Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bojíte se na burzu sami? Najděte si obchodníka

Když máte dost peněz, ale scházejí vám nervy či čas na samostatné obchodování na burze, nemusíte se spokojit s podílovými fondy. Stačí nechat za sebe obchodovat někoho jiného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Montgomery

Zajímavé

Pokud člověk háže prachy do automatu, tak je společnosti nazýván gamblerem a posílám na léčení. Pokud však člověk háže prachy do akcií, stává se z něho vážený investor. Přitom výsledek je prakticky stejný. Oba jsou po čase na mizině.

0/0
8.8.2012 0:12

kiv

Nesmysly

Je-li broker taková hvězda, nechápu proč neinvestuje sám na sebe:-/ Proč by se měl s někým dělit?8-o

Uvědomte si konečně, že "investování" tohoto typu je na úrovni gamblingu,  skořápek či vrchcáb a žádná přidaná hodnota tím nevzniká. Chcete-li opravdu "investovat" čiňte tak do reálných hodnot, ty zvelebujte a s nimi pak obchodujte. A je zcela jedno jedná-li se o nemovitosti, komodity nebo podíly ve firmách. Pořád smysluplnější než cpát své úspory okravatovým 22 jar senior poraděnkům  jejíž jedinou starostí je vás obrat, příslušný kancl ve skleněném baráku a  audina odpovídající velikosti jeho ega ...

+2/0
7.8.2012 9:15

tre

Jo, dejte své peníze brokerovi, ten vás obere na poplatcích

a to do hola. Když investovat, tak jen sám za sebe. Jenže to se musíte učit léta, burza není dětské hřiště.8-o

0/0
7.8.2012 8:31

Ramon68

Colloseum a PFG

No vidítě Česká firma spolupracovala s americkou PFG jejíž majitel peníze rozkradl a skončil a nepomůže Vám ani svěcená voda natož ČNB

0/0
6.8.2012 23:41

luck69

http://financnipodvody.blogspot.cz/

0/0
6.8.2012 23:31

certik_bertik

heh

nezbývá se než ptát makléře jak jsou úspěšní jeho klienti;-D. Určitě vám makléř neřekne že svoje klienty přivedl skoro na mizinu a sám dluží už rok za nájem kanceláře;-D, ale lidi jsou hloupí dost když vidí kravaťáka tak mu věří podle systému, když něco říkali ti chytří pánové v televízi tak to musí bejt pravda protože proč by to jinak říkali?

+1/0
6.8.2012 22:37

Widenak

Tady ten plátek je hromada sraček.....

a je mi jedno, jestli mi ten dementní Dvořák a jeho poskoci smažou místo "placené reklamy na likvidaci úspor" můj komentář. Pokud je redakce alespoň trochu při smyslech, tak by takové hovadiny vůbec neměla vypouštět, protože tím ohrožuje značnou část populace.  V čechách neexistuje nic takového jako poctivý broker. A pokud náhodou poctivý je, tak to 100% nebude umět. Z toho plyne, že pokud někdo chce investovat a neumí to respekivě nechce umět, nechť si otevře účet u nějaké ctihodné zahraniční instituce účet. Pokud "jde do rizika" v CR, tak to bych raději radil peníze darovat na dobročiné účely. Aspoň budete mít lepší pocit.

+1/0
6.8.2012 22:17

kiv

Re: Tady ten plátek je hromada sraček.....

R^

0/0
7.8.2012 9:05

Star25

...

Hodně špatná rada. Rv

0/0
6.8.2012 21:30

lucky fox

ajajajajaj

radeji spalim

0/0
6.8.2012 18:28

hell365

Máte dost peněz a chcete se jich nadobro zbavit?

Najděte si obchodníka!

+1/0
6.8.2012 14:13

krakra

Re: Máte dost peněz a chcete se jich nadobro zbavit?

Bohužel velice častý případ.

0/0
6.8.2012 16:04

Step311

to je mi zase návod....

To je zase článek... Kam na tohle iDnes  chodí?

Pro koho je urcčený? Jestli pro úplného začátečníka, tak mu cpát hned obchody v USA, kde kromě investičního rizika, hrozí i riziko kurzové? Nebo pro někoho zkušenějšího? To by ale asi musel napsat jiný autor. Příště to dávejte do nějaké "veselejší" rubriky...

Investování není spoření a tak by k tomu měl každý přistupovat. V zásadě samo o sobě není špatné, naopak. Jen člověk, který o akciích tady čte poprvé, najde si na netu nějakého obchodníka /to totiž musí vždycky, protože sám na burze obchodovat nemůže), a bude se držet návodů z iDnes, tak na 95% prodělá....

Škoda, s námětem se dá zacházet jinak :-)

0/0
6.8.2012 14:10

wrah

Re: to je mi zase návod....

v ČR je velmi bezpečná investice například do ČEZu, v zahraničí v době, kdy jde zlato nahoru do zlatých dolů a podobně. Samotné zlato je ale spíš o spekulaci, nebo o pokrytí ztráty.

