Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zruší banky poplatky jako v Německu? Tlak už sílí i v Česku

Většina bank v Česku, které poskytují spotřebitelské úvěry či hypotéky, si účtuje měsíční poplatky za správu úvěru od 40 do 200 korun. A ty mohou víceletou půjčku prodražit až o desetitisíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z46b19y29n94ě77k 41M39e37l24i49c70h32a45r 9715447215929

stačí si vzít hypotéku tam, kde jsou poplatky 0... kdo chce platit, ať platí a nestěžuje si pak

0/0
7.2.2013 12:15

L90e28n16k53a 53T93i11e13f93o50v64a 9131858182575

Uz jsem jim psala ze maji chybu a Equa bank poplatek uctuje! Mesicne platime 150 Kc...

0/0
11.12.2012 16:36

S49t59a97n11i84s47l67a31v 28J98o52n16á16k 2622477138

Raiffeisenbank nedávno zrušila poplatek za vedení úvěru.. ovšem vlk se nažral a koza zustala celá :-) http://www.vyberbanky.cz/index.php/clanky/164-raiffeisenbank-zrusila-poplatek-za-spravu-uveru

0/0
5.12.2012 15:22

L78u97k19á82š 81Š35m11a92h24e28l 2917824902744

Prováděli jsme zateplení, měli jsme schválenou dotaci na Zelenou úsporám. Potřeboval jsem půjčku, abych zaplatil práci - peníze, které byly nižší než schválená dotace. Jak to dopadlo? No, šel jsem pro půjčku do banky, kde mám 16 let účet. Půjčku jsem  bez problémů dostal, ale když jsem jí nyní z té dotace předčasně splatil, byla výsledkem kalkulace, že na půjčení 60.000 Kč za 5 měsíců jsem zaplatil za poplatek za poskytnutí půjčky 600,- za předčasné splacení 600,-, za vedení úvěrového účtu 79,- x 6 = 474,- (platí se i za necelé měsíce) a ještě úrok 17 % (účelovou půjčku pod 100.000 totiž banka neumí - ale proč bych si bral 100 000, když jsem potřeboval 60?) = cca 4.800,- úroky, za inkasování úrokové splátky (v rámci banky!!) 6,- x 5 = 30,- Kč. Stejná půjčka, kdybych se na celou banku vykašlal a vzal si ji od HomeCreditu, by mně místo na více než 6.500,- nákladů vyšla na cca 4.000,- (zcela bez poplatků a ještě nižší úrok). Pak věřte tomu, že nebankovní půjčky nebrat...

0/0
27.11.2012 11:20
Foto

P34e37t41r 22K81u85č72e42r36a 4540339962871

>>>  Prosím vás, napište sem někdo, jaké služby vám konkrétně chybí u bank, které mají vedení účtu zdarma. <<<

Tady si fuuurt lidi stěžujou, jak ty mbanky, zuna a airbanky nenabízí kvalitní služby. Přitom nikdo nic konkrétního neuvede. To by mě zajímalo, co normální člověk potřebuje navíc oproti tomu, co nabízí třeba mbanka?

Máte tam běžný účet, volitelný spořící účet s 2%, kreditku, úvěr, kontokorent, možnost nastavit inkaso, SIPO, trvalé příkazy, jednorázové příkazy, až 3 výběry z bankomatu zdarma, platby do zahraničí, nastavení limitů u platebních karet, druhou kartu pro partnerku, mobilní banking...

Já mám 1 účet u mbank a nechybí mi tam fakt nic Jako uvažoval jsem o přechodu k RB (mají taky účet zdarma s podmínkou obratu 25000), ale jen z toho důvodu, že tam je účet vedený i v eurech, nicméně nepotřebuju to zatím.

+1/0
20.11.2012 14:14

D53a10n87i93e49l 56K46r84a14u76s 4341753242574

Co třeba osobní jednání? Co třeba tradice? Možná to některým lidem vaší generace připadá jako anachronismus, ale věřte, že pro někoho je to důležitější než výše poplatků. Pro jiného zase může být důležité možnost vidět pobočku své banky fyzicky. Jasně, podle vás jsou lidi blbí, tudíž platí, jenže to by současně musela být blbá absolutní většina, protože ať chcete, nebo ne, nepružné kamenné a drahé banky v čele s ČS mají a velmi pravděpodobně stále budou mít počet klientů v násobcích počtu všech klientů malých bank. A to ne jen těch starých, konzervativních, ale i těch mladých a velmi dobře kalkulujících.

