Diskuze

Nový trend: Z takzvaných slevomatů se stávají webové i kamenné obchody

Češi propadli slevám na internetu. Letos ale jejich nadšení zchladil krach desítek menších slevových portálů. Zavedené obchody však volí novou obchodní taktiku a rozšiřují svou nabídku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Většinou na slevomatech figurují firmy, které dlouho na trhu nebudou. Vždyť krachl už další hotel ve Špindlerově Mlýně - objevoval se všude na slevomatech. Pokud tam chtějí hotely, které mají malou obsazenost, tak ať jdou, ale lidé se nevrátí a bude to jejich poslední záchvěv a pokus o přežití. Je pravda, že lidé jsou hodně zmatení a žádají slevy i u kvalitních hotelů, což prostě není možné - kvalita není zadarmo anebo za 50% slevu. Osobně tomu nerozumím, asi je to tím, že češi jsou prostě ovce, které chvíli sbírají céčka, chvíli nakupují levný česnek a pak se diví, že tu chybí kvalita - http://www.e-lazne.eu/bojujeme-kvalitou-ne-cenou

0 0
možnosti

M19i38c80h69a15l 94B45o20c31k

19. 11. 2012 10:05

Voucher do restaurace bych si nekoupil, protože je mi trapný přijít a říct, že mám voucher od tohoto slevového portálu...nakvašené ksichty, pomalá obsluha...jediné, co  si kupuji je zájezd- posledně 5 ti denní zájezd do Hamburgu, Kodaně za 5 tisíc i s polopenzí a pak za 7 tisíc eurovíkend v Madridu taktéž s polopenzí a letecky a poslední nákup byl roční dodávku časopisu Válka včetně poštovného za necelé dvě stovky. Je třeba vybírat pečlivě a srovnat nabídky , jestli se skutečně jedná o slevu nebo ne

1 11
možnosti

A23l73a23n 55Ř12e83p78k43a

19. 11. 2012 10:56

Proč trapné? Voucher se stejně odevzdává až při placení, a u rezervace po telefonu se trapně cítit nemusím. To spíš mi přijde trapné jít s někam s voucherem na něco zdarma (ne jen se slevou), třeba jak loni o Vánocích Amplion.cz rozdával vouchery zdarma do různých restaurací a bylo to 100% zdarma, i když to asi byla jen nějaká pidi porce (kafe, bramborák, svařák..) :-D

4 1
možnosti

"Sleva" je mnohdy jen zdánlivá. Teď jsem chtěla na pár dní na nějaký relaxační welness pobyt, našla jsem slevu do jednoho hotelu v Luhačovicích, sleva 30%. Poněvadž jedu sama, platila bych ke slevové ceně příplatek za neobsazené lůžko v pokoji. Koukla jsem na stránky toho hotelu a zjistila jsem, že s tím příplatkem se dostávám na běžnou cenu (za "neslevovou" cenu příplatek nepožadují) a navíc za tu běžnou cenu nabízejí daleko víc služeb (více vstupů do welness, více procedur). Takže na této slevě lze tak jedině prodělat a ještě má člověk status "toho se slevou"Rv

2 0
možnosti

J44a66n 10N69o34v50á57k

19. 11. 2012 8:59

R^ Tak to je první logický krok - porovnat ceny nabízených produktů - nápis sleva si může udělat kdo chce jaký chce a napsat si na něj libovolnou sumu také - a pochopitelně se toho slevového fenoménu chytnou i vyčuránci, kteří se pokouší zákazníky nějakým způsobem natáhnout.

2 0
možnosti

ono to skonci, taky jsem kupoval kde co a ted uz mi je to stejne cim dal tim vice trapny. Telefonat - Dobry den, chtel bych prijit pres slevu dneska na hambace za 89 s pullitrem piva. Obsazeno! Ale kdyz prijdete bez voucheru, tak vam stolecek muzeme udelat... Dekuji, nemam zajem. Hahaha, no jasne voucherista... Naschle.

4 4
možnosti

J58a36n 15N66o36v41á79k

19. 11. 2012 8:56

jj, taky jsem nikdy nepochopil takypodnikatele, co se nejdřív na nějaký ten slevový portál nacpou a pak se ofrňují nad potenciálními novými zákazníky, kteří se uvolí jejich služby/produkty vyzkoušet - diletantství nejhrubšího zrna.

14 0
možnosti