Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na podvodníky nasazujeme hlasový detektor, říká expert pojišťovny

Pojistné podvody razantně rostou. Pojišťovny pro jejich odhalování začínají využívat i speciální hlasový analyzátor, jakousi obdobu detektoru lži. V Česku nasadila speciální software jako první pojišťovna Allianz. V ověřovacích zkouškách podle jejích odborníků prokázal neuvěřitelně vysokou míru přesnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81i27ř96í 50C35i86m42a 6600239

Někde jsem četl, že největším podvodem 20. století byly pojišťovny.!!

+3/0
31.1.2014 8:07

J23i82ř50í 60C58i29m80a 6300869

Což takhle šoky el. proudem, lámáni kolem, švédské boty ...?

0/0
31.1.2014 8:06

J46i41ř24í 77M60a76n25d24á28t 4337922600106

Redakce, detektor hlasu může být i přístroj, na kterém se jen při mluvení rožne světélko.

0/0
30.1.2014 16:11

J46a86n 53Š60t32e60f38a20n 9441115341297

O tomto se psalo již před týdnem na fb stránce Allianz - www.facebook.com/AllianzBrno

Ale oceňuji rozhovor, ten se mi líbil :-)

+1/0
30.1.2014 13:17

T77o58m47á54š 28B75í14l41ý 2185220837

Ten člověk na té fotce se mi nelibí ;-€

+3/0
29.1.2014 23:49

A98l14e65x30a34n21d67r 18K66o61s23t46k63a 5179966959306

Měření hladiny stresu v hlase je samo o sobě samozřejmě naprosto neprůkazné. Ale upozorní je to na to, že je u dotyčného klienta velmi prvděpodobné, že podvádí a že mají provést důkladnou kontrolu.

+2/0
29.1.2014 19:21

J91a75n 12N39o89v57á81k 7275774688107

a když člověku někdo nabourá auto tak snad není ve stresu? Podle mě jo to absolutně nedůvěryhodné. Jak to může fungovat bez referenčního vzorku hlasu když ten člověk ve stresu není (resp. nelže)?  Podle mě je jediným cílem postrašit  lidi, že to prý pojišťovny umí aby méně kradli. Je to skoro zadarmo a může to fungovat.

+1/0
30.1.2014 20:08

E56l88i28š90k33a 12K53u55č66e40r13o98v75á 7919672663643

zajímalo by mě, jak to mají ošetřené právně. to s tím nemusím souhlasit? dle zákona souhlasím i s nahráváním. a nedovedu si představit, že někdo po ohlášení něčeho takového nezavěsí a nepošle to raději písemně.

+1/0
29.1.2014 17:13

A22l83e47x30a79n83d49r 41K20o54s19t55k82a 5129566519676

Pokud nesouhlasíte s nahráváním hovoru, tak máte po oznámení o nahrávání svobodnou možnost zavěsit.

+1/0
29.1.2014 19:06

E60l77i42š31k22a 60K62u50č39e88r87o76v36á 7469322903273

asi jste nepochopil, o čem mluvím. ano, nahrávání je mi oznámeno, většinou s vysvětlením "zkvalitňováním služeb". ano, mohu zavěsit - je to zcela na mně. dejme tomu, že s nahráváním problém nemám, ale s analyzováním na hlasovém detektoru lži ano. je mi to oznámeno, abych se i v tomto případě mohla svobodně rozhodnout a zavěsit? pochybuji, protože zavěsil by snad každý. já třeba ano, i kdybych neměla co skrývat.

+2/0
30.1.2014 19:52

D15a92n31i78e76l 14H78a58u23s57e44r 2980823377556

nejvetsi mnozstvi pojistovacich podvodu maji na svedomi samotne pojistovny uz ve smluvnich podminkach, hned na druhem miste jsou pak vytacky pri likvidaci. Az na tretim miste jsou podvody s auty.