0/0
20.11.2012 14:56
Foto

P15e86t65r 54K84u40č53e74r25a 4740939802611

Jinými slovy, lidi JSOU ZVYKLI na svou banku. Já to chápu... ani nechci nikomu diktovat, co je nejlepší. A máte pravdu, že klientů ČS bude vždy hodně.

Jen se ptám, jaké služby těm věčným stěžovatelům chybí u těch účtů zdarma.

0/0
22.11.2012 11:45
Foto

P40e46t70r 63K59u84č47e56r91a 4360339512361

Dodatek: U mbanky je osobní jednání možné. A nikde neříkám že jsou lidi blbí, alespoň ne tady... ;)

0/0
22.11.2012 11:51

D53a88n29i60e16l 45K67r38a66u54s 4701103472654

Mimochodem jsem velmi skeptický k podobným krokům. Dokud budou banky v ČR vybírat relativně pohodlně poplatky, potom bude celý systém stabilnější, než ve chvíli, kdy pohodlné poplatky zmizí, ale manažeři bank budou muset nadále vykazovat svým akcionářům takové zisky, na které si zvykli. Toho potom budou muset dosahovat zvýšením rizika investic a také zvýšením marží z úvěrů. Takže hádejte, kdo to zase zaplatí? Jen to holt nebude vidět na první pohled. Je ale otázka, co je transparentnější.

0/0
18.11.2012 11:41
Foto

P43ř78e84m22y10s68l 94Č16e48j43p 8228737908756

Na oplátku má banka naše peníze v plné moci a může s nimi prakticky nakládat, jak se jí zlíbí.Tudíž, by manažeři banky měli být tak kvalifikovaní, aby naše svěřené peníze rozmnožovali ...

+1/0
18.11.2012 15:18

D10a23n59i42e12l 58K85r63a54u63s 4681573222334

Sorry, ale vaše reakce je přesně reakcí naprostého laika v oboru. Ono, banky mohou s našimi penězi podnikat. Jenže pokud se máme bavit o vytváření zisku, musejí podstupovat nějaké riziko. Toto riziko může být tím menší, čím menší je požadavek na ziskovost. Jenže si sám sebe představte jako investora do bankovních akcií. Uspokojil by vás pocit, že banka se k vaší investici staví sice opatrně, ale současně vám nedává žádnou možnost vydělávat na dividendě? Takže management je v trojím ohni - požadavky akcionářů (a za to jsou také odměňováni oni) - tlak klientů a legislativní omezení a tlak regulátora.

0/0
18.11.2012 21:30
Foto

P73ř90e10m63y22s28l 13Č77e16j24p 8328827408476

Tak možností ve finančnictví jak rozmnožit peníze, je mnoho ... Ne jen, že si někdo naúčtuje poplatek za vklad. PS: pohled laika na finančnictví.

0/0
18.11.2012 21:50

D50a85n47i41e54l 90K37r53a94u37s 4961883792794

Tak schválně si je zkuste vyjmenovat a k nim si přiřaďte i míru rizika. V podstatě se budete bavit pouze o více či méně rizikových možnostech. A jen kvůli vyvážení potom musíte někde jinde tvořit zisk např. formou příjmu provizí za prodej produktů jiných firem (viz. prodej podílových fondů, pojistek) nebo z provizí za poskytnuté služby (např. provize ze zprostředkování plateb kartami) a protože toto jsou nakonec zase peníze, které cílově zaplatí klienti, tak hádejte, zda se bude jejich vliv na konečnou cenu v případě zrušení přímých poplatků spíše zvyšovat nebo snižovat.

Skutečně si myslím, že by měly být banky a také ostatní finanční společnosti spíše tlačeny k větší transparentnosti ve výkazech, než přímo k rušení konkrétních poplatků. Můj názor totiž je, že ve chvíli, kdy klienti uvidí, že na některém poplatku banka vydělává 80Kč ze 100K zaplacených a naopak na některé službě banka 10Kč prodělává (protože se jí třeba hodí, že na tu nerentabilní cenu natáhne klienty), tak by mohl být

0/0
19.11.2012 12:14
Foto

P34ř30e53m52y55s71l 42Č56e42j58p 8618717728326

Poté je tu pro Vás otázka. Co dělají ty banky, kde u běžných účtů neplatíte žádné poplatky?