0/0
7.8.2012 16:50

pivovarský chasník

Jasně!!!

Nikdo se Vám totiž nedokáže postarat lépe o Vaše peníze, než cizí obchodník. S ním se nemusíte bát vůbec ničeho.

Díka za skvělou radu milá iDnes.

0/0
6.8.2012 13:25

Filips

Re: Jasně!!!

No, já vidím, jak se mnozí odborníci starají o vlastní finance ;-D Takže rači ať je někomu svěří.

0/0
6.8.2012 19:56

Inkvizitor Johny

Najděte si obchodníka?

To je ta nejpitomější rada, kterou jsem kdy slyšel. Když o tom nic nevíte, tak tam nelezte. A už vůbec né s obchodníkem. Protože to se ani nic nenaučíte, když už teda.

+2/0
6.8.2012 12:39

Krycyptoris

Investice do akcií je stejně riziková jako investice do

nemovitostí. O tom není pochyb a netřeba polemizovat. Dále je potřeba zásadním způsobem rozlišit nezi investicí a spekulací. Na spekulativní obchody nejsou akcie moc vhodné. A místní makléři jsou špatní spekulanti. Takže doporučit se dá pouze investování do akcií, což je výborná věc, ale vhodnější je dát si s tím o něco více práce a investovat si sám. Člověk si za své rozhodnutí poté nese vlastní odpovědnost a lépe naloží s celým obchodem. A kdo se bojí na burzu, tak vůbec nerozumí principu a v tom případě by nikdy obchodníkům své peníze dávat neměl. Zde je pouze jedno doporučení = hedge fondy. To je jediná kvalita v burzovním investorském světě. A samozřejmě doporučím diverzifikovat..

0/0
6.8.2012 11:41

Stanicio

sam investovat

Jak uz nekdo psal nize, idealni je starat se o investice sam rozlozit je do portfolia a dodrzovat MM. Pripadne, mensi cast investice rozlozit do nejakych Lite PAMM uctu, si s vetsim rizikem, ale stale prijatelnym. a hlavne mit moznost investovat na demo i na tom PAMM a zjistit si realne, jaky je to vlastne manager.

+1/0
6.8.2012 11:28

Stanicio

telefon

Tak takovy smejdi me volaji cca 2x tydne. ta sama firma, jen se vzdycky tak 2-3x do roka prejmenuje po nejakem podvodu co praskne, ale stale je to ta sama Kapital Quest, jen se jmenuje stale jinak.

Kdyz jim vysvetlite, ze uz tento tyden je druhy z te same firmy, tak tvrdi, ze nemaji zadne moznsoti jak me priste nevolat.

Tak tomu rikam seriozni firma;-D, kdyz nedokaze ani tak banalni vec, jako smazat jeden kontakt z databaze a pak bych jim mel sverit nejake finance ;-D;-D;-D

To jsou proste jen nahonci k poslani financi, aby je pak obiraly na nehoraznych poplatcich za zarucene suprove obchody.

0/0
6.8.2012 11:24

aristokrat.ducha

na burzu jedině se samopalem

snad se toho dožiju;-)

0/0
6.8.2012 10:57

u nás v kocourkově

Daleko účelnější se v dnešní době jeví ...

investovat do vlastních potravin s dlouhou dobou trvanlivosti a zabezpečit si alespoň částečnou energetickou nezávislost ... než se nechat obírat na nějakém trhu !!

0/0
6.8.2012 9:58

já George XVII

Re: Daleko účelnější se v dnešní době jeví ...

s tou energetickou nezávislostí souhlas, ale jídlo s dlouhou dobou trvanlivosti? K čemu? Vždyť to bude plné konzervantů a jiných chuťovek.

0/0
6.8.2012 10:30

mad_v

Re: Daleko účelnější se v dnešní době jeví ...

Ale ne, takový pořádný uzený špek a obilí, které se dá pomlít a na chleba, to je v pohodě :-)

0/0
6.8.2012 21:40

Hugogonzales

V žádném případě lokální makléře ! Pozor

viz. toto video;-€ http://www.youtube.com/watch?v=whMEmylPGHE

+2/0
6.8.2012 9:50

Sedimentace do 12.00 pavilon A2

článek je

na urovni Vedrana..........o Samerovi.

+1/0
6.8.2012 9:48

Beton

To jsou rady, cpát peníze do hazardu...

Jediné co se mi v životě osvědčilo je šetřit a nebo investovat do toho v čem se vyznám. A je úplně fuk co to je, hlavně ať se v daném oboru orientujete a jdete do toho sami za sebe.

Akcie, burza, ruleta, karty, automaty jsou všechno hazard, kde je úspěšný jen ten, komu hru platí ostatní a to vše jen na základě iluze kterou si o dotyčném často vytváříme sami, bohužel je spousta lidí stále ochotných nechat se neskutečným způsobem škubat za bílého dne.

