- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pozor při nákupech z Letňanského Tesca, rádi dodávají použité pití, na kterém si už někdo na prodejně pochutnal a pak rozpité vrátil na místo. Kdyby to bylo jednou, tak to překousnu, ale je to opakovaně.
U nás v Tescu mají příšernou zeleninu a ovoce, některé akční ceny, jako třeba, že jogurt zlevněj o dvě koruny, jsou nan nic, protože jinej obchod tu akční cenu má normálně bez akce, jediné co tam nakupuji, je oblečení a hračky, to po slevě seženete i za pár korun.....
Tak tu kachnu za super cenu jsem si před Vánoci chtěl v Libereckém Tescu také koupit.Ve středu,tedy v době kdy se obměňuje leták,v 9 hod dopoledne,nebyla na skladě.Byla mi poskytnuta informace,"ještě jí nedovezli."Ve čtvrtek ráno v 8 hod zase nebyla.Byla mi poskytnuta informace,"už je vyprodána."Vzpomínám,jak v Libereckém hotelu "Terminus",za komunistů,jsem si k obědu objednal polévku kmínovou z vejcem za 90 hal.V 11.55 hod ještě nebyla,ve 12.05 hod už nebyla.Systém letáků je všech řetězcích stejný.Nalákat vás na slevu,příjdete,stejně něco koupíte.
Tento dnesni "system" si s komunistickym uz moc nezada.
Od cenzury, pres ceny, kvalitu, propagandu, ztratu zamestnani, po likvidaci lidi. Pouziva jine zpusoby, ale vysledek je stejny.
Tuto službu Tesca využívám od samého začátku a jsem s ní spokojená. Manžel je naprosto nadšený, že už netrávíme hodiny rodinnými nákupy zásob, např. na víkend, a že už nebrousíme klouby o chodník při přesunech z auta. Samozřejmě, že se najdou nějaké drobné mouchy, ale klady rozhodně převažují. Osobně mi nejvíc vadí, že v internetové nabídce chybí některé produkty, nebo jsou z ní stahovány výrobky, které jsem byla zvyklá objednávat. Neumím si vysvětlit proč například mají jihočeský tvaroh plnotučný, středně tučný, ale najednou přestali nabízet odtučněný. Nebo proč na e-shopu nenabízejí výrobky jogobella (nevím tedy jak teď aktuálně, protože už se je ani nepokouším hledat). Nebo mají měsíc v akci velký Ariel, ale třikrát jsem objednala a třikrát byl vyprodaný. Ale stejně jsem za to netahání tašek nesmírně vděčná A těším se na srovnání až to rozjede konkurence
A mně vadí, že tato služba nefunguje jinde než v Praze
Škoda, že tato služba je rozšířena pouze ve středočeském kraji...
Již jsem několikrát vyzkoušel u opravdu velikých nákupů a mohu doporučit. Sedmdesátiletí rodiče navíc ocenili, že nákup jim byl se samozřejmostí bezplatně vynesen až do 4. patra, kde bydlí bez výtahu. A čerstvost dovezených výrobků byla snad i vyšší, než kterou by člověk koupil přímo v prodejně. Hlavně u ovoce jsem byl tím příjemně překvapen. Jen ten e-shop je trošku nepřehledný (není divu při tom rozsáhlém sortimentu), ale když kupujete většinou stejné výrobky, tak si zvyknete, kde to hledat, navíc se v paměti uchovávají vaše předchozí nápupy, tak to lze tahat i z nich.
jj presne, je to tak, u toho ovoce a zeleniny byla ta kvalita az prekvapujici, to pomalu ani v kamennem obchode nemeli ...
Je blbý, že když objednáte zboží v akci, a oni vám ho přivezou druhý den, když už akce není, tak Vám účtují "neakční" cenu, i když na objednávce máte cenu akční.
Proto je u každého akčního zboží poznámka, že cena platí při doručení do... Stejně tak když nakoupíte neakční zboží a v den doručení bude v akci, tak máte započtenu akční cenu.
Recenzent evidentně nepřemýšlel nad systémem, kterým tento obchod pracuje. Rezervace zboží v tak velkém obratu a s tímhle sytémem? Takže při objednávce pět dnů předem by si dali stranou celý nákup (ale zvlášť zmrzlinu, jogurty apod.) a jelikož je možné objednávku změnit do 23:00 den předem, tak tam budou průběžně přidávat či odebírat zboží? iTesco využívám poměrně často a za ty peníze je to výborná služba. Koupím jenom co chci (nejdu kolem regálů se sladkostma), nehledám zboží v regálech, nestojím fronty, netahám těžké tašky, donesou mi nákup až ke dveřím. Ještě nebylo uvedeno, že nejen substituty za nedostupné zboží, ale v podstatě cokoliv z nákupu je možné při dodávce odmítnout.
Na webu u mnohých potravin chybí jejich složení. To je zjevně protizákonné, protože každý prodejce potravin je povinen zákazníka seznámit se složením všech potravin předem!
.
Stejného přečinu se dopouštějí i mnozí další eshopy s potravinami, protože na ně jsou nejspíš zákony krátké.
.
Bohužel pánové z ČOI mi na mé opakované podněty stále dluží jakoukoliv odpověď. Asi ještě nezjistili, co je to vlastně ten internet.
Ty jsi teda myslitel. Když už si stěžuješ, tak si stěžuj na správném místě.
Tebou kritizovaná problematika (ačkoli pochybuju, že jsi si kdekoli stěžoval) totiž není v gesci ČOI, ale SZPI.
Vše super, ale hlídejte si datum spotřeby u dodaného zboží. Před silvestrem (27.12.) jsem takto koupil kofolu v balení 4x2l a až podle toho, že v ní nebyly skoro bublinky jsem zjistil, že jí spotřeba končí 12/2012... Jo, moje blbost, mělo mi být podezřelé, že jsou na ní Velikonoční pomlázky a kuřátka...