- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Slevomaty prodávají předražen nepotřebné věci. Některé poukazy do hotelu jsou do hotelů, které mají problém s obsazeností. Mluvila jsem s několika lidmi, kteří dali poukazky na slevomat a nikdo z jich už to neudělal podruhé. Nepřineslo to žádaný efekt. Nedávno někdy byli kurzy do jazykovky. Z toho školy zákazníci houfně utíkají. Co mě dorazilo sleva 57 % , takže se zákazník dostal na normální cenu jakou seženete všude jinde. Chce to zkoušet a ptát se. Jde to i bez slevomatů.
No tak tohle je humel na oznámení. Jako iDnes a skrytá reklama. Jako obvykle.
Nebeslev.cz to ze srdce přeju. Tak otřesné zkušenosti s jinými portály nemám. Nabídka v restauraci neodpovídala voucheru, obsluha byla arogantní a samotný slev. portál na stížnost absolutně nereagoval a dělal mrtvého brouka. Pokud se trh pročístí od takových, bude to jedině dobře
Já s pobavením sleduju, jak dlouho jim to bude ještě procházet, než je to semele.
Dobrý den, jakým způsobem získat na bloklistu jméno a heslo k přihlášení ? Tušíte někdo ?
Dobrý den, pokud tam chcete něco nahlásit jako zákazník, přihlašovat se nemusíte - jen klknete na Nahlásit firmu a vyplníte. Jméno a heslo je pro firmy (slevové servery).
přes slevové porátly se čím dál více prodává normální zboží, které nakoupí někde z číny za pár šupů a pak to lidem prodávají jakože za výhodné slevy, no nevím... smyslem slevových portálů bylo myslím něco jiného. stačí si porovnat nabídky slev http://snime.cz/slevy
presne tak, kolikrat kdyz vidim ty slevy na mp3prehravace, krabicky na karty atd.. tak kvalita a made in PRC z toho jen kouka... ( na ebay to samozrejme stoji mene nez pak prezentovana cena po sleve... cesky "obchod" tu slevu opravdu "dava", protoze to jinak prodava samozrejme predrazene, pokud vubec jeho www a puvodni ceny jsou realne)
Jen ať ubývají. Takový Zapakatel už zákazníky několikrát vysloveně PODVEDL, a stále funguje...
Docela by mě zajímal dopad pro primární poskytovatele služeb a prodejce zboží. Stále mám dojem, že lidé, kteří využívají slevové portály nejsou zrovna ideální skupinou, z níž se mají rekrutovat dlouhodobější zákazníci, kteří nakonec ty slevy refundují.
Já využil nabídku slevového webu čtyřikrát. Dvakrát jsem byl velmi spokojen (mytí auta a restaurace) a podniky využívám nyní i beze slev. Dvakrát jsem spokojen nebyl a nabídku bych již nevyužil ani s opětovnou slevou.