+7/−1
29.1.2014 16:44

J56a17n 41K88a33š43p98a32r 9831783490937

Podle sebe soudím Tebe.

To že pojišťovny podvádí klienty při uzavírání smluv, neznamená, že klienti jsou podvodníci.

Klasifikace pojišťovny - hlášení je podvod.

Skutečnost - na škodu se vztahuje výjimka z VOP.

+3/−2
29.1.2014 16:25

P60e64t82r 17O85u64z65k95ý 8622302874822

A v čem konkrétně podvádí? Pojistné podmínky a rozsah smlouvy je dán a je vcelku jasné, na co má klient nárok a na co ne. Jiná věc je, že jsou pojistné podmínky složité ke čtení a ještě složitější k pochopení, ale to neznamená, že někdo podvádí.

+4/−1
29.1.2014 17:42

I72v63a72n 98S13t28e50c56h 8611417297280

Pane Ouzký jeden příklad. Přišla k nám pojišťovačka sepsat Pojištění domácnosti. Seděla v místnosti, kde máme poměrně starší nábytek. Speciálně jsme se jí ptali, zda na ten nábytek není potřeba nějaké přípojištění, Prohlásila, že ne. Za rok nás vykradli. Na té samé židli seděl likvidátor a že prý máme štěstí, že se s tím nábytkem nic nestalo, že bysme měli smůlu.

Kdo tady lže ???

+2/0
29.1.2014 18:11

P15e42t66r 82O16u70z46k98ý 8362192274932

Já Vám rozumím, ale nemusí jít nutně o lež. Spíš bych řekl, že je to neznalost.Ale ani likvidátoři nejsou neomylní, co jeden řekne také nemusí být pravda. Toto všechno však najdete v pojistných podmínkách, zda-li je to starožitnost nebo věc historické hodnoty apod. Toto by Vám však mělo být nejen vysvětleno, ale též konkrétně ukázáno, kde se jednotlivé výklady v poj.podmínkách nacházejí. Dnes je problém v tom, že si každý myslí, že pojišťovák vydělává miliony a proto to chce dělat každý. Pak to nutně musí vypadat, jak to vypadá. Odbornost je nulová, hlavně podepište....

+1/−2
29.1.2014 18:21

D39a49d57a44k 26P41e92t36r 7281570264698

Co je to VOP, máte na mysli VPP?

0/0
29.1.2014 18:27

J70a98r28o65s37l92a42v 28Č44e63r12n52ý 6968814889918

Šup s tím do politiky.

+1/0
29.1.2014 16:24
Foto

L82a87d55i62s45l77a69v 62V69ě16t40v29i48č92k10a 4563266964225

Mile pojišťovny. Až se přestanete chovat jako vyděračská prasata, třeba se k vám pak i vaši klienti budou chovat fér.

+1/−2
29.1.2014 16:11

P17e51t80r 71O43u75z98k59ý 8742472144462

Konkretizujte, v pojištění máte značnou konkurenci a možnost nikde neuzavírat nic.

+2/0
29.1.2014 17:44
Foto

P43a51v10e53l 39P12o62k33o91r39n65ý 2946314620222

A co u doktora. "Pane doktore, nepiji, nekouřím, hubnu, nejím cukr...."

+2/−1
29.1.2014 14:53

B78e51n 63P55a36v98k68a 1817493117261

U doktora netřeba. Protože tam všichni lžou;-D

+2/0
29.1.2014 20:31
Foto

P22a85v46e28l 93P25o64k68o95r77n48ý 2486694540622

;-D;-D;-D

0/0
30.1.2014 11:58

E73l30i76š85k85a 49K80u62č29e18r21o91v77á 7469732683593

včetně doktora

0/0
30.1.2014 19:54
Foto

P51a22v88e75l 86P72o45k49o39r61n65ý 2446404120922

Myslím, že na to platí nový občanský zákoník, který nedovoluje nerovnost při uzavírání smlouvy či jednání. Klient pojišťovny je v nerovném postavení, nemá možnost zjistit, zda mu operátor lže nebo ne. Tedy může soudně napadnout takové jednání.

