadní část (světla a SPZ) vypadalo jako Mazda 323. Jenže nebyla. Všechno bylo tak nějak jiné. A takhle je to i evropskými auty. Výrobce počítá s tím, že se najde kuliferda který bude chtít vydělávat na starých autech. Jenže chyba. On to nazývá specifika trhu, ale není to nic jinýho než naschvál dělané součásti tak, aby se tady nedaly tak snadno měnit. Přední světlomety mi na SKTčku uznali až po předání obálky a slibu, že si je nechám vyměnit. Porsche je možná výjimkou, jenže kolik takových by se sem dovezlo.

0/0
3.7.2012 16:15

Bob-an

Re: Na co tam sedí, když se bojí investovat

Zatim v kazdem dile posledni serie dali penize do aspon jendoho projektu, mysim ze dvakrat to byly rovnou 3 miliony

0/0
3.7.2012 17:03

Honx

Dobrá rada je fajn, ale musí být od někoho z oboru

Jinak je to asi jako kdybych já dával investorům dobré rady kde nejlépe investovat dalších 50 milionů. Taky jim taková dobře míněná rada bude k ničemu ;-D

+1/0
3.7.2012 14:37

Lanolin

pořad a investoři na nic

Takovéhle investorské konzervy (konzervativnost) aby mezi skutečnými boháči hledal člověk baterkou. Stačí se podívat na naše miliardáře - riskovali na hraně i kousek za hranou, lobbovali, podpláceli, šli do rizika.

Tihle by při přechodu z hliněných a kamených destiček nikdy nešli do papyru.

Ať si tihle pseudoinvestoři jdou nakoupit státní obligace a nehrajou si na kingy, co chtějí podpořit zajímavý projekt v začátku. Tihle jsou ochotni leda tak za pětikorunu koupit 90% podíl v rozjetém podniku.

+4/0
3.7.2012 14:18

TylerDurdon

Re: pořad a investoři na nic

podivejte se na to jinak...tidle lide uz sve nahrabano maji, vedi jak to chodi,jejich prace je uz tak jiste stoji spousty penez a nervu a tak si jen prostrednictvim tohodle poradu hledaji nejaky jednoduchy "privydelek" s jistymi procenty.A kolikrate se jim nedivim.Ja bych taky neinvestoval do nekoho, kdo chce expandovat na rusky trh a neumi rusky.

0/0
3.7.2012 15:37

TylerDurdon

Re: pořad a investoři na nic

spise me vadi, ze CT jakozto verejnopravni televize dela pro ne vyberove rizeniRv

0/0
3.7.2012 15:38

majorBorovicka

Re: pořad a investoři na nic

tak jistě, existují "skuteční boháči", pokud v tomto způsobu vidíte ideál podnikání, tak to pak jo... na druhé straně, investoři zpravidla nedávají své prachy ani do tohoto typu byznysu, ani nesuplujou provozní úvěry pro živnostníky.

0/0
3.7.2012 18:27

quagaar

nj

tak investor v tom vidí risk, tak to potom jo ;-D

+1/0
3.7.2012 13:10

Pro patria V.

Tenhle pořad by měl skončit....

...je to pouze self-prezentace za peníze tv-koncesionářů. Tak moudrou radu bych od investorů teda skutečně nečekal.

+2/0
3.7.2012 13:05

Serge_Gainsbourg

Re: Tenhle pořad by měl skončit....

Mně se to naopak zdá jako dobrá provokace - v době finanční krize sledovat TV pořad, kde ani jedna strana nevytváří hodnoty, ale obě se tváří strašně důležitě

+4/0
3.7.2012 13:14

voloda44

Re: Tenhle pořad by měl skončit....

obchod nejsou hodnoty???

0/0
3.7.2012 14:10

budu_bojovat_nez_me_smazou

Re: Tenhle pořad by měl skončit....

osobně obchod vnímám jako to nejhorší. Nemyslím tím kamenné prodejny, ale spekulanty, co nic nedělají, jen se snaží na práci jiných nahrabat.

0/0
3.7.2012 15:28

exxd

Re: Tenhle pořad by měl skončit....

to je pouze vase omezenost, ze zrovna nevidite a nerozumite tomu co delaji. Bez obchodu by byli ty co podle Vas vytvari opravdove hodnoty (hadam treba truhlar) namydleni, protoze by to nebylo komu prodavat

+1/0
3.7.2012 15:42

Serge_Gainsbourg

Re: Tenhle pořad by měl skončit....

Jistě, každý truhlář musí mít svou realitku...

0/0
3.7.2012 18:15

fujojte

Re: Tenhle pořad by měl skončit....

tak pán vytvářet hodnoty chtěl, renovovat veterány

0/0
14.7.2012 13:30

Honx

Re: Tenhle pořad by měl skončit....

Pořád lepší než když se "moje" koncesionářské peníze utrácí za další pořad o cirkvi, o rybaření nebo o vaření. 8-o

+3/0
3.7.2012 14:38

voloda44

to je rada nad zlato :D

aneb jestli ho to nenapadlo, tak bych mu taky nic nedal :DD

+1/0
3.7.2012 12:54

Grolius

Ti "investori" jsou naprosto smesni

ty jejich argumenty jsou trapny, uvedomujou si, ze naprosta vetsina zacinajicich podniku zkrachuje za par let, ze se proste neda vsadit na jistotu, k poodnikani proste patri riziko. Bud prijdou o ty 2 mega nebo vydelaj za par let 20, to je proste rizikova sazka. At si zalozej sporici ucty, kdyz chtej jistotu. Nikdo s vynikajicm vydelecnym projektem tam urcite nepujde zebrat pred ne, ten dostane snadno uver od banky.

+1/0
3.7.2012 10:52

ntk_

Re: Ti

proč by měl někdo s vynikajícím výdělečným projektem chtít úvěr od banky ?

0/0
3.7.2012 10:55

czechfag

Re: Ti

No lidi do Den D chodí pro peníze aby ten projekt nastartovali, pokud má někdo projekt, který je na jistotu tak je výhodnější si jít půjčit?

+1/0
3.7.2012 11:01





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.