0/0
19.11.2012 16:07

D16a45n19i29e27l 47K23r68a26u36s 4131303942304

Jsou pravděpodobné dvě varianty -

1) snaží se nalákat nové klienty, následně je rozřadí a těm, na kterých začne vydělávat na jiných aktivitách (časté platby kartami, zahraniční platby, zaúvěrování, vysoké objemy úspor, nákupy produktů přes banku - např. investic do cenných papírů nebo fondů) nadále může své služby v té základní variantě poskytovat zdarma. A těm ostatním "taktně" zavedením poplatků naznačí - aktivujte se, nebo zmizte, nebo plaťte.

2) Začne se získanými depozity podnikat s vyšším rizikem (investice na kapitálových trzích, akceptace vyššího rizika u některých skupin úvěrovaných klientů apod.) u vědomí skutečnosti, že i možný krach padne na triku fakticky klientům všech bank prostřednictvím fondu pojištění vkladů.

Jsou samozřejmě možné i nuance výše uvedeného, kdy se i neaktivní klienti mohou vézt s sebou, pokud jejich podíl na klientském portfoliu není příliš velký.

Je dobré vidět, že se dle bodu 1) ke svým klientům už čím dál častěji chovají i velké banky.

0/0
20.11.2012 12:14
Foto

P95ř71e66m33y48s33l 52Č84e70j79p 8368687158926

Ale sám vidíte, že někde to jde, a není to hit letošního léta. Někde to prostě už nějaký ty roky funguje, obyč účet bez poplatků, aniž by na vás někdo dělal bububu ...

0/0
20.11.2012 12:58

D53a88n79i81e28l 15K46r58a28u76s 4701413652654

Bez diskuze. A nemusíte se dívat jen na malé v. velké banky v ČR. Např. GB je docela jasným příkladem, že i velké banky poskytují své základní služby zdarma. Jenže to nebyla otázka jednoho roku, než k tomu dospěly. Fakticky šlo o desetiletí vývoje. Bohužel pro české klienty se ale ukázalo, že ono málo rizikové vydělávání našich bank má i pozitivní dopad v období bankovní krize v minulých letech do stability celého bankovního systému a do nutnosti podporovat tuto stabilitu z veřejných zdrojů (je ale třeba doplnit, že nemalou měrou se na tomto zasloužila i sanace mizerného úvěrového portfolia bank před rokem 2000, které stálo stát několik set miliard korun). Protože jde ale o velmi široký komplex možností dalšího vývoje  a jestli chcete v této diskuzi pokračovat, tak navrhuji přesun na FB nebo do e-mailu.

0/0
20.11.2012 14:00

P14e26t49e35r 75P22e60l69a91s38e33k 8484782302742

Ja tomu nerozumi.jednak pujcku  ani hyposku nebrat, pokud nejsem super milionar dobrotinec, a ten ji zase nepotrebuje nebo musim byt uplnej dementos abych neco takoveho vzal. ja jsem za zivot nikdy nemel a nebudu brat pujcky diky tomu mohu klidne spat. neziju ve svem ale take vim ze kdyz na to nemam muzu jit jinam aniz by me cekal exekutor.

0/−6
16.11.2012 20:14

L39e91o57p42o29l24d 36H55o30r12á88k 4822468539882

hypotéku jsem měl a spal jsem zcela klidně. Jde o to vzít si přiměřenou částku, kterou bez problému splatím. Než šetřit na vlastní dům/byt a někde platit nájem, je o dost výhodnější jít do hypotéky a bydlet ve vlastním. Prostě hypotéku a obecně půjčku na dlouhodobou a nezbytnou věc chápu. Naprosto s váma ale souhlasím v případě půjček na vánoční dárky, dovolenou, mobil apod.

+9/0
16.11.2012 23:13

D61a17n66i86e80l 53K40r11a91u92s 4421823962514

Z ekonomického hlediska je hypotéka docela výhodný produkt. Samozřejmě spotřebitelské úvěry většinou ze stejného pohledu blbost. Ale to se musíte umět dívat na celou věc ze širšího hlediska, ne jen velmi omezeným způsobem.

+1/0
18.11.2012 11:37

M58a78r36e25k 83F88l84e22k97a45č 2500764692283

Kdo chce, poplatky neplatí, stačí jenom nebýt líný a sednout aspon k PC. Dneska už stačí jít do banky jenom zrušit starý učet, nový uděláte zdomova!!!

