Diskuze

S odborníkem o novinkách, jak reklamovat zboží koupené na webu

Čtrnáctidenní lhůta na vrácení zboží bez udání důvodu bude platit i s novým občanským zákoníkem, reklamace má být dokonce snadnější. "Jak to však bude se zárukou, ukáže až praxe," říká Roman Mikluš, ředitel projektu Vašenároky.cz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A nově to půjde jen u vad, které mělo zboží už ve chvíli, kdy ho kupující převzal...

Přesně tak. Nicméně pokud se v průběhu prvních šesti měsíců objeví na zboží vada, má se za to, že ji mělo již v okamžiku převzetí, a jestliže bude prodávající tvrdit něco jiného, bude na něm, aby to prokázal.

Zdroj:http://finance.idnes.cz/roman-miklus-o-reklamacich-a-vadach-zbozi-fpg-/viteze.aspx?c=A131210_2010118_viteze_zuk

Netušíte náhodou, jak to pak bude třeba s hdd, u kterého se až po nějaké době objeví vadné sektory? Zrovna týden před Vánocemi jsem úspěšně reklamoval notebook po roce provozu právě z tohoto důvodu. Nebo se bude třeba spoléhat na problematické dokazování prodejce, že disk byl při koupi ntb bez vadných sektorů?

Stejně tak jsem cca před rokem úspěšně reklamoval grafickou kartu. Komponenty byly nakoupeny samostatně, ale vzhledem k probíhající akci bylo možné nechat si zdarma pc sestavit a otestovat. K pc byl také přiložen protokol o úspěšně provedených testech. Netušíte, zda takový protokol může prodejce použít jako argument, že daná komponenta byla v pořádku a reklamaci pak zamítnout?

0 0
možnosti

Do 6 medicu ti musi prodejce dokazat zes tam ty vadny sektory zpusobil ty, potom budes muset dokszat ty ze to tam bylo, cili zaruka na toto bude realne tech 6 mesicu

0 0
možnosti