- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Klienti se při výběru nejoptimálnějšího finančního produktu nebo služby... " a já trouba myslel, že není nic lepšího než optimální ...
ale tohle je ukázkové - vaření z vody. Článek prakticky o ničem.
Jakpak jste autorko přišla na to, že Češi moc bankovnictví nerozumí? Pokud vezmu tu většinu retailu, která potřebuje zaplatit chod domácnosti a debetní kartou si vybírá hotovost a část platí přímo jí a má pár korun úspor na některém ze spořících účtů popř. si z lásky ke Kalouskovi nakoupili jeho dluhopisy nejedná se o žádnou vědu a dovolím si tvrdit, že to je všem klientům jasné i s těmi háčky, které na ně některé banky připravily. Kdo přehazuje peníze vidlemi a investuje do akcií, má zahraniční platby a peníze z podnikání buď se to naučil nebo používá služeb odborníků. Jediní nevědomci jsou Ti cosi půjčují na základě inzerátů, ale Ti většinou ani běžný účet nemají. Teprve nyní jim Drábek vnutí Spořku s tou kartou.
Věčná otázka. Od doby co jsem získal svůj první účet, jsem se držel hesla, že banka je tu pro mě a ne já pro ní. Dnes asi po 8 letech mám vyzkoušeny kdejaké banky s různými účty a jsem jeden z těch, kterého když banka vypeče, tak odcházím ke konkurenci. A vždy se to vyplatilo.
Není to jen o poplatcích, protože pokud dostanete za poplatek určitý servis, je to jen Vaše volba. Osobně mám dnes asi 9 účtů (firemni, osvc, osobni, sporici, hypo etc.) a všhovšudy platim poplatky jen na jednom. Na tom na kterém očekávám výměnou nějaký servis
9?! Hm, tak to fakt musítě mít přehled a dost zkušeností... a co doporučujete? Až mám pocit, že je to do určité míry vaše záliba - testování bankovních produktů.