+6/−1
16.11.2012 14:55

L32e86o38p24o26l13d 75H26o81r91á49k 4302978909642

to je samozřejmě řešení, ale můžete se zkusit domluvit i se stávající bankou. Základní předpoklad ale je, že jste pro ní alespoň trochu zajímavý klient co do průměrného zůstatku, nebo příchozích plateb. Já mám např. účet u jedné z nejvíce kritizovaných bank (co do poplatků) a poplatek platím jen velmi symbolický, že dostanu více na úroku a celkově jsem tedy každý měsíc v plusu. Staré přísloví praví "Líná huba, holé neštěstí". Fascinuje mě, jak u nás každý nadává na poplatky a nic neudělá pro změnu - jedno zda vaše, nebo moje řešení.

0/0
16.11.2012 23:18
Foto

P49ř86e41m39y14s71l 32Č62e66j61p 8638147488186

Myslíte KB? To je ta, co vám vyruší poplatky za vedení účtu, poplatky za příchozí a odchozí platby atd..., až když máte měsíční pohyb 200tis. Kč?

0/0
18.11.2012 6:15

D30a45n13i82e21l 77K15r63a28u66s 4931743422964

To je blbost. Mám měsíční pohyb u KB jen v řádu jednotek desetitisíců a taky neplatím nic. Stačilo se jen ozvat.

0/0
18.11.2012 11:43
Foto

P43ř75e62m89y92s57l 58Č58e19j47p 8658567988346

Skočím na pobočku, když se budou cukat, tak tu KB kilnu. Mám i účet u Mbank (pro podnikání), tam jsou pohyby zdarma, ale nemaj u nás pobočku, takže pro osobní konto, mi je to k ničemu ...

0/0
18.11.2012 15:16

M70i61r61e98k 37P17á60t55e45k 2473867236

Nevidím problém v samotném bankovním poplatku za vedení úvěrového účtu, protože ten poplatek patřil ke smluvním podmínkám, jež jsme si všichni mohli a měli přečíst před podpisem úvěrové smlouvy. ----- Vidím ZÁSADNÍ problém v nefixaci tohoto poplatku na určité období. Zatímco úroková míra je fixována na období, jež si klient zvolil, a při konci fixace má klient možnost úvěr (částečně či úplně) předčasně splatit (což může dopředu plánovat), poplatek za vedení účtu fixován není. Neboli banka negarantuje, že jej po dobu fixace nezmění. Takže jej může kdykoli navýšit změnou sazebníku. Klient má pak samozřejmě právo odstoupit od smlouvy a splatit úvěr předčasně, ale protože to banka může udělat kdykoli, klient s tím nepočítal a proto je nucen přijmout zvýšení poplatku a platit jej.

+1/−1
16.11.2012 13:29

M59i84r68e73k 44P39á39t35e28k 2903977736

Viz příklad GE Money Bank, která k 1. lednu 2013 zvýšila poplatek za vedení úvěrového účtu z 69 Kč na 79 Kč. Přesvědčte se sami: jděte na gemoney tečka cz, klikněte na Sazebníky poplatků a otevřete soubor Informace pro klienty...s platností od 1.11.2012. Je tam uvedeno:

Změny v Sazebnících poplatků za produkty a služby s platností od 1. 1. 2013

4) Expres půjčka, Konsolidace půjček – splátkové úvěry

1. Změna poplatku „Vedení úvěrového účtu” z 69 Kč na 79 Kč.

+1/0
16.11.2012 14:53

L20e90n58k71a 36K64a26c63h77l80í91k65o15v94á 3470346458

Nevím jak jiné banky, ale kupříkladu ČS má poplatek uveden konkrétně ve smlouvě jak u spotřebitelských úvěrů, tak u hypoték. Tudíž se měnit nebude. A je mi s podivem, že klient podepíše smlouvu, kde je tento fakt jasně uveden a potom se handrkuje, že to vlastně není v pořádku. Jestli se mu nelíbily podmínky, tak si úvěr neměl brát. Neřeknu, že je někdo naštvaný, když se mu zdá, že při refixaci dostal vysokou sazbu. Ale tohle mi připadá opravdu trochu "ujeté".

0/0
17.11.2012 22:34

M87i39c25h13a79l 96K72r89č44á12l 6368278736152

Nějak tomu nerozumím. Lidi jdou do banky pro úvěr. Banka jim něco nabídne, lidem se to líbí a úvěr si vezmou. A najednou poté co dostanou peníze chtějí změnit pravidla. Proč si ten úvěr teda brali? Proč nešli do jíné banky?

