Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Černá listina boduje, problémové slevové portály ubývají

Slevové portály využívá již jednasedmdesát procent Čechů, řady příznivců rozšiřují zejména starší lidé. Uvádí to aktuální průzkum společnosti KPMG. Mohlo by se zdát, že lidé portálům se slevami věří. Jenže ne vždy je všechno tak, jak má být.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A29n18n11a 59V31e76s73e34l36á 3899380331270

Slevomaty prodávají předražen nepotřebné věci. Některé poukazy do hotelu jsou do hotelů, které mají problém s obsazeností.  Mluvila jsem s několika lidmi, kteří dali poukazky na slevomat  a nikdo z jich už to neudělal podruhé. Nepřineslo to žádaný efekt. Nedávno někdy byli kurzy do jazykovky. Z toho školy zákazníci houfně utíkají. Co mě dorazilo sleva 57 % , takže se zákazník dostal na normální cenu jakou seženete všude jinde. Chce to zkoušet a ptát se. Jde to i bez slevomatů.

0/0
5.3.2013 13:10

P54e71t24r 80H20a71n86á11k 9511161892901

No tak tohle je humel na oznámení. Jako iDnes a skrytá reklama. Jako obvykle.

0/0
28.2.2013 1:47

J61i20ř28í 95H51r44d23l38i96č66k48a 2918571500533

Nebeslev.cz to ze srdce přeju. Tak otřesné zkušenosti s jinými portály nemám. Nabídka v restauraci neodpovídala voucheru, obsluha byla arogantní a samotný slev. portál na stížnost absolutně nereagoval a dělal mrtvého brouka. Pokud se trh pročístí od takových, bude to jedině dobře [>-]

+4/0
27.2.2013 17:19

P69e59t57r 39H25o95r80á48k 1809973789944

Já s pobavením sleduju, jak dlouho jim to bude ještě procházet, než je to semele.

+1/0
27.2.2013 20:13

V83a46c68l22a28v 19P96e21r57o77u82t91k75a 5987366601153

Dobrý den, jakým způsobem získat na bloklistu jméno a heslo k přihlášení ? Tušíte někdo ?

+4/0
27.2.2013 11:49

Z78u65z40a66n12a 37K53o21h89o92u20t23o38v30á26, 56i60D76N69E83S47.39c93z 8469917740868

Dobrý den, pokud tam chcete něco nahlásit jako zákazník, přihlašovat se nemusíte - jen klknete na Nahlásit firmu a vyplníte. Jméno a heslo je pro firmy (slevové servery).

0/0
28.2.2013 15:04

J80a40k88u44b 74D68o24k66o21u91p55i92l 6577326349975

přes slevové porátly se čím dál více prodává normální zboží, které nakoupí někde z číny za pár šupů a pak to lidem prodávají jakože za výhodné slevy, no nevím... smyslem slevových portálů bylo myslím něco jiného. stačí si porovnat nabídky slev http://snime.cz/slevy

+4/0
27.2.2013 11:14

P83e81t37r 60M35a40r98š39o51u22n 5755848296486

presne tak, kolikrat kdyz vidim ty slevy na mp3prehravace, krabicky na karty atd.. tak kvalita a made in PRC z toho jen kouka... ( na ebay to samozrejme stoji mene nez pak prezentovana cena po sleve... cesky "obchod" tu slevu opravdu "dava", protoze to jinak prodava samozrejme predrazene, pokud vubec jeho www a puvodni ceny jsou realne)

+3/0
27.2.2013 15:44

S90a25r69a 71B80e11n58y45o53v23a 8639145631141

Naprosta pravda, radu let si delam radost siliconovýma hodinkama , platím v pruměru 60 kč . Nedavno je u me videla kamaradka a mela radost ze si je taky koupila na internetu ve sleve za 150:( slevovy portal

+4/0
27.2.2013 17:47

T83o21m61a23s 40N20o63v63o23t60n36y 3801106468329

To ještě jde za těch 150, stačí se podívat na ty samé hodinky někde v hodinářství nebo na stáncích v obchodních centrech... 500, 600 i víc... Ještě pochopím, že to někdo koupí na slevoportále, prostě neumí nebo nechce kupovat z číny, nechce tam platit kartou... svoje zákazníky to má i ve "slevě".