0/0
6.8.2012 9:05

já George XVII

Re: To jsou rady, cpát peníze do hazardu...

mám v akciích uložených pár peněz, každý rok mi přichází dividendy - nemám pocit, že bych nějak hazardoval. V mém portfoliu jsou pouze seriózní firmy, žádné bubliny typu facebook. Jinak ano, nechal jsem se "oškubat" při jejich koupi - zaplatil jsem asi 0,4% jejich hodnoty za realizaci obchodu. Bohužel zadarmo ani banky nehrabou.

0/0
6.8.2012 9:54

Filips

Re: To jsou rady, cpát peníze do hazardu...

Burza je klasický obchod - tržiště. Jestli vám tohle nedochází, nediskutujte u takového tématu.

0/0
6.8.2012 20:00

mad_v

Re: To jsou rady, cpát peníze do hazardu...

Naja a pak se bílý den změní v černý ;-D;-D

0/0
6.8.2012 21:41

krab

Rozhodne ne CNB

iDnes jako obvykle povazuje statni instituce za nestranne spickove odborniky. Jasne, nekdy dojde k nejaky chybce a vyjimce, tudle nebo tamdle nekdo slohne par milard, ale jinak stat je to nejlepsi, co mame.

Mam opacnej pocit. Ve statu za prvy delaj ti nejnekompetentnejsi z nas, a za druhy i kdyby byli nejlepsi, tak jelikoz nemusi slouzit svejm zakaznikum (svoje prachy dostanou tak jako tak - vybiraj je nasilim bez ohledu na svoje sluzby), tak neznaj detailne prani svejch zakazniku a proto jim nemuzou slouzit.

CNB je POSLEDNI instituce, kde bych cekal kvalitni radu. CNB je instituce, ktera ZPUSOBUJE problemy tim ze tiskne prachy, ktery pak utraci pan Kalousek, ktera vytvari kartel vybranejch bank a brani ostatnim vstoupit na trh.

Moje rada je vybrat si soukromou firmu, neposlouchat plky o tom kolik minulej rok vydelali, pochopit jejich strategii a pak jit DLOUHODOBE do toho. Podle me je nejlepsi Peter Schiff, Marc Faber, Gerald Celente, Doug Casey a podobne.

0/0
6.8.2012 2:13

jakub7

Re: Rozhodne ne CNB

Takovy dlouhy prispevek a pritom o necem, o cem se v clanku vubec nepise. To musi ale nastvat... :)

Jinak mas bod za poslouchani King World News...

0/0
6.8.2012 7:28

pavel-m

Re: Rozhodne ne CNB

Nepletete si ČNB s ECB? To ta evropská tiskne peníze jak o život, česká ne..

Navíc, jak již psal kolega, článek je o voze, vy píšete o koze.

+2/0
6.8.2012 8:14

krab

Re: Rozhodne ne CNB

Uroky na historickem minimu = tisk penez. To jsou dve strany teze mince.

0/0
6.8.2012 10:28

pavel-m

Re: Rozhodne ne CNB

Aha a to že je ekonomika ve srabu díky závislosti na EU v problémech, to asi nevidíte. A nižší úroková míra aspoň uleví privátní sféře.

Jinak nízké úroky NEznamenají tisk peněz. To ani není kvantitativní uvolnování které se někdy bere jako tisk peněz bez fyzického přidání oběživa.

+1/0
6.8.2012 10:34

kossacek

To je ale blbost..

Autorka asi nikdy neslyšela pojem "morální hazard", když může doporučovat provize ze zisku. Dát někomu své peníze, ať si s nimi dělá co chce, je opravdu zajímavá "strategie"..;-D

+3/0
6.8.2012 1:39

pavel-m

Re: To je ale blbost..

Skoro bych řekl že autorka podlehla jistému morálnímu hazardu. Riskuje svou pověst tím že zde dělá nápadnou reklamu obchodníkům - podvodníkům kde je často neúspěch zaručen.

0/0
6.8.2012 8:16

vatutin

No...

pokud chce někdo vydělat na burze a myslí to vážně, tak se musí snažit SÁM. To znamená sedět dny a noci nad grafy, studovat jednotlivé TF a souvislosti mezi nimi a hlavně sbírat zkušenosti. To všechno trvá minimálně několik let a i tak není úspěch zaručen. To jest realita. ;-)

+3/0
6.8.2012 0:28

pavel-m

Re: No...

Souhlas. Svěřit své peníze nějakému obchodníkovi, to ani náhodou. Zrovna běží jedna kauza jak klient XY požádal obchodníka ať nakoupí akcie z jednoho oboru, obchodník ankoupil něco úplně jiného bezcenného, investor na tom prodělal a zatím se neúspěšně soudí s tím brokerem který jej podvedl..

Brokery nebrat!

0/0
6.8.2012 8:13





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.