+3/−8
16.11.2012 12:01

O79n63d87ř87e45j 58N88e28z80d30a32r44a 2789913126685

Jo jo, podobný je to jako na většině železničních spojení v republice. Přijdu na nádraží, líbí se mi České dráhy? Pokud ano, tak jedu, pokud ne, tak jdu domu. Případně, vezmu si úvěr u lichvářů, kde je ve smlouvě malým písmem napsáno, že pokud jednou nestihnu zaplatit, tak si ode mě vezmou všechno a dluhy budou splácet ještě moje vnoučata. :-/

Jsem rád, že v českém právním řádu existuje ochrana proti monopolu (olygpolou) i proti jasně nevyhovujícím podmínkám.

Upřímně řečeno je pravda, že si za hodně věcí můžou spotřebitelé sami. Já osobně každý rok v Komerční bance smlouvám o podmínkách a prakticky vždy něco získám. Ale nevím, proč by neměli sdružení spotřebitelů trochu tlačit na velké hráče, ať se chovají trochu míň predátorsky.

+3/0
16.11.2012 12:15

M49i90c14h88a40l 60K82r70č40á92l 6848808916612

V článku přece píší, že jsou banky které poplatky nevyžadují. O monopolu tedy nemůže být řeč. A co se týká vašeho příměru s železnicí, tak je to trochu jinak. Přijdete na nádraží, koupíte si lístek za podmínek jaké znáte a v půlce cesty se začnete hádat s průvodčí že je to moc drahé a že chcete část peněz vrátit. A když vám nabídne že můžete na nejbližší stanici vystoupit, tak to odmítnete a trváte na vrácení peněz.

+2/−1
16.11.2012 12:27

M89i46r14e74k 22P12á27t16e12k 2753567686

Takže je to opačně, Michale - viz příklad GE Money bank výše. Přijdete na nádraží, koupíte si lístek za podmínek, které znáte, a v půlce cesty přijde průvodčí a chce ještě desetikorunu doplatit. Samozřejmě vám nabídne, že můžete na nejbližší stanici vystoupit (což jste samozřejmě neplánoval). Abyste se dostal do cílové stanice, nezbývá vám než požadované peníze navíc zaplatit.

+6/0
16.11.2012 15:01

L58a93d79i44s28l80a86v 74S62t44r22a83š74á28k 6791261577

Buďte rádi, že banky jsou v Česku konečně zdravé a pokud nechcete platit poplatky, běžte do banky, kde je neplatíte. Nečekejte však stejné služby! Pokud si myslím, že je výrobek či služba vzhledem ke kvalitě drahá, jdu prostě jinam. Toto je "socialistická" kampaň proti bankám a to jen proto, že banky, bohudík, vydělávají. Nebo chceme skončit jako v USA nebo Španělsku??? Banky, jako součást národohospodářství, budou a musí existovat! Podobnou kampaň můžete vlastně vést proti kterékoliv firmě i z oblasti např. energií, telekomunikace... .

+2/−9
16.11.2012 11:15

V51l72a17d36a 28S39i85m40o13n79i98k 3519423883385

Jistě, pokud chcete jinam, povětšinou byste musel právě do toho Německa .. Bankéři v Česku jsou povoláním zloději a tohoto řemesla se drží. Svým českým přátelům platím z německého účtu platby za elektronické nákupy v Rakousku, úponěvadž česká banka by je při převodu ČR_Rakousko dokonale oškubala. Směr Německo - Rakousko -nula. Inkaso šeku je úplně stejná písnička, o poplatcích nemluvě. A Sparkasse vydělává, byť to není banka, co pořádá golfové turnaje pro zbohatlíky

0/0
16.11.2012 20:58
Foto

R42o71m12a87n 89V94i74e14t92z26e 9981552349290

Už to vyplňuji, platim těm zmetkům peníze a už jsem na to několikrát v bance poukazoval že se mi to nelíbí

+2/−2
16.11.2012 10:20

M10i93c31h10a58l 59K12r49č41á40l 6638938146242

To že budete platit poplatky jste přece věděl od začátku když jste si tu půjčku bral. Proč jste si ji teda bral když jste s tím nesouhlasil?

+2/−2
16.11.2012 11:48

T10o86m33a29s 55S82u50c12h25a91n 7359618763670

tady jde prece ot oze ten poplatek je protipravni (alespon se zda byt), a jestli o poplatku vedel nebo ne je irelevantni, banka proste nema uctovat nelegalni poplatek

+1/0
16.11.2012 14:05

T23o20m28á83š 60K20n13a85i77f51l 6823380367920

tak, pokud se vám to nelíbí, proč jste si daný produkt v bance kupoval?