0/0
27.2.2013 23:20

J98a83n93a 28D30v76o84ř30á75k30o75v62á 8391685730561

Jen ať ubývají. Takový Zapakatel už zákazníky několikrát vysloveně PODVEDL, a stále funguje...

+3/0
27.2.2013 10:47

D70a36n25i27e89l 98K44r73a65u83s 4761643432894

Docela by mě zajímal dopad pro primární poskytovatele služeb a prodejce zboží. Stále mám dojem, že lidé, kteří využívají slevové portály nejsou zrovna ideální skupinou, z níž se mají rekrutovat dlouhodobější zákazníci, kteří nakonec ty slevy refundují.

+9/0
27.2.2013 9:24

P80e63t35r 46V69o28n45d83r86a 9282621454408

Já využil nabídku slevového webu čtyřikrát. Dvakrát jsem byl velmi spokojen (mytí auta a restaurace) a podniky využívám nyní i beze slev. Dvakrát jsem spokojen nebyl a nabídku bych již nevyužil ani s opětovnou slevou.

+1/0
27.2.2013 10:48

D47a77n80i94e89l 66K88r98a65u81s 4561323632194

No právě. Vy jste přesně ten zákazník, který se zachoval podle očekávání. Ale kolik procent vás takových je? To by určitě mělo být zajímavé číslo i pro potenciální partnery slevových portálů.

+1/0
27.2.2013 11:18

A38l43e52x22a51n39d94r 65K49o26s68t49k38a 5719836179626

Pro vaší informaci.. Například restaurace nabízející zlevněné menu na něm netratí. Respektive, obvykle je prodává opravdu za cenu surovin a tudíž přijde jen o minimum (kuchaře stejně platí, mytí nádobí platí, personál platí), takže byť jediný zákazník z celé slevové akce, který se vrátí je plus. A teď si vemte, že prodají v rozmezí 2 měsíců třeba 1000 jídel navíc, za režijní cenu. Tj méně než 20 jídel deně, to personál nějak šíleně navrch nezatíží) a získají z toho třeba 3 lidi, kteří tam zajdou občas, 2 pravidelnější zákazníky a jednoho, který tam příště udělá firemní večírek za XY tisíc. A rázem je tam značný přínos pro podnik. A tak to funguje všude. Zažil jsem případ, kdy firma s počítači získala nového zákazníka tak, že si tam jeho syn přišel nechat stáhnout a vypálit ovladače.

+1/−4
27.2.2013 13:29

D81a58n61i66e92l 70K93r20a74u43s 4341983162124

Hezké příklady. Musím se zeptat, pro který slevový portál děláte? Nějak mi to totiž připomíná jednu povídku od Jaroslava Haška, kde tak nějak popisoval svůj ekonomický záměr s prodejem houpacích lůžek pro mimina prostřednictvím porodních babiček jeden uchazeč o půjčku od místního spořitelního družstva. Kdyby to totiž fungovalo takhle, tak by každý restauratér musel dopadnout jako ti borci z Brna, co k nim Polreich odmítl podruhé vlézt.

Ale jinak díky za náznak. Sice to nejsou žádné oficiální statistiky, ale aspoň nějaký pohled.

+7/−1
27.2.2013 14:32

P81e60t89r 11M41a74r76š32o50u73n 5965608216546

a nebo taky tak, ze restaurace dela mesicne 100 jidel, nabidne slevu, a tu vyuziji jiz stavajici zakaznici co restauraci znaji a proc by do ni nesli levneji ,ze = restaurace neziska vubec nikoho noveho a jeste jim uvarila dalsich 100 jidel bez sveho zisku...

+4/−1
27.2.2013 15:36

T61o93m15a91s 13N98o97v70o96t25n66y 3491416468179

Tak jestli restaurace svému stálému klientovi nenabídne nikdy nic navíc, tak aby se pak jednou nedivila, že už zákazník je jinde.

0/0
27.2.2013 23:23

D15a94g58m46a44r 17U58r36b40a19n40o39v41á 3831639153813

Princip reklamy restaurací chápu, ale nechápu, proč kosmetická firma nabízí permanentní epilaci za 9% běžné ceny. Jestli to opravdu funguje, tak proč bych se tam vracela? Co tedy vede firmu něco takového nabízet?

0/0
27.2.2013 21:37





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.