- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...v oficialnich emailech samozrejme nepouzivam, ale nejhorsi je, kdyz nekdo obecne pouziva nekolik stejnych smajliku za sebou. To je proste vetsinou labilni osoba a i v pouhe internetove diskuzi to vetsinou znamena, ze jste narazili na blba.
"takovej trik"... já se prostě dotyčného/dotyčné slušně zeptám na jaké úrovni si přeje komunikovat. Drtivá většina je ráda za méně formální a svázanou komunikaci a je jedno z jaké země je. Proboha jsou to taky lidi...
Nicméně samozřejmě, že to není pokec v hospodě a záleží kdo to čte / bude číst.
když přijde mail bez pozdravu nebo úvodu. žel takové maily a chaty jsou spíš záležitostí interních zaměstnanců než klientů :(
nejvíc mi na vadí, když napíšu velice slušný mail a přijde strohá odpověď bez oslovení a podobně. Mám pocit, že naše vedení ač si s námi tyká si nás tím "drží od těla" . Používám pak stejné formy jako oni, vadí mě ale, že si musím pamatovat jak mám s kým jednat. Pravdou ale je, že jsem si vždy víc vážil těch členů vedení, kteří se chovali slušně než těch, co dávali najevo svou nadřazenost. Jako profík bych nad to měl být povznesen, je ale pravdou, že ti slušní obvykle dostali k standardní práci i něco navíc ...
že bych při komunikaci s dodavatelem, kterýmu dlužíme prachy, nemohl používat
Hlavně tam neposílej ty s tou zadelí. To už by se mohl nas..t.
který příjemci naznačuje jakou máte při psaní náladu a pokládáte li za vhodné dávat najevo i emoce tak tam smajlík má plnohodnotně své místo.
Hlavně nezačínejte s nějakým diktátem kdy smajlíky smím nebo nesmím používat a na pravidla Vám kašlu.
pravidla jsou pro mě orientační, faktem ale je, že když mi přijde technický mail od zákazníka a je tam víc než 1-2 smajlíky, přijde mi to už trochu ujeté...