0/0
16.11.2012 12:55

P39a71v33e95l 90H59l14á16d92e79k 6984505781969

Proč by to měli rušit? Češi jsou ovce, který jsou líný změnit i banku s běžným účtem, kde platí 100 kč za měsíc. Ale večer u piva si na to s chutí zanadávaj [>-]

+9/−1
16.11.2012 8:51

M77a39r73t96i82n 44M35u31s22i79l 4420931213241

Přesně. Než převést pár trvalých příkazů a souhlasů s inkasem, vyhodí ročně oknem nějakých 12-15 stovek poplatku za vedení účtu.

+3/−1
16.11.2012 9:22

J19a80c45k 26O56n57e71i53l68l 7396701265630

Poplatek zahrnuje např. korespondenci. A co je potom poplatek za vyhotovení a odeslání výpisu ?

+7/−1
16.11.2012 8:50

D17a26n47i83e19l 41K15r18a48u76s 4851553912664

Nesmíte plést dohromady moc věcí najednou. U úvěrů se zvláštní poplatek za výpis aspoň ve zmiňované KB neplatí.

0/0
18.11.2012 11:48

J18i59ř53í 62K95r48a88m95p21l 4446824936306

já se divím, že když mají lidé vztek na mobilní operátory, jak to, že neprojevují vztek nad bankami, kde jsou marže ještě vyšší. Oni si totiž lidé neuvědomují o kolik přichází díky poplatkům a nízkým úrokům. Vždyť tam mají několika násobek toho, co platí operátorům ročně. 

Nehledě na to, že rozdíl v investicích u banky a operátora bude asi taky výrazně jiný

+2/−2
16.11.2012 8:44

L35a33d70i44s35l66a79v 28S14t73r94a32š62á16k 6161701147

nedivím se, protože bank je na českém trhu několik desítek, ale operátorů jen 3. Teď se ale i do tohoto odvětví pustí další konkurence a bude to o hospodářské soutěži.

+1/−1
16.11.2012 11:31

P58a69v64e90l 63N93o24v75á73k 6771736209151

Nejlepší banka je Česká spořitelna - měl jsem tam účet na který jsem si uložil svoje peníze .......... účet mě založili během 10 minut a vložil jsem peníze ............. po nějaké době jsem si chtěl vybrat svých 150 tis/kč - po 1/2 hodině vyplňování formulářů mi paní řekla , že výběry nad 100 tis se musí hlásit dopředu a že ať si pro svoje peníze přijdu za 3 dny , že je budu mít připravené .........

Platil jsem za založení účtu , za vedení účtu , za výběr a za zrušení účtu .........něco je špatně !

A stejně jsou nejlepší půjčky - chcete peníze uložit - nabídnou vám 1,15% , třeba i 1,17% a když splníte milion podmínek tak nabídnou až  1,21% a budou na vás dělat ksichty jako by jste je šel vykrást ........ pokud ale chcete půjčit , tak se na vás šklebí a ejhle již od 14 procentíček milý pane ;-D

+24/−3
16.11.2012 2:44

V13l10a24d20i78m83í76r 42F59i88b21i47g13e84r 5574401431414

U český spořitelny dnes může mít prachy jen člověk co si neváží peněz nebo je líný udělat změnu. Je zajímavé že 3/4 zisku skupiny Erste vytváří právě Česká spořitelna v ČR ale Erste je v mnoha evropských zemích.

+19/−2
16.11.2012 6:49

S82t34e17p84a23n 39T39o70t38h 8558679615878

protoze dobre jim tak, kdyz chteji vyhazovat penize kravatakum, dobre jim tak...

+4/−1
16.11.2012 9:11

K15a17t98e69ř93i17n51a 36Z31a92g70o98r80o52v52á 7596188664454

U český spořitelny mám účet, neplatím nic a jsem spokojená. Líná nejsem, peněz si vážím a udělat změnu nepotřebuji. Negeneralizujte, prosím.

+2/−7
16.11.2012 10:25

J39a45n 90K84o96ř28á86n 7847808188556

no jo paní Zagorová, je to slušná holka ale když ona bere už třetím rokem 400 tisíc měsíčně ...

+4/−1
16.11.2012 11:06

K31a73r97e10l 15V40a13l25i62š 7327915142610

Nezdá se mi to. U ČS jsem nenarazil na nic co by nabízela bez poplatku.Rv

+3/−1
16.11.2012 11:19





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.