0/0
29.1.2014 14:50

I10v73a35n48a 14N63o25v76a41k32o26v20a 2822332869312

brani mu nekdo si koupit detektor a pouzivat ho?

+1/0
29.1.2014 15:24
Foto

P32e18t87r 95P57r64o85c86h57á41z45k55a 3872246282884

Vy neumíte číst?Ke každé smlouvě jsou smluvní podmínky ve kterých je jasné na co má která strana právo a co jsou její povinnosti.Pokud vím je tu dost pojišťoven aby jste si vybral a když ne tak je to vaše věc.Nikdo vás nenutí s vyjímkou auta s nějakou pojišťovnou uzavřít smlouvu.

+3/−1
29.1.2014 17:48

I15v27a90n 14S21t35e63c94h 8361457577530

A proto jsou všechny všeobecné podmínky tak dlouhé a tak nelidsky napsané, aby průměrný člověk vzdal čtení po první třetině a na to podstatné již nedošel. To je psychologie smluv určená pro neprávníky.

+1/−1
29.1.2014 18:04

D69a62v61i26d 52P39e43t36r51ž15e45l45a 2866484903720

To by mě zajímalo, jak se k tomu postaví ÚOOÚ. Zpracování lidského hlasu je zajisté zpracováním citlivých údajů - jde o jedinečný projev osobní povahy, citlivější něž nějaké numero - např. rodné číslo. To budou v každém telefonátu informovat, že za účelem odhalení podvodů je Váš hlasový projev podroben analýze? A co když klient odmítne? Povinnost pojišťovny prošetřit pojistnou událost tím nezaniká. Otevírá se Pandořina skříňka s obchodováním s lidskými hlasy, resp. s analyzovanými lidskými hlasy...

+2/−3
29.1.2014 14:32
Foto

P28a69v87e26l 14P37o14k64o41r81n20ý 2966534920692

Aha, tedy berete otisk hlasu jako otisk prstu, ano, rozdíl nevidím. Pak by se mohl za vás mohl někdo i vydávat.

0/0
29.1.2014 14:51

O21l17d42ř27i93c78h 28H12o57r80á91k 2464109811545

A co zkusit nasadit tuto detekci na zaměstnance a smluvní zaměstnance, zvláště ve fázi verbování zákazníka k podpisu smluv?

+2/0
29.1.2014 13:52

M26i72c44h90a76l 65B56o41c48k 8410576966838

Moc by mne zajímalo, jak takové zařízení funguje. Dám příklad, nabourá do mě auto..jsem v šoku, třeba i koktám, protože to bylo dost těsné a volám do pojištovny, ohlásit pojistnou situaci a jak to vyhodnotí , když jsem ve stresu ?

+1/−1
29.1.2014 13:42

A69l29b45e81r58t 44V33l38a54c30h 8956921108662

Píše se o tom v článku. ;-)

+2/−1
29.1.2014 13:51

Z39b44y22n90ě14k 81B86í65l46ý 1627620251145

Tak budu pojistné události hlásit jinak než telefonem, problém ? :)

+1/0
29.1.2014 13:27

A63l74b92e84r46t 80V43l42a38c44h 8196871648582

Píše se o tom v článku.

+1/−1
29.1.2014 13:52

J26o71s51e47f 96Š75e98m27e95l36í50k 7539251960147

Rád bych si ten detektor půjčil.

A použiju ho na prvního pojišťovacího agenta, který mě osloví. Pak uvidíme.

+3/0
29.1.2014 13:13

M81i82c29h42a40l 68N62o60v44ý 4580210656346

Nesmysl... Jak ví, že všechny proběhlé pojistné události, na které nepřišly jako podvod, také podvodem nebyly? Podle hlasu nejde poznat nic. Ani detektor lži není určující. Někdo může být nervózní jen protože se třeba bojí, že mu nic nezaplatí z nějakého blbého důvodu nebo je pro něj ta pojistná událost stresující. Autonehoda, zničený majetek apod.. Připadají mi tyhle praktiky docela stbácké.

