- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já tedy nevím,školy nemám,ale,není zrovna povinné ručení typickým produktem pro individuální účty? Jezdíš,bouráš,tak plať.Nebouráš-li,dá se smluvně zohlednit cena.Navíc mne,jako plátce nemusí zajímat případné ztráty pojišťoven,pokud třeba nejsou schopny vybrat peníze od neplatičů nebo od podvodníků.
jak si ziji zamestnanci pojistoven si nemyslim, ze by treli bidu s nouzi...
PROČ majitelé aut s větším objemem válců jsou nuceni platit vyšší povinné ručení. Co má s tímto společného objem válců ??? Např. u dieselových motorů je objem válců větší při stejném výkonu v porovnání s benzinovým motorem. Co je to za nesmyslný parametr ? Tohle je přímo na žalobu pro diskriminaci. Kromě toho - když vrazím mercedesem do trabanta, způsobím podstatně menší škodu než naopak. Je to absurdní vyděračství
pov v roce 2011 vybrané pojistné 20,471 mld a oproti tomu jejich náklady spojené s tímto pojistným 20,6 mld., jenže toto jsou jimi předepisováná fakta, ale nějak zapoměli dát další fakta. V nákladech jsou zároveň započítány vytvořené rezervy ke každé smlouvě dle pojistného vzorce. Pokud ale však vezmeme data z předchozího roku, tak se dostaneme k reálným číslům, protože pojistný trh se o tolik nezměnil. Vybrané pojištění bylo ve výši 22,49 mld. a vyplacené pojistné bylo ve výši 11 mld. a průměrné pojistné plnění bylo ve výši 40 497 CZK na pojistnou událost. Takže pokud vezmeme toto průměrné plnění a vynásobíme to počtem událostí v roce 2011 dostaneme se na částku vyplaceného plnění okolo 16 mld. Vytvořené rezervy nejsou dost často skutečným nákladem a výdajem
Měla jsem auto na opravě, úhrada šla z pojistky toho, kdo mi auto poškodil. V podstatě nic moc, pojišťovna mi poslala vyčíslení nákladů na opravu a dost jsem se divila. Bylo to přes 14 000. Auto jsem kupovala za 30 000. Myslím, že by si pojišťovny měly ohlídat, za co jsou peníze z pojistek vynakládané. V servisu jsem jen podepisovala převzetí opraveného auta bez jakýchkoli podrobností. Takže prostor pro to, aby si tam napsali co chtěli, je myslím víc než dostatečný.
kdyz koupite starou sunku, tak jeji cena muze byt 30 tis. ovsem vymena jednoho predniho ramene muze stat i tretinu ceny vozu, protoze jednak dostavate novy, obvykle originaln dil (jehoz cena nebyva nejnizsi) a stejne tak je v tom zapoctena individualni prace mechanika s rozebranim a slozenim. Stejne tak treba lakyrnicke prace nepatri k nejlevnejsim
povinne rucenie = skryta dan
poistovne nech budu radi, ze tu skryta dan existuje a maju na tej dani dobry v podstatate statny biznis
To je, ale zase ji alespoň platí ten, kdo ji využívá a navíc je celkem transparentní.
...daleko výraznější malusy odvozené od způsobené škody. Odřenej blatník? 1% malus. Auto na odpis? 100% malus. Nehody opakovaně? Za každou způsobenou nehodu malus*2. To by podle mě bylo fér. Ať pojišťovnám tu sekeru platí ti co neumí řídit.
Bych bral klidně i 0 paušál (nebo dobře, pár drobných na administraci) a způsobená škoda*nějaká konstanta(1,xxx)=dluh pojišťovně, splácený jako půjčka.
Když je to pro ně tak nevýhodné? Nelžeš ty nám,soudruhu?
Ano, je to tak výhodné, že Direct raději skončila, než by dál takhle výhodně podnikala...