+1/0
29.1.2014 12:59

A10l98b12e12r48t 33V69l92a94c24h 8646481158462

Základní logika. Zkuste ještě jednou.

0/−1
29.1.2014 13:52

P78a66v44e92l 65Ř45a37p56e60k 7892546349885

"Obelstít detektor lži dokážou jen velmistři v oboru lhaní"

POLITICI ;-DR^

+3/−1
29.1.2014 12:43
Foto

P62e21t16r 87P84r20o73c26h95á34z47k15a 3902376212864

Čím víc podvodníků odhalí,tím je větší naděje,že budeme my ostatní platit méně.

+4/−8
29.1.2014 12:22
Foto

P68e63t92r 35P32r83o93c98h65á55z30k95a 3532476212564

Mínus může dát jen ten kdo podporuje podvodníky a nebo sám podvádí.

0/0
29.1.2014 17:48

I23v43a17n 80S87t35e78c38h 8401297817410

Ha, ha, ha! Zvýší se zisk o 1%, které nyní vykazují jako podvodné pojistné události. Musí se zaplatit SW, musí se přijmout několik nových pracovníků na vyhodnocování, takže žádné snížování nebude - nula od nuly pojde. A vzhledem k tomu, že nejsou státní podnik ani neziskovka, tak majitel (akcionář) na nich chce zvyšování zisku.

0/0
29.1.2014 17:56

J96i87ř73í 18H26a69v91á36č61e98k 1663780273

Takže to chce kamaráda, který tam zavolá za vás a lhát bude už ve jméně a bydlišti a přístroj si tak pěkně zkalibruje;-D

+5/0
29.1.2014 12:13

D16a31v39i88d 76F72i58x23a 4898905572302

Měl jsem v životě tři pojistné události, byl jsem pojištěn a nic jsem nedostal. Jediný hlas, který ode mne dostane jakákoliv pojišťovna je: "Jděte do......"

+5/0
29.1.2014 12:09

D39a98v42i84d 63P93r12a12ž61á12k 6774802222796

Pokud jste nic nedostal, tak jste pojistné události neměl ...

+1/−1
29.1.2014 12:13

D83a55v83i94d 24F76i38x63a 4808135482492

budete se divit, ale měl. Jedno byla krádež auta, druhá byla nehoda a třetí pojistka "na blbost" v práci. Všechno bylo absolutně košer a stejně jsem neviděl ani kačku.

0/0
29.1.2014 12:30

D63a56d32a28k 16P95e26t87r 7851690584518

U pojistky na blbost vám to věřím, ale odcizení auta? Proč nebylo vyplaceno plnění?

0/0
29.1.2014 12:37

D97a14v63i75d 64F14i52x58a 4768955872122

Nemohl jsem najít klíč od auta a jako blbec jsem se přiznal. Asi mě prostě okredli. Kdybych prý mlčel, tak mě vyplatili.

0/0
29.1.2014 12:44

D38a94d75a79k 90P74e27t39r 7451240404558

Krádež prostá, bez použití násilí. Nula.

0/0
29.1.2014 17:34

A78n43n94a 81Č63e33r92m23á95k42o96v20á 1235615986754

tenb y spíš potřebovali klienti na pojišťováky;-D

+2/0
29.1.2014 11:56

J59i89ř71í 66L67u30k88á21š30e45k 5950211520293

Když jsem celou svou osobnosti přesvědčen, ze nelze, nepřijde na mě zádný detektor. Můj bývali šéf říkal, ja si to pamatuju takhle. Ty algoritmy které systém v hlase hledá, ocurate :-)

0/0
29.1.2014 11:55





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.